Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло-мішок, Крісло-м'яч)
Очікувана вартість
4 644,00 UAH
UA-2020-08-04-005024-a 855b42d079c24445a0eb2a9215001906
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Могилів-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141578
Місцезнаходження: 24000, Україна , Вінницька обл., м. Могилів-Подільський, вул. Полтавська, 25
Контактна особа: Юлія Пустовіт
+380433762627
zakupki-osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 4 644,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Згідно умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Крісло-мішок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24000, Україна, Вінницька область, місто Могилів-Подільський, вул. Полтавська,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
2 штуки
Крісло-м'яч
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24000, Україна, Вінницька область, місто Могилів-Подільський, вул. Полтавська,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар Покупцем здійснюється протягом трьох банківських днів з дня надходження Покупцю коштів для оплати товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) Пiсляоплата 3 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кутенкова О.О. 4 640,00
UAH з ПДВ
4 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 23:56
ПАСПОРТ КУТЕНКОВА ОО.pdf
12 серпня 2020 23:56
ИНН Кутенкова ОО.jpg
12 серпня 2020 23:56
довідка корупціі.pdf
12 серпня 2020 23:56
Витяг платника.pdf
12 серпня 2020 23:56
Витяг платника.jpg
12 серпня 2020 23:56
ВИТЯГ КУТЕНКОВА ОО 2020Р.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кутенкова О.О.
#2974300628
Відхилено 4 640,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 20:48

Документи

13 серпня 2020 20:48
sign.p7s

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку