Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені папір і картон Код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2020-08-04-003215-a 7920eb8e8abd4b28bca17efb794e50cb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ковпак

+380967128567 nata_kovpak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна наукова установа "Центр інноваційних медичних технологій НАН України"
Код ЄДРПОУ: 05417590
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, буд. 22
Контактна особа: Наталія Ковпак
+380967128567
nata_kovpak@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 12:33
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 13:42
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 пачок
Оброблені папір і картон
Код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, Київ, Возненсенський узвіз, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються за фактом постачання Товару з відстрочкою платежу до 30 днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 10-ти днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 10:17
протокол № 1.4 внесення змін.pdf
06 серпня 2020 10:17
додаток 2 Тех.хар..docx
04 серпня 2020 12:33
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі папір.docx
04 серпня 2020 12:33
Додаток 5 Проєкт договору.docx
06 серпня 2020 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 10:17
протокол № 1.4 внесення змін.pdf
06 серпня 2020 10:17
додаток 2 Тех.хар..docx
04 серпня 2020 12:33
додаток 2 Тех.хар..docx
04 серпня 2020 12:33
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі папір.docx
04 серпня 2020 12:33
Додаток 5 Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 04 серпня 2020 13:58
Дата відповіді: 04 серпня 2020 14:25
Доброго дня. Чи будуть розглядатись аналоги покращеної якості?
Відповідь: Відповідність товару повинна відповідати технічним вимогам (Додаток №2), а саме:
Маса, г/м2 80 г/м2
Колір білий
Формат 210х297 мм
Товщина, мк 105 (+/-3мк) Яскравість, ISO% 95 Білизна, СІЕ 150 +/-3
Кількість аркушів в пачці, 500
Технічні вимоги
Дата подання: 05 серпня 2020 16:43
Дата відповіді: 06 серпня 2020 10:21
Доброго дня! Вкажіть необхідку Вам кількість пачок, так як на площадці вказано 250 пач., а в Додатку№2 вказано 350.
Відповідь: Технічну описку в Додатку №2 виправлено шляхом внесення змін.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-003215-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 04 серпня 2020 17:27
надання аналогів кращої якості
Шановний замовнику, в Додатку №2 до Оголошення вами визначено можливість пропонування аналогів. Так, відповідно до норм чинного законодавства України, під подібними (аналогічними) розуміються товари, які хоч і не однакові за всіма ознаками, але мають схожі характеристики і складаються зі схожих компонентів, завдяки чому виконують однакові функції порівняно з товарами, що оцінюються, та вважаються комерційно взаємозамінними. Таким чином, аналогом беззаперечно повинні визнаватись товари з вищими показниками технічних параметрів. Визначені вами параметри на 100% відповідають паперу ТМ ZOOM, якщо вами заявляється можливість надання аналогів, то логічно, що деякі параметри інших торгівельних марок можуть бути кращими за тих, що вихначені в оголошенні. Вимагаємо підтвердити можливість пропонування учасниками аналогів з кращими технічними характеристиками, ніж заявлені вами, але в рамках загальної вартості закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 серпня 2020 12:56
Еквівалент (аналог) — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Тобто під еквівалентом або аналогом товару мається на увазі товар не нижчої якості.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 17 550,00
UAH з ПДВ
17 235,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 19 245,00
UAH з ПДВ
17 325,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 17:02
Електронний підпис
17 серпня 2020 17:02
Документи.rar

Публічні документи

10 серпня 2020 11:27
Електронний підпис
10 серпня 2020 11:16
проект договору.pdf
10 серпня 2020 11:16
документація.pdf
10 серпня 2020 11:16
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 17 235,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 09:19
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

25 серпня 2020 09:19
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:17
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 09:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
17 235,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2020 09:19
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:17
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 13:20
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 12:55
Договір СП-3 ПЛ.pdf укладений
10 вересня 2020 12:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 235,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 872,50 UAH)