Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тумба приліжкова ТП-1 (Національний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 15900 - Меблі для палати пацієнта); Кушетка процедурна з регулюючим підголівником (Національний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 32266 - Стіл / кушетка масажний, без електроживлення, непортативний); Шафа медична ШМ – 1 (Національний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 10535 - Медична шафа); Шафа медична з сейфом ШМ – 1С (Національний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 10535 - Медична шафа); Столик маніпуляційний СМ-3 (Національний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 13959 - Стіл для хірургічних інструментів)
Очікувана вартість
85 400,00 UAH
UA-2020-08-04-004649-c ● 4271b391c6af4f92bfafed3491495329
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШПОЛЯНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ШПОЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38990598 |
Місцезнаходження: | 20603, Україна , Черкаська обл., Шпола, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 58 |
Контактна особа: |
Кульбаченко Руслан Анатолійович 380507339736 shpola_cpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2020 17:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2020 11:42 |
Очікувана вартість: | 85 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 427,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тумба приліжкова ТП-1 – 2 шт.;
Кушетка процедурна з регулюючим підголівником – 2 шт.;
Шафа медична ШМ – 1 – 4 шт.;
Шафа медична з сейфом ШМ – 1С – 1 шт.;
Столик маніпуляційний СМ-3 – 12 шт..
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної спрощеної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути
Згорнути
Кушетка процедурна з регулюючим підголівником – 2 шт.;
Шафа медична ШМ – 1 – 4 шт.;
Шафа медична з сейфом ШМ – 1С – 1 шт.;
Столик маніпуляційний СМ-3 – 12 шт..
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної спрощеної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Тумба приліжкова ТП-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20603, Україна, Черкаська область, Шпола, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 15900 — Меблі для палати пацієнта
2 штуки
Кушетка процедурна з регулюючим підголівником
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20603, Україна, Черкаська область, Шпола, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 32266 — Стіл / кушетка масажний, без електроживлення, непортативний
4 штуки
Шафа медична ШМ – 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20603, Україна, Черкаська область, Шпола, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 10535 — Медична шафа
1 штуки
Шафа медична з сейфом ШМ – 1С
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20603, Україна, Черкаська область, Шпола, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 10535 — Медична шафа
12 штуки
Столик маніпуляційний СМ-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20603, Україна, Черкаська область, Шпола, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13959 — Стіл для хірургічних інструментів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 30 календарних днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі оформлених належним чином документів: видаткової накладної, акту приймання-передачі, рахунку. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2020 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2020 16:58 |
Нова редакція Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc | |
10 серпня 2020 16:56 |
Нова редакція Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.doc | |
04 серпня 2020 17:37 |
Проект договору. Порядок змін умов договору про закупівлю.doc |
10 серпня 2020 16:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
10 серпня 2020 16:58 |
Нова редакція Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc
|
||
10 серпня 2020 16:56 |
Нова редакція Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.doc
|
||
04 серпня 2020 17:37 |
Проект договору. Порядок змін умов договору про закупівлю.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 06 серпня 2020 16:29
Дата відповіді: 07 серпня 2020 16:31
Доброго дня!
Шановний Замовник, звертаю Вашу увагу на те, то відповідність ТУ У 33.1-31868655-003:2006 обмежує кількість учасників закупівлі. Так як дане ТУ У 33.1-31868655-003:2006 використовується лише Компанією "Заповіт". Прохання забрати з тендерної документації умови, що дискримінують учасників.
Дякую. Чекаю на відповідь
Відповідь: Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
1. Поняття «тендерна документація» стосується процедури закупівлі «відкриті торги», в нашому випадку застосовується спрощена процедура закупівлі, згідно із ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
2. Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, тобто Законом, під час проведення спрощеної процедури закупівлі, передбачено право.
3. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що умови спрощеної процедури закупівлі стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту умов оголошення, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає певні регламенти та порядки до меблів в тому числі медичних. Якщо Учасник не має даного асортименту предмету закупівлі, то йому нічого не заважає, розширити свій асортимент шляхом співпраці з іншими виробниками, звісно, якщо є бажання співпраці. Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник зазначає опис предмету закупівлі, вимоги до нього, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі та специфіку/мету його використання. Всі вимоги закупівлі в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки предмету закупівлі, дослідження відповідного ринку та практики проведення аналогічних процедур закупівель в електронній системі «ПРОЗОРО», а також особистий досвід. Вами не доведено як саме Вас умови спрощеної процедури закупівлі дискримінують, дані умови може виконати понад 3 (три) Учасника (інформація наявна в електронній системі закупівель), отже конкуренція є, як наслідок дискримінація – відсутня. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов спрощеної процедури закупівлі в цій частині. Дякуємо за звернення.
1. Поняття «тендерна документація» стосується процедури закупівлі «відкриті торги», в нашому випадку застосовується спрощена процедура закупівлі, згідно із ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
2. Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, тобто Законом, під час проведення спрощеної процедури закупівлі, передбачено право.
3. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що умови спрощеної процедури закупівлі стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту умов оголошення, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає певні регламенти та порядки до меблів в тому числі медичних. Якщо Учасник не має даного асортименту предмету закупівлі, то йому нічого не заважає, розширити свій асортимент шляхом співпраці з іншими виробниками, звісно, якщо є бажання співпраці. Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник зазначає опис предмету закупівлі, вимоги до нього, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі та специфіку/мету його використання. Всі вимоги закупівлі в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки предмету закупівлі, дослідження відповідного ринку та практики проведення аналогічних процедур закупівель в електронній системі «ПРОЗОРО», а також особистий досвід. Вами не доведено як саме Вас умови спрощеної процедури закупівлі дискримінують, дані умови може виконати понад 3 (три) Учасника (інформація наявна в електронній системі закупівель), отже конкуренція є, як наслідок дискримінація – відсутня. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов спрощеної процедури закупівлі в цій частині. Дякуємо за звернення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-04-004649-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПОЛОЗУН КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2983905290
Дата подання: 27 серпня 2020 16:53
копії відповідних підтверджуючих документів про наявність власного або орендованого транспорту...
Дуже дивно бачити та чути в 21 столітті вимогу "копії відповідних підтверджуючих документів про наявність власного або орендованого транспорту". Нами було надано Гарантийний лист на поставку товару згода з умовами договору, де прописано Я, ФОП Полозун Костянтин Миколайович, гарантую поставку з моменту отримання замовлення Товару, ми візьмемо на себе забов’язання виконати усі умови, передбачені Договором, які будуть включені до договору про закупівлю. Нажаль я маю на Вашу вимогу надати "копії відповідних підтверджуючих документів про наявність власного або орендованого транспорту" тільки "ослів та верблюдів". Я виконаю поставку та усі умови договору. Вимогаю переглянути дисквалифікацію. Тим паче ціна наинишча, та товар відповідає Вашим вимогам тендеру.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2020 16:57
Доброго дня! Вельми шановний Учасник, стосовно вашого звернення повідомляємо наступне. Умовами спрощеної закупівлі було передбачено надання відповідних документів, в тому числі копії відповідних підтверджуючих документів про наявність власного або орендованого транспорту. Гарантійний лист про виконання умов договору та/або поставки не є таким документом. Тому, потрібно не дивуватися, а уважно вивчати умови закупівлі та надавати відповідні документи. За критерієм «ціна» оцінку здійснює система, а на відповідність умовам закупівлі – Замовник, отже у разі не надання Учасником всіх документів, Замовник згідно із ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) зобов’язаний відхилити такого Учасника. Замовник діяв у межах та спосіб визначений Законом. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-08-04-004649-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПОЛОЗУН КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2983905290
Дата подання: 27 серпня 2020 17:14
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (СПЕЦИФІКАЦІЯ), а саме не відповідатє технічним умовам ТУ У 33.1-31868655-003:2006. Вам так не здається?
У тендері було прописано: у разі якщо пропозиція не відповідатиме наведеним медико-технічним вимогам, вона буде відхилена як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Ми вважаємо що пропозіція ТОВ Армато не відповідає наведеним медико-технічним вимогам, Додаток 1 до документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі) ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (СПЕЦИФІКАЦІЯ), а саме не відповідає технічним умовам ТУ У 33.1-31868655-003:2006. Вам так не здається?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2020 17:03
Доброго дня! Вельми шановний Учасник, стосовно вашого звернення повідомляємо наступне. Умовами спрощеної закупівлі було передбачено, що всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»», а також у разі, якщо вичерпний опис характеристик, технічні специфікації містять посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, то кожне таке посилання читати разом із виразом «або еквівалент». Еквівалент (аналог) товару або його складової частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частини, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі. Товар, що був запропонований ТОВ "АРМАТО" по технічним характеристика є ідентичним до технічного завдання щодо предмету закупівлі. Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ПОЛОЗУН КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ" |
54 591,00
UAH з ПДВ
|
54 591,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРМАТО" |
74 796,00
UAH з ПДВ
|
67 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Тараненко Ірина Миколаївна |
67 555,00
UAH з ПДВ
|
67 555,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПОЛОЗУН КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ" #2983905290 |
Відхилено |
54 591,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 16:17
|
ТОВ "АРМАТО" #41799955 |
Переможець |
67 200,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 12:11
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2020 16:16
|
№202 від 08.09.2020.pdf | укладений |
08 вересня 2020 16:09
|