Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3 лота: Лот 1. – Туберкулін ППД-П (Tuberculin); Лот 2. – Туберкулін ППД-П (Tuberculin); Лот 3. – Мирцера (Methoxy polyethylene glycol-epoetin beta)
Очікувана вартість
435 880,00 UAH
UA-2020-08-04-004799-c 832aa65534f741609f6e5178719297da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Медведєва Владлена

380973734736 VladlenaM@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" НОВОМОСКОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 37834197
Місцезнаходження: 51270, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковський район, селище міського типу Гвардійське, ВУЛИЦЯ ЮВІЛЕЙНА, будинок 11
Контактна особа: Медведєва Владлена
380973734736
VladlenaM@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 18:54
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 435 880,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


3 лота:
Лот 1. – Туберкулін ППД-П (Tuberculin) – 900 комплектів;
Лот 2. – Туберкулін ППД-П (Tuberculin) – 806 комплектів;
Лот 3. – Мирцера (Methoxy polyethylene glycol-epoetin beta) – 46 одиниць.
Найменування та міжнародна непатентована назва, АТХ, а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання) та по тексту оголошення. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

04 серпня 2020 18:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 18:55
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
04 серпня 2020 18:55
МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.doc
04 серпня 2020 18:55
ТД _ ЛІКИ 3 ЛОТА.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. – Туберкулін ППД-П (Tuberculin)
Опис предмету закупівлі:
Більш детально в Додатку 1 тендерної документації «Технічне завдання».
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 162 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 810,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 серпня 2020 15:30
Закінчення: 21 серпня 2020 15:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

900 комп
Туберкулін ППД-П
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tuberculin
АТХ: V04CF01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51208, Україна, Дніпропетровська область, Новомосковськ, вул. Гетьманська, 238
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за отримані лікарські засоби здійснюються в безготівковому порядку протягом 7-ми банківських днів з моменту отримання товару. Пiсляоплата 11 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Валанж-Фарм" 141 859,53
UAH з ПДВ
141 859,53
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БаДМ" 141 859,53
UAH з ПДВ
141 049,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 11:49
Електронний підпис
19 серпня 2020 11:48
6697148 валанж.pdf
19 серпня 2020 11:48
257 ЦПМСД Підгаєці (туб).pdf
19 серпня 2020 11:48
257 накл.pdf
19 серпня 2020 11:48
відгук.pdf
19 серпня 2020 11:48
Дог 1036 від 14.11.18.pdf
19 серпня 2020 11:48
Відгук.pdf
19 серпня 2020 11:48
накл 3815_7 (за дог 1036).pdf
19 серпня 2020 11:48
Склад паспорт.pdf
19 серпня 2020 11:48
Протокол.pdf
19 серпня 2020 11:48
ЭДРПОУ.pdf
19 серпня 2020 11:48
РУ туб.pdf
19 серпня 2020 11:48
Ліцензія.pdf
19 серпня 2020 11:48
інструкція туб.pdf
19 серпня 2020 11:48
Від ЄДРПОУ.pdf
19 серпня 2020 11:48
Витяг ПДВ.pdf
19 серпня 2020 11:48
Виписка .pdf
19 серпня 2020 11:48
4ОПП.pdf
19 серпня 2020 11:48
Документація Лот 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Валанж-Фарм"

ТОВ "БаДМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БаДМ"
#31816235
Переможець 141 049,52
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 12:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ"
#31816235
141 049,52
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:57
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 13:57
ДУ 39 2220.pdf зміни до договору
17 вересня 2020 13:56
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 12:43
договор лот 1.pdf укладений
08 вересня 2020 12:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 16.09.2020 року (виправлення технічної помилки (описки)). Істотні умови договору - без змін.
Номер договору про закупівлю: № 39/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 141 049,52
UAH (в тому числі ПДВ 9 227,54 UAH)