Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектної документації на реконструкцію мосту через р. Конка на км 186+995 автомобільної дороги державного значення Т-04-01 Дніпро- Васильківка-Покровське-Гуляйполе-Пологи-Мелітополь, Запорізька область
Очікувана вартість
1 486 290,00 UAH
UA-2020-08-04-006021-a cd4b0e9cd3c643119395d4bcfc39eb5b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Полякова Катерина Петрівна

+380966070662 TENDER@SAD-ZP.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 25891336
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50
Контактна особа: Полякова Катерина Петрівна
+380966070662
TENDER@SAD-ZP.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 20:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 15:35
Очікувана вартість: 1 486 290,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 431,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розробка проектної документації на реконструкцію мосту через р. Конка на км 186+995 автомобільної дороги державного значення Т-04-01 Дніпро- Васильківка-Покровське-Гуляйполе-Пологи-Мелітополь, Запорізька область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт При здачі Виконавцем завершеної проектної документації, Замовник зобов’язується, за умови фактичного надходження бюджетних коштів, подати документи на оплату не пізніше 30-ти календарних днів з моменту підписання Замовником акту приймання-передачі проектної документації переданою за накладною. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про надання вихідних даних по споруді
Дата подання: 05 серпня 2020 12:56
Дата відповіді: 06 серпня 2020 17:19
Для оцінки обсягу проектних робіт, розрахунку їх вартості для формування тендерної пропозиції та виконання вимог, які визначені замовником в Завданні на проектування просимо відповісти, чи володіє Замовник наступними даними чи документами: -паспортом інженерної споруди; -звітом попереднього обстеження споруди; -інформацією про освітлення на мосту; -інформацією щодо наявності комунікацій на мосту чи в зоні сполучень; -інформацією про довжину підходів, які входять до зони проектування; -кресленнями загального виду споруди із виконавчої документації. Просимо надати наявні вихідні дані щодо даної споруди
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо аналогічного договору за предметом закупівлі
Дата подання: 05 серпня 2020 16:01
Дата відповіді: 06 серпня 2020 17:20
Просимо надати пояснення щодо аналогічного договору ( п.1.3 Додатка № 4 до Тендерної документації), а саме "Аналогічними вважаються завершені протягом останніх 5-ти років договори з розробки або коригування проектної документації (стадія «Проект» та/або стадія "Робочий проект» та/або стадія "Робоча документація») на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування класу наслідків не нижче СС2.", чому аналогічним не може вважатися договір з розробки або коригування проектної документації (стадія «Проект» та/або стадія "Робочий проект» та/або стадія "Робоча документація») на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт мостової споруди? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Зазначення приналежносты МТБ
Дата подання: 07 серпня 2020 10:46
Дата відповіді: 07 серпня 2020 13:46
Відповідно до Додатку 4 п.1.1 Тендерної документації в графі 5 Довідки, необхідно підтвердити приналежність МТБ та зазначити № та номер "Документа", в якості "Документа№ достатньо буде надати загальну бухгалтерську довідку на всі позиції, в Таблиці, з вказанням найменування, кількості та балансової вартості активу, чи потрібно надавати додаткові документи, в такому випадку - які додаткові документи. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 1.1. Додатку 4 Тендерної документації передбачено:
- Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладнання/ устаткування тощо (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає бухгалтерську довідку про наявність в нього на бухгалтерському обліку, на дату подання тендерної пропозиції, зазначеного обладання/устаткування/матеріально-технчної бази із вказівкою найменування, кількості, балансової вартості активу.

- Для підтвердження наявності обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо, що не є власним, учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо).

- Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), щодо не заперечення використання його обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі.
Даний перелік документів, що вимагаються є вичерпним, інших документів щодо МТБ не потребується.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-006021-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:37526987
Дата подання: 19 серпня 2020 14:56
Щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ПІ "ЗПБП"
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 3 від 18.08.2020р. відхилено пропозицію учасника спрощеної закупівлі ТОВ «ПІ «ЗПБП» на Розробку проектної документації на реконструкцію мосту через р. Конка на км 186+995 автомобільної дороги державного значення Т-04-01 Дніпро-Васильківка-Покровське-Гуляйполе-Пологи-Мелітополь, Запорізька область (ДК 021:2015: 71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва, ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-04-006021-a).
Повідомляємо, що вказані ТОВ «ПІ «ЗПБП» у довідці про виконання аналогічних договорів №678/03 від 12.08.2020р. аналогічні договори відповідно до п.5.1 ДБН В.2.3-5:2018 відносяться до магістральних вулиць загальноміського значення регульованого руху (транспортний зв’язок між житловими, промисловими районами і центром міста, центрами планувальних районів; виходи на магістральні вулиці та дороги і зовнішні автомобільні дороги. Пересікання з магістральними вулицями і дорогами, як правило, в одному рівні) та є більш технічно складними, оскільки проектні роботи включали ускладнюючі фактори - наявність залізної колії, безперервний потік автомобільного транспорту, необхідність перебудови контактних мереж тролейбусної трамвайної ліній та влаштування водовідводу.
Тендерною документацією передбачено саме реконструкцію мосту, а не автомобільної дороги, який є транспортною штучною спорудою, відповідно п. 6.5.8 ДБН В.2.3-5:2018 -транспортні споруди проектуються відповідно до вимог ДБН В.2.3-14, ДБН В.2.3-22, СНиП ІІ-44, [14], [17] та [18], а ДБН 2.3-5:2018 включає нормативні посилання на ДБН В.2.3-4:2015.
З огляду на вищенаведене, вважаємо рішення тендерного комітету упередженим, та таким що дискримінує учасників тендера. З цього приводу, вимагаємо переглянути нашу тендерну пропозицію, як найбільш економічно вигідну, та визнати ТОВ «ПІ «ЗПБП» переможцем. В іншому випадку ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 серпня 2020 13:48
Відповідно до п. 1.3 Додатку №4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель було встановлено наступні вимоги щодо аналогічного договору:
Аналогічними вважаються завершені протягом останніх 5-ти років договори з розробки або коригування проектної документації (стадія «Проект» та/або стадія "Робочий проект» та/або стадія "Робоча документація») на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт штучних споруд на автомобільних дорогах загального користування класу наслідків не нижче СС2.
Розглянувши вимогу ТОВ «ПІ «ЗПБП»» повідомляємо, що в п.5.1 ДБН В.2.3-5:2018 наведені вимоги до основних елементів вулиць для міських та сільських населених пунктів, а також основні розрахункові параметри. Жодної інформації яка б підтверджувала аналогічність доріг загального користування та штучних споруд на них в даному розділі немає. Варто зазначити, що будівельні норми наведені в ДБН В.2.3-5:2018 встановлюють вимоги на проектування вулиць і доріг та штучних споруд на них виключно в межах населених пунктів.
Технічні вимоги до проектування автомобільних доріг загального користування та штучних споруд на них встановлені нормами ДБН В.2.3-4:2015. Ці норми не поширюються на вулиці і дороги міст та інших населених пунктів відповідно до п.1 ДБН В.2.3-4:2015.
У вимозі зазначено, що магістральні вулиці загальноміського значення регульованого руху (транспортний зв’язок між житловими, промисловими районами і центром міста, центрами планувальних районів, виходи на магістральні вулиці та дороги і зовнішні автомобільні дороги. Пересічення з магістральними вулицями і дорогами, як правило, в одному рівні) є більш технічно складними (зазначаємо, що з вищенаведеного жодного посилання на мости або інші штучні споруди не вказано, натомість вказано пересікання, як правило, в одному рівні). З огляду на вищевказане звертаємо вашу увагу на те, що складність проектування об’єкта визначається виключно класом наслідків і ствердження, що штучні споруди на вулицях або ж самі вулиці є більш технічно складними на відмінну від штучних споруд на автомобільних дорогах загального користування не є коректним.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

19 серпня 2020 14:56
ТОВ ПІ ЗПБП_Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ" 1 080 000,00
UAH з ПДВ
829 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД" 1 230 000,00
UAH з ПДВ
830 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРАКТІВ ПРОЕКТ» 1 329 875,00
UAH з ПДВ
1 329 875,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 14:13
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:11
5. Ліцензійні картки.pdf
14 серпня 2020 14:11
3. Довідка МТБ.pdf
14 серпня 2020 14:11
2.1. Проект договору.pdf
14 серпня 2020 14:11
15. Цінова пропозиція.pdf
14 серпня 2020 14:11
14.Технічне завдання .pdf
14 серпня 2020 14:11
11.1. Експертний звіт.pdf
14 серпня 2020 14:11
11. Копія_Договір № 47.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРАКТІВ ПРОЕКТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ"
#37526987
Відхилено 829 000,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 15:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД"
#32406215
Відхилено 830 000,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 15:16
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРАКТІВ ПРОЕКТ»
#39262432
Переможець 1 329 875,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 15:18

Документи

18 серпня 2020 15:16
Електронний підпис

Документи

18 серпня 2020 15:17
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:17
Акцепт Дорактів.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРАКТІВ ПРОЕКТ»
#39262432
1 329 875,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 серпня 2020 15:17
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:17
Акцепт Дорактів.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 13:34
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2021 15:20
Додаткова угода №10ДУ.581-20 (1).pdf зміни до договору
06 травня 2021 15:19
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 17:02
Додаткова угода №9ДУ 581-20 (1).pdf зміни до договору
06 квітня 2021 17:02
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 15:45
Додаткова угода №7ДУ.581-20 (1).pdf зміни до договору
03 березня 2021 15:44
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 13:17
ДУ 4 581-20 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 13:17
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 10:13
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 10:12
Протокол про помилку Конка (1).pdf зміни до договору
11 вересня 2020 10:12
1_Протокол про помилку Конка.pdf укладений
11 вересня 2020 10:12
581-20.pdf укладений
03 вересня 2020 15:53

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 листопада 2020 10:37
420 693,45 UAH UA538201720343221001100016972
САД у Запорізькій обл.
UA543052990000026006045102379
ТОВ "ДОРАКТИВ ПРОЕКТ"
Оплачений
18 грудня 2020 12:41
27 710,53 UAH UA538201720343221001100016972
САД у Запорізькій обл.
UA543052990000026006045102379
ТОВ "ДОРАКТИВ ПРОЕКТ"
Оплачений
23 грудня 2020 12:17
615 329,52 UAH UA538201720343221001100016972
САД у Запорізькій обл.
UA543052990000026006045102379
ТОВ "ДОРАКТИВ ПРОЕКТ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При оприлюдненні договору на веб-порталі Уповноваженого органу, а саме в частині заповнення пункту «Ціна договору», було допущено технічну помилку, і відмічено Учасника, як платника ПДВ. Однак, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРАКТІВ ПРОЕКТ» не є платником податку на додану вартість, згідно наданих ним документів. Через технічну помилку було невірно сформовано звіт про укладений договір, а саме вказано, що Ціна договору становить 1 329 875,00 грн. (в тому числі ПДВ 221 645,83 грн.). Однак, згідно п. 2.1 договору 581-20 від 03 вересня 2020 року встановлено, що «Вартість (ціна) робіт по цьому договору становить – 1 329 875,00 грн. (Один мільйон триста двадцять дев’ять тисяч вісімсот сімдесят п’ять гривень 00 копійок), в тому числі Єдиний податок 5% - 66 493,75 грн. (Шістдесят шість тисяч чотириста дев’яносто три гривні 75 копійок) .»
Номер договору про закупівлю: 581-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол про те
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа виконавця №2034 від 15.12.2020р. та на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 2 «Графік виконання робіт» до договору № 581-20 від «03» вересня 2020 року та викласти в редакції що додається. 2. На підставі листа виконавця №2034 від 15.12.2020р та на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до пункту 8.1 договору № 581-20 від «03» вересня 2020 р. та викласти в наступній редакції: «Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 01.03.2021р., а в частині взаєморозрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: 581-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Виконавця № 61 від 01.03.2021 р. та п.4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 2 «Графік виконання робіт» до Договору 581-20 від «03» вересня 2020 року та викласти у редакції що додається. 2. На підставі листа виконавця № 61 від 01.03.2021 р. та на підставі п. 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до пункту 8.1 договору № 581-20 від «03» вересня 2020 р. та викласти в наступній редакції: «Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 01.04.2021 р., а в частині взаєморозрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: 581-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Виконавця № 69 від 30.03.2021 р. та п.4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 2 «Графік виконання робіт» до Договору 581-20 від «03» вересня 2020 року. 2. На підставі листа виконавця № 69 від 30.03.2021 р. та на підставі п. 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до пункту 8.1 договору № 581-20 від «03» вересня 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 581-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Виконавця № 76 від 29.04.2021 р. та п.4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 2 «Графік виконання робіт» до Договору 581-20 від «03» вересня 2020 року. 2. На підставі листа виконавця № 76 від 29.04.2021 р. та на підставі п. 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до пункту 8.1 договору № 581-20 від «03» вересня 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 581-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10ДУ/581-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 14 травня 2021
Сума оплати за договором: 1 329 666,87
UAH (в тому числі ПДВ 221 611,15 UAH)