Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструція (Реконструкція системи поливу з влаштуванням автоматичного контролю та озеленення частини набережної р. Дніпро в м. Українка, Обухівського району, Київської області)
Очікувана вартість
22 402 674,00 UAH
UA-2020-08-04-002550-b ● 47ff205d23a24eaa9c82a7b7b70c0440
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Української міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24884653 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Українка, ПЛОЩА ШЕВЧЕНКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
ВК Української МР Закупівля +380457220682 valenta2009@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2020 18:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2020 14:38 |
Очікувана вартість: | 22 402 674,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 112 013,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція системи поливу з влаштуванням автоматичного контролю та озеленення частини набережної р. Дніпро в м. Українка, Обухівського району, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08720, Україна, Київська область, Українка, набережна р. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 вересня 2020
—
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування-місцевий бюджет. Оплата робіт здійснюється поетапно згідно Актів здачі-приймання будівельних робіт форми № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3 упродовж 10 – ти банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів на виконані роботи та з урахуванням строків, визначених чинним законодавством на реєстрацію таких документів в органах ДКСУ. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 90 |
Виконання робіт | Джерело фінансування-місцевий бюджет. Аванс у розмірі до 10 % від вартості річного обсягу робіт за цим Договором, що складатиме ___________________- грн. (____________________ у тому числі ПДВ 20% - ________________ (______________) на строк не більше двох місяців, кошти авансу перераховуються рівними частинами помісячно,відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» | Аванс | 10 | Банківські | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2020 17:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2020 17:38 |
Т.Д.(зміни).docx | |
13 серпня 2020 17:32 |
Перелік змін.docx | |
13 серпня 2020 17:28 |
Дод№2.doc | |
13 серпня 2020 17:28 |
календарний+фінансовий план_парк_зм.xlsx |
13 серпня 2020 17:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
13 серпня 2020 17:38 |
Т.Д.(зміни).docx
|
||||||||||||||||||
13 серпня 2020 17:32 |
Перелік змін.docx
|
||||||||||||||||||
13 серпня 2020 17:28 |
Дод№2.doc
|
||||||||||||||||||
13 серпня 2020 17:28 |
календарний+фінансовий план_парк_зм.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо відповідності тендерної документації
Дата подання: 05 серпня 2020 10:22
Дата відповіді: 05 серпня 2020 13:29
1. Закупівля оголошена 04.08.20202 р. проте тендерну документацію затверджено протоколом №70 від 08.08.2019 р.
Чи актуальні ці данні?
2. Закупівлю оголошено щодо - "Реконструція (Реконструкція системи поливу з влаштуванням автоматичного контролю та озеленення частини набережної р. Дніпро в м. Українка, Обухівського району, Київської області)", а тендерна документація щодо - "«Реконструкція міського стадіону на набережній р. Дніпро в м. Українка»
(код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)",
Яка назва закупівлі є вірною?
3. Оголошена вартість закупівлі складає - 22`402`674,00 грн, у тендерній документації -І етап робіт- 14289807,00 грн. в т.ч. ПДВ.
ІІ етап робіт 18571151,00 грн в т.ч. ПДВ, що значно перевищує оголошену вартість закупівлі.
Просимо уточнити актуальні дані щодо закупівлі та завантажити актуальну редакцію тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дуже вдячні Вам за виявлену невідповідність в документах, що опубліковані в оголошеному тендері, а саме розміщено тендерну документацію, що не відповідає оголошенню від 04.08.2020 року. Відповідно, повідомляємо, що тендерну документацію замінено.
Щодо порядку подачі документів
Дата подання: 06 серпня 2020 18:14
Дата відповіді: 10 серпня 2020 14:40
Відповідно до п. 1 Розділу 3 Тендерної документації “Документи, що вимагаються цією тендерною документацією, Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у вигляді сканованої кольорової копії у форматі PDF (скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису і т.ін.).
Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи.
Усі сторінки пропозиції учасника процедури закупівлі, які містять будь-яку інформацію, повинні бути завірені належним чином відповідно до пункту 5.27 «Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003», з мокрою печаткою (за наявності), крім оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) та копій документів завірених нотаріально.
В разі відсутності печатки на підприємстві, надати лист роз’яснення щодо її відсутності.
Документи, що мають відношення до пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні містити дату створення документу, реєстраційний номер, підпис уповноваженої особи та печатки (у разі наявності).”
Виходячи з аналізу зазначеного вище витягу з тендерної документації ми, як потенційний учасник приходимо до наступного висновку:
1. Документи що підготовлені безпосередньо учасником завантажуються в систему після їх сканування у кольоровому вигляді;
2. Оригінали документів, що підготовлені учасником самостійно до оголошення даної закупівлі, договори, акти, листи відгуки, довідки, інші документи, що видані іншими суб'єктами господарювання завантажуються в систему після їх сканування у кольоровому вигляді;
3. Копії наявних в учасника документів, що необхідно подавати потрібно завіряти належним чином відповідно до пункту 5.27 «Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003», з мокрою печаткою (за наявності).
Проте виходячи з інших пунктів тендерної документації Учаснику наявні у нього оригінали потрібно спочатку роздрукувати, потім завіряти алежним чином відповідно до пункту 5.27 «Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003», з мокрою печаткою (за наявності), і лише тоді сканувати кольорові копії завірених документів.
Такі пункти зокрема зустрічаються тендерній документації, а саме:
І. п.2 Розділу 5 Тендерної документації, “Учасник в складі пропозиції має надати:
1. Належним чином завірені копії документів:
- свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу (довідка) з реєстру платників ПДВ, або свідоцтва про право сплати єдиного податку, або витяг з реєстру платників єдиного податку;
- дозволу та ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством;
- Статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). ”
ІІ. Примітки до форми 4 Додатку №6 до Тендерної документації - “*Обов’язково до опису додаються копії вказаних аналогічних за предметом закупівлі договорів та копії актів КБ-2в, довідок КБ-3, завірені належним чином відповідно до п.5.23 Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003.”.
Таким чином нам як учаснику незрозуміла логіка Замовника, а саме, якщо в Учасника наявні оригінали документів (такі, як: договори, акти, листи відгуки, довідки, інші документи, що видані іншими суб'єктами господарювання) то їх потрібно спочатку роздрукувати на власному принтері, завірити кожну сторінку належним чином відповідно до пункту 5.27 «Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003», з мокрою печаткою (за наявності), а потім зробити з них кольоровий скан чи достатньо зробити кольоровий скан з наявних в учасника оригіналів документів і потім завантажувати в систему “Прозорро”???
Просимо розтлумачити описане вище!!!
Тобто, якщо ми як учасник надамо кольоровий скан з оригіналу договору, а не завіримо кожну його сторінку відповідно до до пункту 5.27 «Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003», з мокрою печаткою (за наявності) - чи буде це підставою для відхилення нашої пропозиції??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
1. Документи що підготовлені безпосередньо учасником завантажуються в систему після їх сканування у кольоровому вигляді;
2. Оригінали документів, що підготовлені учасником самостійно до оголошення даної закупівлі, договори, акти, листи відгуки, довідки, інші документи, що видані іншими суб'єктами господарювання завантажуються в систему після їх сканування у кольоровому вигляді;
3. Копії наявних в учасника документів, що необхідно подавати потрібно завіряти належним чином відповідно до пункту 5.27 «Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003», з мокрою печаткою (за наявності).
Наявні оригінали документів (такі, як: договори, акти, листи відгуки, довідки, інші документи, що видані іншими суб'єктами господарювання) потрібно спочатку роздрукувати на власному принтері, завірити кожну сторінку належним чином відповідно до пункту 5.27 «Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003», з мокрою печаткою (за наявності), а потім зробити з них кольоровий скан з наявних в учасника оригіналів документів і тільки потім завантажувати в систему “Прозорро”.
1. Документи що підготовлені безпосередньо учасником завантажуються в систему після їх сканування у кольоровому вигляді;
2. Оригінали документів, що підготовлені учасником самостійно до оголошення даної закупівлі, договори, акти, листи відгуки, довідки, інші документи, що видані іншими суб'єктами господарювання завантажуються в систему після їх сканування у кольоровому вигляді;
3. Копії наявних в учасника документів, що необхідно подавати потрібно завіряти належним чином відповідно до пункту 5.27 «Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003», з мокрою печаткою (за наявності).
Наявні оригінали документів (такі, як: договори, акти, листи відгуки, довідки, інші документи, що видані іншими суб'єктами господарювання) потрібно спочатку роздрукувати на власному принтері, завірити кожну сторінку належним чином відповідно до пункту 5.27 «Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003», з мокрою печаткою (за наявності), а потім зробити з них кольоровий скан з наявних в учасника оригіналів документів і тільки потім завантажувати в систему “Прозорро”.
Щодо обладнання
Дата подання: 07 серпня 2020 17:27
Дата відповіді: 10 серпня 2020 15:09
Відповідно до п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 Тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Технічне завдання зазначене у Додатку № 2, до тендерної документації
В технічному завданні розділ А підрозділ 1.1 Система зрошення пункт 8 "Установлення поліетиленових відводів, колін, патрубків, переходів діаметром до 110мм" в складі
розцінки присутні матеріали по проекту, тобто має надаватися перелік
матеріалів (назва, кількість, діаметри) які були передбачені проектом.
Те саме стосується і обладнання, наприклад розділ А підрозділ 1.2 пункт
1 "Монтаж насоса артезіанського з електродвигуном", але не надана марка
насосу, його продуктивність, розміри, вага та інші технічні
характеристики. Таким чином неможливо розрахувати договірну ціну.
Вищенаведені пункти надані для прикладу ці питання можна віднести
повністю до розділу А та Б.
Таким чином просимо надати перелік техніки та обладнання, що необхідно використовувати під час будівельних робіт їз зазначенням їх характеристик та найменувань (виробника).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо вам за запитання, зміни в Додаток 2 до тендерної документації (технічне завдання) будуть внесені в найкоротший термін. Тендерну документацію зі змінами також буде викладено в новій редакції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" |
21 769 270,80
UAH з ПДВ
|
21 433 230,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" |
21 943 137,25
UAH з ПДВ
|
21 544 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП" |
21 922 340,27
UAH з ПДВ
|
21 545 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" #35262237 |
Очікує рішення |
21 433 230,68
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2020 15:05
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 26 серпня 2020 16:45 |
Кінець періоду оскарження: | 06 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 06 вересня 2020 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Попереднє технічне завдання було виписано не чітко, не враховано всі можливі технічні умови. |
Документи:
26 серпня 2020 16:45
|
Електронний підпис |
26 серпня 2020 16:44
|
Протокол №56.docx |