Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1 |
Контактна особа: |
Миронова Ж. П. (032)-226-39-16 tender@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2020 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2020 13:19 |
Очікувана вартість: | 20 609 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 103 045,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Для платників ПДВ: Замовник здійснює оплату в строк не менше 45 банківських днів з дати реєстрації податкової накладної Підрядником у Єдиному реєстрі податкових накладних, але не пізніше 20.01.2021 року. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної Підрядника, розрахунок здійснюється в строк не менше 45 банківських днів з дня отримання Замовником від Підрядника копії рішення про реєстрацію податкової накладної. Оплата здійснюється за умови наявності належним чином оформлених та підписаних Сторонами Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Акту про витрати підрядника, що пов’язані з придбанням устаткування. Для неплатників ПДВ : Замовник здійснює оплату в строк не менше 45 банківських днів з дати підписання Сторонами Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Акту про витрати підрядника, що пов’язані з придбанням устаткування, але не пізніше 20.01.2021 року | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2020 14:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2020 14:45 |
3 ПочатковаТД, до якої внесено зміни__Рек-ція тягової підстанції Дубно_Е.docx | |
13 серпня 2020 14:45 |
3 Перелік змін до ТД тягова Дубно.doc | |
13 серпня 2020 14:45 |
УВАГА. Щодо електронної банківської гарантії.docx | |
13 серпня 2020 14:45 |
3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУзі ЗМІНАМИ_Реконстр-я тяг.підстанції Дубно_Е.docx | |
13 серпня 2020 14:45 |
3 ТД зі ЗМІНАМИ_Реконстр-я тяг.підстанції Дубно_Е.docx | |
04 серпня 2020 15:14 |
Відомість робіт, ресурсів.docx | |
04 серпня 2020 15:14 |
Контакти для довідок по торгах.doc | |
04 серпня 2020 15:14 |
Дубно.zip |
13 серпня 2020 14:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 серпня 2020 14:45 |
3 ПочатковаТД, до якої внесено зміни__Рек-ція тягової підстанції Дубно_Е.docx
|
||||||
13 серпня 2020 14:45 |
3 Перелік змін до ТД тягова Дубно.doc
|
||||||
13 серпня 2020 14:45 |
УВАГА. Щодо електронної банківської гарантії.docx
|
||||||
13 серпня 2020 14:45 |
3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУзі ЗМІНАМИ_Реконстр-я тяг.підстанції Дубно_Е.docx
|
||||||
13 серпня 2020 14:45 |
3 ТД зі ЗМІНАМИ_Реконстр-я тяг.підстанції Дубно_Е.docx
|
||||||
04 серпня 2020 15:14 |
Відомість робіт, ресурсів.docx
|
||||||
04 серпня 2020 15:14 |
Контакти для довідок по торгах.doc
|
||||||
04 серпня 2020 15:14 |
Дубно.zip
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
«За невиконання та порушення строків виконання робіт, визначених розділом 4 Договору, Підрядник сплачує пеню в розмірі 0,1% від суми заборгованості за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від вказаної вартості».
«Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Замовника за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить в розмірі 0,1 % від суми заборгованості за кожен прострочений день, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який сплачується пеня.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-01-000016 ● 71b9cc9867464095927a849ea7ef13b8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2020 16:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.12.2020 Одеса № 439
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.12.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 01.12.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 439
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
7. UA-2020-08-04-005516-a 04.08.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-10 16:31:09
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Реконструкція тягової підстанції Дубно. Рівненська обл., Дубнівський р-н, м. Дубно, вул. Клима Савури, 18)» (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2020-08-04-005516-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень.
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА» умовам пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) тоді як учасником надано банківську гарантію від 18.08.2020 № ДД19-140/2018/РівнОД-КБ-ГКД-Г, строк дії якої менше ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме складає 119 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (кінцевий строк подання тендерних пропозицій 21.08.2020, вказана банківська гарантія діє до 18.12.2020)?
При цьому відповідно до пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД строк дії забезпечення тендерної пропозиції - 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА» умовам пункту 1 Додатку 1 до ТД тоді як учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 18.08.2020 № 20340/20-91/1, в якій відсутні трактор на гусеничному ходу, бульдозери, екскаватори, які передбачені наданою до ТД підсумковою відомістю ресурсів та передбачені підсумковою відомістю ресурсів до укладеного за результатами закупівлі договору підряду від 17.09.2020 № Л/Е-20381/НЮ?
При цьому відповідно до пункту 1 Додатку 1 до ТД учасник повинен надати документально підтверджену інформацію у вигляді довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт згідно з Технічним завданням.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-15 17:54:31
Пояснення замовника на запит Держаудитслужби України - 10.12.2020 по моніторингу UA-M-2020-12-01-000016 від 01.12.2020
Пояснення на запит по моніторингу
UA-M-2020-12-01-000016
15.12.2020
Запит:
1. У межах проведення моніторингу UA-M-2020-12-01-000016 закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Реконструкція тягової підстанції Дубно. Рівненська обл., Дубнівський р-н, м. Дубно, вул. Клима Савури, 18)» (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2020-08-04-005516-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА» умовам пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) тоді як учасником надано банківську гарантію від 18.08.2020 № ДД19-140/2018/РівнОД-КБ-ГКД-Г, строк дії якої менше ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме складає 119 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (кінцевий строк подання тендерних пропозицій 21.08.2020, вказана банківська гарантія діє до 18.12.2020)?
При цьому відповідно до пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД строк дії забезпечення тендерної пропозиції - 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА» умовам пункту 1 Додатку 1 до ТД тоді як учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 18.08.2020 № 20340/20-91/1, в якій відсутні трактор на гусеничному ходу, бульдозери, екскаватори, які передбачені наданою до ТД підсумковою відомістю ресурсів та передбачені підсумковою відомістю ресурсів до укладеного за результатами закупівлі договору підряду від 17.09.2020 № Л/Е-20381/НЮ?
При цьому відповідно до пункту 1 Додатку 1 до ТД учасник повинен надати документально підтверджену інформацію у вигляді довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт згідно з Технічним завданням.
Пояснення:
1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 00-00 21.08.2020. Оскільки час 00-00 21.08.2020 відповідає часу 24-00 20.08.2020 (зафіксований момент у часі на межі між двома датами) та о 00-00 доба, яка відповідає даті 21.08.2020, ще не розпочалася, учасником вважалося, що дія його банківської гарантії – з 21.08.2020 по 18.12.2020, що складає 120 днів. Оскільки відповідно до ст.5 Закону «Про публічні закупівлі» принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема, є максимальна економія, ефективність та пропорційність та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, замовником було прийняте рішення визнати переможцем ТОВ «ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА», пропозиція якого найбільш економічно вигідна та відповідає умовам тендерної документації.
2. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати документально підтверджену інформацію у вигляді довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, передбачених Технічним завданням. При цьому вимагалося вказати назву обладнання та матеріально-технічної бази, його належність учаснику на праві власності чи користування (з зазначенням в цьому разі повної назви його власника та коду ЄДРПОУ або ідентифікаційного номера). Конкретна форма, в якій учасником має бути надана інформація, тендерною документацією не передбачалася. Учасником ТОВ «ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА» в тендерній пропозиції було надано документ довільної форми від 18.08.2020 Вих.№20340/20-91/1 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», який складається з таблиці з переліком основного необхідного обладнання/машин/механізмів та Договору оренди від 25.10.2019 з переліком орендованого учасником обладнання, машин, механізмів. Зазначений перелік складається більше як з 300 позицій та містить, зокрема, інформацію про бульдозери тракторні в кількості 17 шт. (серед яких значна кількість на гусеничному ходу, зокрема бульдозер тракторний ДЗ-43Г – на базі трактора на гусеничному ходу), екскаватори в кількості 20 шт., трактори колісні в кількості 20 шт. Бульдозер – це трактор з навісним обладнанням – відвалом, яке можна демонтувати, і використовувати його як трактор при необхідності. Договір оренди містить інформацію щодо повної назви орендодавця, його коду ЄДРПОУ, як це вимагалося тендерною документацією. Виходячи з вищенаведеного, замовником було прийняте рішення визнати переможцем ТОВ «ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА», пропозиція якого найбільш економічно вигідна та відповідає умовам тендерної документації.
