Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (парта/стіл учнівський, стілець учнівський)
Очікувана вартість
114 427,00 UAH
UA-2020-08-04-004479-c 41ebb056f8614d6a9cb3504cb01392de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єлісєєва Анастасія Володимирівна

+380612397335 kpztvo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Заводського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37611443
Місцезнаходження: 69067, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Радіаторна, 49
Контактна особа: Єлісєєва Анастасія Володимирівна
+380612397335
kpztvo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 17:30
Початок аукціону: 20 серпня 2020 15:42
Очікувана вартість: 114 427,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 573,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українською та/або російською, з урахуванням вимог пункту 7 розділу І тендерної документації. Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: 39160000-1 Шкільні меблі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 шт
Парта/стіл учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69067, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, заклади підпорядковані ТВО Заводського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
72 шт
Стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69067, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, заклади підпорядковані ТВО Заводського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника впродовж 90 календарних днів з моменту поставки товару. У разі затримки фінансування, Замовник здійснює розрахунки з Постачальником протягом 7 (семи) робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 17:05
Додаток_4_місцезнаходження.docx
04 серпня 2020 17:04
Додаток_3_лист-згода.docx
04 серпня 2020 17:04
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги.docx
04 серпня 2020 17:04
Додаток 2 проєкт договору.docx
04 серпня 2020 17:04
1-ТД_меблі НУШ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" 113 850,00
UAH з ПДВ
113 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОСПЕЦТОРГ 2019" 114 000,00
UAH з ПДВ
114 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 14:41
Електронний підпис
01 вересня 2020 14:40
Довідки ст.17.pdf
01 вересня 2020 14:40
Dovidka_20225351840110511141.pdf.p7s
01 вересня 2020 14:40
Dovidka_20225351840110511141.pdf
19 серпня 2020 17:28
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:28
Тех. хар-ки.pdf
19 серпня 2020 17:28
СЕС матеріали.pdf
19 серпня 2020 17:28
Паспорта на товар.pdf
19 серпня 2020 17:28
Згода з тех. хар-ками.pdf
19 серпня 2020 17:28
Гарантія на товар.pdf
19 серпня 2020 17:28
Гарантія заміни браку.pdf
19 серпня 2020 17:28
Інші документи.zip
19 серпня 2020 17:28
Інші документи 2.zip

Публічні документи

19 серпня 2020 17:29
Статут.pdf
19 серпня 2020 17:29
ст.17.pdf
19 серпня 2020 17:29
Сертифікація.pdf
19 серпня 2020 17:29
проект договору.pdf
19 серпня 2020 17:29
Перс. дані.pdf
19 серпня 2020 17:29
Наказ.pdf
19 серпня 2020 17:29
мат. база.pdf
19 серпня 2020 17:29
Ліцензія.pdf
19 серпня 2020 17:29
ЛГ тех. згода.pdf
19 серпня 2020 17:29
ЛГ постачання.pdf
19 серпня 2020 17:29
ЛГ заміни.pdf
19 серпня 2020 17:29
ЛГ 24 місяця.pdf
19 серпня 2020 17:29
ЛГ 24 місяця - 2.pdf
19 серпня 2020 17:29
Захист довкілля.pdf
19 серпня 2020 17:29
Выписка.pdf
19 серпня 2020 17:29
Витяг ПДВ.pdf
19 серпня 2020 17:29
Анкета.pdf
19 серпня 2020 17:29
49614182_Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"

ТОВ "ДНІПРОСПЕЦТОРГ 2019"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"
#41172560
Переможець 113 850,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 14:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"
#41172560
113 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 11:30
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 14:34
доп.угода3.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 14:31
доп.угода 2.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 14:29
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 14:24
доп.угода 1.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 14:22
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 17:05
договір.pdf укладений
21 вересня 2020 17:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправити технічну описку в п.V п.п. 5.1 Договору про закупівлю товару № НЗ/П-НУШ від 16.09.2020 та викласти його у новій редакції: «5.1. Термін поставки товару: до 20 вересня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: НЗ/П-НУШ
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: НЗ/П-НУШ
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини).1. Сторони дійшли обопільної згоди внести зміни до п.1.1 Договору про закупівлю товару № НЗ/П-НУШ від 16.09.2020 та викласти його у наступній редакції: "1.1. Постачальник зобов’язується впродовж серпня - грудня 2020 року поставити Замовникові товар до визначеного об’єкту у п.5.2 Договору, а Замовник – прийняти та оплатити такий товар." 2. Внести зміни до п.5.1 Договору про закупівлю товару № НЗ/П-НУШ від 16.09.2020 та викласти його у новій редакції: "5.1. Термін виконання умов договору: до 15.12.2020 року.".
Номер договору про закупівлю: НЗ/П-НУШ
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 113 850,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 975,00 UAH)