Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Одяг утеплений
Очікувана вартість
503 392,03 UAH
UA-2020-08-04-006910-a ffd758e282e94d669c9346296ccaffe2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гузовська Світлана Володимирівна

(03842) 6-38-43 guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Гузовська Світлана Володимирівна
(03842) 6-38-43
guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 16 вересня 2020 15:54
Очікувана вартість: 503 392,03 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг


Одяг утеплений (детально викладено вДодатках №3, №3.1, №3.2 до тендерної документації). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції викладаються українською мовою (детальніше у пункті 7 Загальних положень тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
126 комп.
Костюм для захисту від знижених температур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг
586 шт.
Куртка для захисту від низьких температур, загальних виробничих забруднень та механічних впливів із бавовняних тканин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплату товару Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 45 календарних днів з дати поставки Товару на склад Вантажоотримувача, за умови відповідності поставленого Товару вимогам договору щодо його кількості та якості. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2020 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 14:15
Перелік змін №2_ocred.pdf
04 вересня 2020 13:59
Зміна№2 Тендерна документація_ocred.pdf
04 вересня 2020 13:59
Змінений Додаток 3.1_ocred.pdf
25 серпня 2020 14:14
Перелік змін - Витяг з протоколу №1021_ocred.pdf
04 серпня 2020 16:35
Додаток №5 до ТД.pdf
04 серпня 2020 16:35
Додаток №4 до ТД.doc
04 серпня 2020 16:35
Додаток №3.2 до ТД.pdf
04 серпня 2020 16:35
Додаток №3 до ТД.pdf
04 серпня 2020 16:35
Додаток №2 до ТД.pdf
04 серпня 2020 16:35
Додаток №1 до ТД.pdf
04 вересня 2020 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 14:15
Перелік змін №2_ocred.pdf
04 вересня 2020 13:59
Перелік змін №2.pdf
04 вересня 2020 13:59
Зміна№2 Тендерна документація_ocred.pdf
25 серпня 2020 14:14
Змінена тендерна документація_ocred.pdf
04 серпня 2020 16:35
Тендерна документація.pdf
04 вересня 2020 13:59
Змінений Додаток 3.1_ocred.pdf
04 серпня 2020 16:35
Додаток №3.1 до ТД.pdf
25 серпня 2020 14:14
Перелік змін - Витяг з протоколу №1021_ocred.pdf
04 серпня 2020 16:35
Додаток №5 до ТД.pdf
04 серпня 2020 16:35
Додаток №4 до ТД.doc
04 серпня 2020 16:35
Додаток №3.2 до ТД.pdf
04 серпня 2020 16:35
Додаток №3 до ТД.pdf
04 серпня 2020 16:35
Додаток №2 до ТД.pdf
04 серпня 2020 16:35
Додаток №1 до ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Колір тканини
Дата подання: 17 серпня 2020 14:58
Дата відповіді: 20 серпня 2020 13:28
Уточніть який колір спец одягу?
Відповідь: Дякуємо за звернення! Ваше запитання потребує детального опрацювання підрозділами-замовниками ВП ХАЕС. Зміни до тендерної документації (в разі їх необхідності) будуть внесені найближчим часом.
Кількість костюмів
Дата подання: 17 серпня 2020 15:01
Дата відповіді: 20 серпня 2020 13:29
Костюми : куртка з брюками і костюми: куртка з напівкомбінезоном мають різну вартість. Розділіть на дві позиції.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Ваше запитання потребує детального опрацювання підрозділами-замовниками ВП ХАЕС. Зміни до тендерної документації (в разі їх необхідності) будуть внесені найближчим часом.
Тканина для спецодягу
Дата подання: 17 серпня 2020 15:04
Дата відповіді: 20 серпня 2020 13:29
В документації вимагається тканина щільністью 300 г/м2 та складом: 65% бавовна, 35% п/е з пропиткою МВО. Тканини з пропиткою виготовляють лише 100% бавовна. Рекомендуємо змінити саме на такий склад і щільністью 260 г/м2.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Ваше запитання потребує детального опрацювання підрозділами-замовниками ВП ХАЕС. Зміни до тендерної документації (в разі їх необхідності) будуть внесені найближчим часом.
Тканина для спецодягу
Дата подання: 17 серпня 2020 15:04
Дата відповіді: 20 серпня 2020 13:29
Рекомендуємо тканину 260 г/м2 та склад 100% бавовна
Відповідь: Дякуємо за звернення! Ваше запитання потребує детального опрацювання підрозділами-замовниками ВП ХАЕС. Зміни до тендерної документації (в разі їх необхідності) будуть внесені найближчим часом.
Кишені на напівкомбінезоні
Дата подання: 17 серпня 2020 15:06
Дата відповіді: 20 серпня 2020 13:29
Кишеню на напівкомбінезон пришити неможливо, так як в грудях він і так вузький та ще і розділений блискавкою.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Ваше запитання потребує детального опрацювання підрозділами-замовниками ВП ХАЕС. Зміни до тендерної документації (в разі їх необхідності) будуть внесені найближчим часом.
Наповнювач
Дата подання: 17 серпня 2020 15:08
Дата відповіді: 20 серпня 2020 13:30
Рекомендуємо використовувати як наповнювач для одягу синтепон (а не ватин): для куртки300 г/м2, для рукавів 250 г/м2. Це сучасний легкий матеріал. Вироби будуть зручні в експлуатації.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Ваше запитання потребує детального опрацювання підрозділами-замовниками ВП ХАЕС. Зміни до тендерної документації (в разі їх необхідності) будуть внесені найближчим часом.
Комір
Дата подання: 17 серпня 2020 15:09
Дата відповіді: 20 серпня 2020 13:30
Рекомендуємо комір із хутра зробити з'ємним
Відповідь: Дякуємо за звернення! Ваше запитання потребує детального опрацювання підрозділами-замовниками ВП ХАЕС. Зміни до тендерної документації (в разі їх необхідності) будуть внесені найближчим часом.
Стосовно технічних характеристик
Дата подання: 26 серпня 2020 17:11
Дата відповіді: 28 серпня 2020 14:15
Доброго дня! Чи будуть внесені відповідні зміни до Додатку №3.1 та Додатку №3.2, що містять технічний опис? Були задані запитання стосовно технічних характеристик та Вами були внесені зміни лише в загальну Тендерну документацію та змінено ЛИШЕ строк подачі пропозиції. Всі інші зміни не були внесені. Просимо надати роз'яснення.
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання, повідомляємо наступне. Всі зміни, які стосуються технічних характеристик одягу утепленого, на даному етапі вносяться до Додатків №3.1 та №3.2 тендерної документації та будуть опубліковані найближчим часом.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2020 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС БІЗНЕС ГРУП" 459 938,00
UAH
457 338,00
UAH
Документи
ТОВ Центр Промислових Технологій та Експертиз 469 916,00
UAH
459 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 15:55
Електронний підпис
15 вересня 2020 15:55
Паспорт якості куртка.pdf.p7s
15 вересня 2020 15:55
Паспорт якості куртка.pdf
15 вересня 2020 15:55
Паспорт якості костюм.pdf.p7s
15 вересня 2020 15:55
Паспорт якості костюм.pdf
15 вересня 2020 15:55
Паспорт на виріб куртка.pdf
15 вересня 2020 15:55
Паспорт на виріб костюм.pdf
15 вересня 2020 15:55
Лист від stg.pdf.p7s
15 вересня 2020 15:55
Лист від stg.pdf
15 вересня 2020 15:55
15. Довідка щодо тканини.pdf
15 вересня 2020 15:55
14. Інформаційна довідка.pdf
15 вересня 2020 15:55
10. Довідка про виробника.pdf
15 вересня 2020 15:55
Повноваження Фенікс.pdf.p7s
15 вересня 2020 15:55
Повноваження Фенікс.pdf
15 вересня 2020 15:55
Довiдка_EДРПОУ.pdf.p7s
15 вересня 2020 15:55
Довiдка_EДРПОУ.pdf
15 вересня 2020 15:55
Витяг ПДВ.PDF.p7s
15 вересня 2020 15:55
Витяг ПДВ.PDF
15 вересня 2020 15:55
7.Довідка про санкції.pdf.p7s
15 вересня 2020 15:55
7.Довідка про санкції.pdf
15 вересня 2020 15:55
3.Довідка щодо ст 17.pdf.p7s
15 вересня 2020 15:55
3.Довідка щодо ст 17.pdf
15 вересня 2020 15:55
9.ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
15 вересня 2020 15:55
9.ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 13:58
Електронний підпис
15 вересня 2020 14:57
Електронний підпис
15 вересня 2020 14:56
Дод. 3_ 3.1_ 3.2 завірені.pdf
15 вересня 2020 14:55
Опис 30.08.19.pdf
15 вересня 2020 14:53
Витяг ПДВ Центр.pdf
15 вересня 2020 14:53
витяг з ЄДР від 21.04.20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС БІЗНЕС ГРУП"

ТОВ Центр Промислових Технологій та Експертиз

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС БІЗНЕС ГРУП"
#43694166
Рішення скасоване 457 338,00
UAH
06 жовтня 2020 13:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС БІЗНЕС ГРУП"
#43694166
Відхилено 457 338,00
UAH
06 жовтня 2020 13:57
ТОВ Центр Промислових Технологій та Експертиз
#39927141
Переможець 459 000,00
UAH
16 жовтня 2020 13:51

Документи

06 жовтня 2020 13:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 13:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Центр Промислових Технологій та Експертиз
#39927141
459 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 17:01
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2021 16:47
ДУ №2 (1).pdf зміни до договору
19 лютого 2021 16:46
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 10:06
ДУ №1 (1).pdf зміни до договору
02 грудня 2020 10:05
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 13:12
Дог53-124-01-20-12703 ЦПТЕ.pdf укладений
06 листопада 2020 13:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (Сторони прийшли до згоди внести зміни в п. 4.1 Договору, а саме: «Ціна Товару по договору становить – 458 996,60 грн. (без ПДВ), крім того ПДВ 20% - 91 799,32 грн. Всього ціна договору: 550 795,92 грн. (з ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 16942/53-124-01-20-12703
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (Сторони прийшли до згоди внести зміни в п. 3.1 Договору № 16942/53-124-01-20-12703 від 05.11.2020 виклавши в новій редакції, а саме: «Продовжити до 20.01.2021 строк поставки Товару по Договору №16942/53-124-01-20-12703 від 05.11.2020р.").
Номер договору про закупівлю: 16942/53-124-01-20-12703
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2020 — 20 січня 2022
Сума оплати за договором: 550 795,92
UAH (в тому числі ПДВ 91 799,32 UAH)