Голова тендерного комітету – заступник
директора виконавчого регіональної філії
«Львівська залізниця» з інфраструктури Р.М. Йосифович
Заступник голови робочої групи – заступник начальника
служби електропостачання У.Я. Левус
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь замовника на висновок по моніторингу UA-M-2020-12-01-000016 На висновок по моніторингу UA-M-2020-12-01-000016 надаємо заперечення. У поясненні від 15.12.20 на Запит замовнику на пояснення від 10.12.20 зазначено, що кінцевий строк подання пропозицій - 00.00 21.08.20, отже календарна дата останнього дня подання пропозицій - 20.08.20. Відповідно до ч.1, ст.253 Цивільного кодексу України «перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок». 21.08.20 – пропозиції учасників електронною системою закупівель вже не приймалися. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника у вигляді банківської гарантії – з 21.08.20 по 18.12.20 та складає 120 днів. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з п.2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Учасник надає Замовнику забезпечення своєї тендерної пропозиції у зв'язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії», яка супроводжує пакет документів до тендерної пропозиції учасника, як гарантія того, що учасник не відкличе свою тендерну пропозицію та укладе з замовником договір про закупівлю. Зазначаємо, учасник ТОВ «ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА», який був визначений замовником переможцем, подав якісну тендерну пропозицію, яка повністю відповідає всім вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Після укладення договору тендерне забезпечення було повернуто учаснику 22.09.2020 (до закінчення строку його дії 18.12.2020) відповідно до ст.25 Закону. Розірвання договору про закупівлю з ТОВ «ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА» неможливо з наступних причин: 1. Договір діє до 31.12.2020. Станом на 23.12.2020 Підрядник виконує роботи відповідно до взятих на себе зобов’язань. 2. Предметом договору є реконструкція тягової підстанції. Це об’єкт будівництва, який повинен бути повністю закінчений і прийнятий актом, тільки в разі повного закінчення робіт по об’єкту можливе функціонування тягової підстанції. 3. Розірвання договору порушить права підрядника. Також повідомляємо про те, що законних підстав для розірвання договору №Л/Е-20381/НЮ від 17.09.20, укладеного з переможцем торгів, немає. З моменту підписання Договору відносини між Замовником та Підрядником визначаються умовами укладеного договору з дотриманням норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. Згідно з п.10.4.3 Договору від 17.09.20 №Л/Е-20381/НЮ на виконання робіт «Реконструкція тягової підстанції Дубно. Рівненська обл., Дубнівський р-н, м. Дубно, вул. Клима Савури, 18» замовник має право достроково розірвати Договір у разі невиконання зобов’язань Підрядником, повідомивши про це його у десятиденний строк. Договір діє до 31.12.2020. Станом на 23.12.2020 Підрядник виконує роботи відповідно до взятих на себе зобов’язань. Підстав для розірвання договору з дотриманням норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, немає. Просимо взяти до уваги наші аргументи щодо правильності вибору переможця процедури закупівлі. Голова тендерного комітету – заступник директора виконавчого регіональної філії «Львівська залізниця» з інфраструктури Р.М. Йосифович Заступник голови робочої групи – заступник начальника служби електропостачання У.Я. Левус
2020-12-24 16:44:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Повідомляємо, що Замовник, керуючись ч.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», оскаржує висновок про результати моніторингу закупівлі UA-M-2020-12-01-000016 до суду. Підтверджуючі документи додаються. |
Дата публікації: | 30 грудня 2020 |
Номер відкриття провадження: | Номер судового провадження: П/420/10969/21 ___ 02.08.2021 в Єдиному державному реєстрі судових рішень оприлюднено Ухвалу Одеського окружного адміністративного суду від 28.07.2021 про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі за позовною заявою Акціонерного товариства Українська залізниця (03680, м. Київ, вул. Тверська, 5) в особі регіональної філії Львівська залізниця акціонерного товариства Українська залізниця (79007, м. Львів, вул. Гоголя, 1) до Південного офісу Державної аудиторської служби України (65012, м. Одеса, вул. Канатна, 83) про визнання протиправним та скасування висновку Південного офісу Державної аудиторської служби України про результати закупівлі UA-M-2020-12-01-000016. |
Дата відкриття провадження: | 28 липня 2021 |
Документи:
30 грудня 2020 15:54
|
Електронний підпис |
30 грудня 2020 15:52
|
Опис вкладення у цінний лист.jpg |
30 грудня 2020 15:52
|
Позовна заява (перша сторінка).jpg |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА" #34704105 |
Переможець |
20 436 000,00
UAH
|
28 серпня 2020 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2021 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:39
|
Додаткова угода №1 до Договору №Л_Е_20381_НЮ_ (1).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2020 13:00
|
Додаток 2.pdf | укладений |
18 вересня 2020 12:58
|
ЛЕ-20381_17.09.20_Рек-ція тяг.підстанції Дубно_РЗВА.pdf | укладений |
18 вересня 2020 12:58
|
Додаток 1.pdf | укладений |
18 вересня 2020 12:58
|
Додаток 3.pdf | укладений |
18 вересня 2020 12:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Реконструкція тягової підстанції Дубно. Рівненська обл., Дубнівський р-н, м. Дубно, вул. Клима Савури, 18 * Керуючись п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник і Підрядник дійшли згоди щодо зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення. У зв’язку з тим внесено зміни до п.1.4.; п.3.1 Договору №Л/Е-20381/НЮ (далі – Договір), Додатку 1 та Додатку 2 до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | Л/Е-20381/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |