Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розсадницька продукція (саджанці багаторічних декоративних дерев та кущів)
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2020-08-04-006409-a 61c978e0375b48b1a13d01551ba120d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Берлет

+380957153138 zelenbyd-sumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03352490
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., місто Суми, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 77
Контактна особа: Світлана Берлет
+380957153138
zelenbyd-sumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 вересня 2020 14:53
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1150 штуки
Розсадницька продукція (саджанці багаторічних декоративних дерев та кущів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м.Суми, 40009, м.Суми, вул.Ярослава Мудрого 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03450000-9 — Розсадницька продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару можливе здійснення авансування у розмірі 25% від загальної суми договору, вказаної в п. 3.1., згідно з виставленим рахунком-фактурою. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 13:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 13:37
Додаток 4 дерева (2).docx
16 вересня 2020 13:37
Тендерна документація (2).docx
16 вересня 2020 13:37
Додаток 2 дерева (2).docx
16 вересня 2020 13:37
Додаток 3 дерева (2).docx
16 вересня 2020 13:37
Перелiк_змiн_до_тендерноi_документацii 3.doc
16 вересня 2020 13:37
додаток 1 до договору.docx
10 серпня 2020 12:57
Додаток 2 дерева.docx
10 серпня 2020 12:57
Перелiк_змiн_до_тендерноi_документацii 3.doc
04 серпня 2020 16:04
Додаток 7 гар.лист.docx
04 серпня 2020 16:04
Додаток 6 дерева.docx
04 серпня 2020 16:04
Додаток 4 дерева.docx
04 серпня 2020 16:04
Додаток 3 дерева.docx
04 серпня 2020 16:04
Додаток 1 .docx
04 серпня 2020 16:04
оголошення.pdf
04 серпня 2020 16:04
Додаток 2 дерева.docx
04 серпня 2020 16:04
Додаток 5 дерева проект договору .docx
04 серпня 2020 16:04
Тендерна документація .docx
16 вересня 2020 13:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 13:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 16:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 13:37
Додаток 4 дерева (2).docx
16 вересня 2020 13:37
Тендерна документація (2).docx
16 вересня 2020 13:37
Додаток 2 дерева (2).docx
16 вересня 2020 13:37
Додаток 3 дерева (2).docx
16 вересня 2020 13:37
Перелiк_змiн_до_тендерноi_документацii 3.doc
16 вересня 2020 13:37
додаток 1 до договору.docx
10 серпня 2020 12:57
Додаток 2 дерева.docx
10 серпня 2020 12:57
Перелiк_змiн_до_тендерноi_документацii 3.doc
04 серпня 2020 16:04
Додаток 7 гар.лист.docx
04 серпня 2020 16:04
Додаток 6 дерева.docx
04 серпня 2020 16:04
Додаток 4 дерева.docx
04 серпня 2020 16:04
Додаток 3 дерева.docx
04 серпня 2020 16:04
Додаток 1 .docx
04 серпня 2020 16:04
оголошення.pdf
04 серпня 2020 16:04
Додаток 2 дерева.docx
04 серпня 2020 16:04
Додаток 5 дерева проект договору .docx
04 серпня 2020 16:04
Тендерна документація .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримнацйна умова
Дата подання: 09 серпня 2020 22:58
Дата відповіді: 11 серпня 2020 13:21
Просимо виключити із тендерної документації вимогу про надання згоди з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами (Додаток 3 до тендерної документації) оскільки вважаємо, що наявність такої вимоги суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників та є серйозною перешкодою прозорості даної закупівлі, а відмова її усунення змусить нас як потенційних переможців цієї закупівлі , звернутись до АМК України .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, в Додатку 3. Форма «Тендерна пропозиція» - «Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.» не можливо виключити із тендерної документації, бо це є невід`ємна частина тендерної документації. Тендерні пропозиції оформлюються та подаються за встановленою замовником формою. Учасник не повинен відступати від даної форми.
Шановний Замовник!
Дата подання: 09 серпня 2020 23:10
Дата відповіді: 11 серпня 2020 13:23
