Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт водогону по вул. Надії Курченко та прилеглих вулиць в с. Лутовинівка Козельщинського р-ну Полтавської обл. Коригування»
Очікувана вартість
6 316 537,00 UAH
UA-2020-08-04-003971-c d38cdbf134cd4e7b8f97d01f99736a5f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щепаченко Сергій Юрійович

0534231163 kozrada-31163@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Козельщинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 04383682
Місцезнаходження: 39100, Україна , Полтавська обл., КОЗЕЛЬЩИНСЬКИЙ РАЙОН/СМТ КОЗЕЛЬЩИНА, вул. Остроградського, буд.75/15
Контактна особа: Щепаченко Сергій Юрійович
0534231163
kozrada-31163@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 15:54
Початок аукціону: 21 серпня 2020 15:54
Очікувана вартість: 6 316 537,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 582,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт водогону по вул. Надії Курченко та прилеглих вулиць в с. Лутовинівка Козельщинського р-ну Полтавської обл. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, Козельщинський р-н, водогін по вул. Надії Курченко та прилеглих вулиць в с. Лутовинівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), згідно фактично виконаних робіт, при наданні Підрядником всіх необхідних виконавчих документів. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 180 (ста вісімдесяти) днів з дня підписання документів Замовником. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 15:36
протокол № 47.pdf
10 серпня 2020 15:36
Перелік змін2.docx
10 серпня 2020 15:36
ЗТД .doc
05 серпня 2020 15:34
Протокол.pdf
05 серпня 2020 15:34
Перелік змін.docx
05 серпня 2020 15:34
ДОДАТОК 1 зміни.docx
04 серпня 2020 16:12
ДОДАТОК 2.docx
04 серпня 2020 16:12
ДОДАТОК 3.docx
04 серпня 2020 16:12
ДОДАТОК 4.docx
04 серпня 2020 16:12
ДОДАТОК 5.docx
04 серпня 2020 16:12
ДОДАТОК 6.docx
04 серпня 2020 16:12
оголошення.doc
10 серпня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 15:36
протокол № 47.pdf
10 серпня 2020 15:36
Перелік змін2.docx
10 серпня 2020 15:36
ЗТД .doc
04 серпня 2020 16:12
ТД .doc
05 серпня 2020 15:34
Протокол.pdf
05 серпня 2020 15:34
Перелік змін.docx
05 серпня 2020 15:34
ДОДАТОК 1 зміни.docx
04 серпня 2020 16:12
ДОДАТОК 1.docx
04 серпня 2020 16:12
ДОДАТОК 2.docx
04 серпня 2020 16:12
ДОДАТОК 3.docx
04 серпня 2020 16:12
ДОДАТОК 4.docx
04 серпня 2020 16:12
ДОДАТОК 5.docx
04 серпня 2020 16:12
ДОДАТОК 6.docx
04 серпня 2020 16:12
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-003971-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВП «ТЕРМОТЕХ» , Код ЄДРПОУ:32460890
Дата подання: 03 вересня 2020 16:44
ВИМОГА ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» ТА ЇЇ НЕВІДПОВІДНОСТІ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
Протоколом засідання тендерного комітету Виконавчого комітету Козельщинської селищної ради (далі – Замовник) № 53 від 31.08.2020р. переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт водогону по вул. Надії Курченко та прилеглих вулиць в с. Лутовинівка Козельщинського р-ну Полтавської обл. Коригування» було визначено ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС».
«НВП «ТЕРМОТЕХ», як Учасник процедури закупівлі, вважає дане рішення Замовника безпідставним, таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та не відповідає чинному законодавству України з огляду на наступне.
По-перше, відповідно до вимог тендерної документації Замовник вимагає підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) Учасник повинен надати копію(ю) аналогічного(их) договору(ів) щодо виконання аналогічного(их) робіт та/або послуг (не менше одного), разом з додатками до договору та копіями довідок по формі № КБ-3.
ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» у складі своєї пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів надано Договір підряду № 28-11 від 28.11.2019р.
Невід’ємною частиною даного Договору є, зокрема, Договірна ціна, Дефектний акт та Календарний графік виконання робіт, які надані ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» у складі тендерної пропозиції.
Однак, на Дефектному акті на капітальний ремонт вуличної водопровідної мережi по вул. Каришина в смт. Шишаки Шишацькоrо району Полтавськот областi відсутня дата складення даного документу, що суперечить пп. 1-2 Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015р.
№ 1000/5.
Така сама ситуація склалась з Дефектним актом, який є додатком до Договору підряду
№ 04-12 від 04.12.2019р. на виконання робіт з капітального ремонту вуличної водопровідної мережі по вул. Сірка в смт. Шишаки Шишацького району Полтавської області.
Щодо Договірної ціни та Календарного графіку виконання робіт, котрі є додатками до Договору підряду № 28-11 від 28.11.2019р., то вважаємо за необхідне звернути увагу Замовника на те, що у даних документах відсутні реквізити договору, які мають бути заповнені відповідно до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції України18.06.2015 № 1000/5.
Необхідно зазначити, що відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
З огляду на те, що описані нами вище невідповідності в документах, що подані ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» у тендерній пропозиції стосуються кваліфікаційного критерія відповідно до статті 16 Закону Замовник повинен був розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, наданих учасником.
Нерозміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей потягнуло за собою порушення ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
По-друге, Замовник вимагає документи, які учасник повинен надати для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі при подачі тендерної пропозиції (сканований в форматі Portable Document Format), зокрема, графік виконання робіт, складений відповідно до чинних Державних будівельних норм.
Повідомляємо, що форма графіка виконання будівельно-монтажних робіт, який складений відповідно до чинних Державних будівельних норм затверджена Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.12.2011р. № 361 «Про затвердження форм гарантійного листа та графіка виконання будівельно-монтажних робіт».
ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» у складі своєї пропозиції надає Календарний графік виконання робіт за формою, яка затверджена Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.12.2011р. № 361 «Про затвердження форм гарантійного листа та графіка виконання будівельно-монтажних робіт».
Однак, у наданому ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» Календарному графіку виконання робіт відсутня графа: «Чисельність робітників», яка є у формі графіка виконання будівельно-монтажних робіт, який затвержений Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.12.2011р. № 361 «Про затвердження форм гарантійного листа та графіка виконання будівельно-монтажних робіт».
Таким чином, наданий у складі тендерної пропозиції ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» Календарний графік виконання робіт не відповідає Вашим вимогам, які встановлені у тендерній документації.
З огляду на це тендерна пропозиція ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та мала бути відхилена Замовником.
По-третє, Замовник вимагає документи, які учасник повинен надати для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі при подачі тендерної пропозиції (сканований в форматі Portable Document Format), зокрема, відомість матеріалів та обладнання, що використовуватиметься під час будівництва.
Однак, у складі тендерної пропозиції ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» даний документ, взагалі ВІДСУТНІЙ, що є фактом порушення умов тендерної документації та тягне за собою відхилення тендерної пропозиції Учасника відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС», згідно статті 31 Закону, мала б бути відхилена Замовником на підставі абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону.
З огляду на вказане, вважаємо рішення Замовника № 53 від 31.08.2020р. про визначення переможцем процедури відкритих торгів ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені ч. 1 ст. 5 Закону.
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем процедури відкритих ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС», яке викладене у протоколі засідання тендерного комітету Замовника № 53 від 31.08.2020р. В іншому випадку будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України як учасник торгів з відповідною скаргою на Ваші дії, як замовника процедури закупівлі, які порушують норми ст. 5, ст. 29 та ст. 31 Закону. Також залишаємо за собою право звертатися в інші державні органи, які здійснюють контроль у сфері закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 вересня 2020 15:38
ВИМОГА ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» ТА ЇЇ НЕВІДПОВІДНОСТІ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
Протоколом засідання тендерного комітету Виконавчого комітету Козельщинської селищної ради (далі – Замовник) № 53 від 31.08.2020р. переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт водогону по вул. Надії Курченко та прилеглих вулиць в с. Лутовинівка Козельщинського р-ну Полтавської обл. Коригування» було визначено ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС».
«НВП «ТЕРМОТЕХ», як Учасник процедури закупівлі, вважає дане рішення Замовника безпідставним, таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та не відповідає чинному законодавству України з огляду на наступне.
По-перше, відповідно до вимог тендерної документації Замовник вимагає підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) Учасник повинен надати копію(ю) аналогічного(их) договору(ів) щодо виконання аналогічного(их) робіт та/або послуг (не менше одного), разом з додатками до договору та копіями довідок по формі № КБ-3.
ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» у складі своєї пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів надано Договір підряду № 28-11 від 28.11.2019р.
Невід’ємною частиною даного Договору є, зокрема, Договірна ціна, Дефектний акт та Календарний графік виконання робіт, які надані ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» у складі тендерної пропозиції.
Однак, на Дефектному акті на капітальний ремонт вуличної водопровідної мережi по вул. Каришина в смт. Шишаки Шишацькоrо району Полтавськот областi відсутня дата складення даного документу, що суперечить пп. 1-2 Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015р.
№ 1000/5.
Така сама ситуація склалась з Дефектним актом, який є додатком до Договору підряду
№ 04-12 від 04.12.2019р. на виконання робіт з капітального ремонту вуличної водопровідної мережі по вул. Сірка в смт. Шишаки Шишацького району Полтавської області.
Щодо Договірної ціни та Календарного графіку виконання робіт, котрі є додатками до Договору підряду № 28-11 від 28.11.2019р., то вважаємо за необхідне звернути увагу Замовника на те, що у даних документах відсутні реквізити договору, які мають бути заповнені відповідно до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції України18.06.2015 № 1000/5.
Необхідно зазначити, що відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
З огляду на те, що описані нами вище невідповідності в документах, що подані ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» у тендерній пропозиції стосуються кваліфікаційного критерія відповідно до статті 16 Закону Замовник повинен був розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, наданих учасником.
Нерозміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей потягнуло за собою порушення ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
По-друге, Замовник вимагає документи, які учасник повинен надати для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі при подачі тендерної пропозиції (сканований в форматі Portable Document Format), зокрема, графік виконання робіт, складений відповідно до чинних Державних будівельних норм.
Повідомляємо, що форма графіка виконання будівельно-монтажних робіт, який складений відповідно до чинних Державних будівельних норм затверджена Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.12.2011р. № 361 «Про затвердження форм гарантійного листа та графіка виконання будівельно-монтажних робіт».
ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» у складі своєї пропозиції надає Календарний графік виконання робіт за формою, яка затверджена Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.12.2011р. № 361 «Про затвердження форм гарантійного листа та графіка виконання будівельно-монтажних робіт».
Однак, у наданому ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» Календарному графіку виконання робіт відсутня графа: «Чисельність робітників», яка є у формі графіка виконання будівельно-монтажних робіт, який затвержений Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.12.2011р. № 361 «Про затвердження форм гарантійного листа та графіка виконання будівельно-монтажних робіт».
Таким чином, наданий у складі тендерної пропозиції ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» Календарний графік виконання робіт не відповідає Вашим вимогам, які встановлені у тендерній документації.
З огляду на це тендерна пропозиція ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та мала бути відхилена Замовником.
По-третє, Замовник вимагає документи, які учасник повинен надати для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі при подачі тендерної пропозиції (сканований в форматі Portable Document Format), зокрема, відомість матеріалів та обладнання, що використовуватиметься під час будівництва.
Однак, у складі тендерної пропозиції ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» даний документ, взагалі ВІДСУТНІЙ, що є фактом порушення умов тендерної документації та тягне за собою відхилення тендерної пропозиції Учасника відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС», згідно статті 31 Закону, мала б бути відхилена Замовником на підставі абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону.
З огляду на вказане, вважаємо рішення Замовника № 53 від 31.08.2020р. про визначення переможцем процедури відкритих торгів ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС» таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені ч. 1 ст. 5 Закону.
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем процедури відкритих ПП «ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС», яке викладене у протоколі засідання тендерного комітету Замовника № 53 від 31.08.2020р. В іншому випадку будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України як учасник торгів з відповідною скаргою на Ваші дії, як замовника процедури закупівлі, які порушують норми ст. 5, ст. 29 та ст. 31 Закону. Також залишаємо за собою право звертатися в інші державні органи, які здійснюють контроль у сфері закупівель.
Розглянувши вимогу учасника запропонував надати наступну відповідь
Шановний учасник процедури закупівлі! Керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне.
Щодо питання про надання копії документів на вимогу замовника визначену у п. 3 додатку 1 до тендерної документації, учасником ПП Полтава Будкомплекс надано повний пакет документів який вимагався замовником а саме: Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою наведеною у таблиці 2, копію(ії) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці та копія(ї) завірена(і) у відповідності до вимог цієї документації аналогічного(их) договору(ів) щодо виконання аналогічного(их) робіт та/або послуг (не менше одного), разом з додатками до договору та копіями довідок по формі № КБ-3. Тому вимоги замовника в даній частині документації виконано учасником ПП Полтава Будкомплекс виконано в повному обсязі.
Щодо питання про надання документів на вимогу замовника визначену п.1 та п. 2 розділу ІІ додатку 5 до тендерної документації, учасником ПП Полтава Будкомплекс надано повний пакет документів який вимагався замовником а саме: графік виконання робіт, складений відповідно до чинних Державних будівельних норм і відомість матеріалів та обладнання, що використовуватиметься під час будівництва.
Повідомляємо, що форми та вид наданих документів відповідають вимогам замовника визначених у складі тендерної документації та додатках до неї.
Замовником при проведенні процедури закупівлі не було порушено норм Закону України «Про публічні закупівлі» та повністю дотримано принципів здійснення публічних закупівель.

Документи

08 вересня 2020 15:38
Протокол 56.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 16:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Полтава Будкомплекс 4 477 848,16
UAH з ПДВ
3 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРОФЕСІОНАЛ" 5 644 018,87
UAH з ПДВ
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНДІГО ГРУП" 5 905 269,12
UAH з ПДВ
3 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВП «ТЕРМОТЕХ» 5 751 982,40
UAH з ПДВ
3 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "ГІРНИК" 4 484 699,26
UAH з ПДВ
3 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сервісбудгаз 5 000 775,00
UAH з ПДВ
4 469 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 14:48
Електронний підпис
07 вересня 2020 14:46
Довідки
28 серпня 2020 15:56
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:38
IMG_0002.pdf
28 серпня 2020 11:49
IMG_0001.pdf
19 серпня 2020 18:45
Електронний підпис
19 серпня 2020 18:43
IMG_0007.pdf
19 серпня 2020 18:43
IMG_0006.pdf
19 серпня 2020 18:43
IMG_0005.pdf
19 серпня 2020 18:43
IMG_0004.pdf
19 серпня 2020 18:43
IMG_0003.pdf
19 серпня 2020 18:43
IMG_0002.pdf
19 серпня 2020 18:43
IMG_0001.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 09:51
Електронний підпис
20 серпня 2020 09:08
Паспорт1.pdf
20 серпня 2020 09:08
Паспорт 10.11.pdf
20 серпня 2020 09:08
Паспорт 8.9.pdf
20 серпня 2020 09:08
Паспорт 6 .7.pdf
20 серпня 2020 09:08
Паспорт 2. 3.pdf
20 серпня 2020 09:08
Договір №6-А 3.pdf
20 серпня 2020 09:08
№6-А 1.pdf
20 серпня 2020 09:08
Паспорт1.pdf
20 серпня 2020 09:08
посвідчення 2.pdf
20 серпня 2020 09:08
посвідчення.pdf
20 серпня 2020 09:08
договір транспорту 3.pdf
20 серпня 2020 09:08
договір транспорту 2.pdf
20 серпня 2020 09:08
договір транспорту 1.pdf
20 серпня 2020 09:08
довідка учасника.pdf
20 серпня 2020 09:08
довідка працівників 3.pdf
20 серпня 2020 09:08
довідка працівників 2.pdf
20 серпня 2020 09:08
довідка працівників 1.pdf
20 серпня 2020 09:08
довідка договір.pdf
20 серпня 2020 09:08
довідка матер тежн 2.pdf
20 серпня 2020 09:08
довідка база.pdf
20 серпня 2020 09:08
гар лист санація 2.pdf
20 серпня 2020 09:08
гар лист санац 1.pdf
20 серпня 2020 09:08
гар лист матеріали.pdf
20 серпня 2020 09:08
гар лист інформація.pdf
20 серпня 2020 09:08
Інформаційний лист.pdf
20 серпня 2020 09:08
Додаток до ліцензії.pdf
20 серпня 2020 09:08
Лицензия 2018р..pdf
20 серпня 2020 09:08
РЕКВІЗІТИ.docx
20 серпня 2020 09:08
СТАТУТ 3.pdf
20 серпня 2020 09:08
СТАТУТ 2.pdf
20 серпня 2020 09:08
СТАТУТ1.pdf
20 серпня 2020 09:08
218 ІМДЦ Лутовинівка.imd
20 серпня 2020 09:08
ком проп 2.pdf
20 серпня 2020 09:08
ком проп 1.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 17:00
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:59
Протокол зборів.pdf
18 серпня 2020 16:59
Ліцензія та дозвіл.pdf
18 серпня 2020 16:59
копія паспорту та коду.pdf
18 серпня 2020 16:59
Календарний графік.pdf
18 серпня 2020 16:59
Відзнаки.pdf
18 серпня 2020 16:59
Витяг ПДВ.PDF
18 серпня 2020 16:59
Виписка.pdf
18 серпня 2020 16:59
6.1 Відгук Зміїв.pdf
18 серпня 2020 16:59
5 Довідки.pdf
18 серпня 2020 16:59
3 Технічне завдання.pdf
18 серпня 2020 16:59
2 Тендерна пропозиція.pdf
18 серпня 2020 16:59
1 Проект договору.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 19:14
Електронний підпис

Публічні документи

20 серпня 2020 09:35
Електронний підпис
20 серпня 2020 09:29
Дод.6 Форма пропозиії.PDF
20 серпня 2020 09:29
Статут ПрАТ Гірник 2020.PDF

Публічні документи

19 серпня 2020 21:45
Електронний підпис
19 серпня 2020 21:43
41-74.pdf
19 серпня 2020 21:43
1-40.pdf
19 серпня 2020 21:43
Зміст.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Полтава Будкомплекс

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРОФЕСІОНАЛ"

ТОВ "ІНДІГО ГРУП"

ТОВ «НВП «ТЕРМОТЕХ»

ПРАТ "ГІРНИК"

ТОВ Сервісбудгаз

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Полтава Будкомплекс
#40154823
Переможець 3 495 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 15:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 17:37

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: не надано копії довідок за формою КБ-3 по договору № 04-12 зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 3.2. додатку 1 до до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копії довідок за формою КБ-3 по договору № 04-12 зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Полтава Будкомплекс
#40154823
3 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 15:05
Scan1111.pdf зміни до договору
13 травня 2021 15:05
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:15
Додаткова года №1 від 29.12.20.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:15
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 14:02
договір підряду 412 від 16.09.2020р.pdf укладений
16 вересня 2020 14:02

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 грудня 2020 18:07
2 886 145,12 UAH UA498201720344221019100043062
Виконавчий комітет Козельщинської с.р.
UA683314890000026009139833001
ПП "ПОЛТАВА БУДКОМПЛЕКС"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виконання зобов'язань передбачених Договором пов'язане з несприятливими погодними умовами та неможливістю виконання всього комплексу будівельно-монтажних робіт в зимовий період. Тому Сторони прийняли рішення про продовження строку виконання зобов'язань Договору до 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 412
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна Договору є динамічною, визначена на підставі зведеного кошторису будови згідно нармативів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень і становить 3495000,00грн, в тому числі ПДВ *20%- 582500,00грн В тому числі на 2021рік - 608854,88грн, в тому числі ПДВ *20%-101475,81грн
Номер договору про закупівлю: 412
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML