Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розсадницька продукція (саджанці багаторічних декоративних дерев та кущів)
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2020-08-04-006409-a ● 61c978e0375b48b1a13d01551ba120d2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03352490 |
Місцезнаходження: | 40009, Україна , Сумська обл., місто Суми, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 77 |
Контактна особа: |
Світлана Берлет +380957153138 zelenbyd-sumy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2020 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2020 14:53 |
Очікувана вартість: | 1 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1150 штуки
Розсадницька продукція (саджанці багаторічних декоративних дерев та кущів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40009, Україна, Сумська область, м.Суми, 40009, м.Суми, вул.Ярослава Мудрого 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03450000-9 — Розсадницька продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | можливе здійснення авансування у розмірі 25% від загальної суми договору, вказаної в п. 3.1., згідно з виставленим рахунком-фактурою. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2020 13:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2020 13:37 |
Додаток 4 дерева (2).docx | |
16 вересня 2020 13:37 |
Тендерна документація (2).docx | |
16 вересня 2020 13:37 |
Додаток 2 дерева (2).docx | |
16 вересня 2020 13:37 |
Додаток 3 дерева (2).docx | |
16 вересня 2020 13:37 |
Перелiк_змiн_до_тендерноi_документацii 3.doc | |
16 вересня 2020 13:37 |
додаток 1 до договору.docx | |
10 серпня 2020 12:57 |
Додаток 2 дерева.docx | |
10 серпня 2020 12:57 |
Перелiк_змiн_до_тендерноi_документацii 3.doc | |
04 серпня 2020 16:04 |
Додаток 7 гар.лист.docx | |
04 серпня 2020 16:04 |
Додаток 6 дерева.docx | |
04 серпня 2020 16:04 |
Додаток 4 дерева.docx | |
04 серпня 2020 16:04 |
Додаток 3 дерева.docx | |
04 серпня 2020 16:04 |
Додаток 1 .docx | |
04 серпня 2020 16:04 |
оголошення.pdf | |
04 серпня 2020 16:04 |
Додаток 2 дерева.docx | |
04 серпня 2020 16:04 |
Додаток 5 дерева проект договору .docx | |
04 серпня 2020 16:04 |
Тендерна документація .docx |
16 вересня 2020 13:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 вересня 2020 13:37 |
Додаток 4 дерева (2).docx
|
||||||
16 вересня 2020 13:37 |
Тендерна документація (2).docx
|
||||||
16 вересня 2020 13:37 |
Додаток 2 дерева (2).docx
|
||||||
16 вересня 2020 13:37 |
Додаток 3 дерева (2).docx
|
||||||
16 вересня 2020 13:37 |
Перелiк_змiн_до_тендерноi_документацii 3.doc
|
||||||
16 вересня 2020 13:37 |
додаток 1 до договору.docx
|
||||||
10 серпня 2020 12:57 |
Додаток 2 дерева.docx
|
||||||
10 серпня 2020 12:57 |
Перелiк_змiн_до_тендерноi_документацii 3.doc
|
||||||
04 серпня 2020 16:04 |
Додаток 7 гар.лист.docx
|
||||||
04 серпня 2020 16:04 |
Додаток 6 дерева.docx
|
||||||
04 серпня 2020 16:04 |
Додаток 4 дерева.docx
|
||||||
04 серпня 2020 16:04 |
Додаток 3 дерева.docx
|
||||||
04 серпня 2020 16:04 |
Додаток 1 .docx
|
||||||
04 серпня 2020 16:04 |
оголошення.pdf
|
||||||
04 серпня 2020 16:04 |
Додаток 2 дерева.docx
|
||||||
04 серпня 2020 16:04 |
Додаток 5 дерева проект договору .docx
|
||||||
04 серпня 2020 16:04 |
Тендерна документація .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримнацйна умова
Дата подання: 09 серпня 2020 22:58
Дата відповіді: 11 серпня 2020 13:21
Просимо виключити із тендерної документації вимогу про надання згоди з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами (Додаток 3 до тендерної документації) оскільки вважаємо, що наявність такої вимоги суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників та є серйозною перешкодою прозорості даної закупівлі, а відмова її усунення змусить нас як потенційних переможців цієї закупівлі , звернутись до АМК України .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, в Додатку 3. Форма «Тендерна пропозиція» - «Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.» не можливо виключити із тендерної документації, бо це є невід`ємна частина тендерної документації. Тендерні пропозиції оформлюються та подаються за встановленою замовником формою. Учасник не повинен відступати від даної форми.
Шановний Замовник!
Дата подання: 09 серпня 2020 23:10
Дата відповіді: 11 серпня 2020 13:23
Просимо роз’яснити навіщо Ви встановили дискримінаційні вимоги в умовах тендерної документації?
Як показує аналіз проведених Вами закупівель, а саме: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-26-007056-a, Ви вже намагалися придбати аналогічний товар.
Однак, наразі предмет поточної закупівлі було штучно розширено, і Ви в п. 2 Додатку 2 до тендерної документації вимагаєте щоб 100% посадкового матеріалу було в наявності на території розсадника Постачальника.
В той же час в п. 3 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що "Постачальник" у складі своєї пропозиції має письмово підтвердити наявність (достатню кількість товару для належного виконання умов договору) та його відповідність вимогам Замовника. Тобто в п. 3 Додатку 2 до тендерної документації не передбачено щоб 100% посадкового матеріалу було в наявності на території розсадника Постачальника.
При цьому, номенклатура закупівлі є досить широкою і жоден з постачальників не тримає заздалегідь заготовленого переліку визначеного Вами в Додатку 2 до тендерної документації.
Можливо ми помиляємося, і Вам відомі постачальники які пообіцяли поставити номенклатуру з переліку сформованого ними в Додатку 2 до тендерної документації?
З урахуванням вищезазначеного просимо розділити предмет закупівлі на окремі лоти, а саме: Лот 1 на закупівлю дерев, Лот 2 на закупівлю кущів і вилучити вимогу про 100% наявність посадкового матеріалу на території розсадника Постачальника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, п. 2 Додатку 2 вимоги щодо 100% посадкового матеріалу має бути в наявності на території розсадника Постачальника. 100% наявність на території посадкового матеріалу, гарантує забезпечення своєчасної та оперативної поставки саджанців в необхідній кількості та в будь-який зручний час від Постачальника до Замовника. Ми вважаємо не доречно розбивати закупівлю на лоти із-за 15 шт. кущів.
Шановний Замовник!
Дата подання: 09 серпня 2020 23:12
Дата відповіді: 11 серпня 2020 13:22
1. Просимо роз’яснити як на практиці виконати вимоги Вашої тендерної документації?
В п. 3 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що"Постачальник" у складі своєї пропозиції має надати ФОТОГРАФІЧНЕ ЗОБРАЖЕННЯ ТОВАРУ, ЩО БЕЗПОСЕРЕДНЬО БУДЕ ПОСТАВЛЕНИЙ У РАЗІ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ. Фотографічне зображення повинно бути кольорове, розміром не менше формату А5, з високою роздільною здатністю, що забезпечить можливість ідентифікації видів рослин. Фотографічне зображення повинно містити заміри чіткі та читаємі основних показників: висота штамбу, обхват стовбура, об’єм контейнеру (по 3 (три) фото кожного виду рослин: загальний вигляд рослини висадженої в контейнер (ком) та фото із замірами). Заміри обхвату стовбуру штамбу проводяться на висоті 1,0 м від кореневої шийки. Висоту надземної частини саджанців вимірюють від кореневої шийки до верхньої точки зростання найбільшого вертикального пагону. Висоту штамба саджанців вимірюють від кореневої шийки до нижньої скелетної гілки.
При цьому, Замовником не було враховано, що предмет закупівлі НЕ Є СТАТИЧНИМ ТОВАРОМ і має схильність змінюватись (рости) незалежно від волі Постачальника.
Таким чином, виконати вимогу про те щоб надати ФОТОГРАФІЧНЕ ЗОБРАЖЕННЯ ТОВАРУ на етапі подання пропозицій і потім поставити ідентичний товар, як на фото, виконати неможливо. Сфотографований товар зміниться (підросте).
У відповідності з ч. 4 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Таким чином, враховуючи зміни товару (його ріст) ФОТОГРАФІЧНЕ ЗОБРАЖЕННЯ ТОВАРУ, ЩО БЕЗПОСЕРЕДНЬО БУДЕ ПОСТАВЛЕНИЙ У РАЗІ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ, НЕ БУДЕ ВІДПОВІДАТИ ДІЙСНОСТІ, А УМОВИ ДОГОВОРУ НА ЕТАПІ ПОСТАЧАННЯ БУДУТЬ ВІДРІЗНЯТИСЯ ВІД ФОТОГРАФІЧНОГО ЗОБРАЖЕННЯ ТОВАРУ НАДАНОГО В ПРОПОЗИЦІЇ.
Враховуючи зазначене, просимо вилучити вимогу про надання фотографічного зображення товару або надати можливість надання фотографічного зображення товару з меншими розмірами ніж буде необхідно на етапі поставки товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, в п.3 Додатку 2, "Постачальник" у складі своєї пропозиції має письмово підтвердити наявність (достатню кількість товару для належного виконання умов договору) та його відповідність вимогам Замовника, а також надати фотографічне зображення товару, що безпосередньо буде поставлений у разі укладення договору. Фотографічне зображення повинно бути кольорове, розміром не менше формату А5, з високою роздільною здатністю, що забезпечить можливість ідентифікації видів рослин. Фотографічне зображення повинно містити заміри чіткі та читаємі основних показників: висота штамбу, обхват стовбура, об’єм контейнеру (по 3 (три) фото кожного виду рослин: загальний вигляд рослини висадженої в контейнер (ком) та фото із замірами). Заміри обхвату стовбуру штамбу проводяться на висоті 1,0 м від кореневої шийки. Висоту надземної частини саджанців вимірюють від кореневої шийки до верхньої точки зростання найбільшого вертикального пагону. Висоту штамба саджанців вимірюють від кореневої шийки до нижньої скелетної гілки. Ми не вважаємо що це є перешкодою, адже в технічній документації є достатній проміжок для росту саджанців тим паче в якісній характеристиці зазначено (розмір с і більше) і за декілька місяців саджанці не виростуть до параметрів які суперечать технічним вимогам.
Шановний Замовник!
Дата подання: 09 серпня 2020 23:13
Дата відповіді: 10 серпня 2020 12:54
Предметом закупівлі є ТОВАР: ДК021:2015:03450000-9 Розсадницька продукція (саджанці багаторічних декоративних дерев та кущів).
При цьому, в Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* для виконання РОБІТ відповідно до Технічного завдання.
Просимо роз’яснити про які роботи йде мова????
Закуповується ТОВАР.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, візмемо до уваги
Шановний Замовник!
Дата подання: 09 серпня 2020 23:13
Дата відповіді: 10 серпня 2020 12:54
Предметом закупівлі є ТОВАР: ДК021:2015:03450000-9 Розсадницька продукція (саджанці багаторічних декоративних дерев та кущів).
При цьому, в Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати інформаційну довідку (для ІНЖЕНЕРНИХ професій) складена згідно наданої форми, що містить відомості про чисельність персоналу та кваліфікаційний склад працівників учасника.
Просимо роз’яснити про які ІНЖЕНЕРНІ професії йде мова???
Просимо вилучити вимогу про надання ІНЖЕНЕРНИХ професій, так-як при постачанні товару передбаченого умовами тендерної документації, наявність ІНЖЕНЕРНИХ професій не є обов’язковою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, візмемо до уваги
Шановний Замовник!
