Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери в сборі
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-08-04-002654-b d52277220b774e6b9d47185616f1248c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Герасимова Олена Олександрівна

0646133801 rtmostb@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Старобільське районне територіальне медичне об’єднання» Старобільської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01983714
Місцезнаходження: 92703, Україна , Луганська обл., Старобільськ, вул. Монастирська, 67
Контактна особа: Герасимова Олена Олександрівна
0646133801
rtmostb@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 21:20
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2020 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 20:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 15:21
Початок аукціону: 13 серпня 2020 15:21
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональні комп’ютери в сборі

Персональні комп’ютери в сборі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 комплект
Персональні комп’ютери в сборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92703, Україна, Луганська область, Старобільськ, Монастирська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 серпня 2020  —  15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 22:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 21:58
Перелік документів кваліфікац..docx
04 серпня 2020 21:47
Проект ДОГОВІР.doc
04 серпня 2020 21:46
Комп. техзадание.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 05 серпня 2020 21:35
Дата відповіді: 06 серпня 2020 11:16
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Оскільки Тендерна документаціїя не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, тому немає необхідності зазначати аналоги. Системні блоки на базі процесора AMD не відповідають нашим вимогам, тому розглядатись не будуть.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-002654-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 05 серпня 2020 11:38
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 серпня 2020 13:31
Повідомляємо, що на даний час на ринку перебуває велика кількість контрафактних товарів, закупівля яких проводиться Замовником. Доводимо до відома учасника інформацію про те, що авторизовані сервісні центри не здійснюють гарантійне та сервісне обслуговування неоригінальної продукції. Тому, у випадку закупівлі неоригінального та контрафактного продукту Замовник не матиме змоги відремонтувати вказані товари. Крім того, учасники можуть отримати авторизаційні листи від виробників товару без жодних обмежень, тому Замовник не створює жодних перешкод, які б обмежували конкуренцію та призводили до дискримінації учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 145 995,00
UAH
140 000,00
UAH
Документи
ТОВ "СЕІЄРА'" 144 999,00
UAH
144 249,00
UAH
Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" 149 983,00
UAH
149 983,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 15:57
Електронний підпис
13 серпня 2020 15:56
Форма пропозиції 168000.pdf
12 серпня 2020 12:48
Електронний підпис
12 серпня 2020 12:47
Лист Гарантія.pdf
12 серпня 2020 12:47
Досвід2000.rar
12 серпня 2020 12:47
Документи Компаком 2000.rar
12 серпня 2020 12:47
Вытяг 02.07 (1).zip
12 серпня 2020 12:47
Certificate-175403 Висновок.pdf
12 серпня 2020 12:47
Форма пропозиції 175194.pdf
12 серпня 2020 12:47
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
12 серпня 2020 12:47
Проект ДОГОВІР (1).pdf
12 серпня 2020 12:47
Лист Гарантія.pdf
12 серпня 2020 12:47
Гарантійний талон.pdf
12 серпня 2020 12:47
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 11:02
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:01
Цінова пропозиція.PDF
12 серпня 2020 11:01
Сертифікати.pdf
12 серпня 2020 11:01
Гарантійний лист.PDF
12 серпня 2020 11:01
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 18:29
Електронний підпис
12 серпня 2020 18:19
цінова.pdf
12 серпня 2020 18:19
проект договору.pdf
12 серпня 2020 18:19
Порівняльна.pdf
12 серпня 2020 18:19
паспорт.pdf
12 серпня 2020 18:19
лист монітори.pdf
12 серпня 2020 18:19
копія паспорту.pdf
12 серпня 2020 18:19
код.pdf
12 серпня 2020 18:19
Інструкція Expert PC.pdf
12 серпня 2020 18:19
документи зуб о.о..pdf
12 серпня 2020 18:19
гарантійний лист.pdf
12 серпня 2020 18:19
витяг зуб о.о..pdf
12 серпня 2020 18:19
аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "СЕІЄРА'"

ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 140 000,00
UAH
17 серпня 2020 14:29
ТОВ "СЕІЄРА'"
#43520030
Відхилено 144 249,00
UAH
19 серпня 2020 21:44
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"
#3097209703
Переможець 149 983,00
UAH
19 серпня 2020 21:50

Документи

17 серпня 2020 14:29
Електронний підпис
17 серпня 2020 14:28
1 Протокол КОМКАКОМ.doc

Документи

19 серпня 2020 21:44
Електронний підпис
19 серпня 2020 21:43
Протокол СЕІЄРА.pdf

Документи

19 серпня 2020 21:49
Електронний підпис
19 серпня 2020 21:49
3 акцепт ЗУБ.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 21:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"
#3097209703
149 983,00
UAH
Документи

Документи

19 серпня 2020 21:49
Електронний підпис
19 серпня 2020 21:49
3 акцепт ЗУБ.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 17:32
332 Зуб Комп.149983,00.pdf укладений
01 вересня 2020 17:30