Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Туберкулін
Очікувана вартість
145 973,00 UAH
UA-2020-08-04-003199-a 49a49863ece04e7fa0248cf5e19253cc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лоліта Яковлева

+380506093050 med.centr.art@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Бахмутської районної ради"
Код ЄДРПОУ: 37927092
Місцезнаходження: 84792, Україна , Донецька обл., місто Світлодарськ, проспект Перемоги, будинок 1
Контактна особа: Лоліта Яковлева
+380506093050
med.centr.art@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 12:32
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 12:19
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 12:19
Очікувана вартість: 145 973,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 021,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


інформація щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 33651500-3 імунні сироватки та імуноглобулін
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5940 штуки
Туберкулін (Згідно ч.2.2. р.2 наказу МОЗ України від 29.07.1996 року №233 «Інструкція про застосування вакцини туберкульозної БЦЖ і БЦЖ-М» Ревакцинації підлягають здорові діти, які мають негативну реакцію Манту з 2 ТО туберкуліну ППД-Л; В цьому випадку вважати 5940 доз, т.як, в поле електронної системи закупівельне має виразу "доза" (1 доза в самоблокуючому шприці або 2 дози у звичайному шприці для проведення проби Манту у 2970 осіб (діти) у відповідності з інструкціями для медичного застосування лікарського засобу)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tuberculin
АТХ: V04CF01

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Сплата вартості товару здійснюється Замовником протягом 15 банківських днів шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі наданого Постачальником рахунку, видаткової накладної Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 12:32
нове оголошення.docx
04 серпня 2020 12:32
проєкт договору.docx
04 серпня 2020 12:32
нове інша інформація.docx
04 серпня 2020 12:32
нове інформація про технічні характеристики предмета закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Валанж-Фарм" 145 929,17
UAH з ПДВ
145 929,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 15:48
Електронний підпис
13 серпня 2020 15:38
257 ЦПМСД Підгаєці (туб).pdf
13 серпня 2020 15:38
257 накл.pdf
13 серпня 2020 15:38
відгук.pdf
13 серпня 2020 15:38
Протокол.pdf
13 серпня 2020 15:38
ЭДРПОУ.pdf
13 серпня 2020 15:38
РУ туб.pdf
13 серпня 2020 15:38
Ліцензія.pdf
13 серпня 2020 15:38
інструкція туб.pdf
13 серпня 2020 15:38
Від ЄДРПОУ.pdf
13 серпня 2020 15:38
Витяг ПДВ.pdf
13 серпня 2020 15:38
Виписка .pdf
13 серпня 2020 15:38
4ОПП.pdf
13 серпня 2020 15:38
Документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Валанж-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Валанж-Фарм"
#37090770
Переможець 145 929,17
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 09:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Валанж-Фарм" #37090770

№ рішення у справі

60/51-р/к

Дата рішення у справі

24.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

17 серпня 2020 09:54
Електронний підпис
17 серпня 2020 09:53
протокол 26.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Валанж-Фарм"
#37090770
145 929,17
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2020 09:54
Електронний підпис
17 серпня 2020 09:53
протокол 26.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 13:59
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:33
додаткова угода 581.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:32
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 11:44
договор.pdf укладений
26 серпня 2020 11:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору подовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 581
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 145 929,17
UAH (в тому числі ПДВ 9 546,77 UAH)