Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
It is temporarily disguised so that the rusnya does not spy
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2020-08-04-006558-a 467f8cf9a23b45789850937b179cdd7a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

0000000000000000

0000000000000 0000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: 000000000000000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 0000000 обл., 0000000, 000000000000000000
Контактна особа: 0000000000000000
0000000000000
0000000000000
Додаткові контактні особи: 000000000000000
0000000000000
00000000000000
Категорія: tender.organization_kind.000000000
Official name: 0000000000000000000000000000000000000000
National ID: 00000000
Contact point: 00000000000000000
0000000000000
0000000000000
Additional contacts: 000000000000000
0000000000000
00000000000000

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 вересня 2020 11:10
Publication date: 04 серпня 2020 16:13
Enquiries until: 25 серпня 2020 10:00
Complaints submission until: до 31 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 вересня 2020 10:00

Information

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Scope of the procurement
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.000000000000000 payment-types.00000000000 Календарні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 11:31
0000000000000000000000000000000000000000000
04 серпня 2020 16:18
00000000
04 серпня 2020 16:13
00000000000000000000000000000000
04 серпня 2020 16:13
0000000000000000000000000000
21 вересня 2020 11:31
0000000000000000000000000000000000000000000
21 вересня 2020 11:31
0000000000000000000000000000000000000000000
04 серпня 2020 16:18
00000000
04 серпня 2020 16:13
00000000000000000000000000000000
04 серпня 2020 16:13
0000000000000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000104 ● a10c18b5a513447b8b9b86dc9f246d9a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 17:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
69 UA-2020-08-04-006558-a 04.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-19 17:52:07

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі легкових автомобілів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-04-006558-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-22 16:06:37

Відповідь на запит

На виконання ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та запиту під час проведення моніторингу закупівлі UA-2020-08-04-006558-a скеровуємо документи, на підставі яких проведено ціновий моніторинг очікуваної вартості предмету закупівлі.
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховано вимоги наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020, яким затверджено примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Зокрема, під час проведення ринкових консультацій було отримано кілька цінових пропозицій від офіційних постачальників такої продукції. Копії вищезазначених цінових пропозицій додаються.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог частини 8 статті 8 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомляємо про усунення виявлених порушень під час проведення закупівлі UA-2020-08-04-006558-a. Слід зазначити, що предметом даної закупівлі є спеціалізовані автомобілі, які виготовлені на базі сертифікованого легкового, пасажирського автомобіля з сучасними технічними характеристиками та має відповідати вимогам безпеки до автомобіля. Дійсно, пунктом 10 додатку № 2 до тендерної документації передбачено надання учасником, зокрема, зразку сертифікату відповідності українських систем сертифікації на спеціалізований автомобіль. Така вимога обґрунтована підтвердженням спроможності учасників здійснити дообладнення базового автомобіля, створивши на його основі спеціалізований автомобіль з підтвердженням державної сертифікації. При цьому, на виконання вимог статті 5 Закону додаток № 2 до тендерної документації не містить жодних вимог щодо марки або виробника базового автомобіля, який учасникам слід переобладнати та сертифікувати. ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» запропонувало транспортні засоби спеціалізованого призначення на базі легкових автомобілів Toyota Land Cruiser Prado та надало таблицю відповідності технічних, комплектуючих та якісних характеристик, чим підтвердив прийнятність і відповідність предмету закупівлі вимогам замовника. Крім того, учасником було надано зразок сертифікату відповідності на спеціалізований автомобіль, переобладнаного на базі Renault Duster в ході виконання договору, що завантажено ним на підтвердження вимог статті 16 Закону. Зазначених документів було достатньо для прийняття замовником рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» вимогам тендерної документації. Слід зазначити, що іншим учасником - ТОВ «Віді Автострада» була надана тендерна пропозиція на спеціалізований транспортний засіб на базі аналогічної моделі Toyota Land Cruiser Prado, проте завантажено сертифікат на автомобіль марки Toyota Hilux. Разом з тим, органом державного фінансового контролю вказаній пропозиції учасника не надано оцінку. З урахуванням викладеного, з метою недопущення зазначених різночитань змісту тендерної документації при проведенні закупівель транспортних засобів спеціалізованого призначення Управлінням в майбутньому будуть враховані висновки Державної аудиторської служби України.

2021-02-09 09:29:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Адміністративний позов (не майнового характеру) про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу закупівлі за процедурою закупівлі UA-2020-08-04-006558-a за ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі (Транспортні засоби спеціального призначення), оприлюдненого 03.02.2021
Дата публікації: 18 лютого 2021

Документи:

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 вересня 2020
UA-2020-08-04-006558-a467f8cf9a23b45789850937b179cdd7a
Найменування: 000000000000000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000, 0000000 обл., 0000000, 000000000000000000
Учасник Документи Рішення
000000000000000000000 Документи
Допущено до аукціону
Документи
000000000000000000000 Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 вересня 2020 10:02
00000000000000000000000

Публічні документи

03 вересня 2020 12:32
00000000
03 вересня 2020 12:32
00000000
03 вересня 2020 12:24
000000000000000000000000000000000000000000000000
03 вересня 2020 12:24
000000000000000000000000000000000000000000000
03 вересня 2020 12:24
0000000000000000000000000000000000000
03 вересня 2020 12:24
000000000000000000000000000000
03 вересня 2020 12:24
0000000000000000000000000000000000000000000000
03 вересня 2020 12:24
00000000000000000000000000
03 вересня 2020 12:24
00000000000000000000000
03 вересня 2020 12:24
00000000000000000000
03 вересня 2020 12:24
0000000000000000000000000000000000
03 вересня 2020 12:24
000000000000000000000000000000
03 вересня 2020 12:24
000000000000000000000000000000000000000000000000
03 вересня 2020 12:24
000000000000000000000000000000000000000000000000
03 вересня 2020 12:24
000000000000000000000000
03 вересня 2020 12:24
000000000000000000000000000000000

Документи

04 вересня 2020 10:02
00000000000000000000000

Публічні документи

28 вересня 2020 17:49
00000000
28 вересня 2020 17:49
000000000000000000000000000000000000
04 вересня 2020 09:26
00000000
04 вересня 2020 09:26
00000000
04 вересня 2020 09:26
000000000000000000000
04 вересня 2020 09:26
000000000000000000000000000
04 вересня 2020 09:26
0000000000000000000
04 вересня 2020 09:26
00000000000000000000000000000000000
04 вересня 2020 09:26
000000000000000000000000000000000
04 вересня 2020 09:26
000000000000000000000000000000000000000000000000
04 вересня 2020 09:26
0000000000000000000000000000000
04 вересня 2020 09:26
0000000000000000000000000000000000000000000
04 вересня 2020 09:26
000000000000000000000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

000000000000000000000

000000000000000000000

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 12:32
00000000
03 вересня 2020 12:32
00000000
03 вересня 2020 12:24
000000000000000000000000000000000000000000000000
03 вересня 2020 12:24
000000000000000000000000000000000000000000000
03 вересня 2020 12:24
0000000000000000000000000000000000000
03 вересня 2020 12:24
000000000000000000000000000000
03 вересня 2020 12:24
0000000000000000000000000000000000000000000000
03 вересня 2020 12:24
00000000000000000000000000
03 вересня 2020 12:24
00000000000000000000000
03 вересня 2020 12:24
00000000000000000000
03 вересня 2020 12:24
0000000000000000000000000000000000
03 вересня 2020 12:24
000000000000000000000000000000
03 вересня 2020 12:24
000000000000000000000000000000000000000000000000
03 вересня 2020 12:24
000000000000000000000000000000000000000000000000
03 вересня 2020 12:24
000000000000000000000000
03 вересня 2020 12:24
000000000000000000000000000000000

Публічні документи

28 вересня 2020 17:49
00000000
28 вересня 2020 17:49
000000000000000000000000000000000000
04 вересня 2020 09:26
00000000
04 вересня 2020 09:26
00000000
04 вересня 2020 09:26
000000000000000000000
04 вересня 2020 09:26
000000000000000000000000000
04 вересня 2020 09:26
0000000000000000000
04 вересня 2020 09:26
00000000000000000000000000000000000
04 вересня 2020 09:26
000000000000000000000000000000000
04 вересня 2020 09:26
000000000000000000000000000000000000000000000000
04 вересня 2020 09:26
0000000000000000000000000000000
04 вересня 2020 09:26
0000000000000000000000000000000000000000000
04 вересня 2020 09:26
000000000000000000000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

000000000000000000000

000000000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
000000000000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 11:10

Документи

23 вересня 2020 11:10
00000000
21 вересня 2020 11:31
00000000000000000000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
000000000000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2020 11:10
00000000
21 вересня 2020 11:31
00000000000000000000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
14 січня 2021 10:43
00000000 укладений
06 жовтня 2020 12:02
00000000000000000000000 укладений
06 жовтня 2020 12:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