Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Капітальний ремонт вулиці Сахарова у м.Винники»
Очікувана вартість
84 853,20 UAH
UA-2020-08-04-002429-a 107b4ad2949f41178aae4ee1f0907f0d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Яцун

+380322295431 nataliaacun273@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВИННИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04055950
Вебсайт: http://vynnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., місто Винники, місто Винники ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА будинок 20
Контактна особа: Наталія Яцун
+380322295431
nataliaacun273@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 11:33
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 11:33
Початок аукціону: 14 серпня 2020 11:50
Очікувана вартість: 84 853,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 424,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Код ДК 021:2015: 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Капітальний ремонт вулиці Сахарова у м.Винники»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, м. Винники, Сахарова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-002429-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СУПЕРВІЖН ГРУП", Код ЄДРПОУ:42188959
Дата подання: 24 серпня 2020 10:20
Не правомірне прийняття пропозиції та визнання переможця
ТОВ «Супервіжн Груп» не погоджується з результатами розгляду тендерної пропозиції, викладеними в протоколі №62 від 21 серпня 2020 року відповідно до закупівлі UA-2020-08-04-002429-а Код ДК 021:2015: 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Капітальний ремонт вул.Сахарова у м.Винники» Замовника – Виконавчий комітет Винниківської міської ради, оскільки: переможцем визнано ФОП Сипень Володимиро Іванович. В протоколі замовник зазначає те, що пропозиція учасника Сипень В.І. повністю відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам замовника.
Додатком № 2 до оголошення про проведення даної закупівлі чітко визначена вимога, що учасник повинен подати Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Однак, Учасник Сипень В.І. не завантажив інформації, яка вимагалась оголошенням до закупівлі. Оскільки пропозиція ФОП Сипень В.І. не відповідає повністю умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі замовник повинен відхилити вказану пропозицію та перейти до розгляду наступної вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 серпня 2020 14:19
Доброго дня! Вибір кваліфікаційних критеріїв і визначення способу документального підтвердження учасників таким кваліфікаційним критеріям є прерогативою замовника. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Умовами оголошення не передбачені додаткові документи, що підтверджують інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (в тому числі технічну специфікацію). Учасник в складі пропозиції надав усі необхідні документи, в тому числі кошторис на проведення технічного нагляду з описом характеристик предмета закупівлі. Відповідно відсутні підстави для відхилення даного учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Сипень Володимир Іванович 33 750,00
UAH з ПДВ
28 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СУПЕРВІЖН ГРУП" 38 368,42
UAH з ПДВ
28 421,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Сушко Лариса Костянтинівна 79 196,32
UAH з ПДВ
79 196,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 20:45
Електронний підпис
12 серпня 2020 20:44
Листи (5, 7,8,15,21,23).pdf
12 серпня 2020 20:44
5. Договір та Кошторис.pdf
12 серпня 2020 20:44
1-2. Паспорт Сипень В.І..pdf
12 серпня 2020 20:44
18. ЛИСТ Відгук.pdf
12 серпня 2020 20:44
20. Кошторис.pdf
12 серпня 2020 20:44
9. Диплом Візний Андрій.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 10:44
Електронний підпис
12 серпня 2020 21:59
Електронний підпис
12 серпня 2020 21:57
технічна специфікація.PDF
12 серпня 2020 21:57
сертифікат Каганяк.pdf
12 серпня 2020 21:57
пропозиція.PDF
12 серпня 2020 21:57
проект договору.PDF
12 серпня 2020 21:57
опис.pdf
12 серпня 2020 21:57
лист-відгук В.Мости.pdf
12 серпня 2020 21:57
кошторис.PDF
12 серпня 2020 21:57
заява-згода.PDF
12 серпня 2020 21:57
довідка працівники.PDF
12 серпня 2020 21:57
довідка з банку.pdf
12 серпня 2020 21:57
дипломи Каганяк.pdf
12 серпня 2020 21:57
ГРАМОТА КІГ.pdf
12 серпня 2020 21:57
ГРАМОТА Каганяка І.М..pdf
12 серпня 2020 21:57
1-ДФ2квартал.PDF
12 серпня 2020 21:57
1-ДФ 1 квартал 2020 (1).pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 09:46
Електронний підпис
13 серпня 2020 09:45
Кошторис.pdf
13 серпня 2020 09:45
Технічна специфікація.pdf
13 серпня 2020 09:45
Трудові договори.pdf
13 серпня 2020 09:45
Сертифікат Щукін.pdf
13 серпня 2020 09:45
Диплом Щукіна В. М..pdf
13 серпня 2020 09:45
Довідка про досвід.pdf
13 серпня 2020 09:44
Диплом Бурдьо М. Л..pdf
13 серпня 2020 09:44
Форма Пропозиція.pdf
13 серпня 2020 09:44
Паспорт Сушко Л. К..pdf
13 серпня 2020 09:44
Гарантійний лист.pdf
13 серпня 2020 09:44
Довідка про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Сипень Володимир Іванович

ТОВ "СУПЕРВІЖН ГРУП"

Фізична особа-підприємець Сушко Лариса Костянтинівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Сипень Володимир Іванович
#2105011857
Переможець 28 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 15:13

Документи

21 серпня 2020 15:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Сипень Володимир Іванович
#2105011857
28 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 серпня 2020 15:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 11:38
INTDOC (1)_DLRKS2927019__0B42TSWD2.pdf укладений
28 грудня 2023 11:37
Свідоцтво.pdf укладений
28 грудня 2023 11:37
лист від 19.12.2023.pdf укладений
28 грудня 2023 11:37
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2022 18:20
ДД4.pdf зміни до договору
28 березня 2022 18:15
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 10:46
СахароваТН.pdf зміни до договору
06 січня 2022 10:45
САхароваТН.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 22:32
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 14:52
дод.уг.1 технаг.дор.Сахарова.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 11:39
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 11:38
тех.об.кап.рем.дор.по вул.Сахарова.pdf укладений
02 вересня 2020 11:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 08/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «по 31.12.2021 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань» на «2020 – 2021 - та подовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 08/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «по 31.12.2021 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань» на «2020 – 2021 - та подовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 08/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «2020 – 2021 - та подовження у наступних бюджетних періодах» на «2020 – 2021 - 2022 - та подовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 08/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 13 серпня 2023
Сума оплати за договором: 21 961,30
UAH
Причини розірвання договору: відповідно до статті 608 Цивільного Кодексу України