Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
It is temporarily disguised so that the rusnya does not spy
не зазначається
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000 обл., 0000000, 000000000000000000 |
Контактна особа: |
0000000000000000 0000000000000 0000000000000 |
Додаткові контактні особи: |
000000000000000 0000000000000 00000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.000000000 |
Official name: | 0000000000000000000000000000000000000000 |
National ID: | 00000000 |
Contact point: |
00000000000000000 0000000000000 0000000000000 |
Additional contacts: |
000000000000000 0000000000000 00000000000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2020 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2020 11:10 |
Publication date: | 04 серпня 2020 16:13 |
Enquiries until: | 25 серпня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 31 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 вересня 2020 10:00 |
Information
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2020 11:31 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
04 серпня 2020 16:18 |
00000000 |
04 серпня 2020 16:13 |
00000000000000000000000000000000 |
04 серпня 2020 16:13 |
0000000000000000000000000000 |
21 вересня 2020 11:31 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
04 серпня 2020 16:18 |
00000000
|
||
04 серпня 2020 16:13 |
00000000000000000000000000000000
|
||
04 серпня 2020 16:13 |
0000000000000000000000000000
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-13-000104 ● a10c18b5a513447b8b9b86dc9f246d9a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 17:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
69 UA-2020-08-04-006558-a 04.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-19 17:52:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі легкових автомобілів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-04-006558-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-22 16:06:37
Відповідь на запит
На виконання ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та запиту під час проведення моніторингу закупівлі UA-2020-08-04-006558-a скеровуємо документи, на підставі яких проведено ціновий моніторинг очікуваної вартості предмету закупівлі.
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховано вимоги наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020, яким затверджено примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Зокрема, під час проведення ринкових консультацій було отримано кілька цінових пропозицій від офіційних постачальників такої продукції. Копії вищезазначених цінових пропозицій додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог частини 8 статті 8 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомляємо про усунення виявлених порушень під час проведення закупівлі UA-2020-08-04-006558-a. Слід зазначити, що предметом даної закупівлі є спеціалізовані автомобілі, які виготовлені на базі сертифікованого легкового, пасажирського автомобіля з сучасними технічними характеристиками та має відповідати вимогам безпеки до автомобіля. Дійсно, пунктом 10 додатку № 2 до тендерної документації передбачено надання учасником, зокрема, зразку сертифікату відповідності українських систем сертифікації на спеціалізований автомобіль. Така вимога обґрунтована підтвердженням спроможності учасників здійснити дообладнення базового автомобіля, створивши на його основі спеціалізований автомобіль з підтвердженням державної сертифікації. При цьому, на виконання вимог статті 5 Закону додаток № 2 до тендерної документації не містить жодних вимог щодо марки або виробника базового автомобіля, який учасникам слід переобладнати та сертифікувати. ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» запропонувало транспортні засоби спеціалізованого призначення на базі легкових автомобілів Toyota Land Cruiser Prado та надало таблицю відповідності технічних, комплектуючих та якісних характеристик, чим підтвердив прийнятність і відповідність предмету закупівлі вимогам замовника. Крім того, учасником було надано зразок сертифікату відповідності на спеціалізований автомобіль, переобладнаного на базі Renault Duster в ході виконання договору, що завантажено ним на підтвердження вимог статті 16 Закону. Зазначених документів було достатньо для прийняття замовником рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» вимогам тендерної документації. Слід зазначити, що іншим учасником - ТОВ «Віді Автострада» була надана тендерна пропозиція на спеціалізований транспортний засіб на базі аналогічної моделі Toyota Land Cruiser Prado, проте завантажено сертифікат на автомобіль марки Toyota Hilux. Разом з тим, органом державного фінансового контролю вказаній пропозиції учасника не надано оцінку. З урахуванням викладеного, з метою недопущення зазначених різночитань змісту тендерної документації при проведенні закупівель транспортних засобів спеціалізованого призначення Управлінням в майбутньому будуть враховані висновки Державної аудиторської служби України.
2021-02-09 09:29:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Адміністративний позов (не майнового характеру) про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу закупівлі за процедурою закупівлі UA-2020-08-04-006558-a за ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі (Транспортні засоби спеціального призначення), оприлюдненого 03.02.2021 |
Дата публікації: | 18 лютого 2021 |
Документи:
18 лютого 2021 16:23
|
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | 000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000, 0000000 обл., 0000000, 000000000000000000 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
000000000000000000000 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
000000000000000000000 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2020 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
14 січня 2021 10:43
|
00000000 | укладений |
06 жовтня 2020 12:02
|
00000000000000000000000 | укладений |
06 жовтня 2020 12:00
|