Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт. Заміна ліфта рег. №5270 в будівлі гуртожитка №15 Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського", за адресою: м. Київ, вул. Металістів, 5
Очікувана вартість
1 372 120,00 UAH
UA-2020-08-04-003086-c 43a4ac61bff247448e71739592ef6bc6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Казмірчук Катерина Анатоліївна

044-204-83-34 K.KAZMIRCHUK@KPI.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 02070921
Вебсайт: https://kpi.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, Київ, Солом’янський район, проспект Перемоги, будинок 37
Контактна особа: Казмірчук Катерина Анатоліївна
044-204-83-34
K.KAZMIRCHUK@KPI.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 21:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 14:39
Очікувана вартість: 1 372 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 860,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт. Заміна ліфта рег. №5270 в будівлі гуртожитка №15 Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського", за адресою: м. Київ, вул. Металістів, 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 16:30
Зміни ТД.docx
13 серпня 2020 16:30
ТД-зміни.doc
13 серпня 2020 16:30
Додаток 2-зміни.docx
04 серпня 2020 14:55
Проект Капремонт ліфт гурт. 15.rar
04 серпня 2020 14:55
Додаток 7.docx
04 серпня 2020 14:55
Додаток 6.docx
04 серпня 2020 14:55
Додаток 3.docx
04 серпня 2020 14:55
Додаток 1.doc
04 серпня 2020 14:55
Додаток 5.docx
04 серпня 2020 14:55
Додаток 4.docx
13 серпня 2020 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 16:30
Зміни ТД.docx
13 серпня 2020 16:30
ТД-зміни.doc
04 серпня 2020 14:55
ТД.doc
13 серпня 2020 16:30
Додаток 2-зміни.docx
04 серпня 2020 14:55
Додаток 2.docx
04 серпня 2020 14:55
Проект Капремонт ліфт гурт. 15.rar
04 серпня 2020 14:55
Додаток 7.docx
04 серпня 2020 14:55
Додаток 6.docx
04 серпня 2020 14:55
Додаток 3.docx
04 серпня 2020 14:55
Додаток 1.doc
04 серпня 2020 14:55
Додаток 5.docx
04 серпня 2020 14:55
Додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

наявність дискримінаційної ознаки у вимогах щодо аналогічного договору
Дата подання: 07 серпня 2020 16:16
Дата відповіді: 12 серпня 2020 10:27
У Додатку № 2 до Тендерної документації Замовник вимагає наявність у Учасника досвіду виконання робіт з демонтажу та монтажу ліфта пасажирського зі швидкістю руху кабіни до 1 м/с вантажопідйомністю 400 кг не менше 10 зупинок. Відповідно до ДСТУ 7310:2013 «Установки ліфтові. Правила організування, проведення та приймання монтувальних робіт» право виконувати роботи з капітального ремонту (заміні) ліфтів надається спеціалізованим організаціям, що мають дозвільний документ, отриманий у встановленому порядку, на право виконання робіт підвищеної небезпеки та ліцензію на виконання будівельних робіт. Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02 березня 2015 року № 222-VIII, Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17 лютого 2011 року № 3038-VI, «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» затвердженого Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107, а також Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності у будівництві, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури» та зазначеним вище ДСТУ для не передбачено обмеження щодо виконання робіт саме з монтажу та демонтажу ліфтів вантажопідйомністю 400 кг не менше 10 зупинок. Тобто будь-яка особа яка має дозвільний документ та ліцензію на виконання будівельних робіт має право виконувати такі роботи з будівництва об’єктів, без встановлених вами обмежень. Таким чином нормативними документами, які регламентують виконання робіт у сфері капітальних ремонтів, реконструкції, заміни ліфтів, не передбачено розподіл робіт за вантажопідйомністю та кількістю зупинок, тому вважаємо, що вимога щодо аналогічного договору з демонтажем/монтажем ліфта пасажирського зi швидкістю руху кабіни до 1 м/с вантажопідйомністю 400 кг не менше 10 зупинок є дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Після засідання тендерного комітету будуть внесені зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" 1 286 426,46
UAH з ПДВ
1 247 918,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Отіс" 1 354 209,18
UAH з ПДВ
1 247 919,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТІС-ЛІФТ" 1 361 418,90
UAH з ПДВ
1 361 418,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 15:35
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:31
MpM.XML.pdf
28 серпня 2020 15:29
ТП Металістів.PDF
28 серпня 2020 15:28
п. 1-3 Додатку 6.7z
20 серпня 2020 11:19
Електронний підпис
20 серпня 2020 11:16
Кошторис Металістів, 5.PDF
20 серпня 2020 11:16
ТЗ Металістів.PDF
20 серпня 2020 11:16
Графік Металістів, 5.PDF
20 серпня 2020 11:16
Договір металістів.PDF
20 серпня 2020 11:16
Акт Металістів.PDF
20 серпня 2020 11:16
2. Каліфікація.pdf
20 серпня 2020 11:16
6. Витяг з ЄДР.PDF
20 серпня 2020 11:16
4. Технічна частина.pdf
20 серпня 2020 11:16
3. Стаття 17.PDF
20 серпня 2020 11:16
5. Довідка про учасника.PDF

Публічні документи

20 серпня 2020 20:37
Електронний підпис
20 серпня 2020 20:10
4 Кошторис.pdf
20 серпня 2020 20:10
1 Пропозиція.pdf
20 серпня 2020 20:10
Документи Металістів,5.zip

Публічні документи

20 серпня 2020 15:39
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:39
Електронний підпис
20 серпня 2020 11:51
1. Цінова Металістів, 5.pdf
20 серпня 2020 11:51
Кошторис Металістів, 5.pdf
20 серпня 2020 11:51
13.Статут.PDF
20 серпня 2020 11:51
10. Дозвіл.PDF
20 серпня 2020 11:51
8. Відомості.PDF
20 серпня 2020 11:51
6. Виписка.PDF
20 серпня 2020 11:51
12. Рішення.PDF
20 серпня 2020 11:51
9. Довідка про рахунок.pdf
20 серпня 2020 11:51
11. Опис документів.PDF
20 серпня 2020 11:51
5. Довідка про персонал.pdf
20 серпня 2020 11:51
2. Довідка про МТБ.pdf
20 серпня 2020 11:51
3. Довідка про договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"

ПрАТ "Отіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТІС-ЛІФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"
#32423953
Переможець 1 247 918,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 15:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"
#32423953
1 247 918,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 13:08
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 12:15
ДУ2_до ВТ-20303.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 12:15
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:58
ДУ1 продовження ВТ-20303.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:58
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 14:46
ВТ-20303.pdf укладений
16 вересня 2020 14:46

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
25 лютого 2021 10:53
757 950,00 UAH UA688201720343191001200013853
КПІ ім. Ігоря Сікорського
UA823206490000026008052601924
ТОВ "Юнiт-Л"
Оплачений
25 лютого 2021 10:53
477 621,90 UAH UA688201720343191001200013853
КПІ ім. Ігоря Сікорського
UA823206490000026008052601924
ТОВ "Юнiт-Л"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням листа Підрядника № 418 від 24.12.2020 (з додатками), керуючись пунктами 19.2., 19.3. Договору, пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони погодили з об’єктивних обставин внести зміни в Договір, а саме: 1. Викласти п. 18.1. Договору в наступній редакції: «18.1. Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє по 15.02.2021, а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором, стосовно гарантійного строку - до повного закінчення цього строку.». 2. Викласти План фінансування робіт (Додаток 2 до Договору) в новій редакції, що вводиться в дію цією Додатковою угодою.
Номер договору про закупівлю: ВТ-20303
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 19.3. Договору та за взаємною згодою сторін.
Номер договору про закупівлю: ВТ-20303
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 15 лютого 2021
Сума оплати за договором: 1 235 571,90
UAH (в тому числі ПДВ 205 928,65 UAH)