Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (лот № 1 – 32322000-6 "Мультимедійне обладнання" (інтерактивна дошка); лот № 2 - 32322000-6 "Мультимедійне обладнання" (екран настінний + проектор); лот № 3 - 32324000-0 "Телевізори" (телевізор)) для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа"; (лот № 4 – 32322000-6 "Мультимедійне обладнання" (інтерактивна дошка + проектор + ноутбук)) для інклюзивних класів
Очікувана вартість
217 838,00 UAH
UA-2020-08-04-003598-a ● 735f384ab7f34b2f92b73cf3cf18207b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новотроїцький районний центр з обслуговування закладів та установ освіти |
Код ЄДРПОУ: | 38248807 |
Місцезнаходження: | 75300, Україна , Херсонська обл., Новотроїцьке, вул. М.І.Білошкури, буд. 2 |
Контактна особа: |
Гаркуша Наталя Миколаївна +380554852567 tendernov@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2020 13:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2020 13:13 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2020 13:13 |
Очікувана вартість: | 217 838,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна документація
04 серпня 2020 13:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2020 13:24 |
Додаток _ 2.doc | |
04 серпня 2020 13:20 |
Тендерна документація.doc | |
04 серпня 2020 13:09 |
Додаток _ 4.doc | |
04 серпня 2020 13:09 |
Додаток _ 3.doc | |
04 серпня 2020 13:09 |
Додаток _ 1.doc |
04 серпня 2020 13:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
04 серпня 2020 13:24 |
Додаток _ 2.doc
|
||||
04 серпня 2020 13:20 |
Тендерна документація.doc
|
||||
04 серпня 2020 13:09 |
Додаток _ 4.doc
|
||||
04 серпня 2020 13:09 |
Додаток _ 3.doc
|
||||
04 серпня 2020 13:09 |
Додаток _ 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 04 серпня 2020 20:21
Дата відповіді: 05 серпня 2020 13:36
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання здійснювати не потрібно ,але обладнення повинно бути в комплекті та відповідати технічним умовам тендерної покументації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-04-003598-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 07 серпня 2020 18:00
Рекомендації щодо внесення змін
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 серпня 2020 15:27
1. Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 114-ІХ, що набрав чинності 19.04.20 р. (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника саме і є обмеженням конкуренції. Адже деякі виробники видають авторизаційний лист на товар одному постачальнику. Фактично, лише той учасник, який першим отримав авторизаційний лист, може продавати товар, що є предметом закупівлі.
До того ж опис авторизаційного листа не має для замовника великого значення: в тендерній документації є опис предмета закупівлі, є вимога, яка передбачає поставку товару належної якості і в строк, визначений умовами договору.
2. Щодо свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг.
3. Реєстрація торгової марки - не обов'язок, а виключно право.
До того ж набуття права інтелектуальної власності на торговельну марку, яка має міжнародну реєстрацію або визнана в установленому законом порядку добре відомою, не вимагає засвідчення свідоцтвом. Тому коло потенційних учасників буде звужене. А як відомо, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника саме і є обмеженням конкуренції. Адже деякі виробники видають авторизаційний лист на товар одному постачальнику. Фактично, лише той учасник, який першим отримав авторизаційний лист, може продавати товар, що є предметом закупівлі.
До того ж опис авторизаційного листа не має для замовника великого значення: в тендерній документації є опис предмета закупівлі, є вимога, яка передбачає поставку товару належної якості і в строк, визначений умовами договору.
2. Щодо свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг.
3. Реєстрація торгової марки - не обов'язок, а виключно право.
До того ж набуття права інтелектуальної власності на торговельну марку, яка має міжнародну реєстрацію або визнана в установленому законом порядку добре відомою, не вимагає засвідчення свідоцтвом. Тому коло потенційних учасників буде звужене. А як відомо, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Номер вимоги: UA-2020-08-04-003598-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 07 серпня 2020 18:02
Рекомендації щодо внесення змін
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 серпня 2020 15:29
1. Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 114-ІХ, що набрав чинності 19.04.20 р. (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника саме і є обмеженням конкуренції. Адже деякі виробники видають авторизаційний лист на товар одному постачальнику. Фактично, лише той учасник, який першим отримав авторизаційний лист, може продавати товар, що є предметом закупівлі.
