Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (лот № 1 – 32322000-6 "Мультимедійне обладнання" (інтерактивна дошка); лот № 2 - 32322000-6 "Мультимедійне обладнання" (екран настінний + проектор); лот № 3 - 32324000-0 "Телевізори" (телевізор)) для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа"; (лот № 4 – 32322000-6 "Мультимедійне обладнання" (інтерактивна дошка + проектор + ноутбук)) для інклюзивних класів
Очікувана вартість
217 838,00 UAH
UA-2020-08-04-003598-a 735f384ab7f34b2f92b73cf3cf18207b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаркуша Наталя Миколаївна

+380554852567 tendernov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новотроїцький районний центр з обслуговування закладів та установ освіти
Код ЄДРПОУ: 38248807
Місцезнаходження: 75300, Україна , Херсонська обл., Новотроїцьке, вул. М.І.Білошкури, буд. 2
Контактна особа: Гаркуша Наталя Миколаївна
+380554852567
tendernov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 13:13
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 13:13
Очікувана вартість: 217 838,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Тендерна документація

04 серпня 2020 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 13:24
Додаток _ 2.doc
04 серпня 2020 13:20
Тендерна документація.doc
04 серпня 2020 13:09
Додаток _ 4.doc
04 серпня 2020 13:09
Додаток _ 3.doc
04 серпня 2020 13:09
Додаток _ 1.doc
04 серпня 2020 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 13:24
Додаток _ 2.doc
04 серпня 2020 13:20
Тендерна документація.doc
04 серпня 2020 13:16
Тендерна документація.doc
04 серпня 2020 13:09
Тендерна документація.doc
04 серпня 2020 13:09
Додаток _ 4.doc
04 серпня 2020 13:09
Додаток _ 3.doc
04 серпня 2020 13:09
Додаток _ 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 04 серпня 2020 20:21
Дата відповіді: 05 серпня 2020 13:36
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання здійснювати не потрібно ,але обладнення повинно бути в комплекті та відповідати технічним умовам тендерної покументації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-003598-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 07 серпня 2020 18:00
Рекомендації щодо внесення змін
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 серпня 2020 15:27
1. Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 114-ІХ, що набрав чинності 19.04.20 р. (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника саме і є обмеженням конкуренції. Адже деякі виробники видають авторизаційний лист на товар одному постачальнику. Фактично, лише той учасник, який першим отримав авторизаційний лист, може продавати товар, що є предметом закупівлі.
До того ж опис авторизаційного листа не має для замовника великого значення: в тендерній документації є опис предмета закупівлі, є вимога, яка передбачає поставку товару належної якості і в строк, визначений умовами договору.
2. Щодо свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг.
3. Реєстрація торгової марки - не обов'язок, а виключно право.
До того ж набуття права інтелектуальної власності на торговельну марку, яка має міжнародну реєстрацію або визнана в установленому законом порядку добре відомою, не вимагає засвідчення свідоцтвом. Тому коло потенційних учасників буде звужене. А як відомо, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Номер вимоги: UA-2020-08-04-003598-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 07 серпня 2020 18:02
Рекомендації щодо внесення змін
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 серпня 2020 15:29
1. Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 114-ІХ, що набрав чинності 19.04.20 р. (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника саме і є обмеженням конкуренції. Адже деякі виробники видають авторизаційний лист на товар одному постачальнику. Фактично, лише той учасник, який першим отримав авторизаційний лист, може продавати товар, що є предметом закупівлі.
До того ж опис авторизаційного листа не має для замовника великого значення: в тендерній документації є опис предмета закупівлі, є вимога, яка передбачає поставку товару належної якості і в строк, визначений умовами договору.
2. Щодо свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг.
3. Реєстрація торгової марки - не обов'язок, а виключно право.
До того ж набуття права інтелектуальної власності на торговельну марку, яка має міжнародну реєстрацію або визнана в установленому законом порядку добре відомою, не вимагає засвідчення свідоцтвом. Тому коло потенційних учасників буде звужене. А як відомо, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Документи

11 серпня 2020 15:27
відповідь

Документи

11 серпня 2020 15:28
відповідь

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 32322000-6 Мультимедійне обладнання (інтерактивна дошка) для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа»
Опис предмету закупівлі:
Мультимедійне обладнання (інтерактивна дошка)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 серпня 2020 14:00
Закінчення: 21 серпня 2020 14:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 шт
Мультимедійне обладнання (інтерактивна дошка)
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75300, Україна, Херсонська область, Новотроїцький р-н, смт. Новотроїцьке, вул. М.І. Білошкури, 2
Дата доставки: 30 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Мультимедійне обладнання (інтерактивна дошка) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-003598-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 07 серпня 2020 18:00
Рекомендації щодо внесення змін
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 серпня 2020 15:27
1. Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 114-ІХ, що набрав чинності 19.04.20 р. (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника саме і є обмеженням конкуренції. Адже деякі виробники видають авторизаційний лист на товар одному постачальнику. Фактично, лише той учасник, який першим отримав авторизаційний лист, може продавати товар, що є предметом закупівлі.
До того ж опис авторизаційного листа не має для замовника великого значення: в тендерній документації є опис предмета закупівлі, є вимога, яка передбачає поставку товару належної якості і в строк, визначений умовами договору.
2. Щодо свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг.
3. Реєстрація торгової марки - не обов'язок, а виключно право.
До того ж набуття права інтелектуальної власності на торговельну марку, яка має міжнародну реєстрацію або визнана в установленому законом порядку добре відомою, не вимагає засвідчення свідоцтвом. Тому коло потенційних учасників буде звужене. А як відомо, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Документи

11 серпня 2020 15:27
відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА 26 400,00
UAH з ПДВ
25 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 39 600,00
UAH з ПДВ
26 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 00:10
Електронний підпис
20 серпня 2020 00:09
Цінова пропозиція.pdf
20 серпня 2020 00:09
Сертифікати.pdf
20 серпня 2020 00:09
Проект договору.pdf
20 серпня 2020 00:09
Порівняльна таблиця.pdf
20 серпня 2020 00:09
Оригінал паспорту.pdf
20 серпня 2020 00:09
Лист-гарантія санкції.pdf
20 серпня 2020 00:09
Здоренко держстат.pdf
20 серпня 2020 00:09
Довідка Стаття 17.pdf
20 серпня 2020 00:09
Довідка ліцензія.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 15:10
Електронний підпис
02 вересня 2020 15:03
НАКАЗ ПРО ПОВНОВАЖЕННЯ
02 вересня 2020 15:03
ДОВІДКА ПРО ЛІЦЕНЗУВАННЯ
28 серпня 2020 18:42
ДОВІДКА ПОДАТКОВА
28 серпня 2020 18:42
ДОВІДКА МВС
20 серпня 2020 12:07
Електронний підпис
20 серпня 2020 12:04
17.ДОВІДКА САНКЦІЇ.pdf
20 серпня 2020 12:04
6.НАКАЗ.pdf
20 серпня 2020 12:04
4.СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА
#3352514548
Відхилено 25 500,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 15:43
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 26 300,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 14:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

26 серпня 2020 15:42
Електронний підпис
26 серпня 2020 15:36
протокол
21 серпня 2020 15:42
Звіт з ЄДР (припинено)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
26 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 09:35
платіжне доручення укладений
28 вересня 2020 09:34
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 14:32
Договір № 66-Т укладений
09 вересня 2020 14:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 26 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 383,33 UAH)