Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рентгенплівка, проявник
Очікувана вартість
32 900,00 UAH
UA-2020-08-04-006372-a a8a256452c6f444faa4c0c0910e7b638
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Омельчук

+380444840030 ludmila840420@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний заклад "Республіканська клінічна лікарня МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 01981856
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Володимира Винниченка, буд. 9
Контактна особа: Людмила Омельчук
+380444840030
ludmila840420@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 15:58
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 15:58
Очікувана вартість: 32 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 164,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Плівка медична рентгенівська X-ray Blue (MXBE), проявник ЛЮКС РЕЙ (К)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. В. Винниченка,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 16:02
Додаток 2 _квал_вим.doc
04 серпня 2020 16:02
Додаток 1_мтв.doc
04 серпня 2020 16:02
Додаток 4_догов.doc
04 серпня 2020 16:02
Оголошення_рентг_пленки2020.doc
04 серпня 2020 16:02
Додаток 3_пропоз.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-006372-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 05 серпня 2020 11:57
Вимога
Шановний Замовнику! В Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі Код за класифікатором ДК 021:2015 - 24930000-2 - Фотохімікати (рентгенплівка, проявник), Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що Еквівалентів товару не пропонувати, але ж : Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто , Ви можете вказати, який саме еквівалент, але заборонити НЕ МОЖЕТЕ!
Нагадаємо, що еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру.
Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що Еквівалентів товару не пропонувати. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань плівок з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Зазначення в предметі закупівлі найменування плівок суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником, а також керуюсь ст.ст. 2, 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції аналог плівки, що зазначені в Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі Код ДК 021:2015 - 24930000-2 - Фотохімікати (рентгенплівка, проявник). Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2020 15:19
Відповідь на вимогу:
1) проводиться допорогова закупівля, а отже використовується Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", затверджена Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 із змінами (далі - Інструкція);
2) враховуючи, що терміни в Інструкції вживаються у значенні, наведеному в Законі, та згідно з частино 3 статті 3 Закону замовник може використовувати електронну систему закупівель у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель. Таким чином, розділом ІІ Інструкції визначено, що під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація у тому числі і про предмет закупівлі, а також вимоги до предмета закупівлі;
3) керуючись нормами Закону, у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Відповідно, визначати аналоги та/або еквіваленти є правом Замовника, а не обов’язком.
З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Інструкція не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідними, у т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються.
Слід зазначити, що Дана процедура закупівлі організовувалася та проводиться з врахуванням принципів максимальної економії та ефективності. Він є один із ключових принципів закупівель. При витрачанні бюджетних коштів Замовник усвідомлює необхідність економії, а тому зроблено зважений підхід до формування технічних вимог, оскільки: обладнання, яке функціонує в ДЗ «Республіканська клінічна лікарня МОЗ України» не перший рік налагоджене на роботу з даними матеріалами.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГЕХТ РОСТИСЛАВ БОРИСОВИЧ" 32 900,00
UAH з ПДВ
32 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГЕХТ РОСТИСЛАВ БОРИСОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГЕХТ РОСТИСЛАВ БОРИСОВИЧ"
#2718301218
Переможець 32 900,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 11:17

Документи

14 серпня 2020 11:17
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:15
Scan-200814-0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГЕХТ РОСТИСЛАВ БОРИСОВИЧ"
#2718301218
32 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2020 11:17
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:15
Scan-200814-0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 11:42
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 11:38
Scan-200827-0001.pdf укладений
27 серпня 2020 11:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 32 900,00
UAH