Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт вантажопасажирського ліфта житлового будинку №41 по вул. Інтернаціоналістів м. Суми (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 149 387,20 UAH
UA-2020-08-04-003999-c ● 587898701e304e6db65508692a91d0bb
Спрощена/Допорогова закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700595 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2020 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 149 387,20 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Відсутній |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 746,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт вантажопасажирського ліфта житлового будинку №41 по вул. Інтернаціоналістів м. Суми (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: вантажопасажирський ліфт житлового будинку №41 по вул. Інтернаціоналістів м. Суми
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 10.12.2020 р.
• Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом:оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в з можливістю відстрочення платежу на 5 календарних днів. Підрядник надає акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) з видатковими накладними на матеріали, актами на обладнання, акта приймання виконаних будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості (форма КБ-2в), довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) на суму загальної вартості робіт та окремо на суми часток фінансування, що визначено Порядком, затвердженого рішенням Сумської міської ради від 29.01.2020 року № 6369-МР (зі змінами). Форма розрахунків: за фактом виконання робіт Замовник оплачує виконані за цим Договором роботи у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника. Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік. Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та бюджетних відносин Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду.
• Очікувана вартість предмету закупівлі: 1 149 387 грн. 20 коп. (в т.ч. ПДВ).
• Період уточненя інформації про закупівлю: по 10.08.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Кінцевий строк подання пропозицій: 19.08.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом
• Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 5 746,94 грн. (0,5%).
Розгорнути
Згорнути
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт вантажопасажирського ліфта житлового будинку №41 по вул. Інтернаціоналістів м. Суми (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: вантажопасажирський ліфт житлового будинку №41 по вул. Інтернаціоналістів м. Суми
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 10.12.2020 р.
• Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом:оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в з можливістю відстрочення платежу на 5 календарних днів. Підрядник надає акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) з видатковими накладними на матеріали, актами на обладнання, акта приймання виконаних будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості (форма КБ-2в), довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) на суму загальної вартості робіт та окремо на суми часток фінансування, що визначено Порядком, затвердженого рішенням Сумської міської ради від 29.01.2020 року № 6369-МР (зі змінами). Форма розрахунків: за фактом виконання робіт Замовник оплачує виконані за цим Договором роботи у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника. Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік. Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та бюджетних відносин Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду.
• Очікувана вартість предмету закупівлі: 1 149 387 грн. 20 коп. (в т.ч. ПДВ).
• Період уточненя інформації про закупівлю: по 10.08.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Кінцевий строк подання пропозицій: 19.08.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом
• Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 5 746,94 грн. (0,5%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт вантажопасажирського ліфта житлового будинку №41 по вул. Інтернаціоналістів м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 5 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2020 16:16 |
Електронний цифровий підпис |
04 серпня 2020 16:15 |
Додаток №3.docx |
04 серпня 2020 16:15 |
Додаток №2.docx |
04 серпня 2020 16:15 |
Додаток №1 Проект договору.docx |
04 серпня 2020 16:15 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
додатки до договору
Дата подання: 04 серпня 2020 16:32
Дата відповіді: 05 серпня 2020 09:14
У вас в договорі прописані посилання на додатки 1,2 та 2а, але реально вони відсутні. Ви можете їх викласти?
Відповідь: Учасник здійснює розрахунок договірної ціни пропозиції (за яку учасник згоден виконати замовлення), відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на основі програмного комплексу АВК-5 із урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із змінами, що в подальшому буде Додатком 1 до Договору.
Договірні ціни відповідно до Додатків №№2, 2а, 2б розраховуються переможцем на основі договірної ціни пропозиції з урахуванням суми часток фінансування, що визначено Порядком, затвердженого рішенням Сумської міської ради від 29.01.2020 року № 6369-МР (зі змінами).
Договірні ціни відповідно до Додатків №№2, 2а, 2б розраховуються переможцем на основі договірної ціни пропозиції з урахуванням суми часток фінансування, що визначено Порядком, затвердженого рішенням Сумської міської ради від 29.01.2020 року № 6369-МР (зі змінами).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Облсумиліфт #34743296 |
Переможець |
1 092 340,75
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2020 14:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
sign.p7s | укладений |
01 вересня 2020 10:41
|
Додатки до договору_0001.pdf | укладений |
01 вересня 2020 10:40
|
Договір №614-к_0001.pdf | укладений |
01 вересня 2020 10:40
|
sign.p7s | укладений |
31 грудня 2020 11:39
|
sign.p7s | зміни до договору |
24 грудня 2020 08:27
|
Додаткова угода №2_0001.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 08:26
|
sign.p7s | зміни до договору |
11 грудня 2020 10:28
|
Додаткова угода №1_0001.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 10:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виникла необхідність внесення змін до договору №614-к, укладеного 01.09.2020 року з ТОВ «Облсумиліфт» в частині продовження терміну виконання робіт до 22.12.2020 р. у зв’язку із проведенням оформлення кінцевої перевірки ліфтів та первинного технічного нагляду |
Номер договору про закупівлю: | 614-к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни Договору №614-к на 1 125 грн.02 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 614-к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Актуальні тендери
-
1 606 747,40UAHКапітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Піщана Перша (ІV черга) в м. Біла Церква Київської областім. КиївКомпанія:Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністраціїДетальніше
-
1 331 488,00UAHКапітальний ремонт в частині заміна вікон лікарняного корпусу на об'єкті КНП «ФТИЗІАТРІЯ» за адресою: м. Київ, вул. Васильківська, 35 згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)КиївКомпанія:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФТИЗІАТРІЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)Детальніше
-
1 353 300,00UAHДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт шляхом розширення просік відповідно до вимог п.2.5.166 ПУЕ: 2017 на ПЛ 330 кВ Чорнобильська АЕС-Північна (інв.№ 2013/60) між опорами №№1-112 в зоні відчуження Чорнобильської АЕС в Київській області 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставраціяКиївКомпанія:ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"Детальніше
-
1 895 000,00UAHКапітальний ремонт харчоблоку Студениківського опорного закладу загальної середньої освіти I-III ступенів за адресою: вул. Шкільна,27, с. Студеники, Бориспільський район, Київська область; 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013село СтуденикиКомпанія:Виконавчий комітет Студениківської сільської радиДетальніше
-
1 971 750,00UAHкод ДК 021:2015 - 45453000-7( Капітальний ремонт і реставрація) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт приміщень в ДНЗ № 234 за адресою: місто Київ, ВУЛ. БОРОВИКОВСЬКОГО, 2/10)КиївКомпанія:Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністраціїДетальніше
-
1 271 726,11UAHПродовження робіт з капітального ремонту приміщень другого поверху і підвалу блоку обслуговування гуртожитку № 5 НУОЗ України імені П. Л. Шупика під розміщення Стоматологічного практично-навчального медичного центру: за адресою вул. Драйзера, 7 (літера Б) у Деснянському районі м. Києва (код за ДК 021:2015 CPV - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)КиївКомпанія:НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ ІМЕНІ П. Л. ШУПИКАДетальніше