Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з омолодження та санітарної обробки дерев
Очікувана вартість
994 460,00 UAH
UA-2020-08-04-002473-c cd5afcc450e04bbb937adf9b8c060c91
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Оксана Петрівна

0980719795 tendertern@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142307
Місцезнаходження: 50079, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Матросова 75
Контактна особа: Бикова Оксана Петрівна
0980719795
tendertern@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 13:20
Початок аукціону: 28 серпня 2020 13:20
Очікувана вартість: 994 460,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 972,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77340000-5: Підрізання дерев і живих огорож


Послуги з омолодження та санітарної обробки дерев

Послуги з омолодження та санітарної обробки дерев Тернівського району
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
877 штуки
Послуги з омолодження та санітарної обробки дерев
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77340000-5 — Підрізання дерев і живих огорож

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг згідно актів, залежно від реального фінансування Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 13:54
обрізка дереев нова документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вартість робіт
Дата подання: 04 серпня 2020 15:23
Дата відповіді: 04 серпня 2020 15:52
1. Для визначення вартості робіт необхідно складати кошторис? Якщо так, то в якому вигляді його складати: один кошторис з виокремленням кожного закладу? Чи на кожний заклад окремий кошторис? 2. Обсяги робіт визначені в технічному завдані відповідають дійсності? Чи необхідно обсяги уточнювати?
Відповідь: Кошторисна документація надається після визначення переможця.
транспорт
Дата подання: 06 серпня 2020 11:28
Дата відповіді: 06 серпня 2020 11:34
Доброго дня! У вимогах щодо транспортних засобів стоїть самоскид чи бортова вантажівка. Для виконання зазначених робіт достатньо драктору з причепом-самоскидом! Чи буде надання трактору та причепу до нього розцінено як порушення?
Відповідь: ні не буде, але пропозиції надпйте лист пояснення
Обсяги
Дата подання: 07 серпня 2020 10:08
Дата відповіді: 07 серпня 2020 11:37
Доброго дня! Під час обїзду навчальних закладів зясовано відсутність необхідності наприклад в санітарному обрізанні. натомість їм потрібно омолоення! Але омоложення є дорожчим за санітарне обрізання!!!Як складати дефектний акт? Викреслювати цей заклад?
Відповідь: Об'єми та види робіт зазначені в тендерній документації формувалися на підставі заявок керівників закладу, за їх підписом. Тому за вибір виду робіт (омолодження чи санітарна обрізка) несе відповідальність керівник закладу. Відповідно: ваше завдання - це виконати умови тендерної документації, а не вносити свої зміни за бажанням!!!!
аналогічний договір
Дата подання: 07 серпня 2020 11:07
Дата відповіді: 07 серпня 2020 11:18
Вітаю. Чи буде вважатись аналогічним договором виконання робіт з висадки, обрізування та прочищення дерев укладеним з іншою юридичною особою ніж бюджетними установами? наприклад прочищення та обрізування на прибудинкових територіях!
Відповідь: Не буде вважатися аналогічним, оскільки там не задіяні автопідіймачі (вишки).
аналогічний договір
Дата подання: 07 серпня 2020 11:30
Дата відповіді: 07 серпня 2020 11:38
з предметом зрозуміло! а що стосується сторін договору? якщо договір з іншою юридичною особою не державною установою? це буде підставою для відхилення?
Відповідь: Читайте уважно!!!!!!!!!!Оскільки тендерна документація не містить вимог " з бюджетними установами".
дефектний акт
Дата подання: 07 серпня 2020 13:07
Дата відповіді: 07 серпня 2020 13:22
дякую за відповідь! Але тепер питання щодо обсягів, які необхідно вносити до дефектного акту! Зазначати обсяги з технічного завдання?
Відповідь: да
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 722 780,96
UAH з ПДВ
722 780,96
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Чиж Олексій Миколайович 900 000,00
UAH з ПДВ
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Кривошеєв Юрій Олександрович 924 847,80
UAH з ПДВ
924 847,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 22:18
Електронний підпис
27 серпня 2020 22:17
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП Чиж Олексій Миколайович

Фізична особа-підприємець Кривошеєв Юрій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3266504459
Очікує рішення 722 780,96
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 13:47

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 14:44
Кінець періоду оскарження: 21 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 21 вересня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: порушено строки розгляду пропозицій
Документи:
10 вересня 2020 14:44
Електронний підпис
10 вересня 2020 14:43
Сканировать1.PDF