До того ж опис авторизаційного листа не має для замовника великого значення: в тендерній документації є опис предмета закупівлі, є вимога, яка передбачає поставку товару належної якості і в строк, визначений умовами договору.
2. Щодо свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг.
3. Реєстрація торгової марки - не обов'язок, а виключно право.
До того ж набуття права інтелектуальної власності на торговельну марку, яка має міжнародну реєстрацію або визнана в установленому законом порядку добре відомою, не вимагає засвідчення свідоцтвом. Тому коло потенційних учасників буде звужене. А як відомо, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника саме і є обмеженням конкуренції. Адже деякі виробники видають авторизаційний лист на товар одному постачальнику. Фактично, лише той учасник, який першим отримав авторизаційний лист, може продавати товар, що є предметом закупівлі.
До того ж опис авторизаційного листа не має для замовника великого значення: в тендерній документації є опис предмета закупівлі, є вимога, яка передбачає поставку товару належної якості і в строк, визначений умовами договору.
2. Щодо свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг.
3. Реєстрація торгової марки - не обов'язок, а виключно право.
До того ж набуття права інтелектуальної власності на торговельну марку, яка має міжнародну реєстрацію або визнана в установленому законом порядку добре відомою, не вимагає засвідчення свідоцтвом. Тому коло потенційних учасників буде звужене. А як відомо, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 32322000-6 Мультимедійне обладнання (інтерактивна дошка) для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа» |
Опис предмету закупівлі: |
Мультимедійне обладнання (інтерактивна дошка)
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 500,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
2 шт
Мультимедійне обладнання (інтерактивна дошка)
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75300, Україна, Херсонська область, Новотроїцький р-н, смт. Новотроїцьке, вул. М.І. Білошкури, 2
Дата доставки:
30 вересня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Мультимедійне обладнання (інтерактивна дошка) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-04-003598-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 07 серпня 2020 18:00
Рекомендації щодо внесення змін
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 серпня 2020 15:27
1. Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 114-ІХ, що набрав чинності 19.04.20 р. (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника саме і є обмеженням конкуренції. Адже деякі виробники видають авторизаційний лист на товар одному постачальнику. Фактично, лише той учасник, який першим отримав авторизаційний лист, може продавати товар, що є предметом закупівлі.
До того ж опис авторизаційного листа не має для замовника великого значення: в тендерній документації є опис предмета закупівлі, є вимога, яка передбачає поставку товару належної якості і в строк, визначений умовами договору.
2. Щодо свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг.
3. Реєстрація торгової марки - не обов'язок, а виключно право.
До того ж набуття права інтелектуальної власності на торговельну марку, яка має міжнародну реєстрацію або визнана в установленому законом порядку добре відомою, не вимагає засвідчення свідоцтвом. Тому коло потенційних учасників буде звужене. А як відомо, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника саме і є обмеженням конкуренції. Адже деякі виробники видають авторизаційний лист на товар одному постачальнику. Фактично, лише той учасник, який першим отримав авторизаційний лист, може продавати товар, що є предметом закупівлі.
До того ж опис авторизаційного листа не має для замовника великого значення: в тендерній документації є опис предмета закупівлі, є вимога, яка передбачає поставку товару належної якості і в строк, визначений умовами договору.
2. Щодо свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг.
3. Реєстрація торгової марки - не обов'язок, а виключно право.
До того ж набуття права інтелектуальної власності на торговельну марку, яка має міжнародну реєстрацію або визнана в установленому законом порядку добре відомою, не вимагає засвідчення свідоцтвом. Тому коло потенційних учасників буде звужене. А як відомо, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА #3352514548 |
Відхилено |
25 500,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 15:43
|
|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Переможець |
26 300,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 14:56
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2020 09:35
|
платіжне доручення | укладений |
28 вересня 2020 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 14:32
|
Договір № 66-Т | укладений |
09 вересня 2020 14:30
|