Просимо роз’яснити навіщо Ви встановили дискримінаційні вимоги в умовах тендерної документації? Як показує аналіз проведених Вами закупівель, а саме: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-26-007056-a, Ви вже намагалися придбати аналогічний товар. Однак, наразі предмет поточної закупівлі було штучно розширено, і Ви в п. 2 Додатку 2 до тендерної документації вимагаєте щоб 100% посадкового матеріалу було в наявності на території розсадника Постачальника. В той же час в п. 3 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що "Постачальник" у складі своєї пропозиції має письмово підтвердити наявність (достатню кількість товару для належного виконання умов договору) та його відповідність вимогам Замовника. Тобто в п. 3 Додатку 2 до тендерної документації не передбачено щоб 100% посадкового матеріалу було в наявності на території розсадника Постачальника. При цьому, номенклатура закупівлі є досить широкою і жоден з постачальників не тримає заздалегідь заготовленого переліку визначеного Вами в Додатку 2 до тендерної документації. Можливо ми помиляємося, і Вам відомі постачальники які пообіцяли поставити номенклатуру з переліку сформованого ними в Додатку 2 до тендерної документації? З урахуванням вищезазначеного просимо розділити предмет закупівлі на окремі лоти, а саме: Лот 1 на закупівлю дерев, Лот 2 на закупівлю кущів і вилучити вимогу про 100% наявність посадкового матеріалу на території розсадника Постачальника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, п. 2 Додатку 2 вимоги щодо 100% посадкового матеріалу має бути в наявності на території розсадника Постачальника. 100% наявність на території посадкового матеріалу, гарантує забезпечення своєчасної та оперативної поставки саджанців в необхідній кількості та в будь-який зручний час від Постачальника до Замовника. Ми вважаємо не доречно розбивати закупівлю на лоти із-за 15 шт. кущів.
Шановний Замовник!
Дата подання: 09 серпня 2020 23:12
Дата відповіді: 11 серпня 2020 13:22
1. Просимо роз’яснити як на практиці виконати вимоги Вашої тендерної документації? В п. 3 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що"Постачальник" у складі своєї пропозиції має надати ФОТОГРАФІЧНЕ ЗОБРАЖЕННЯ ТОВАРУ, ЩО БЕЗПОСЕРЕДНЬО БУДЕ ПОСТАВЛЕНИЙ У РАЗІ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ. Фотографічне зображення повинно бути кольорове, розміром не менше формату А5, з високою роздільною здатністю, що забезпечить можливість ідентифікації видів рослин. Фотографічне зображення повинно містити заміри чіткі та читаємі основних показників: висота штамбу, обхват стовбура, об’єм контейнеру (по 3 (три) фото кожного виду рослин: загальний вигляд рослини висадженої в контейнер (ком) та фото із замірами). Заміри обхвату стовбуру штамбу проводяться на висоті 1,0 м від кореневої шийки. Висоту надземної частини саджанців вимірюють від кореневої шийки до верхньої точки зростання найбільшого вертикального пагону. Висоту штамба саджанців вимірюють від кореневої шийки до нижньої скелетної гілки. При цьому, Замовником не було враховано, що предмет закупівлі НЕ Є СТАТИЧНИМ ТОВАРОМ і має схильність змінюватись (рости) незалежно від волі Постачальника. Таким чином, виконати вимогу про те щоб надати ФОТОГРАФІЧНЕ ЗОБРАЖЕННЯ ТОВАРУ на етапі подання пропозицій і потім поставити ідентичний товар, як на фото, виконати неможливо. Сфотографований товар зміниться (підросте). У відповідності з ч. 4 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Таким чином, враховуючи зміни товару (його ріст) ФОТОГРАФІЧНЕ ЗОБРАЖЕННЯ ТОВАРУ, ЩО БЕЗПОСЕРЕДНЬО БУДЕ ПОСТАВЛЕНИЙ У РАЗІ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ, НЕ БУДЕ ВІДПОВІДАТИ ДІЙСНОСТІ, А УМОВИ ДОГОВОРУ НА ЕТАПІ ПОСТАЧАННЯ БУДУТЬ ВІДРІЗНЯТИСЯ ВІД ФОТОГРАФІЧНОГО ЗОБРАЖЕННЯ ТОВАРУ НАДАНОГО В ПРОПОЗИЦІЇ. Враховуючи зазначене, просимо вилучити вимогу про надання фотографічного зображення товару або надати можливість надання фотографічного зображення товару з меншими розмірами ніж буде необхідно на етапі поставки товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, в п.3 Додатку 2, "Постачальник" у складі своєї пропозиції має письмово підтвердити наявність (достатню кількість товару для належного виконання умов договору) та його відповідність вимогам Замовника, а також надати фотографічне зображення товару, що безпосередньо буде поставлений у разі укладення договору. Фотографічне зображення повинно бути кольорове, розміром не менше формату А5, з високою роздільною здатністю, що забезпечить можливість ідентифікації видів рослин. Фотографічне зображення повинно містити заміри чіткі та читаємі основних показників: висота штамбу, обхват стовбура, об’єм контейнеру (по 3 (три) фото кожного виду рослин: загальний вигляд рослини висадженої в контейнер (ком) та фото із замірами). Заміри обхвату стовбуру штамбу проводяться на висоті 1,0 м від кореневої шийки. Висоту надземної частини саджанців вимірюють від кореневої шийки до верхньої точки зростання найбільшого вертикального пагону. Висоту штамба саджанців вимірюють від кореневої шийки до нижньої скелетної гілки. Ми не вважаємо що це є перешкодою, адже в технічній документації є достатній проміжок для росту саджанців тим паче в якісній характеристиці зазначено (розмір с і більше) і за декілька місяців саджанці не виростуть до параметрів які суперечать технічним вимогам.
Шановний Замовник!
Дата подання: 09 серпня 2020 23:13
Дата відповіді: 10 серпня 2020 12:54
Предметом закупівлі є ТОВАР: ДК021:2015:03450000-9 Розсадницька продукція (саджанці багаторічних декоративних дерев та кущів). При цьому, в Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* для виконання РОБІТ відповідно до Технічного завдання. Просимо роз’яснити про які роботи йде мова???? Закуповується ТОВАР.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, візмемо до уваги
Шановний Замовник!
Дата подання: 09 серпня 2020 23:13
Дата відповіді: 10 серпня 2020 12:54
Предметом закупівлі є ТОВАР: ДК021:2015:03450000-9 Розсадницька продукція (саджанці багаторічних декоративних дерев та кущів). При цьому, в Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати інформаційну довідку (для ІНЖЕНЕРНИХ професій) складена згідно наданої форми, що містить відомості про чисельність персоналу та кваліфікаційний склад працівників учасника. Просимо роз’яснити про які ІНЖЕНЕРНІ професії йде мова??? Просимо вилучити вимогу про надання ІНЖЕНЕРНИХ професій, так-як при постачанні товару передбаченого умовами тендерної документації, наявність ІНЖЕНЕРНИХ професій не є обов’язковою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, візмемо до уваги
Шановний Замовник!
Дата подання: 09 серпня 2020 23:14
Дата відповіді: 10 серпня 2020 12:54
Предметом закупівлі є ТОВАР: ДК021:2015:03450000-9 Розсадницька продукція (саджанці багаторічних декоративних дерев та кущів). При цьому, в Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати інформаційну довідку(для РОБОЧИХ професій). Просимо роз’яснити про які РОБОЧІ професії йде мова???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, візмемо до уваги
Шановний Замовник!
Дата подання: 09 серпня 2020 23:15
Дата відповіді: 10 серпня 2020 12:53
Предметом закупівлі є ТОВАР: ДК021:2015:03450000-9 Розсадницька продукція (саджанці багаторічних декоративних дерев та кущів). При цьому, в Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати документ, що підтверджує наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного договору – гарантійний лист. До гарантійного листа додаються, зокрема: - копії актів виконаних послуг; - копії довідок про вартість виконаних послуг. Просимо вилучити вимогу про надання копії актів виконаних послуг та копії довідок про вартість виконаних послуг, ТАК-ЯК ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ Є ТОВАР, а не виконання робіт/надання послуг. При цьому вимогу про надання копії актів виконаних послуг та копії довідок про вартість виконаних послуг, при поставці товару, можливо замінити на копії накладних.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, візмемо до уваги
Шановний Замовник!
Дата подання: 09 серпня 2020 23:15
Дата відповіді: 10 серпня 2020 12:53
Предметом закупівлі є ТОВАР: ДК021:2015:03450000-9 Розсадницька продукція (саджанці багаторічних декоративних дерев та кущів). При цьому, в Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати документ, що підтверджує наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного договору – гарантійний лист. До гарантійного листа додаються, зокрема: - позитивний лист – відгук замовника послуг за договором, про належне виконання учасником аналогічного договору (ів); Просимо вилучити вимогу про надання позитивного листа – відгук ЗАМОВНИКА ПОСЛУГ за договором. Предметом закупівлі є ТОВАР, який не передбачає ЗАМОВНИКА ПОСЛУГ, і виконати Вашу вимогу не видається за можливе.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, візмемо до уваги.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-04-006409-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛОРІЯ- ТЕТ", Код ЄДРПОУ:33869116
Оскарження дискримінаційних вимог у тендерній документації
Оскарження дискримінаційних вимог у тендерній документації
Документи
Причина: Отримана сума оплати не співпадає з розрахованою для даної скарги
Номер скарги: UA-2020-08-04-006409-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛОРІЯ- ТЕТ", Код ЄДРПОУ:33869116
Дата подання: 15 серпня 2020 19:08
Оскарження дискримінаційних вимог у тендерній документації
Оскарження дискримінаційних вимог у тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 серпня 2020 22:27
Рішення від 19.08.2020 № 15767 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 19 серпня 2020 22:27
інформація про перенесення розгляду скарги № 13477.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2020 09:49
Рішення від 10.09.2020 № 17061.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2020 22:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни по закупівлі 03450000-9 Розсадницька продукція UA-2020-08-04-006409-а
Дата виконання рішення замовником: 16 вересня 2020 13:45

Документи подані скаржником

15 серпня 2020 18:02
Додаток 4 дерева.docx
15 серпня 2020 18:02
Додаток 2 дерева.docx
15 серпня 2020 18:02
Скарга суми.doc
15 серпня 2020 18:25
Електронний підпис

Документи подані скаржником

15 серпня 2020 19:06
Додаток 4 дерева.docx
15 серпня 2020 19:06
Додаток 2 дерева.docx
15 серпня 2020 19:06
Скарга суми.doc
15 серпня 2020 19:08
Електронний підпис

Документи подані замовником

09 вересня 2020 17:32
КП Суми 02.09 2020 изм.pdf
09 вересня 2020 17:32
відповідь на скаргу.pdf
16 вересня 2020 13:44
додаток 1 до договору.docx
16 вересня 2020 13:44
Додаток 4 дерева (2).docx
16 вересня 2020 13:44
Додаток 3 дерева (2).docx
16 вересня 2020 13:44
Додаток 2 дерева (2).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАНТ СЕРВІС" 1 776 750,00
UAH з ПДВ
1 767 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОЗСАДНИК РОСЛИН "НАТАЛІС" 1 795 000,00
UAH з ПДВ
1 775 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Голландські троянди" 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 776 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 12:15
Електронний підпис
30 вересня 2020 12:12
Документы переможця.pdf
23 вересня 2020 15:38
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:30
ст17.pdf
23 вересня 2020 15:30
ст16+.pdf
23 вересня 2020 15:29
Тех умови.pdf
23 вересня 2020 15:29
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 вересня 2020 15:03
Електронний підпис
22 вересня 2020 15:01
Фото 22.09.rar
22 вересня 2020 14:55
Проект Договору 22.09.pdf
22 вересня 2020 14:55
2. Технічні умови 22.09.pdf
22 вересня 2020 14:55
1. Цінова пропозиція 22.09.pdf
14 серпня 2020 12:02
Електронний підпис
14 серпня 2020 12:00
Фото.rar
14 серпня 2020 12:00
6. Проект договору.pdf
14 серпня 2020 12:00
2. Технічні вимоги.pdf
14 серпня 2020 12:00
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 вересня 2020 09:56
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:56
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:54
6 Довідки з банку.pdf
19 серпня 2020 14:54
5 Статутні документи.pdf
19 серпня 2020 14:54
3 Стаття 17.pdf
19 серпня 2020 14:54
2 Cтаття 16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПЛАНТ СЕРВІС"

ТОВ "РОЗСАДНИК РОСЛИН "НАТАЛІС"

ТОВ "Голландські троянди"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАНТ СЕРВІС"
#37479995
Переможець 1 767 750,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 13:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАНТ СЕРВІС"
#37479995
1 767 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 09:47
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:43
додаткова 1 .pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:43
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 11:06
Договор 20.06.10.pdf укладений
06 жовтня 2020 11:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 20/06/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 29 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 222 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 203 750,00 UAH)