Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
3 300,00 UAH
UA-2020-08-04-006439-a 33ac07a63ead4069bb13e1a3bc071e48
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Подільник Тетяна Леонтіївна

+380414327497 internat.brd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188458
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, Україна, Житомирська обл., м. Бердичів, пров. Перемоги, 4
Контактна особа: Подільник Тетяна Леонтіївна
+380414327497
internat.brd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 16:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 16:10
Початок аукціону: 12 серпня 2020 15:10
Очікувана вартість: 3 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


кухонне приладдя(тарілка з нержавіючої сталі (500мл.), графін для води(1л.))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 шт.
тарілка з нержавіючої сталі (500мл.) (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
15 шт.
графін для води(1л.) (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-006439-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Фізична особа-підприємець Романова Світлана Володимирівна, Код ЄДРПОУ:2322117402
Дата подання: 14 серпня 2020 09:59
Скасування рішення щодо визнання переможцем
1. Згідно п.6 Дод.2 Оголошення про закупівлю, Учасник у складі пропозиції повинен надати документи по якості товарів. Учасник, якого визнано Переможцем, не надав жодного документа щодо якості.
2. Лист-роз'яснення, який надала ФОП Зубова В.В., в своєму складі має недостовірну інформацію. Товари за ДК 021:2015: 39220000-0 не підлягають обов’язковій сертифікації і ліцензуванню, але для реалізації в межах України повинні мати висновки санітарно-епідеміологічної експертизи.
3. Лист-роз'яснення ФОП Зубової В.В. надано на фірмовому бланку іншого суб'єкта і не є дійсним.
4. На підставі вищенаведеного, вимагаємо відміни рішення щодо визнання Переможцем ФОП Зубової В.В.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 14 серпня 2020 16:41
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 серпня 2020 15:45
Учасник не надав санітарно-епідеміологічного висновку на предмет закупівлі. Згідно Закону України від 24.02.1994 року № 4004- XII "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" ТАКИЙ ВИСНОВОК-ОБОВ'ЯЗКОВИЙ, тому учасника ФОП Зубова В.В. - ВІДХИЛЯЄМО, та переходимо до розгляду наступного учасника.

Документи подані скаржником

14 серпня 2020 09:59
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Зубова Віталіна Вікторівна 2 395,00
UAH з ПДВ
2 395,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Романова Світлана Володимирівна 2 790,00
UAH з ПДВ
2 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Зубова Віталіна Вікторівна

ФОП Романова Світлана Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зубова Віталіна Вікторівна
#3398306408
Рішення скасоване 2 395,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 16:41
ФОП Зубова Віталіна Вікторівна
#3398306408
Відхилено 2 395,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 16:41
Фізична особа-підприємець Романова Світлана Володимирівна
#2322117402
Переможець 2 790,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 12:39

Документи

13 серпня 2020 14:52
Електронний підпис
13 серпня 2020 14:52
рішення 143.pdf

Документи

14 серпня 2020 16:41
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:41
протокол 78.pdf

Документи

17 серпня 2020 12:39
Електронний підпис
17 серпня 2020 12:39
рішення 144.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 12:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Романова Світлана Володимирівна
#2322117402
2 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2020 12:39
Електронний підпис
17 серпня 2020 12:39
рішення 144.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 10:18
договір 207.pdf укладений
20 серпня 2020 08:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 790,00
UAH