Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рукавиці робочі
Очікувана вартість
246 305,00 UAH
UA-2020-08-04-006334-a 12c07399377240e0b4e0b6fe18b7c1d5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузнецов Сергій Володимирович

+380442817195 S.KUZNETSOV@KBP.AERO

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Кузнецов Сергій Володимирович
+380442817195
S.KUZNETSOV@KBP.AERO
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 09:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 11:51
Очікувана вартість: 246 305,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 231,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу


Інші умови Оголошення:
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Рукавиці робочі, код ДК 021:2015 – 18140000 – 2 – Аксесуари до робочого одягу
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - Ціна – 100%.
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) - не вимагається.
Додатки до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
Додаток 1 – ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Додаток 2 – Проект договору про закупівлю, укладений за спрощеною закупівлею.
Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснено замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника згідно з наказом від 11.06.2020 року № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» .
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15640 пар.
Рукавиці робочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспіль-7, Бориспільський район, склад ДП МА "Бориспіль"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Рукавиці робочі, код ДК 021:2015 - 18141000-9; Рукавиці комбіновані, код ДК 021:2015- 18141000-9; Рукавиці комбіновані утеплені, код ДК 021:2015 - 18141000-9 Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 16:00
Проект_договору Рукавиці_робочі_.docx
04 серпня 2020 16:00
Вимоги до предмета закупівлі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ" 191 042,40
UAH з ПДВ
178 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСАЙТ+" 222 006,96
UAH з ПДВ
178 002,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДІМ ВЗУТТЯ " Б. НІКОЛАС" 215 037,60
UAH з ПДВ
183 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАЛЬЧАТКИ" 235 200,00
UAH з ПДВ
215 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМСЕЙФТІ" 234 190,00
UAH з ПДВ
220 748,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 16:10
Електронний підпис
17 серпня 2020 16:03
Технічна пропозиція.pdf
13 серпня 2020 16:35
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:01
Технічна пропозиція.pdf
12 серпня 2020 14:48
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:31
Технічна пропозиція.pdf
12 серпня 2020 14:31
Комерційна пропозиція.pdf
12 серпня 2020 14:31
Довідка.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 16:48
Електронний підпис
17 серпня 2020 16:47
Наказ про призначення.pdf
17 серпня 2020 16:47
2) Технічна пропозиція.pdf
17 серпня 2020 16:47
1) Довідка.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 11:23
Електронний підпис
18 серпня 2020 11:22
Сертификат_4203_Artmaster.pdf
18 серпня 2020 11:22
Статут.pdf
18 серпня 2020 11:22
СЕС_4203_Taimu.pdf
18 серпня 2020 11:22
Протокол.pdf
18 серпня 2020 11:22
Висновок-СЕС.pdf
18 серпня 2020 11:22
Виписка.pdf
18 серпня 2020 11:22
ВитягПДВ.pdf
18 серпня 2020 11:22
Наказ.pdf
18 серпня 2020 11:22
Додаток1.pdf
18 серпня 2020 11:22
ДовідкаБориспіль.pdf
18 серпня 2020 11:21
Додаток2Пропозиція.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 18:22
Електронний підпис
17 серпня 2020 18:19
1. Технічна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСАЙТ+"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДІМ ВЗУТТЯ " Б. НІКОЛАС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАЛЬЧАТКИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМСЕЙФТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ"
#37046852
Відхилено 178 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 12:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСАЙТ+"
#38672465
Відхилено 178 002,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 11:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДІМ ВЗУТТЯ " Б. НІКОЛАС"
#39468849
Відхилено 183 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 17:11
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАЛЬЧАТКИ"
#40300745
Відхилено 215 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 15:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМСЕЙФТІ"
#43718066
Переможець 220 748,40
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 15:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМСЕЙФТІ"
#43718066
220 748,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2021 09:48
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 14:38
35.1-14.1_3.2-9.1 ДУ (1).pdf зміни до договору
29 червня 2021 14:37
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 15:42
35.1-14.1_3.2-9_ч1.pdf укладений
02 жовтня 2020 15:29
35.1-14.1_3.2-9_ч2.pdf укладений
02 жовтня 2020 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору на підставі пп.3 п. 13.5 Договору та п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме покращити якість предмета закупівлі, при цьому таке покращення не призвело до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю. На підставі підтвердження покращення якості предмета закупівлі в порівняльній характеристиці Виробника Товару, наданій листом Постачальника вих. №14-04/01 від 14.04.2021, Пузиція 3 Специфікації Договору (Додаток №1 до Договору) Рукавиці комбіновані утеплені. Модель "SID MAX" було замінено на Рукавиці комбіновані утеплені. Модель: «SID MAX WINTER».
Номер договору про закупівлю: 35.1-14.1/3.2-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 220 748,40
UAH (в тому числі ПДВ 36 791,40 UAH)