Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція тягової підстанції Дубно. Рівненська обл., Дубнівський р-н, м. Дубно, вул. Клима Савури, 18 *
Очікувана вартість
20 609 000,00 UAH
UA-2020-08-04-005516-a 1651608760cf47f8b88540fd482f0320
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миронова Ж. П.

(032)-226-39-16 tender@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Миронова Ж. П.
(032)-226-39-16
tender@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 13:19
Очікувана вартість: 20 609 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 103 045,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською або російською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, подаються разом з виконаним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Інша інформація зазначена у тендерній документації. Проведення закупівлі здійснюється відповідно до п. 1.4.2 Інвестиційної програми АТ "Укрзалізниця" на 2020 рік.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція тягової підстанції Дубно. Рівненська обл., Дубнівський р-н, м. Дубно, вул. Клима Савури, 18 *. (Предмет закупівлі визначено за об’єктом будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35602, Україна, Рівненська область, Дубно, вул. Клима Савури, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Для платників ПДВ: Замовник здійснює оплату в строк не менше 45 банківських днів з дати реєстрації податкової накладної Підрядником у Єдиному реєстрі податкових накладних, але не пізніше 20.01.2021 року. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної Підрядника, розрахунок здійснюється в строк не менше 45 банківських днів з дня отримання Замовником від Підрядника копії рішення про реєстрацію податкової накладної. Оплата здійснюється за умови наявності належним чином оформлених та підписаних Сторонами Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Акту про витрати підрядника, що пов’язані з придбанням устаткування. Для неплатників ПДВ : Замовник здійснює оплату в строк не менше 45 банківських днів з дати підписання Сторонами Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Акту про витрати підрядника, що пов’язані з придбанням устаткування, але не пізніше 20.01.2021 року Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-005516-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА", Код ЄДРПОУ:34704105
Дата подання: 10 серпня 2020 15:22
Зміни в проекті договору
Враховуючи що відкриті торги з «Реконструкції тягової підстанції Дубно. Рівненська обл., Дубнівський р-н, м. Дубно, вул. Клима Савури, 18 *» Замовник проводить після затвердження річного фінансового плану, пункт 11.6. проекту договору потрібно виключити.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 серпня 2020 09:32
Договір складено на підставі Цивільного кодексу України та локальних нормативних актів АТ «Укрзалізниця»
Номер вимоги: UA-2020-08-04-005516-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА", Код ЄДРПОУ:34704105
Дата подання: 10 серпня 2020 15:30
Зміни в проекті договору
Враховуючи, те що проектом договору передбачено поетапне (щомісячне) виконання робіт відповідно графіку виконання робіт на підставі належним чином складених і оформлених актів форми КБ-3 та КБ-2 пункт 11.2. проекту договору потрібно викласти в редакції:
«За невиконання та порушення строків виконання робіт, визначених розділом 4 Договору, Підрядник сплачує пеню в розмірі 0,1% від суми заборгованості за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від вказаної вартості».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 серпня 2020 09:40
Договір складено на підставі Цивільного кодексу України та локальних нормативних актів АТ «Укрзалізниця»
Номер вимоги: UA-2020-08-04-005516-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА", Код ЄДРПОУ:34704105
Дата подання: 10 серпня 2020 16:34
Зміни в проекті договору
ЦК України передбачено, що зобов'язання між Підрядником і Замовником мають гуртуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості. Для утримання сторін від зловживання своїми правами при виконанні договору, відповідальність сторін за невиконання чи неналежне виконання своїх зобов’язань по договору повинна бути «паритетна» (рівноцінна). В зв’язку з чим пункт 11.1. проекту договору потрібно викласти в редакції:
«Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Замовника за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить в розмірі 0,1 % від суми заборгованості за кожен прострочений день, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який сплачується пеня.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 серпня 2020 09:41
Договір складено на підставі Цивільного кодексу України та локальних нормативних актів АТ «Укрзалізниця»

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-01-000016 ● 71b9cc9867464095927a849ea7ef13b8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020 16:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.12.2020 Одеса № 439
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.12.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 01.12.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 439
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
7. UA-2020-08-04-005516-a 04.08.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-10 16:31:09

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Реконструкція тягової підстанції Дубно. Рівненська обл., Дубнівський р-н, м. Дубно, вул. Клима Савури, 18)» (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2020-08-04-005516-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень.
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА» умовам пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) тоді як учасником надано банківську гарантію від 18.08.2020 № ДД19-140/2018/РівнОД-КБ-ГКД-Г, строк дії якої менше ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме складає 119 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (кінцевий строк подання тендерних пропозицій 21.08.2020, вказана банківська гарантія діє до 18.12.2020)?
При цьому відповідно до пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД строк дії забезпечення тендерної пропозиції - 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА» умовам пункту 1 Додатку 1 до ТД тоді як учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 18.08.2020 № 20340/20-91/1, в якій відсутні трактор на гусеничному ходу, бульдозери, екскаватори, які передбачені наданою до ТД підсумковою відомістю ресурсів та передбачені підсумковою відомістю ресурсів до укладеного за результатами закупівлі договору підряду від 17.09.2020 № Л/Е-20381/НЮ?
При цьому відповідно до пункту 1 Додатку 1 до ТД учасник повинен надати документально підтверджену інформацію у вигляді довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт згідно з Технічним завданням.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-15 17:54:31

Пояснення замовника на запит Держаудитслужби України - 10.12.2020 по моніторингу UA-M-2020-12-01-000016 від 01.12.2020

Пояснення на запит по моніторингу
UA-M-2020-12-01-000016

15.12.2020

Запит:
1. У межах проведення моніторингу UA-M-2020-12-01-000016 закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Реконструкція тягової підстанції Дубно. Рівненська обл., Дубнівський р-н, м. Дубно, вул. Клима Савури, 18)» (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2020-08-04-005516-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА» умовам пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) тоді як учасником надано банківську гарантію від 18.08.2020 № ДД19-140/2018/РівнОД-КБ-ГКД-Г, строк дії якої менше ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме складає 119 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (кінцевий строк подання тендерних пропозицій 21.08.2020, вказана банківська гарантія діє до 18.12.2020)?
При цьому відповідно до пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД строк дії забезпечення тендерної пропозиції - 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА» умовам пункту 1 Додатку 1 до ТД тоді як учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 18.08.2020 № 20340/20-91/1, в якій відсутні трактор на гусеничному ходу, бульдозери, екскаватори, які передбачені наданою до ТД підсумковою відомістю ресурсів та передбачені підсумковою відомістю ресурсів до укладеного за результатами закупівлі договору підряду від 17.09.2020 № Л/Е-20381/НЮ?
При цьому відповідно до пункту 1 Додатку 1 до ТД учасник повинен надати документально підтверджену інформацію у вигляді довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт згідно з Технічним завданням.

Пояснення:
1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 00-00 21.08.2020. Оскільки час 00-00 21.08.2020 відповідає часу 24-00 20.08.2020 (зафіксований момент у часі на межі між двома датами) та о 00-00 доба, яка відповідає даті 21.08.2020, ще не розпочалася, учасником вважалося, що дія його банківської гарантії – з 21.08.2020 по 18.12.2020, що складає 120 днів. Оскільки відповідно до ст.5 Закону «Про публічні закупівлі» принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема, є максимальна економія, ефективність та пропорційність та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, замовником було прийняте рішення визнати переможцем ТОВ «ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА», пропозиція якого найбільш економічно вигідна та відповідає умовам тендерної документації.

2. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати документально підтверджену інформацію у вигляді довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, передбачених Технічним завданням. При цьому вимагалося вказати назву обладнання та матеріально-технічної бази, його належність учаснику на праві власності чи користування (з зазначенням в цьому разі повної назви його власника та коду ЄДРПОУ або ідентифікаційного номера). Конкретна форма, в якій учасником має бути надана інформація, тендерною документацією не передбачалася. Учасником ТОВ «ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА» в тендерній пропозиції було надано документ довільної форми від 18.08.2020 Вих.№20340/20-91/1 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», який складається з таблиці з переліком основного необхідного обладнання/машин/механізмів та Договору оренди від 25.10.2019 з переліком орендованого учасником обладнання, машин, механізмів. Зазначений перелік складається більше як з 300 позицій та містить, зокрема, інформацію про бульдозери тракторні в кількості 17 шт. (серед яких значна кількість на гусеничному ходу, зокрема бульдозер тракторний ДЗ-43Г – на базі трактора на гусеничному ходу), екскаватори в кількості 20 шт., трактори колісні в кількості 20 шт. Бульдозер – це трактор з навісним обладнанням – відвалом, яке можна демонтувати, і використовувати його як трактор при необхідності. Договір оренди містить інформацію щодо повної назви орендодавця, його коду ЄДРПОУ, як це вимагалося тендерною документацією. Виходячи з вищенаведеного, замовником було прийняте рішення визнати переможцем ТОВ «ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА», пропозиція якого найбільш економічно вигідна та відповідає умовам тендерної документації.


Голова тендерного комітету – заступник
директора виконавчого регіональної філії
«Львівська залізниця» з інфраструктури Р.М. Йосифович

Заступник голови робочої групи – заступник начальника
служби електропостачання У.Я. Левус

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь замовника на висновок по моніторингу UA-M-2020-12-01-000016 На висновок по моніторингу UA-M-2020-12-01-000016 надаємо заперечення. У поясненні від 15.12.20 на Запит замовнику на пояснення від 10.12.20 зазначено, що кінцевий строк подання пропозицій - 00.00 21.08.20, отже календарна дата останнього дня подання пропозицій - 20.08.20. Відповідно до ч.1, ст.253 Цивільного кодексу України «перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок». 21.08.20 – пропозиції учасників електронною системою закупівель вже не приймалися. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника у вигляді банківської гарантії – з 21.08.20 по 18.12.20 та складає 120 днів. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з п.2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Учасник надає Замовнику забезпечення своєї тендерної пропозиції у зв'язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії», яка супроводжує пакет документів до тендерної пропозиції учасника, як гарантія того, що учасник не відкличе свою тендерну пропозицію та укладе з замовником договір про закупівлю. Зазначаємо, учасник ТОВ «ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА», який був визначений замовником переможцем, подав якісну тендерну пропозицію, яка повністю відповідає всім вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Після укладення договору тендерне забезпечення було повернуто учаснику 22.09.2020 (до закінчення строку його дії 18.12.2020) відповідно до ст.25 Закону. Розірвання договору про закупівлю з ТОВ «ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА» неможливо з наступних причин: 1. Договір діє до 31.12.2020. Станом на 23.12.2020 Підрядник виконує роботи відповідно до взятих на себе зобов’язань. 2. Предметом договору є реконструкція тягової підстанції. Це об’єкт будівництва, який повинен бути повністю закінчений і прийнятий актом, тільки в разі повного закінчення робіт по об’єкту можливе функціонування тягової підстанції. 3. Розірвання договору порушить права підрядника. Також повідомляємо про те, що законних підстав для розірвання договору №Л/Е-20381/НЮ від 17.09.20, укладеного з переможцем торгів, немає. З моменту підписання Договору відносини між Замовником та Підрядником визначаються умовами укладеного договору з дотриманням норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. Згідно з п.10.4.3 Договору від 17.09.20 №Л/Е-20381/НЮ на виконання робіт «Реконструкція тягової підстанції Дубно. Рівненська обл., Дубнівський р-н, м. Дубно, вул. Клима Савури, 18» замовник має право достроково розірвати Договір у разі невиконання зобов’язань Підрядником, повідомивши про це його у десятиденний строк. Договір діє до 31.12.2020. Станом на 23.12.2020 Підрядник виконує роботи відповідно до взятих на себе зобов’язань. Підстав для розірвання договору з дотриманням норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, немає. Просимо взяти до уваги наші аргументи щодо правильності вибору переможця процедури закупівлі. Голова тендерного комітету – заступник директора виконавчого регіональної філії «Львівська залізниця» з інфраструктури Р.М. Йосифович Заступник голови робочої групи – заступник начальника служби електропостачання У.Я. Левус

2020-12-24 16:44:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Повідомляємо, що Замовник, керуючись ч.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», оскаржує висновок про результати моніторингу закупівлі UA-M-2020-12-01-000016 до суду. Підтверджуючі документи додаються.
Дата публікації: 30 грудня 2020
Номер відкриття провадження: Номер судового провадження: П/420/10969/21 ___ 02.08.2021 в Єдиному державному реєстрі судових рішень оприлюднено Ухвалу Одеського окружного адміністративного суду від 28.07.2021 про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі за позовною заявою Акціонерного товариства Українська залізниця (03680, м. Київ, вул. Тверська, 5) в особі регіональної філії Львівська залізниця акціонерного товариства Українська залізниця (79007, м. Львів, вул. Гоголя, 1) до Південного офісу Державної аудиторської служби України (65012, м. Одеса, вул. Канатна, 83) про визнання протиправним та скасування висновку Південного офісу Державної аудиторської служби України про результати закупівлі UA-M-2020-12-01-000016.
Дата відкриття провадження: 28 липня 2021

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА" 20 436 000,00
UAH
20 436 000,00
UAH
Документи
ТОВ ЕНЕРГО-БУД-МОНТАЖ 20 608 000,00
UAH
20 608 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 08:18
Електронний підпис
04 вересня 2020 10:44
Електронний підпис
04 вересня 2020 10:17
Довідка корупція РЗВА.pdf
03 вересня 2020 08:57
Свідоцтво ПДВ 12.06.13.pdf
03 вересня 2020 08:56
Витяг з реєстру ПДВ 08.06.17.PDF
03 вересня 2020 08:56
Довідка МВС Миронюк.pdf
03 вересня 2020 08:55
Довідка МВС.pdf
20 серпня 2020 14:22
Електронний підпис

Публічні документи

20 серпня 2020 16:46
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:04
Технічна інформація.zip
20 серпня 2020 16:04
Протокол зборів.PDF
20 серпня 2020 16:04
Персонал.PDF
20 серпня 2020 16:04
Обладнання.PDF
20 серпня 2020 16:04
Наказ на директора.PDF
20 серпня 2020 16:04
Лист згода.PDF
20 серпня 2020 16:04
Лист відгук 2.PDF
20 серпня 2020 16:04
Лист відгук 1.PDF
20 серпня 2020 16:04
Дозвіл роботи 2018.PDF
20 серпня 2020 16:04
Довідка ст 17.PDF
20 серпня 2020 16:04
Довідка ст 17 -2.PDF
20 серпня 2020 16:04
Декларація.PDF
20 серпня 2020 16:04
Licenzia.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА"

ТОВ ЕНЕРГО-БУД-МОНТАЖ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИСОКОВОЛЬТНИЙ СОЮЗ-РЗВА"
#34704105
20 436 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:39
Додаткова угода №1 до Договору №Л_Е_20381_НЮ_ (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:39
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 13:00
Додаток 2.pdf укладений
18 вересня 2020 12:58
ЛЕ-20381_17.09.20_Рек-ція тяг.підстанції Дубно_РЗВА.pdf укладений
18 вересня 2020 12:58
Додаток 1.pdf укладений
18 вересня 2020 12:58
Додаток 3.pdf укладений
18 вересня 2020 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реконструкція тягової підстанції Дубно. Рівненська обл., Дубнівський р-н, м. Дубно, вул. Клима Савури, 18 * Керуючись п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник і Підрядник дійшли згоди щодо зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення. У зв’язку з тим внесено зміни до п.1.4.; п.3.1 Договору №Л/Е-20381/НЮ (далі – Договір), Додатку 1 та Додатку 2 до Договору.
Номер договору про закупівлю: Л/Е-20381/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 23 083 637,09
UAH (в тому числі ПДВ 3 847 272,85 UAH)