Будівництво житлових будинків для військовослужбовців Державної прикордонної служби України та дитячого дошкільного закладу по вул. Народна, 54-А у Солом’янському районі м. Києва (І черга будівництва) додаткові роботи, ДК 21:2015 – 45211000-9 (Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків)
Очікувана вартість
79 538 677,00 UAH
UA-2020-08-04-003551-c da8b568c2aed44e489b5158fb5a2463d
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 1 ОКРЕМИЙ ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23311317
Місцезнаходження: 02099, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 11
Контактна особа: Волощенко Сергій Володимирович
+380445276625
1ovkb@dpsu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 12:42
Очікувана вартість: 79 538 677,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 397 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 397 693,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Будівництво житлових будинків для військовослужбовців Державної прикордонної служби України та дитячого дошкільного закладу по вул. Народна, 54-А у Солом’янському районі м. Києва (І черга будівництва) додаткові роботи, ДК 21:2015 – 45211000-9 (Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45211000-9 — Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія За проханням Генпідрядника, Замовник має право прийняти рішення про здійснення попередньої оплати в порядку передбаченому діючим законодавством. У випадку прийняття такого рішення, Замовник на підставі виписаного підрядником рахунку протягом 10 календарних днів перераховує йому аванс (разово або поетапно), загальний розмір якого не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт за Договором. Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані Підрядником роботи, здійснюються щомісяця за фактично виконані роботи, виходячи з обємів виконаних робіт, їх вартості на підставі представлених Підрядником актів КБ-2 та Довідки КБ-3. Пiсляоплата 7 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки з Підрядником здійснюються у двотижневий строк після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та отримання Замовником документа про готовність обєкта до експлуатації Пiсляоплата 14 Календарні 5

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-003551-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП Будівельно-монтажне управління Державного управління справами, Код ЄДРПОУ:35917370
Дата подання: 04 вересня 2020 15:50
Скарга
Скарга з підстав вчинення, при проведенні публічних закупівель робіт, посадовими особами дій, що мають ознаки корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2020 11:59
Загалом щодо пунктів Вимоги про усунення порушень:
Щодо проведення службового розслідування та вжиття заходів щодо притягнення до відповідальності: Тендерний комітет 1 окремого відділу капітального будівництва здійснює свою діяльність відповідно до Розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі».
Державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель, відповідно реалізовується з врахуванням положень Розділу ІІ Закону України «Про публічні закупівлі».
На даний момент ні контролюючими органами ні громадськими організаціями не встановлено та не підтверджено порушень під час проведення процедур закупівель UA-2020-06-03-007501-b та UA-2020-08-04-003551-с. Тож на разі не має підстав для проведення службового розслідування та в свою чергу притягнення посадових осіб до відповідальності.

Щодо скасування результатів публічних закупівель та забезпечення повторного проведення публічних закупівель робіт: Враховуючи вищевикладені норми Закону, Учаснику ДП «Будівельно-монтажне управління ДУС», з метою часткової або повноцінної відміни рішення замовника, необхідно було звертатись до Органу оскарження, який безпосередньо має повноваження скасовувати рішення замовника встановленим порядком.

Щодо надання відповіді на Вимогу: Відповідь на Вимогу UA-2020-08-04-003551-c.a1 до процедури UA-2020-08-04-003551-с ,Учасника ДП «Будівельно-монтажне управління ДУС» буде надано встановленим порядком, шляхом оприлюднення відповідних документі через електронну систему закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-08-04-003551-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП Будівельно-монтажне управління Державного управління справами, Код ЄДРПОУ:35917370
Дата подання: 04 вересня 2020 17:36
Лист з відміткою про прийняття Скарги СБУ
Лист з відміткою про прийняття Скарги СБУ від 04.09.2020 р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2020 12:01
Загалом щодо пунктів Вимоги про усунення порушень:
Щодо проведення службового розслідування та вжиття заходів щодо притягнення до відповідальності: Тендерний комітет 1 окремого відділу капітального будівництва здійснює свою діяльність відповідно до Розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі».
Державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель, відповідно реалізовується з врахуванням положень Розділу ІІ Закону України «Про публічні закупівлі».
На даний момент ні контролюючими органами ні громадськими організаціями не встановлено та не підтверджено порушень під час проведення процедур закупівель UA-2020-06-03-007501-b та UA-2020-08-04-003551-с. Тож на разі не має підстав для проведення службового розслідування та в свою чергу притягнення посадових осіб до відповідальності.

Щодо скасування результатів публічних закупівель та забезпечення повторного проведення публічних закупівель робіт: Враховуючи вищевикладені норми Закону, Учаснику ДП «Будівельно-монтажне управління ДУС», з метою часткової або повноцінної відміни рішення замовника, необхідно було звертатись до Органу оскарження, який безпосередньо має повноваження скасовувати рішення замовника встановленим порядком.

Щодо надання відповіді на Вимогу: Відповідь на Вимогу UA-2020-08-04-003551-c.a1 до процедури UA-2020-08-04-003551-с ,Учасника ДП «Будівельно-монтажне управління ДУС» буде надано встановленим порядком, шляхом оприлюднення відповідних документі через електронну систему закупівель.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-04-000024 ● 3b0f7dac1ff64817a2e504b439598f4f
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-09-07
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-09-08 16:05:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2020-08-04-003551-c 04.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СФЕРА ЛЮКС" 72 883 907,08
UAH
72 883 907,08
UAH
Документи
ДП Будівельно-монтажне управління Державного управління справами 74 358 844,00
UAH
74 358 844,00
UAH
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "Вавілон буд" 78 881 602,08
UAH
78 881 602,08
UAH
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 13:31
sign.p7s
04 вересня 2020 13:30
Довідки.pdf
04 вересня 2020 13:30
Довідка МВС.pdf
27 серпня 2020 10:37
sign.p7s
27 серпня 2020 10:37
photo_2020-08-27_10-37-09.jpg
27 серпня 2020 08:54
sign.p7s
27 серпня 2020 08:54
Відгук Ріел.pdf
19 серпня 2020 15:10
sign.p7s
19 серпня 2020 15:08
sign.p7s
19 серпня 2020 14:52
Тендерна пропозиція.pdf
19 серпня 2020 14:52
Договір підряду.pdf
19 серпня 2020 14:52
Довідки.pdf
19 серпня 2020 14:52
Гарантия.zip
19 серпня 2020 14:52
відгук.pdf
19 серпня 2020 14:52
Акт огляду.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 15:04
sign.p7s
19 серпня 2020 15:02
_154-159 грудень 2015.rar
19 серпня 2020 15:02
Листопад 2015-1.rar
19 серпня 2020 15:02
Грудень 2012 -1.rar
19 серпня 2020 15:02
Грудень 2012.rar
19 серпня 2020 15:02
_15-40 вересень 2015.rar
19 серпня 2020 15:02
Листопад 2015.rar
19 серпня 2020 15:02
_1-14 вересень 2015.rar
19 серпня 2020 15:02
Листопад 2014.rar
19 серпня 2020 15:02
Листопад 2012-1.rar
19 серпня 2020 15:02
Листопад 2012.rar
19 серпня 2020 15:02
Жовтень 2015-1.rar
19 серпня 2020 15:02
АКТ обстеження об_єкту.pdf
19 серпня 2020 15:02
Жовтень 2015.rar
19 серпня 2020 15:02
Жовтень 2012.rar
19 серпня 2020 15:02
Грудень 2015-1.rar
19 серпня 2020 15:02
Грудень 2014.rar
19 серпня 2020 15:02
_16 травень 2016.rar
19 серпня 2020 15:02
_14-15 травень 2016.rar
19 серпня 2020 15:02
_1-13 травень 2016.rar
19 серпня 2020 15:02
Свидетельство УБІБ.zip
19 серпня 2020 15:02
Серпень 2016.rar
19 серпня 2020 15:02
_61-86 липень 2016.rar
19 серпня 2020 15:02
_53-60 липень 2016.rar
19 серпня 2020 15:02
Грудень 2016.rar
19 серпня 2020 15:02
Сертифікати ISO 9001 2015.pdf
19 серпня 2020 15:01
_186-212 грудень 2015-1.rar
19 серпня 2020 15:01
Сертифікати.pdf
19 серпня 2020 15:01
_186-212 грудень 2015.rar
19 серпня 2020 15:01
_180-185 грудень 2015.rar
19 серпня 2020 15:01
Договір _ 69 30 від 29.06.2017.rar
19 серпня 2020 15:01
_167-179 грудень 2015.rar
19 серпня 2020 15:01
Договір _ 6930 від 29.06.2017.pdf
19 серпня 2020 15:01
_160-166 грудень 2015.rar
19 серпня 2020 15:01
Дипломи.pdf
19 серпня 2020 15:01
Лист повідомлення ДУС.pdf
19 серпня 2020 15:01
Відгук.pdf
19 серпня 2020 15:01
Трудові книжки-1.pdf
19 серпня 2020 15:01
Трудові книжки_ накази.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 13:57
Тендерна пропозиція.PDF
19 серпня 2020 13:57
Довідка 4.PDF
19 серпня 2020 13:57
Довідка 5.PDF
19 серпня 2020 13:57
Довідка 6.PDF
19 серпня 2020 13:57
Довідка 3.PDF
19 серпня 2020 13:57
Довідка 1.PDF
19 серпня 2020 13:57
Довідка 2.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СФЕРА ЛЮКС"
#41377997
Переможець 72 883 907,08
UAH
27 серпня 2020 12:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2020 10:39

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС» не підтверджено в повній мірі наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема Учасником завантажено документи, які підтверджують наявність необхідних працівників (файли: «Довідка про працівників з документами ч. 1.pdf», «Довідка про працівників з документами ч. 2.pdf» та «Довідка про працівників з документами ч. 3.pdf»), поряд з цим по деяким працівникам відсутні документи, що свідчать про належним чином оформлені трудові відносини між Учасником та відповідно працівниками та документи, які підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку, вказаними в Довідці форми ІІ, зокрема: - працівник Васьковський Олександр Іванович, що за довідкою працює інженером з охорони праці – по даному працівнику відсутня копія трудової книжки (документ, що підтверджує наявність трудових відносин); - працівник Кирилюк Василь Флорійович, що за довідкою працює машиністом екскаватора – по даному працівнику відсутня копія диплому та/або свідоцтва чи посвідчення (документ, що підтверджує освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку робітників); - працівник Радченко Микола Миколайович, що за довідкою працює машиністом екскаватора – по даному працівнику відсутня копія диплому та/або свідоцтва чи посвідчення (документ, що підтверджує освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку робітників); - працівник Хлевицький Юрій Анатолійович, що за довідкою працює машиністом екскаватора – по даному працівнику відсутні копія трудової книжки (документ, що підтверджує наявність трудових відносин) та копія диплому та/або свідоцтва чи посвідчення (документ, що підтверджує освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку робітників); - працівник Жорновський Сергій Вікторович, що за довідкою працює машиністом екскаватора – по даному працівнику відсутні копія трудової книжки (документ, що підтверджує наявність трудових відносин) та копія диплому та/або свідоцтва чи посвідчення (документ, що підтверджує освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку робітників); - працівник Скрипник Сергій Дмитрович, що за довідкою працює водієм автотранспортних засобів – по даному працівнику відсутня копія диплому та/або свідоцтва чи посвідчення (документ, що підтверджує освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку робітників). Таким чином, виявлено невідповідності в інформації наведеній в документах, які подані Учасником у тендерній пропозиції. 1.2. Учасником завантажено (файли: «Довідка про працівників з документами ч. 1.pdf», «Довідка про працівників з документами ч. 2.pdf» та «Довідка про працівників з документами ч. 3.pdf», які містять персональні дані працівників Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС». З вивчення документів, які завантажені Учасником встановлено, що серед інших документів завантажено файл: «Довідки.pdf» (сторінка 9), за змістом якого надано згоду на обробку персональних даних відносно працівника Задоряна Сергія Петровича, який являється директором Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС». Поряд з цим відсутній дозвіл на обробку персональних даних щодо інших працівників Учасника. Таким чином, виявлено невідповідності в інформації наведеній в документах, які подані Учасником у тендерній пропозиції. 1.3. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС» не підтверджено в повній мірі досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема Учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС» в свою чергу надав документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних робіт, як підрядник, надав копію договору, представив листи-відгуки від замовника будівництва та копію Сертифікату. Поряд з цим під час детального вивчення наданих документів встановлено наступне: Замовником будівництва відповідно до копії договору від 26 жовтня 2017 року №26-10/17, з невід’ємними додатками є Приватне підприємство «Житлово-будівельна компанія «Ріел» (файл «Довідка про аналогічний договір+документи.pdf», сторінка 2); Фактично замовником будівництва відповідно до наданої копії Сертифікату від 05 листопада 2019 року серія ІУ №163193092424 є Товариство з обмеженою відповідальністю «МІА» (Довідка про аналогічний договір+документи.pdf», сторінки 60 та 61); Фактично генеральним підрядником відповідно до наданої копії Сертифікату від 05 листопада 2019 року серія ІУ №163193092424 є Товариство з обмеженою відповідальністю «ПБФ Груп» (Довідка про аналогічний договір+документи.pdf», сторінки 60 та 61). Враховуючи вищенаведені дані Учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС» фактично виконувала будівельні роботи по об’єкту, який зазначений в наданій копії договору підряду та зазначений в наданій копії Сертифікату, однак не зрозуміло, чому в цих документах зазначені різні замовники будівництва. Таким чином, виявлено невідповідності в інформації наведеній в документах, які подані Учасником у тендерній пропозиції. 1.4. Відповідно до листа-відгуку від Замовника будівництва ПП «Житлово-будівельна компанія «Ріел», Учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС» виконув будівельно-монтажні роботи відповідно до договору підряду від 26 жовтня 2017 року №26-10/17 по об’єкту: ЖК «Львівський квартал» по вул. Глибочицька, 13 в Шевченківському районі м Києва (файл «відгук.pdf»). Поряд з цим в копії наданого аналогічного договору від 26 жовтня 2017 року №26-10/17 зазначено наступний об’єкт будівництва: «Бізнес-центр з об’єктами соціально-культурного, соціально-побутового призначення в складі офісних та торгівельних приміщень, житлових апартаментів, квартир та інших приміщень по вул. Глибочицька, 13 в Шевченківському районі м Києва (файл «Довідка про аналогічний договір+документи.pdf» (сторінка 2). Таким чином, виявлено невідповідності в інформації наведеній в документах, які подані Учасником у тендерній пропозиції. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так п.п. 5.3.2. пункту 5.3. Розділу ІІІ Тендерної документації визначено «перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам та які надаються учасником у складі тендерної пропозиції: Для підтвердження наявності в учасника кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», зокрема, з урахуванням законодавчих вимог з питань охорони праці Учасник повинен у порядку згідно п. 1.3 цієї документації надати: довідку учасника за наведеною нижче формою ІІ «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, обов’язково повинна містити інформацію про працівників відповідної кваліфікації робочих професій та штатних інженерно-технічних працівників учасника в кількості необхідній для виконання робіт по предмету закупівлі з урахуванням Проекту організації будівництва (наведений в додатку № 3 «Опис предмету закупівлі»), в т.ч. інженер консультант не нижче першої категорії, інженер проектувальник в частині кошторисної документації, інженер координатор з охорони праці не нижче другої категорії. Для підтвердження кваліфікації працівників, що наведені в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати копії відповідних документів, що підтверджують освіту інженерно-технічних працівників та копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку робітників (дипломи, свідоцтва, сертифікати про проходження спеціальної підготовки, акредитованих Національним агентством з акредитації України відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 організаціях тощо). У складі персоналу учасника, зазначеному в довідці форми ІІ, повинні бути працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно з технологічними вимогами до провадження відповідної діяльності та/або відповідних технологічних процесів, зокрема, учасник повинен підтвердити наявність працівників основних будівельних професій. Для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, окрім заповненої відповідної форми, учасник повинен надати копію штатного розпису (інформація про розміри посадових окладів може бути заретушованою) з наданням копії (копій) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та копій документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником. В разі, якщо до робіт залучаються спеціалісти (працівники) за цивільно-правовими договорами, учасник для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації має надати копії таких договорів, діючих на весь період виконання робіт. Для підтвердження кваліфікації працівників, що наведені в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати копії відповідних документів, що підтверджують освіту інженерно-технічних працівників та копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку робітників (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії відповідного розряду (класу, категорії, групи). 2.2. Так пунктом 3.19. Розділу V. Тендерної документації передбачено, що «Учасник при поданні документів пропозиції повинен забезпечити вимоги законодавства щодо захисту персональних даних. Для цього Учасник в складі своєї пропозиції має подати довідку в довільній формі за змістом якої він підтверджує, що всі особи, інформація щодо яких надається в складі його пропозиції надали Учаснику лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних.» 2.3. Щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Так п.п. 5.3.2. пункту 5.3. Розділу ІІІ Тендерної документації визначено «перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам та які надаються учасником у складі тендерної пропозиції: Для підтвердження наявності в учасника кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів», останній повинен у порядку згідно п. 1.3 цієї документації надати: 1) довідку учасника щодо виконання ним аналогічних договорів, складену за нижченаведеною формою ІІІ «Довідка щодо виконання учасником аналогічних договорів»: 1) Для документального підтвердження інформації, зазначеної учасником під час заповнення форми ІІІ «Довідка щодо виконання учасником аналогічного договору», учасник повинен надати копію зазначеного ним аналогічного договору (не менше одного) (з додатковими угодами, що є невід’ємною частиною договору) та оригінал листа-відгуку від замовника будівництва за цим договором, про належне виконання учасником аналогічного договору, з обов’язковим наведенням предмету договору, номеру та дати його укладення, суми договору, які відповідно до вимог чинного законодавства, підтверджують факт належного виконання таких робіт, а також копію документу, що засвідчує виконання таких робіт в повному обсязі (актів, сертифікату, декларації, тощо, згідно копії наданого договору) відповідно чинного законодавства України. 2) Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, предметом якого є виконання будівельних робіт, в якості генерального підрядника та/або субпідрядника, на об’єкті, що віднесений до класу наслідків СС3. 3) Копію дійсного сертифікату, виданого учаснику на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) в галузі будівництва та проектування. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. З метою усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати копії документів, що свідчать про належним чином оформлені трудові відносини між Учасником та відповідно працівниками та документи, які підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку, вказаних в Довідці форми ІІ, працівників: - працівник Васьковський Олександр Іванович – по даному працівнику відсутня копія трудової; - працівник Кирилюк Василь Флорійович – по даному працівнику відсутня копія диплому та/або свідоцтва чи посвідчення; - працівник Радченко Микола Миколайович – по даному працівнику відсутня копія диплому та/або свідоцтва чи посвідчення; - працівник Хлевицький Юрій Анатолійович – по даному працівнику відсутні копія трудової книжки та копія диплому та/або свідоцтва чи посвідчення; - працівник Жорновський Сергій Вікторович – по даному працівнику відсутні копія трудової книжки та копія диплому та/або свідоцтва чи посвідчення; - працівник Скрипник Сергій Дмитрович – по даному працівнику відсутня копія диплому та/або свідоцтва чи посвідчення. 3.2. Довідку в довільній формі, що за своїм змістом надає дозвіл на обробку персональних даних щодо інших працівників Учасника, які подані в тендерній пропозиції. 3.3. Довідку в довільній формі, яка за своїм змістом надає пояснення причин, по яким в копії договору підряду, що представлений Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС» та копії Сертифікату зазначені різні замовники будівництва. 3.4. Оновити лист-відгук, в якому коректно зазначити назву об’єкту будівництва, відповідно до копії договору підряду.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 12:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СФЕРА ЛЮКС"
#41377997
72 883 907,08
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 вересня 2020 11:58
Договір 22-20 від 15.09.20.pdf укладений
15 вересня 2020 11:54

Актуальні тендери

До пошуку