Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 24450000-3 (Агрохімічна продукція) (Дезінфікуючи засоби)
Очікувана вартість
199 700,00 UAH
UA-2020-08-04-003821-c 2b9b0e35da224e03b7aab0387e6154d0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 12 серпня 2020 14:32
Очікувана вартість: 199 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 997,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5590 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Кількість товарів: 688 од. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: згідно дислокації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 27 серпня 2020 року. Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у огололшенні. Вид забезпечення тендерних пропозиції: банківська гарантія
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
688 Одиниця
Дезінфікуючи засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами накладної на товар, за наявності коштів на розрахунковому рахунку, перераховує на поточний рахунок Постачальника кошти за поставлену партію товару. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 15:57
Перелік змін від 05.08.2020.docx
05 серпня 2020 15:56
оголошення дез.засоби оновлене 05.08.docx
05 серпня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 15:57
Перелік змін від 05.08.2020.docx
05 серпня 2020 15:56
оголошення дез.засоби оновлене 05.08.docx
04 серпня 2020 16:01
оголошення дез.засоби.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-003821-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Картвелішвілі Ірина Леонідівна, Код ЄДРПОУ:3094809769
Дата подання: 19 серпня 2020 12:59
неправомірне визнання переможця
Шановний Замовнику! Звертаємо вашу увагу на беззаперечне порушення Закону України Про публічні закупівлі, а саме: Розділ 1, стаття 3, пункт 9 «…Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів…». Вами заплановані закупівлі UA-P-2020-08-04-007926-a на суму 199700,00грн за кодом CPV ДК021-2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція, та в п.9 ви визначили процедуру закупівлі – спрощена/допорогова, опублікована 04 серпня 2020р. Водночас вами 5 червня 2020 року була запланована закупівля за тим же кодом CPV ДК021-2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція за номером UA-P-2020-06-05-004163-c на суму 3529240,00грн, та в пункті 7. визначена процедура – відкриті торги. Ви уникнули процедуру відкритих торгів за закупівлею UA-2020-08-04-003821-c. Тому, за порушення у сфері Публічних закупівель ми вимушені будем звернутися до ДБР (державне бюро розслідувань), Прокуратури, Департаменту освіти КМДА, щоб вони надали свою правову оцінку, наклали адміністративний штраф на Уповноважену особу Замовника, та керівника Управління освіти оболонського району за новим Законом Про публічні закупівлі, та змусили Замовника повернутися в правове поле, відмінивши закупівлю в повному обсязі UA-2020-08-04-003821-c.
Далі, на предмет відхилення пропозиція ФОП Картвелішвілі І.Л. за протоколом №72 від 18 серпня 2020року.Підпункт 1 «…В пропозиції Учасника процентна концентрація становить 1%, що не відповідає вимогам Оголошення…», тобто, перифразуючи ваші слова – якщо вміст діючої речовини в два рази більше, то діяча речовина невзмозі буде виконати дезінфекційні заходи? Підпункт 2 «…Інформація не підтверджена та не задокументована, що суперечить вимогам Оголошення…», шановні, звертаю вашу увагу, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи робить не виробник, а державна установа, в даному випадку «Інститу медицини праці», в який було подано всі документи для отримання висновку, в т.ч. і документи по токсичності та небезпечності засобу. По процедурі, інститут у висновку надає скорочену інформацію про засіб на підставі заяви, інструкції із застосування, випробувань. Та, якщо ви уважно подивитесь на Висновок ДСЕЕ на СЕПТОФАН ФОРТЕ, то знайдете, що «…за параметрами токсикометрії є малонебезпечною речовиною, не подразнює шкіру та слизові оболонки очей, не проявляє сенсибілізуючих властивостей. За рекомендованих умов застосування є безпечним для здоров’я людини…». Далі, визначення класу небезпеки здійснюється за ГОСТ 12.1.007-76 на підставі вимірювання ГДК, в даному випадку полігексаметиленгуанідину гідрохлориду. ГДК для цієї діючої речовини не розроблені, тому і чітке визначення класу небезпеки не може бути! Підпункт 4. «…Поверхні не включені в назву інструкції – є одне посилання по тексту інструкції. Назва інструкції не відповідає сфері використання до заявленої в тендерній документації…». Хочу звернути вашу увагу на сферу застосування в висновку ДСЕЕ на СЕПТОФАН ФОРТЕ №12.2-18-5/6466 від 27.03.2020 , а саме: «…Гігієнічна та хірургічна обробка рук та шкірних покровів, ДЕЗІНФЕКЦІЯ ПОВЕРХОНЬ, ОБЛАДНАННЯ…». То в чому проблема?
Все це свідчить лише про одне – КОРУПЦІЙНА СКЛАДОВА!!! РОЗТРАТА БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ!!! Пропозиція ФОП Картвелішвілі І.Л. складає 110 787 гривень, а пропозиція ТОВ «ХІЛЕР» складає 199 421 гривень. От вам і різниця у 88 634 гривень.
Далі переходимо до протоколу№72 від 18 серпня 2020 року про визнання Переможця закупівлі. По перше, може вас навчити вести правильно документацію, ви ж державна установа, не може бути два протоколи про різне по суті під одним номером та однією датою!!! По друге, ви визнали Переможцем ТОВ «ХІЛЕР», при цьому порушили основні принципи закупівель згідно Закону України Про публічні закупівлі, а саме: Розділ 1, стаття 5, пункт 1 - 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. ВИ ПОРУШИЛИ ВСІ ПУНКТИ!!!
Переходимо до документів «Переможця». Засіб дезінфекційний «HEALER® УНІВЕРСАЛЬНИЙ», запропонований ТОВ «ХІЛЕР», вироблений за ТУ У 20.2-39949118-001:2016, ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІЙ В ТУ!!! ТАКОЖ ВІДСУТНІЙ В РЕЄСТРІ МОЗ ДЕЗІНФЕКЦІЙНИХ ЗАСОБІВ!!! Та і не зрозуміло, на яких підставах був виданий висновок ДСЕЕ, якщо відсутнє ТУ? Тепер зверніть увагу на ТУ, пункт 1 «Сфера застосування», цетую – «…Ці технічні умови поширюються на засоби дезінфекційні «ХІЛЕР/HEALER» (далі – засоби), які застосовуються для заключної та профілактичної дезінфекції…» ТО ПОЯСНІТЬ, ЯК ВИ ЗБИРАЄТЕСЬ ОБРОБЛЯТИ РУКИ ТА ШКІРУ ЗАСОБОМ «ХІЛЕРС/HEALER-С»??? Далі, висновок про лабораторні випробування ефективності віруліцидної активності засобу «Healer» щодо поліовірусу виданий Державною установою «Інститут епідеміології та інфекційних хворобі м. Л.В. Громашевського НАМН України» від 24 червня 2020року. Ви взагалі розумієте ті дані, які вам були надані ТОВ «ХІЛЕР»? Ми будемо ініціювати незалежне випробування ефективності, і з впевненістю більш як 100%, можемо констатувати, що випробування ПІДРОБЛЕНІ! Не паплюжте ім’я Інституту епідеміології! Є ще дуже багато невідповідностей пропозиції, яку ви визнали «Переможцем». Вважаємо, що наданих критичних невідповідностей досить для прийняття Вами правильних рішень. Зі свого боку хочемо нагадати, ви закуповуєте для ДІТЕЙ, засоби будуть використовуватись в учбових та навчальних закладах. ЯК ВИ МОЖЕТЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ НЕ ЗАРЕЄСТРОВАНИЙ В МОЗ ДЕЗІНФЕКЦІЙНИЙ ЗАСІБ?

Зважаючи на вищенаведене вимагаємо надати розширені відповіді по тексту на запитання згідно Закону України Про публічні закупівлі Р3,ст.14,п.14 «…Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь…» та анулювати протокол №72 від 18 серпня 2020року про визнання Переможця, повернути на кваліфікацію та визнати переможцем ФОП Картвелішвілі І.Л. В іншому випадку будемо вимушені звернутися з заявами до Прокуратури, Державного бюро розслідувань, Державної аудиторської служби України, Департаменту освіти КМДА, громадьских організацій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 серпня 2020 12:05
Шановний учасник! Детальне обгрунтування відхилення вашої пропозиції викладено у протоколі № 72 від 18.08.2020 р. Відповідно до ст. 14 Закону, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиція учасників. Вимогами Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі не було передбачено Замовником надання еквівалентів або аналогів предмету закупівлі. Пропозиція ФОП Картвелішвілі Ірина Леонідівна не відповідає умовам, визначеним в оголошенні та щодо предмету закупвлі (на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону).

Щодо пропозиції переможця - згідно наданих документів Замовником встановлено повну відповідність пропозиції ТОВ" Хілер" вимогам Оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Картвелішвілі Ірина Леонідівна 110 787,00
UAH з ПДВ
110 787,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХІЛЕР" 199 421,69
UAH з ПДВ
199 421,69
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 17:25
Електронний підпис
11 серпня 2020 17:17
Фото 18-03-2020-5000ml_tools.pdf
11 серпня 2020 17:17
Фото 1L-Antiseptik_skin-1.pdf
11 серпня 2020 17:17
Фото 1L-Antiseptik_skin.pdf
11 серпня 2020 17:17
Підписаний_G0820-1155-GL_tender.pdf
11 серпня 2020 17:17
19. Порівняльна таблиця.pdf
11 серпня 2020 17:17
18. ТУ SKM_C224e16091413580-2.pdf
11 серпня 2020 17:17
13. Висновок.pdf
11 серпня 2020 17:17
8. Довідка про МТБ.pdf
11 серпня 2020 17:17
2.2 Висновок HEALER-0,5%.pdf
11 серпня 2020 17:17
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Картвелішвілі Ірина Леонідівна

ТОВ "ХІЛЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Картвелішвілі Ірина Леонідівна
#3094809769
Відхилено 110 787,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 16:05
ТОВ "ХІЛЕР"
#40935570
Переможець 199 421,69
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 16:08

Документи

18 серпня 2020 16:08
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:06
рішення ТОВ Хіллер.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХІЛЕР"
#40935570
199 421,69
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 серпня 2020 16:08
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:06
рішення ТОВ Хіллер.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 15:53
додаткова угода 228-Т.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 15:50
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 15:06
228-Т.pdf укладений
27 серпня 2020 14:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони дійшли згоди до внесення змін на суму закупівлі по специфіувції товару у Додатку №2
Номер договору про закупівлю: 228-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 199 420,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 236,67 UAH)
Причини розірвання договору: Сума оплати за договором становить 166 183.33 грн без ПДВ