Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Медичний огляд працівників закладів освіти)
Очікувана вартість
129 000,00 UAH
UA-2020-08-04-006131-a 976be2bf89904082b9cfc94c7ac54bff
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Шаповал

+380525327331 osvita_torgi5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41765931
Місцезнаходження: 27030, Україна , Кіровоградська обл., м. Помічна, вул. Гагаріна, буд. 65-Б
Контактна особа: Вікторія Шаповал
+380525327331
osvita_torgi5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 129 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 290,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Медичний огляд працівників закладів освіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27030, Україна, Кіровоградська область, м.Помічна, підпорядкованим закладам освіти Відділу освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 серпня 2020  —  01 вересня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 15:47
Додаток № 2 проект договору.docx
04 серпня 2020 15:47
Додаток №1 ціннова.docx
04 серпня 2020 15:47
оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне некомерційне підприємство "Помічнянська міська лікарня" Помічнянської міської ради 127 225,00
UAH з ПДВ
127 225,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 14:17
Електронний підпис
11 серпня 2020 14:15
Договір.rar
11 серпня 2020 14:15
Медогляд освіта.rar
11 серпня 2020 14:15
Погодження.jpg
11 серпня 2020 14:15
Довідка.jpg
11 серпня 2020 14:15
Ліцензія.rar
11 серпня 2020 14:15
Витяг.rar
11 серпня 2020 14:15
Статут.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне некомерційне підприємство "Помічнянська міська лікарня" Помічнянської міської ради

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне некомерційне підприємство "Помічнянська міська лікарня" Помічнянської міської ради
#01111233
Переможець 127 225,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 09:21

Документи

17 серпня 2020 09:21
Електронний підпис
17 серпня 2020 09:07
File.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 09:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне некомерційне підприємство "Помічнянська міська лікарня" Помічнянської міської ради
#01111233
127 225,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2020 09:21
Електронний підпис
17 серпня 2020 09:07
File.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:59
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 14:40
ду№2.PDF зміни до договору
10 грудня 2020 14:37
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 14:04
ду№1.PDF зміни до договору
19 жовтня 2020 14:03
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 14:07
договір медогляд.pdf укладений
25 серпня 2020 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити господарські зобов’язання та відповідно суму на 50000,00 грн. (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) по Договору про надання послуг № 13 від 25.08.2020 року (КЕКВ 2240), ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Медичний огляд працівників закладів освіти) працівникам закладів освіти. На підставі пункту 9 підпункту 9.1. Договору, сторони можуть зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а також у випадку зменшення обсягу споживчої послуги. В такому випадку сума договору зменшується в залежності від зміни таких обсягів. Таким чином, загальна сума договору становить: 77225,00 грн. ( сімдесят сім тисяч двісті двадцять п’ять грн. 00 коп.).
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити господарські зобов’язання та відповідно суму на 30993,00 грн. (тридцять тисяч дев’ятсот дев’яносто три гривні 00 копійок) по Договору про надання послуг № 13 від 25.08.2020 року (КЕКВ 2240), ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Медичний огляд працівників закладів освіти) працівникам закладів освіти. На підставі пункту 9 підпункту 9.1. Договору, сторони можуть зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а також у випадку зменшення обсягу споживчої послуги. В такому випадку сума договору зменшується в залежності від зміни таких обсягів. Таким чином, загальна сума договору становить: 46232,00 грн. ( сорок шість тисяч двісті тридцять дві грн. 00 коп.).
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 127 225,00
UAH