Дата подання: 09 серпня 2020 23:14
Дата відповіді: 10 серпня 2020 12:54
Предметом закупівлі є ТОВАР: ДК021:2015:03450000-9 Розсадницька продукція (саджанці багаторічних декоративних дерев та кущів).
При цьому, в Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати інформаційну довідку(для РОБОЧИХ професій).
Просимо роз’яснити про які РОБОЧІ професії йде мова???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, візмемо до уваги
Шановний Замовник!
Дата подання: 09 серпня 2020 23:15
Дата відповіді: 10 серпня 2020 12:53
Предметом закупівлі є ТОВАР: ДК021:2015:03450000-9 Розсадницька продукція (саджанці багаторічних декоративних дерев та кущів).
При цьому, в Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати документ, що підтверджує наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного договору – гарантійний лист.
До гарантійного листа додаються, зокрема:
- копії актів виконаних послуг;
- копії довідок про вартість виконаних послуг.
Просимо вилучити вимогу про надання копії актів виконаних послуг та копії довідок про вартість виконаних послуг, ТАК-ЯК ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ Є ТОВАР, а не виконання робіт/надання послуг.
При цьому вимогу про надання копії актів виконаних послуг та копії довідок про вартість виконаних послуг, при поставці товару, можливо замінити на копії накладних.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, візмемо до уваги
Шановний Замовник!
Дата подання: 09 серпня 2020 23:15
Дата відповіді: 10 серпня 2020 12:53
Предметом закупівлі є ТОВАР: ДК021:2015:03450000-9 Розсадницька продукція (саджанці багаторічних декоративних дерев та кущів).
При цьому, в Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати документ, що підтверджує наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного договору – гарантійний лист.
До гарантійного листа додаються, зокрема: - позитивний лист – відгук замовника послуг за договором, про належне виконання учасником аналогічного договору (ів);
Просимо вилучити вимогу про надання позитивного листа – відгук ЗАМОВНИКА ПОСЛУГ за договором.
Предметом закупівлі є ТОВАР, який не передбачає ЗАМОВНИКА ПОСЛУГ, і виконати Вашу вимогу не видається за можливе.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, візмемо до уваги.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-04-006409-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛОРІЯ- ТЕТ", Код ЄДРПОУ:33869116
Оскарження дискримінаційних вимог у тендерній документації
Оскарження дискримінаційних вимог у тендерній документації
Причина: Отримана сума оплати не співпадає з розрахованою для даної скарги
Номер скарги: UA-2020-08-04-006409-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛОРІЯ- ТЕТ", Код ЄДРПОУ:33869116
Дата подання: 15 серпня 2020 19:08
Дата подання: 15 серпня 2020 19:08
Оскарження дискримінаційних вимог у тендерній документації
Оскарження дискримінаційних вимог у тендерній документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 серпня 2020 22:27
Рішення від 19.08.2020 № 15767 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 19 серпня 2020 22:27
інформація про перенесення розгляду скарги № 13477.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2020 09:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.09.2020 № 17061.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 20:25
Рішення від 10.09.2020 № 17061.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2020 22:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни по закупівлі 03450000-9 Розсадницька продукція UA-2020-08-04-006409-а
Дата виконання рішення замовником: 16 вересня 2020 13:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАНТ СЕРВІС" |
1 776 750,00
UAH з ПДВ
|
1 767 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РОЗСАДНИК РОСЛИН "НАТАЛІС" |
1 795 000,00
UAH з ПДВ
|
1 775 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Голландські троянди" |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
1 776 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАНТ СЕРВІС" #37479995 |
Переможець |
1 767 750,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2020 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 09:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 09:43
|
додаткова 1 .pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2020 11:06
|
Договор 20.06.10.pdf | укладений |
06 жовтня 2020 11:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 20/06/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |