Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги надання доступу до всесвітньої мережі Інтернет для Запорізької дирекції АТ "Укрпошта" (ДК 021-2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних)
Services of providing access to the World Wide Web for the Zaporizhia Directorate of JSC "Ukrposhta" (DK 021-2015: 64210000-1 - Telephone communication and data transmission services)
Очікувана вартість
63 176,00 UAH
UA-2020-08-04-003248-a 351820b31b0c4218b37937e38e818f52
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Моргун

+380505008777 morgun-ol@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі запорізької дирекції
Код ЄДРПОУ: 20509800
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька область обл., м. Запоріжжя, пр-т Соборний, 133
Контактна особа: Олександра Моргун
+380505008777
morgun-ol@ukrposhta.ua
Додаткові контактні особи: Валерій Скрипнік
+380501505999
skrypnik-vo@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta" v osobi zaporizkoi dyrektsii
National ID: 20509800
Contact point: Olexandra Morhun
+380505008777
morgun-ol@ukrposhta.ua
Additional contacts: Валерій Скрипнік
+380501505999
skrypnik-vo@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 12:36
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 16:00
Очікувана вартість: 63 176,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 316,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 04 серпня 2020 12:36
Enquiries until: 25 серпня 2020 16:00
Complaints submission until: до 31 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 вересня 2020 16:00

Information

Estimated total value: 63 176 UAH including VAT
Minimal lowering step: 316 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


Scope of the procurement
Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА". Код ЄДРПОУ Замовника: 21560045. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Найменування закупівельника: ЗАПОРІЗЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА". Код ЄДРПОУ Закупівельника: 20509800. Місцезнаходження Закупівельника: 69005, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 133. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Шановні учасники, не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на послуги. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Name of the customer: JOINT STOCK COMPANY "UKRPOSHTA". Customer's USREOU code: 21560045. Customer's location: 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, house 22. Name of the buyer: ZAPORIZHZY DIRECTORATE OF UKRPOSHTA JOINT STOCK COMPANY. Buyer's USREOU code: 20509800. Location of the Buyer: 69005, Zaporizhia, Sobornyi Ave., bldg. 133. Category of the Customer: the legal entity which carries out activity in separate spheres of economy. Dear participants, do not submit as part of the tender proposals documents that may contain prices for services. Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers specified in the announcement, all files of the tender offer, except for the information on the price / the resulted price of the tender offer are automatically opened by electronic procurement system.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Послуги надання доступу до всесвітньої мережі Інтернет для Запорізької дирекції АТ "Укрпошта"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 64216000-3 — Послуги систем електронної передачі електронних повідомлень та інформації

Services of providing access to the World Wide Web for the Zaporizhia Directorate of JSC "Ukrposhta"
CPV: 64216000-3
Період постачання: по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до умов наведених в проекті исла місяця, наступного за звітним, за умови реєстрації Оператором в Єдиному реєстрі податкових накладних електронної податкової накладної. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 12:36
TD-Internet 4 tochky.zip
04 серпня 2020 12:36
ТД-Інтернет 4 точки.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 вересня 2020
UA-2020-08-04-003248-a351820b31b0c4218b37937e38e818f52
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі запорізької дирекції
Код ЄДРПОУ: 20509800
Місцезнаходження: 69005, Україна, Запорізька область обл., м. Запоріжжя, пр-т Соборний, 133
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ДІСІТЕЛ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2020 11:53
ТОВ "РАДІОКОМ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2020 11:16
ТОВ "ГОЛДЕН ЛАЙНС" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2020 10:17

Вимога про усунення невідповідностей

Вітаю. Відповідно до п.1 Додатку 4 Тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону): довідку у довільній формі та лист відгук згідно додатку 1 до тендерної документації. Керуючись ч. 16, ст. 29 Закону, уповноваженою особою прийнято рішення (протокольне рішення №188 від 08.09.2020 року) розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям процедури закупівлі Послуги надання доступу до всесвітньої мережі Інтернет для Запорізької дирекції АТ "Укрпошта" згідно коду ДК 021-2015 - 64210000-1 - Послуги телефонного зв’язку та передачі даних , шляхом подання (завантаження) уточненого документу в електронній системі, а саме: Позитивного листа-відгуку від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. Відповідно до ч. 9, ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

04 вересня 2020 16:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 вересня 2020 10:33
Електронний підпис
09 вересня 2020 10:33
Електронний підпис
09 вересня 2020 10:32
Відгук
04 вересня 2020 01:25
Електронний підпис
04 вересня 2020 01:25
Електронний підпис
04 вересня 2020 01:22
vidguk.pdf
04 вересня 2020 01:22
ukrposhta_45_5.pdf
04 вересня 2020 01:22
ukrposhta_45_3.pdf
04 вересня 2020 01:22
ukrposhta_45_2.pdf
04 вересня 2020 01:22
ukrposhta_45_1.pdf
04 вересня 2020 01:22
dctel_nakaz_dir.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Вітаю. Відповідно до п.1 Додатку 4 Тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону): довідку у довільній формі та лист відгук згідно додатку 1 до тендерної документації. Керуючись ч. 16, ст. 29 Закону, уповноваженою особою прийнято рішення (протокольне рішення №187 від 08.09.2020 року) розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям процедури закупівлі Послуги надання доступу до всесвітньої мережі Інтернет для Запорізької дирекції АТ "Укрпошта" згідно коду ДК 021-2015 - 64210000-1 - Послуги телефонного зв’язку та передачі даних , шляхом подання (завантаження) уточненого документу в електронній системі, а саме: Позитивного листа-відгуку від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. Відповідно до ч. 9, ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

04 вересня 2020 16:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Вітаю. Відповідно до п.1 Додатку 4 Тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону): довідку у довільній формі та лист відгук згідно додатку 1 до тендерної документації; та документи, згідно п.4 Додатку 4 Тендерної документації, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції: - для посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; - для фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця: не вимагається. Керуючись ч. 16, ст. 29 Закону, уповноваженою особою прийнято рішення (протокольне рішення №186 від 08.09.2020 року) розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям процедури закупівлі Послуги надання доступу до всесвітньої мережі Інтернет для Запорізької дирекції АТ "Укрпошта" згідно коду ДК 021-2015 - 64210000-1 - Послуги телефонного зв’язку та передачі даних , шляхом подання (завантаження) уточненого документу в електронній системі, а саме: Довідки у довільній формі, складеної учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору; номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір) та Позитивного листа-відгуку від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору та Документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції: - для посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Відповідно до ч. 9, ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

04 вересня 2020 16:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 вересня 2020 14:46
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:40
НКРС.pdf
04 вересня 2020 14:40
Лист гарантія.jpg
04 вересня 2020 14:40
Згода.jpg
04 вересня 2020 14:40
Голден Лайнс Статут.pdf
04 вересня 2020 14:40
Выписка с банка.pdf
04 вересня 2020 14:40
выписка реестр Олефир.pdf
04 вересня 2020 14:40
відомость.jpg
04 вересня 2020 14:40
1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДІСІТЕЛ

ТОВ "РАДІОКОМ"

ТОВ "ГОЛДЕН ЛАЙНС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДІСІТЕЛ 62 424,00
UAH з ПДВ
62 424,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 10:33
Електронний підпис
09 вересня 2020 10:33
Електронний підпис
09 вересня 2020 10:32
Відгук
04 вересня 2020 01:25
Електронний підпис
04 вересня 2020 01:25
Електронний підпис
04 вересня 2020 01:22
vidguk.pdf
04 вересня 2020 01:22
ukrposhta_45_5.pdf
04 вересня 2020 01:22
ukrposhta_45_3.pdf
04 вересня 2020 01:22
ukrposhta_45_2.pdf
04 вересня 2020 01:22
ukrposhta_45_1.pdf
04 вересня 2020 01:22
dctel_nakaz_dir.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДІСІТЕЛ

Інформація про відміну

Дата відміни
09 вересня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій