Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень для КССМШ-інтернат імені М.В. Лисенка
Очікувана вартість
1 259 200,00 UAH
UA-2020-08-04-002603-b f7661e310f3f4d3e95cef7094bb36aeb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тюніна Олександра Ігорівна

+380444561446 amalenevskaya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська середня спеціалізована музична школа-інтернат імені М.В. Лисенка
Код ЄДРПОУ: 02214219
Місцезнаходження: 04112, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Парково-Сирецька, 4
Контактна особа: Тюніна Олександра Ігорівна
+380444561446
amalenevskaya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 19:37
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 13:51
Очікувана вартість: 1 259 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 296,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55500000-5: Послуги їдалень та кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень для КССМШ-інтернат імені М.В. Лисенка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Парково-Сирецька, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55500000-5 — Послуги їдалень та кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 19:38
Протокол 3-20.pdf
04 серпня 2020 19:38
Додаток 4 - договір.pdf
04 серпня 2020 19:38
Додатки 1-3.pdf
04 серпня 2020 19:38
ТД харчування.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення
Дата подання: 11 серпня 2020 10:35
Дата відповіді: 13 серпня 2020 21:30
Доброго дня! Шановний Замовник, просимо Вас надати роз’яснення щодо кількості учнів, які будуть зазначені у специфікації. В додатку 3, п.5 вказано, що постачання харчування повинно відбуватися щоденно і бути розраховано на кількість учнів, що мешкають в інтернаті 120. В додатку 5 до тендерної документації вказано: учні, які мешкають в інтернаті (5-10 р.) 24 чоловіка. Учні, які мешкають в інтернаті (11-13 р.) 42 чоловіка. Учні, які мешкають в інтернаті (14 і старше) 54 чоловіка. Учні молодшої школи 5 чоловік. Отже загалом 125 чоловік. В додатку 3 до тендерною документації "Натуральні норми харчування учнів Київської середньої спеціалізованої музичної школи- інтернату М.В. Лисенка". Молодша група від 5 до 10 років – 30 дітей. Середня група від 11 до 13 років – 41 дитина. Старша група від 14 і старше – 46 дітей. Учні 1-4 класів – 5 дітей. Загальна кількість 122 дитини. Отже у трьох документах вказана різна загальна та по вікова кількість учнів. Просимо уточнити, яка кількість учнів правильна та внести необхідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Постачання харчування повинно відбуватися щоденно і бути розраховано на кількість учнів, яким надано право на проживання в інтернаті - це 120 осіб.
З яких, молодша група від 5 до 10 років – 24 дитини;
середня група від 11 до 13 років – 42 дитини;
старша група від 14 і старше – 54 дітей.
Крім цього, проводиться одноразове харчування (обід) деяких учні 1-4 класів – 5 дітей.
Однак, додатково звертаємо увагу, що кількість дітей у вікових групах може змінюватись. Вказана кількість дітей була станом на 01 вересням 2019 року, точну кількість дітей по віковим групам до початку навчального року 01 вересня 2020 року визначити неможливо. Оскільки частина дітей випустилась або змінила місце навчання, частина перейшла з одної вікової групи до іншої, а частина дітей поступила до школи.
Беззмінним є той факт, що місць для проживання в інтернаті 120.
Роз'яснення
Дата подання: 11 серпня 2020 10:39
Дата відповіді: 13 серпня 2020 21:03
Шановний замовник, відповідно до коду Вашої закупівлі «ДК 021:2015: 55500000-5 — Послуги їдалень та кейтерингові послуги», кейтерингові послуги мається на увазі, що харчування готується не у Вас в їдальні, а на нашій території (харчоблок) та нашими силами. Відповідно до Закону України «Про оренду державного та комунального майна» все державне на комунальне майно віддається в оренду тільки через «Прозорро Продажі». Тому підстав для зобов’язання нас взяття у Вас в оренду приміщення їдальні загальною площею 213,2 кв.м. відповідно до розділу VI п. 6.1.3 проекту договору немає. Згідно викладеного, просимо Вас видалити з проекту договору п. 6.1.3. Так, як підстав для укладання договору на оренду приміщення у нас немає, тому просимо Вас видалити з проекту договору п. 6.3.5 та п. 6.3.6, використовувати електроенергію, водопостачання, обладнання яке знаходиться в їдальні на території музичної школи – інтернат ім. М.В. Лисенка Учасник не буде.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дійсно КССМШ-інтернат ім. М.В. Лисенка було оголошення закупівлю за кодом «ДК 021:2015: 55500000-5 — Послуги їдалень та кейтерингові послуги».
Метою даної закупівлі є забезпечення учнів школи, яким надано право на проживання в інтернаті, комплексним гарячим харчуванням.
Кейтерингові послуги включатимуть приготування та доставку комплексного гарячого харчування, а також послуги обслуговуючого персоналу.
З огляду на зазначене навчальний заклад не планує передачу приміщення їдальні в оренду, а відповідно до п. 6.1.3 Договору надасть Виконавцю можливість використання цього приміщення для організації харчування учнів.
Крім того, виходячи з попереднього досвіду, можемо зазначити, що в ході надання кейтерингових послуг може виникати необхідність у використанні холодильного або іншого обладнання, що розміщено на території шкільної їдальні.
З метою забезпечення цілісності майна школи та раціонального використання інших потужностей, умовами Договору передбачено використання приміщення шкільної їдальні, компенсацію витрат за спожиту електроенергію (виключно у разі її використання), дотримання санітарно-гігієнічних норм тощо.
Підсумовуючи вищевикладене наголошуємо, що КССМШ-інтернат ім. М.В. Лисенка жодним чином не зобов'язує вас брати приміщення в оренду та не заявляла таких вимог оголошуючи тендер.
За результатами розгляду даного звернення вимушені відмовити у задоволенні вимог.
З повагою!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Зернопром 941 596,00
UAH з ПДВ
935 300,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хілінг Фуд" 1 100 415,60
UAH з ПДВ
940 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 17:48
Електронний підпис
20 серпня 2020 17:46
Меню + ТП.pdf
20 серпня 2020 17:46
Ціна + вигодоодержувач.pdf
20 серпня 2020 17:46
Довідки.pdf
20 серпня 2020 17:46
Технічні та якісні.pdf
20 серпня 2020 17:46
Рішення.pdf
20 серпня 2020 17:46
Відгук ДКЛ8.pdf
20 серпня 2020 17:46
Стаття 17.pdf
20 серпня 2020 17:46
Вигодоодержувач.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Зернопром

Товариство з обмеженою відповідальністю "Хілінг Фуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Зернопром
#30407882
Переможець 935 300,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 17:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Зернопром
#30407882
935 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 15:48
Додаткова угода _4.PDF зміни до договору
25 січня 2021 15:46
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 14:47
Дод угода 3.PDF зміни до договору
22 січня 2021 14:43
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 17:54
Додаткова угода _2.PDF зміни до договору
12 листопада 2020 17:51
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 15:52
Дод угода 1 Зернопром.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 13:00
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 13:55
Договір зміни до договору
11 вересня 2020 13:53

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
06 жовтня 2020 11:16
159 282,68 UAH UA508201720343110001000016934
КССМШ-інтернат ім.М.В.Лисенка
UA063808050000000026009207363
ТОВ "ЗЕРНОПРОМ"
Оплачений
05 листопада 2020 12:53
50 559,36 UAH UA508201720343110001000016934
КССМШ-інтернат ім.М.В.Лисенка
UA063808050000000026009207363
ТОВ "ЗЕРНОПРОМ"
Оплачений
03 грудня 2020 12:28
174 428,60 UAH UA508201720343110001000016934
КССМШ-інтернат ім.М.В.Лисенка
UA063808050000000026009207363
ТОВ "ЗЕРНОПРОМ"
Оплачений
28 грудня 2020 11:02
152 833,08 UAH UA508201720343110001000016934
КССМШ-інтернат ім.М.В.Лисенка
UA063808050000000026009207363
ТОВ "ЗЕРНОПРОМ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з технічною помилкою, сторони дійшли висновку про необхідність внесення змін до п. 1.1.
Номер договору про закупівлю: 1/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів послуг
Номер договору про закупівлю: 1/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою забезпечення навчального закладу комплексним гарячим харчуванням на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року із збільшенням ціни договору на суму, що не перевищує 20% суми договору
Номер договору про закупівлю: 1/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML