Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи (Нове будівництво вуличного освітлення вул. Великий шлях смт. Новоайдар, Луганської області (КТП-0430))
Очікувана вартість
173 469,12 UAH
UA-2020-08-04-003764-a 8eda793edf244574b9984e7ea39c0070
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Духан Артем Миколайович

0644594356 novoaydarskarada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новоайдарська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04335571
Місцезнаходження: 93500, Україна , Луганська обл., НОВОАЙДАР, вул. Дружби, буд. 1
Контактна особа: Духан Артем Миколайович
0644594356
novoaydarskarada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 13:24
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 173 469,12 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 734,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Електромонтажні роботи (Нове будівництво вуличного освітлення вул. Великий шлях смт. Новоайдар, Луганської області (КТП-0430))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93500, Україна, Луганська область, смт Новоайдар, вул. Великий шлях (від КТП-0430)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконану роботу у термін протягом 5-ти робочих днів з моменту підписання актів виконаних робіт, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника в міру виконання робіт на підставі актів виконаних робіт (форми КБ-2В та КБ-3), підписаних обома сторонами Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо документального забезпечення закупівлі
Дата подання: 05 серпня 2020 09:33
Дата відповіді: 05 серпня 2020 10:57
1.Просимо надати робочий проект для визначення обсягів, використання матеріалів та техніки, необхідних для складання цінової пропозиції з нового будівництва вуличного освітлення. В технічному завданні не вказано отримання ТУ та ввод в експлуатацію об'єкта. Чи є необхідність в даних послугах? 2.Просимо надати відомість ресурсів з матеріалами та машинами і механізмами. На всі машини та механізми з відомісті ресурсів ми маємо мати всі документи або відповідні договора оренди?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Надаємо скан-копію робочого проєкту
Необхідність в отриманні ТУ стандартного приєднання та стандартного приєднання до електричних мереж системи розподілу відсутня.
2. На всі машини та механізми ви маєте надати або документи, або договори оренди. Відомість ресурсів у додатках до закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЄТУХОВ ІЛЛЯ СТАНІСЛАВОВИЧ" 172 995,97
UAH з ПДВ
172 995,97
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 16:11
Електронний підпис
10 серпня 2020 16:08
24.Листи-ЗГОДИ.pdf
10 серпня 2020 16:08
21.Довідка№5( ТМЦ).pdf
10 серпня 2020 16:08
17.Довідка №3(досвід).pdf
10 серпня 2020 16:08
12.Оренда ЕТЛ.pdf
10 серпня 2020 16:08
11.Оренда автовишки (28м).pdf
10 серпня 2020 16:08
10.Оренда КАМАЗ ( 10т).pdf
10 серпня 2020 16:08
7.Дозвіл ФОП Пєтухов.jpg
10 серпня 2020 16:08
6.Наказ (підпис)ФОП.pdf
10 серпня 2020 16:08
1.ПРОПОЗИЦІЯ-11.08.20.pdf
10 серпня 2020 16:08
2.КОШТОРИС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЄТУХОВ ІЛЛЯ СТАНІСЛАВОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЄТУХОВ ІЛЛЯ СТАНІСЛАВОВИЧ"
#2539908296
Переможець 172 995,97
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 14:25

Документи

14 серпня 2020 14:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЄТУХОВ ІЛЛЯ СТАНІСЛАВОВИЧ"
#2539908296
172 995,97
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2020 14:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 16:32
Дод угода Пєтухов.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 16:31
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 10:38
Договір 25.08.20.pdf укладений
25 серпня 2020 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з фактично виконаним обсягом робіт узгоджене зменшення суми договору підряду
Номер договору про закупівлю: 2508/20-М1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML