Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мереж вуличного освітлення за адресою: Україна,Вінницька область, Бершадський район, с.Теофілівка, вул.Центральна
Очікувана вартість
219 516,86 UAH
UA-2020-08-04-006889-a b448e855b71043999713645fd828cd82
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпінська Олена Михайлівна

+380963999579 sr.shlyahova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шляхівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04329725
Місцезнаходження: 24432, Україна , Вінницька обл., село Шляхова, вулиця В.М.Кавуна, буд.1
Контактна особа: Карпінська Олена Михайлівна
+380963999579
sr.shlyahova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 15:04
Очікувана вартість: 219 516,86 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 195,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Реконструкція мереж вуличного освітлення за адресою : Україна, Вінницька область, Бершадський район, с. Теофілівка, вул. Центральна»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція мереж вуличного освітлення за адресою : Україна, Вінницька область, Бершадський район, с. Теофілівка, вул. Центральна»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24433, Україна, Вінницька область, Теофілівка, вул. Центральна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 16:35
Оголошення та додатки до спрощеної закупівлі 2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-006889-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ЄВРОБУД 2018", Код ЄДРПОУ:42381606
Дата подання: 05 серпня 2020 12:35
Щодо приведення у відповідність Оголошення
Загальне запитання щодо оголошення
Вимогами Закону України "Про Публічні Закупівлі" визначено умови та порядок проведення спрощеної закупівлі, Статтею 14 Закону визначено ряд умов, які обов’язково зазначаються в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону. Просимо привести у відповідність до вимог Закону дану спрощену процедуру закупівлі та завантажити Оголошення, яке буде відповідати вимогам ст. 14 Закону, а не ТЕНДЕРНУ документацію із умовами та нормами що стосуються процедури відкритих торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 серпня 2020 13:08
Доброго дня. В оголошені про спрощену закупівлю було вказано всі пункти згідно ст. 14 Закону України " Про спрощені закупівлі". Крім того відповідно пункту 3 ст.14 Закону , Замовник має право вносити також іншу інформацію в оголошення про спрощену закупівлю. Вкажіть , будь- ласка, які саме пункти Оголошення про закупівлю Ви вважаєте невідповідними ст.14 Закону?
Номер вимоги: UA-2020-08-04-006889-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ЄВРОБУД 2018", Код ЄДРПОУ:42381606
Дата подання: 07 серпня 2020 13:57
Відповідь
Добрий день. В.Ст. 14 п.5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 серпня 2020 14:19
Доброго дня. Оголошення про проведення закупівлі викладено Замовником згідно ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", всі необхідні пункти прописані,Проведення СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ передбачає внесення також і іншої інформації ( згідно п. 3 ст. 14 ), яку Замовник вважає необхідною для проведення даної закупівлі. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить вимог , що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Номер вимоги: UA-2020-08-04-006889-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ЄВРОБУД 2018", Код ЄДРПОУ:42381606
Дата подання: 07 серпня 2020 14:32
Роз'яснення згідно тендерної документаціі п. 14.2
День добрий.
1. В тендерній документації в п.14.2 «Вимоги до учасника» підпункт 14.2.1.6. Довідку, складену у довільній формі, яка повинна містити відомості про наявність виробничої бази із зазначенням інформації про підстави користування (власне чи орендоване, тощо), обов’язкова наявність автопідіймача (власного або орендованого). На підтвердження наявності автопідіймача необхідно надати копії правовстановлюючих документів, що у відповідності до чинного законодавства підтверджують право власності учасника на вказану техніку або правовстановлюючі документи договірного характеру, що підтверджують законні підстави використання учасником на договірних засадах вказаної техніки, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України щодо форми укладення відповідного правочину. Замовник залишає за собою право здійснити виїзд на місцезнаходження виробничої бази, інформація про яку зазначена в пропозиції учасника та скласти комісійно відповідний акт.
Обгрунтуйте, Будь ласка, згідно якого закону Замовник має право перевіряти АВТОПІДІЙМАЧ ЧИ АВТОТЕХНІКУ і за які кошти Замовник буде здійснювати виїзди до місцезнаходження виробничої бази??????
2. В підпункті 14.2.1.13. Надати зразок ліхтаря. Надайте роз’яснення цього пункту з посилання на Закон? Якщо у Замовника має бути проектно –кошторисна документація в якій чітко вказана технічна характеристика ліхтаря….. Чи не є це ДИСКРИМІНАЦІЄЮ УЧАСНИКІВ?????
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 серпня 2020 10:01
Доброго дня .
1.Згідно пункту 14.2.1.6 - замовник вимагає від учасника довідку про наявність виробничої бази із зазначенням інформації про підстави користування( власне чи орендоване, тощо) та обов'язкову наявність автопідіймача ( власного чи орендованого), тому що , для виконання даного виду робіт , а саме - Реконструкція мереж вуличного освітлення, необхідна наявність даного обладнання . Крім того, в пункті вказано , що "Замовник залишає за собою право здійснити виїзд на місцезнаходження виробничої бази" , про те що цей виїзд буде за кошти Учасника там не вказано.Також це не означає , що Замовник дійсно буде здійснювати виїзд, якщо Учасник надасть всі необхідні документи.
2.В пункті 14.2.1.13. Тендерної документації вказано , що Учасник має надати зразок ліхтаря. Мається на увазі , представлення зразка в документальному виразі, з описом характеристик, кольору освітленості та зовнішнього вигляду. А при виїзді представника для підписання протоколу ознайомлення з об'єктом ( пункт 14.3.1.15 Тендерної документації ) представити зразок в натуральному вигляді. Дані пункти Тендерної документації не являються ні в якій мірі дискримінаційними, тому що вони не суперечать ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" і вимагаються Замовником лише в цілях якісного виконання необхідних робіт.
Номер вимоги: UA-2020-08-04-006889-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ЄВРОБУД 2018", Код ЄДРПОУ:42381606
Дата подання: 10 серпня 2020 11:33
Необгрунтована вимога до учасника закупівлі
п. 14.2.4. вимагається "Гарантія на виконані роботи 5 років (додати проект договору гарантійного обслуговування). Реагування на подану заявку не більше 12 годин". Оскільки постачальники світлодіодного обладнання на світильники дають строк гарантії 2 (два) роки, тому виконавець робіт не може забеспечити строк гарантії на роботи більше ніж два роки. Питання післягарантійного обслуговування є предметом окремого договору, вартість якого та зокрема час реагування на заявку, обговорюється з виконавцем окремо. Оскільки мережі вуличного освітлення відносяться до 3 категорії надійнсті з електропостачання та можуть бути знеструмлені до 3 (трьох) діб, тому час реагування на заявку визначається в таких же межах. Пропонуємо визначити строк гарантії на виконані роботи замінити на 2 (два) роки, а частину другу п. 14.2.4 скасувати.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 серпня 2020 13:46
1. В п. 14.2.4 Тендерної документації вимагається гарантія на виконанні роботи 5 років - це означає, що виконавець надає гарантійне обслуговування виконаних робіт на протязі всього терміну не залежно від того,яку гарантію на світло- діодну продукцію надає постачальник такої продукції. Ця вимога викладена Замовником виключно в цілях покращення надійності експлуатації об'єкту.
2. Частина друга п.14.2.4. -реагування на подану заявку не більше 12 годин - означає , що Виконавець повинен хоча б в письмовій формі на протязі 12 годин часу надати відповідь на заявку Замовника .
Замовник вважає за недоцільне змінювати тендерну документацію,оскільки не вбачає в даних пунктах порушення вимог ст. 14 Закону про Закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Комфортбуд 2012 217 303,00
UAH з ПДВ
155 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ" 192 342,19
UAH з ПДВ
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 18:03
Електронний підпис
17 серпня 2020 18:02
Розрахунки.PDF
17 серпня 2020 18:02
Протокол.PDF
17 серпня 2020 18:02
Протокол 1.PDF
17 серпня 2020 18:02
Проект договору.PDF
17 серпня 2020 18:02
посвідчення3.PDF
17 серпня 2020 18:02
Посвідчення2.pdf
17 серпня 2020 18:02
Посвідчення.pdf
17 серпня 2020 18:02
Огляд об_єкта.PDF
17 серпня 2020 18:02
Наказ1.PDF
17 серпня 2020 18:02
наказ.PDF
17 серпня 2020 18:02
Наказ директора.PDF
17 серпня 2020 18:02
Ліхтар.pdf
17 серпня 2020 18:02
Листи.PDF
17 серпня 2020 18:02
Кошторис.PDF
17 серпня 2020 18:02
Календарний графік.PDF
17 серпня 2020 18:02
Довідки.PDF
17 серпня 2020 18:02
Декларація.PDF
17 серпня 2020 18:02
Відгуки.PDF
17 серпня 2020 18:02
Трудові договори.PDF
17 серпня 2020 18:02
Витяг.pdf
17 серпня 2020 18:01
Витяг з реєст. плат. ЄП.PDF
17 серпня 2020 18:01
Статут.PDF
17 серпня 2020 18:01
Виписка.PDF
17 серпня 2020 18:01
Анналогічний договір1.PDF
17 серпня 2020 18:01
Свідоцтво платника ЄП.PDF
17 серпня 2020 18:01
Аналогічний договір.PDF
17 серпня 2020 18:01
Акт1.PDF
17 серпня 2020 18:01
Акт.PDF

Публічні документи

19 серпня 2020 13:38
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:36
34. Технічний паспорт.pdf
19 серпня 2020 13:36
33. Зразок світильника.jpeg
19 серпня 2020 13:36
31. Копія Статуту. Опис.pdf
19 серпня 2020 13:36
29. Копія витягу з ЄДР.pdf
19 серпня 2020 13:36
28. Довідка з ЄДРПОУ.pdf
19 серпня 2020 13:36
27. Технічне завдання.pdf
19 серпня 2020 13:36
25. Перелік видів робіт.pdf
19 серпня 2020 13:36
19. Проект договору.pdf
19 серпня 2020 13:36
9. Накази про прийняття.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Комфортбуд 2012

ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Комфортбуд 2012
#37908546
Відхилено 155 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 15:32
ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ"
#34849153
Переможець 190 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 13:36

Документи

25 серпня 2020 15:31
Протокол 41.pdf

Документи

28 серпня 2020 13:36
Протокол 44.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 13:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ"
#34849153
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 серпня 2020 13:36
Протокол 44.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 09:24
Договір 90.pdf укладений
04 вересня 2020 08:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 190 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 31 666,67 UAH)