Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4 для друку)
Очікувана вартість
204 016,00 UAH
UA-2020-08-04-003935-a 7db186685e28467ab1d382229989f27a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шилова Олена Володимирівна

+380612337081 zocz_shilova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 03491412
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Незалежної України, будинок 56-а
Контактна особа: Шилова Олена Володимирівна
+380612337081
zocz_shilova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 13:40
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 13:45
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 13:45
Початок аукціону: 21 серпня 2020 13:59
Очікувана вартість: 204 016,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 020,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4 для друку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69037, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Незалежної України, 56-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару по факту поставки товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 13:40
тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-003935-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 06 серпня 2020 16:28
ISO
Просимо Вас внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копії сертифікату ISO 9001, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Даний сертифікат встановлює міжнародні стандарти до виробництва продукції, що в свою чергу гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікату ISO 9001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 10:50
Процедура закупівель проводиться у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (Далі – Закон України № 922-VIII). Згідно вимог пункту 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які визначаються замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. У частині 4 статті 5 Закону визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно Додатку 3 до тендерної документації учасник торгів підтверджує якість запропонованого товару сертифікатом якості (відповідності) на папір, який повинен бути дійсними на дату завершення прийому пропозицій визначену в електронній системі для даної закупівлі та на момент поставки Товару Замовнику.
Cертифікат ISO 9001 не є обов’язковим. Це система добровільної сертифікації та носить рекомендаційний характер, таким чином вважаємо для даної закупівлі достатньо вимог вказаних у вищезазначеному додатку.
Номер вимоги: UA-2020-08-04-003935-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СВІКОМ", Код ЄДРПОУ:37167117
Дата подання: 27 серпня 2020 20:32
оскарження протоколу про відхилення
Ознайомившись з протоколом №108 від 27.08.2020 року про відхилення нашої пропозиції, повідомляємо що:
1. Причина відхилення "проект договору не відповідає / відрізняється від проекту договору (додаток 5 до тендерної документації) замовника". Наданий нами проект договору відрізняється лише формою специфікації, яка жодним чином не впливає на зміст та умови договору, тому може вважатися несуттєвою помилкою.
2. Законодавчою підставою для відхилення пропозиції вказано "Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» . Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій, частина 1 пункт 2 викладена наступним чином: 2) тендерна пропозиція учасника:

не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;

викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;

є такою, строк дії якої закінчився;
Вимагаємо надати пояснення, якій з цих підстав для відхилення відповідає зміна форми проекту договору без зміни змісту?
3. У протоколі зазначено:
Тендерна пропозиція Учасника № 2 - Товариство з обмеженою відповідальністю «СВІКОМ» за результатами відкритих торгів щодо вищевказаної закупівлі розглянута на її відповідність вимогам тендерної документації.
Вирішили: 1) Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019 року) відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ», як таку, що не відповідає умовам тендерної пропозиції.
Вимагаємо надати пояснення, пропозицію якого з учасників вирішено відхилити згідно протоколу № 108 та умовам якої пропозиції не відповідає пропозиція учасника? Згідно вимог документації такої вимоги на відповідність пропозиції учасника умовам тендерної пропозиції не було, тобто не може бути підставою для відхилення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 серпня 2020 14:11
1. В тендерній документації замовника в розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» в п. 1.1 зазначено, що тендерна пропозиція учасника має містити: «заповнений та підписаний проект договору (Додаток 5).».
Проект договору, який наданий в складі тендерної пропозиції ТОВ «Свіком» відрізняється змістом від проекту договору, який є додатком 5 тендерної документації замовника. Відмінності наведено у порівняльній таблиці (файл додається).
2. Тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вважаємо, що проект договору стосується предмета закупівлі, тому в даному випадку не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі.
3. У протоколі № 108 від 27.08.2020р. сталася описка, просимо читати так:
Вирішили: 1) Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019 року) відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СВІКОМ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Тендерна пропозиція ТОВ «СВІКОМ», а саме проект договору відрізняється за змістом від тендерної документації замовника, тому – не відповідає умовам.

Документи

31 серпня 2020 14:10
таблиця

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 166 752,00
UAH з ПДВ
166 752,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 192 096,00
UAH з ПДВ
192 096,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 10:22
Електронний підпис
20 серпня 2020 10:21
Документи.rar

Публічні документи

20 серпня 2020 13:43
Пропозиція.pdf
20 серпня 2020 13:43
Договір.pdf
20 серпня 2020 13:43
Згода.pdf
20 серпня 2020 13:43
Санкції.pdf
20 серпня 2020 13:43
Довідка новий товар.pdf
20 серпня 2020 13:43
Гарант.лист довкілля.pdf
20 серпня 2020 13:43
Техвимоги 1.pdf
20 серпня 2020 13:43
договір Миколаїв.pdf
20 серпня 2020 13:43
Відгук Миколаїв.pdf
20 серпня 2020 13:43
Лист-відгук Кр ріг.jpg
20 серпня 2020 13:43
Договір Кр ріг.pdf
20 серпня 2020 13:43
Довідка договора.pdf
20 серпня 2020 13:43
ст 17.pdf
20 серпня 2020 13:43
Довідка про учасника.pdf
20 серпня 2020 13:43
ПДВ.PDF
20 серпня 2020 13:43
_Витяг 300720.pdf
20 серпня 2020 13:43
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "СВІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Відхилено 166 752,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 15:26
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Відхилено 192 096,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 15:42

Документи

27 серпня 2020 15:25
Електронний підпис
27 серпня 2020 15:20
Протокол

Документи

27 серпня 2020 15:42
Електронний підпис
27 серпня 2020 15:40
Протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
27 серпня 2020 15:42
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі