Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтери, багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-08-04-004397-a 9b2394dd0b104803894b1d471d81abf8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Лавров

+380635351245 skalper.89@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34315660
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Олексій Лавров
+380635351245
skalper.89@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 11:06
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Принтери, багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Діпро, просп. Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» 496 800,00
UAH з ПДВ
496 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 16:16
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:12
документи переможця.pdf
31 серпня 2020 16:27
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:25
наладная.pdf
20 серпня 2020 14:40
Електронний підпис
20 серпня 2020 14:38
тендерна пропозиція.pdf
20 серпня 2020 14:38
реестер документів.pdf
20 серпня 2020 14:38
проект договора.pdf
20 серпня 2020 14:38
ОПИС ТОВ ВФ СЕРВИС.jpg
20 серпня 2020 14:38
ИНН Жукова цветной.pdf
20 серпня 2020 14:38
Гос рег + ндс.pdf
20 серпня 2020 14:38
Витяг від 16.07.2020.pdf
20 серпня 2020 14:38
ав.лист canon.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»
#25021641
Переможець 496 800,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 15:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2020 16:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно з ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник розміщує повідомлення з вимогою усунення виявлених невідповідностей в документах учасника. ТОВ «ВФ «Сервіс» надав договір поставки від 17.02.2016 № 35-16 на суму 3 600 000,00 грн. з урахуванням ПДВ, а накладну на 167 740,00 грн. з урахуванням ПДВ. Однак, Відповідно до п. 3 Додатку № 3 до тендерної документації учасник повинен надати інформацію про виконання аналогічного договору на суму не менше 500 000,00 грн. Тобто учасник повинен надати накладну(-ні) ще мінімум на 332 260,00 грн. з урахуванням ПДВ по вищезазначеному договору

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»
#25021641
496 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 14:52
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 15:08
ДУ 2.PDF зміни до договору
17 вересня 2020 15:06
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 11:10
ДУ 1 151.PDF зміни до договору
17 вересня 2020 11:09
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 10:35
151.PDF укладений
14 вересня 2020 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторони замовника
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 496 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 82 800,00 UAH)