Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (монітори, жорсткі диски, клавіатури, мишки, флеш-накопичувачі)
Очікувана вартість
481 600,00 UAH
UA-2020-08-04-006613-a ● 980c651588f045408a8efeb0e5c29ecf
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ПФУ у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 13814885 |
Вебсайт: | https://www.pfu.gov.ua/lv/ |
Місцезнаходження: | 79016, Україна , Львівська обл., м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10 |
Контактна особа: |
Маріанна Шиба +380678545495 shyba1982r@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2020 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2020 15:39 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2020 15:39 |
Очікувана вартість: | 481 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 816,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
359 штуки
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Митрополита Андрея,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 вересня 2020
—
15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2020 15:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2020 15:55 |
ТД 481.6 змінена.doc | |
10 серпня 2020 15:55 |
повідомлення зміни.PDF | |
07 серпня 2020 16:32 |
ТД 481.6 змінена.doc | |
07 серпня 2020 16:32 |
повідомлення про внесення змін.PDF | |
04 серпня 2020 16:16 |
оголошення.pdf | |
04 серпня 2020 16:16 |
ТД 481.6.doc |
10 серпня 2020 15:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 серпня 2020 15:55 |
ТД 481.6 змінена.doc
|
||||||
10 серпня 2020 15:55 |
повідомлення зміни.PDF
|
||||||
07 серпня 2020 16:32 |
ТД 481.6 змінена.doc
|
||||||
07 серпня 2020 16:32 |
повідомлення про внесення змін.PDF
|
||||||
04 серпня 2020 16:16 |
оголошення.pdf
|
||||||
04 серпня 2020 16:16 |
ТД 481.6.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 06 серпня 2020 11:23
Дата відповіді: 06 серпня 2020 13:02
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: лише поставки
Інтерфейси підключення монітора
Дата подання: 06 серпня 2020 12:53
Дата відповіді: 06 серпня 2020 13:06
Доброго дня! Технічні вимоги до моніторів включають таку - "Обов'язкова наявність DisplayPort, інтерфейсний кабель для підключення DisplayPort монітору до системного блоку в комплекті". Тобто замовник прямо вказує, що монітори будуть підключені до комп'ютерів за допомогою інтерфейсу DisplayPort. У такому випадку цифрові інтерфейси HDMI та DVI, наявність яких у моніторі також вимагається тендерною документацією залишаться невикористаними. Було б доречно виключити з тендерної документації вимогу наявності в моніторах цифрових інтерфейсів HDMI та DVI. Це ніяк не знизить якість моніторів, але дозволить запропонувати найбільш вигідніші моделі за нижчою ціною.
Просимо розглянути цю пропозицію та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Замовник планує підклення моніторів за різними інтерфейсами підключення до різних системних блоків які використовуються з різними призначенням (частина DisplayPort, частина HDMI та DVI), оскільки, дані монітори будуть використовуватися для заміни наявних з меншою діагоналллю
Діагональ екрану моніторів
Дата подання: 06 серпня 2020 13:02
Дата відповіді: 06 серпня 2020 13:07
Згідно з технічними вимогами до предмету закупівлі, діагональ моніторів повинна бути не менше ніж 24 дюйми. Просимо надати відповідь на питання - чи будуть розглядатися монітори з діагоналю 23.8 дюйма як такі, що відповідають вимогам тендерної документації?
Відповідь: ні не будуть
Критичність часу реакції матриці.
Дата подання: 06 серпня 2020 15:28
Дата відповіді: 06 серпня 2020 16:54
Уточність, будь-ласка, наскільки критичним для Замовника при експлуатації моніторів є час реакції матриці не більше 1 мс та чи може бути цей параметр в більших межаж. Дякуємо!
Відповідь: Характеристики в тендерні документації Замовника сформовані з його потреб, згідно з технічними вимогами до предмету закупівлі.
Уточнення параметрів
Дата подання: 06 серпня 2020 16:41
Дата відповіді: 06 серпня 2020 16:55
Уточніть, будь-ласка, відповідність вказаних вимог до параметрів: за типом матриці не гірше TN+Film, але за кутами огляду по горизонталі/вертикалі - не менше 178/160, а також обов'язковість VGA-порта. Дякуємо!
Відповідь: Характеристики в тендерні документації Замовника сформовані з його потреб, згідно з технічними вимогами до предмету закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-04-006613-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 10 серпня 2020 11:13
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2020 08:34
Наявність авторизаційного листа від товаровиробника або його офіційного представництва, або представника в Україні надасть додаткові гарантії поставки на території України. Лист авторизації від товаровиробника чи його представника на території України є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його гарантійне обслуговування. Аналогічна ситуація була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно якої прийнято рішення від 09.01.2020 року № 376-р/пк-пз: "Слід зазначити, що Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання гарантійного/авторизаційного листа саме від виробника. Враховуючи наведене, Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в частині необхідності надання сканкопії оригіналу(ів) гарантійного(их)/авторизаційного(их) листа(ів) виробника(ів) 4 (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів)". Враховуючи зазначене, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа, отриманого від виробника Товару, або його офіційного представництва, або представника в Україні, тобто Замовником навпаки розширено вимоги Тендерної документації.З урахуванням вищезазначеного Головним управлінням були внесені зміни до тендерної документації в частині розширеного кола представників , які можуть надати лист авторизації.Відтак, даний лист може надати не лише виробник товару, а й представеник його в Україні, дистребютера.
Інформація про відміну
Дата відміни
20 серпня 2020 15:39
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій