Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 39160000-1 шкільні меблі (комплекти одномісних шкільних парт з стільцями для навчальних кабінетів початкової школи
Очікувана вартість
79 000,00 UAH
UA-2020-08-04-002926-a 0ff735cb96f14fc59dfaf79687e55966
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Олександрович Кравченко

+380500852885 shah_foreve88@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КОМПАНІЇВСЬКЕ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНЕ ОБ’ЄДНАННЯ" КОМПАНІЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40796120
Місцезнаходження: 28400, Україна , Кіровоградська обл., Компаніївський район, селище міського типу Компаніївка, ВУЛИЦЯ ПАРКОВА, будинок 13
Контактна особа: Олександр Олександрович Кравченко
+380500852885
shah_foreve88@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 15:00
Очікувана вартість: 79 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Меблі повинні бути виготовлені відповідно до ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови (ГОСТ 22046-2002, ІDT)» (або еквівалент). Конструкція повинна відповідати своєму функціональному призначенню та сучасному дизайну.Якість товару повинна відповідати державним стандартам та/або технічним умовам, тощо для товарів даного типу. Товар, повинен бути технічно справним, комплектуючі та матеріали – такі, що не були у вживанні.
Пропонований товар повинен бути новим та таким, що раніше не експлуатувався і не використовувався на виставках, в тому числі у якості демонстраційного експонату, та умови його зберігання не були порушені. Товар повинен бути укомплектований згідно з комплектувальною відомістю заводу-виробника.
Критерії вибору переможця: ціна 100%
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 комплект
шкільні меблі (комплекти одномісних шкільних парт з стільцями для навчальних кабінетів початкової школи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28400, Україна, Кіровоградська область, смт. Компаніївка, Паркова 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020  —  04 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 14 банківських днів (при наявності бюджетного фінансування) з дня отримання товару на підставі видаткової накладної (в якій зазначені асортимент, кількість та ціна на товар), виданих Постачальником Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 12:07
Спрощена закупівля меблі.docx
04 серпня 2020 12:07
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАРАХОВСЬКА ЛАРИСА МИКОЛАЇВНА" 79 000,00
UAH з ПДВ
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 10:49
Електронний підпис
18 серпня 2020 10:36
Форма пропозиції.pdf
18 серпня 2020 10:36
ІПН Мараховська Л. М..pdf
18 серпня 2020 10:36
Паспорт 5.jpeg
18 серпня 2020 10:36
Паспорт 4.jpeg
18 серпня 2020 10:36
Паспорт 3.jpeg
18 серпня 2020 10:36
Паспорт 2.jpeg
18 серпня 2020 10:36
Паспорт 1.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАРАХОВСЬКА ЛАРИСА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАРАХОВСЬКА ЛАРИСА МИКОЛАЇВНА"
#2554209461
Переможець 79 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 13:20

Документи

20 серпня 2020 13:20
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:19
Scan1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 13:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАРАХОВСЬКА ЛАРИСА МИКОЛАЇВНА"
#2554209461
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2020 13:20
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:19
Scan1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 15:38
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 17:29
IMG_20200902_122946.jpg зміни до договору
02 вересня 2020 17:27
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 14:12
Договір парти 1.jpg укладений
20 серпня 2020 14:11
Договір парти 2.jpg укладений
20 серпня 2020 14:11
Договір парти3.jpg укладений
20 серпня 2020 14:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1 Договору викласти у новій редакції: 1. В строк до 31.12.2020 року, передати Покупець названий у п.1.2. Договору товар, з відповідними сертифікатами якості відповідно до специфікації до Договору. 2. Обгрунтування відстрочки терміну поставки товару підтверджується листом Мараховської Л. М. №6 від 31.08.2020 року 3. Інші умови Договору, не порушені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 79 000,00
UAH