Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт освітлення вул. Сонячна, селище міського типу Лазурне, Скадовського району, Херсонської області
Очікувана вартість
85 753,20 UAH
UA-2020-08-04-002395-b ● ac7c08e4737245f19c21279701adb55e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛАЗУРНЕНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА СКАДОВСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04526457 |
Місцезнаходження: | 75722, Україна , Херсонська обл., Скадовський район, селище міського типу Лазурне, вул. Жовтнева, буд. 57 |
Контактна особа: |
Єрохін Анатолій Вячеславович +380972651456 tolia19.95@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2020 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2020 12:44 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2020 12:44 |
Очікувана вартість: | 85 753,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 428,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
1 робота (обсяги робіт по об`єкту зазначено у Додатку 3 до документації спрощеної закупівлі)
1 робота (обсяги робіт по об`єкту зазначено у Додатку 3 до документації спрощеної закупівлі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт освітлення вул. Сонячна, селище міського типу Лазурне, Скадовського району, Херсонської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75722, Україна, Херсонська область, селище міського типу Лазурне, Скадовського району, вул. Сонячна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником виконаних робіт на підставі підписаних сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт за формами КБ-2в, КБ-3 протягом 10-ти робочих днів з дати їх підписання | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2020 10:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2020 10:47 |
додаток № 8 до СП - сонячна.docx | |
06 серпня 2020 10:47 |
Перелiк_змiн_-_Сонячна.pdf | |
06 серпня 2020 10:47 |
Протокол_змiн_-_Сонячна.pdf | |
06 серпня 2020 10:37 |
Оголошення__СП_-_Сонячне__-_Лазурне_-_2020.docx | |
06 серпня 2020 10:36 |
Документацiя_до_СП_-_Сонячна__-_Лазурне_-_2020.docx | |
04 серпня 2020 17:11 |
Додаток_7_до_СП_-_Сонячна_-_Лазурне_-_2020.docx | |
04 серпня 2020 17:11 |
Додаток_6_до_СП_-_Сонячна_-_Лазурне_-_2020.docx | |
04 серпня 2020 17:10 |
Додаток_5_до_СП_-Сонячна_-_Лазурне_-___2020.docx | |
04 серпня 2020 17:10 |
Додаток_4__до_СП_-_Сонячна_-_Лазурне_-__2020.docx | |
04 серпня 2020 17:10 |
Додаток_3_до_СП_-_Сонячна_-_Лазурне_-_2020.docx | |
04 серпня 2020 17:10 |
Додаток_2_до_СП_-_Сонячна_-_Лазурне_-__2020.docx | |
04 серпня 2020 17:09 |
Додаток_1_до_СП_-_Сонячна_-_Лазурне_-_2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Доброго дня !
Дата подання: 05 серпня 2020 14:23
Дата відповіді: 06 серпня 2020 10:33
Ви забули надати відомість ресурсів
Відповідь: до документації по спрощеної закупівлі буде внесено відповідні зміни та додано підсумкова відомість ресурсів
Установка светильника
Дата подання: 07 серпня 2020 10:09
Дата відповіді: 07 серпня 2020 15:04
Светильник устанавливается на существующий кронштейн или нужен новый, если он новый то дайте уточнение по размерам кронштейны уличного освещения
Відповідь: вся інформація по питанню наведена у дефектному акті, розміщеному у Додатку 3 до документації спрощеної закупівлі
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-04-002395-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ТАВРІЯ СОЛАР, Код ЄДРПОУ:40643496
Дата подання: 04 вересня 2020 14:16
Оскарження протоколу
Оскарження висновків ТК
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2020 13:26
Шановний учаснику спрощеної закупівлі.
У відповідь на вимогу оприлюднену Вами 04.09.2020 року о 14:16:33 інформую, що Вами так і не оприлюднено які саме оскарження висновків ТК малися на увазі. У зв’язку з чим вимога залишається уповноваженою особою без розгляду та задоволення.
У відповідь на вимогу оприлюднену Вами 04.09.2020 року о 14:16:33 інформую, що Вами так і не оприлюднено які саме оскарження висновків ТК малися на увазі. У зв’язку з чим вимога залишається уповноваженою особою без розгляду та задоволення.
Номер вимоги: UA-2020-08-04-002395-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:36971198
Дата подання: 08 вересня 2020 10:42
Вимога скасувати рішення, щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ «ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС»
ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС" не погоджується з рішенням Замовника, щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ «ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС»
1. Замовник зазначає, що умовою спрощеної закупівлі (Додаток 1) вимагалось надання учасником, який є Товариством з обмеженою відповідальністю у відповідності до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», у складі пропозиції згоду загальних зборів на вчинення значних правочинів (укладання договорів) за результатами процедур публічних закупівель, якщо інше не передбачене статутом товариства.
Звертаємо увагу Замовника, що наданий Статут до пропозиції розділ 9.3 Компетенція загальних зборів, не передбачає надання згоди загальних зборів, щодо вчинення значних правочинів (укладання договорів)
Таким чином відповідно до Статуту товариства, надання до пропозиції Рішення загальних зборів про згоду на вчинення значних правочинів (укладання договорів) – не передбачає.
2. Замовник зазначає, що Умовами спрощеної закупівлі передбачено, що Договірна ціна має бути складена відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ БД.1.1 – 1:2013 (далі – ДСТУ)
Замовник зазначив, що ТОВ «ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС» були допущені порушення у складі пропозиції договірної ціни, а саме:
- не вірно враховано розмір кошторисного прибутку відповідно до пункту 6.3.3 ДСТУ Н Б Д. 1.1 – 3: 2013;
- не вірно враховано кошти на покриття адміністративних витрат відповідно до пункту 5.3.5 ДСТУ Н Б Д. 1 – 3: 2013;
- не надано розрахунок ЗВВ відповідно п.4.3 ДСТУ Н Б Д. 1.1-3:203 зі змінами
ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС" не погоджується з даним порушенням, так як Договірна ціна складена відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ БД.1.1 – 1:2013 (далі – ДСТУ), розрахунки були складені в програмному комплексі АВК – 5 відповідно до класу наслідків СС1, як зазначено в оголошені Замовника.
- Просимо, надати роз’яснення, який саме повинен буди розмір кошторисного прибутку відповідно до пункту 6.3.3 ДСТУ Н Б Д. 1.1 – 3: 2013;
- Просимо, надати роз’яснення, де саме не вірно враховано кошти на покриття адміністративних витрат відповідно до пункту 5.3.5 ДСТУ Н Б Д. 1 – 3: 2013;
Звертаю Вашу увагу, що Зведений кошторис відповідно п.4.3 ДСТУ Н Б Д. 1.1-3:203 зі змінами був наданий до пропозиції ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС" (ст. 71-72)
Отже, враховуючи вищевикладене, вважаємо дії Замовника незаконними та необґрунтованими, що призвело до порушення наших інтересів та прав,
На підставі вищевикладеного , Прошу Замовника скасувати рішення № 3108/2 від 01.09.2020р, щодо дискваліфікації ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС" та прийняти рішення, щодо визначення переможцем ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС»
Розгорнути
Згорнути
1. Замовник зазначає, що умовою спрощеної закупівлі (Додаток 1) вимагалось надання учасником, який є Товариством з обмеженою відповідальністю у відповідності до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», у складі пропозиції згоду загальних зборів на вчинення значних правочинів (укладання договорів) за результатами процедур публічних закупівель, якщо інше не передбачене статутом товариства.
Звертаємо увагу Замовника, що наданий Статут до пропозиції розділ 9.3 Компетенція загальних зборів, не передбачає надання згоди загальних зборів, щодо вчинення значних правочинів (укладання договорів)
Таким чином відповідно до Статуту товариства, надання до пропозиції Рішення загальних зборів про згоду на вчинення значних правочинів (укладання договорів) – не передбачає.
2. Замовник зазначає, що Умовами спрощеної закупівлі передбачено, що Договірна ціна має бути складена відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ БД.1.1 – 1:2013 (далі – ДСТУ)
Замовник зазначив, що ТОВ «ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС» були допущені порушення у складі пропозиції договірної ціни, а саме:
- не вірно враховано розмір кошторисного прибутку відповідно до пункту 6.3.3 ДСТУ Н Б Д. 1.1 – 3: 2013;
- не вірно враховано кошти на покриття адміністративних витрат відповідно до пункту 5.3.5 ДСТУ Н Б Д. 1 – 3: 2013;
- не надано розрахунок ЗВВ відповідно п.4.3 ДСТУ Н Б Д. 1.1-3:203 зі змінами
ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС" не погоджується з даним порушенням, так як Договірна ціна складена відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ БД.1.1 – 1:2013 (далі – ДСТУ), розрахунки були складені в програмному комплексі АВК – 5 відповідно до класу наслідків СС1, як зазначено в оголошені Замовника.
- Просимо, надати роз’яснення, який саме повинен буди розмір кошторисного прибутку відповідно до пункту 6.3.3 ДСТУ Н Б Д. 1.1 – 3: 2013;
- Просимо, надати роз’яснення, де саме не вірно враховано кошти на покриття адміністративних витрат відповідно до пункту 5.3.5 ДСТУ Н Б Д. 1 – 3: 2013;
Звертаю Вашу увагу, що Зведений кошторис відповідно п.4.3 ДСТУ Н Б Д. 1.1-3:203 зі змінами був наданий до пропозиції ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС" (ст. 71-72)
Отже, враховуючи вищевикладене, вважаємо дії Замовника незаконними та необґрунтованими, що призвело до порушення наших інтересів та прав,
На підставі вищевикладеного , Прошу Замовника скасувати рішення № 3108/2 від 01.09.2020р, щодо дискваліфікації ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС" та прийняти рішення, щодо визначення переможцем ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС»
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 вересня 2020 08:41
1 - Наданий у складі пропозиції ТОВ «ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС» статут , надано в радакції, затвердженої рішенням загальних зборів учасників товариства від 10.05.2016 року. Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 року № 2275 – VIII набрав чинності – 17.06.2018 року. Надання у складі пропозиції протоколу загальних зборів від 14.08.2020 року, надано в редакції, що є порушенням умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, вимогам Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», який встановлює обмеження для керівників ТОВ на вчинення значних правочинів. Частина 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», зазначає, що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників. Враховуючи той факт, що учасник торгів у складі пропозиції не надає інформацію про вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, замовник не має можливості визначитися чи буде даний правочин для учасника торгів саме значним правочином в розумінні вищезазначеного Закону.
2 - Роз’яснення стосовно врахування розміру адміністративних витрат та кошторисного прибутку при складанні пропозиції учасника конкурсних торгів відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Відповідно п. 6.2 Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами), а саме:
п.6.2.6 Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3…
п.6.2.9 Розмір прибутку визначається за ДСТУ-Н Б Д.1.1-3.
Тому відповідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (зі змінами), а саме:
п.5.3 Визначення адміністративних витрат при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни…
п.5.3.1 У складі пропозиції учасника конкурсних торгів адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітній період.
п.5.3.5 Розраховані підрядною організацією показники адміністративних витрат, погоджені із замовником у договірній ціні, використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт.
Усереднені показники адміністративних витрат (Додаток Д)слугують орієнтиром і можуть використовуватися замовником для співставлення адміністративних витрат, обчислених в інвесторській кошторисній документації, з адміністративними витратами. Розрахованими підрядною організацією при складанні договірної ціни.
п.6.3 Визначення прибутку при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни…
п.6.3.3 Розмір кошторисного прибутку визначається виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4,5,6 та 7 таблиці Е.1 Додатку Е, для яких прибуток визначається з урахуванням відповідних показників)…
У зв’язку з вищенаведеним та на підставі технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі вид будівництва визначено, як капітальний ремонт, тому:
Відповідно Додатку Д Усереднені показники для визначення в інвесторській кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд.год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт (Таблиця Д.1) слід було обрати показники відповідно до виду будівництва, а саме:
П.5 Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою 1,23
Відповідно Додатку Е Усереднені показники для визначення розміру кошторисного прибутку за класом наслідків (відповідальності) об’єкта та видам робіт (Таблиця Е.1) слід було обрати показники відповідно до виду будівництва, а саме:
П.6 Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою 6,80
2 - Роз’яснення стосовно врахування розміру адміністративних витрат та кошторисного прибутку при складанні пропозиції учасника конкурсних торгів відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Відповідно п. 6.2 Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами), а саме:
п.6.2.6 Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3…
п.6.2.9 Розмір прибутку визначається за ДСТУ-Н Б Д.1.1-3.
Тому відповідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (зі змінами), а саме:
п.5.3 Визначення адміністративних витрат при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни…
п.5.3.1 У складі пропозиції учасника конкурсних торгів адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітній період.
п.5.3.5 Розраховані підрядною організацією показники адміністративних витрат, погоджені із замовником у договірній ціні, використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт.
Усереднені показники адміністративних витрат (Додаток Д)слугують орієнтиром і можуть використовуватися замовником для співставлення адміністративних витрат, обчислених в інвесторській кошторисній документації, з адміністративними витратами. Розрахованими підрядною організацією при складанні договірної ціни.
п.6.3 Визначення прибутку при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни…
п.6.3.3 Розмір кошторисного прибутку визначається виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4,5,6 та 7 таблиці Е.1 Додатку Е, для яких прибуток визначається з урахуванням відповідних показників)…
У зв’язку з вищенаведеним та на підставі технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі вид будівництва визначено, як капітальний ремонт, тому:
Відповідно Додатку Д Усереднені показники для визначення в інвесторській кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд.год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт (Таблиця Д.1) слід було обрати показники відповідно до виду будівництва, а саме:
П.5 Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою 1,23
Відповідно Додатку Е Усереднені показники для визначення розміру кошторисного прибутку за класом наслідків (відповідальності) об’єкта та видам робіт (Таблиця Е.1) слід було обрати показники відповідно до виду будівництва, а саме:
П.6 Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою 6,80
Номер вимоги: UA-2020-08-04-002395-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:36971198
Дата подання: 08 вересня 2020 10:44
Вимога на рішення Замовника
ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС" не погоджується з рішенням Замовника , щодо визнання переможцем ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС", в зв’язку з тим , що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам кваліфікаційних критерій до оголошення, які зазначені в Додатку № 1, а саме: учасник не надав для підтвердження надійності, та спроможності кваліфіковано виконати роботи у відповідності до вимог зазначених у оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
- усі додатки до договорів (Договір №516 від 29.05.2019 р, договір №1486 від 10.12.2019 р, договір № 152 від 26.03.2019 р, які укладені з Департаментом житлово-комунального господарства Херсонської міської ради) щодо виконання аналогічних робіт, які є невід’ємною його частиною.
Учасник ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС" надав файл «довідка про досвід» - інформація про досвід виконання аналогічних договорів ( Договір №516 від 29.05.2019 р, договір №1486 від 10.12.2019 р, договір № 152 від 26.03.2019 р, які укладені з Департаментом житлово-комунального господарства Херсонської міської ради ), згідно якої вартість виконаних робіт, згідно актів, які надав учасник у файлі «аналогічні договори, акти виконаних робіт» відрізняється від вартості виконаних аналогічних робіт за договором , яка зазначена п 3.1 цих договорів. Тобто ціна вищезазначених договорів була зменшена.
1 Відповідно до п 3.5 Договору №516 від 29.05.2019 р, Договору №1486 від 10.12.2019 р, Договору № 152 від 26.03.2019 р зазначено , що перегляд договірної ціни сторонами оформлюється шляхом укладання додаткової угоди .
Відповідно до п. 11.1 Договору №516 від 29.05.2019 р, Договору №1486 від 10.12.2019 р, Договору № 152 від 26.03.2019 р зазначено, що у разі зміни умов договору, можуть бути змінені тільки за взаємною згодою з обов’язковим складанням письмової додаткової угоди.
Таким чином, обов’язково сторони повинні укласти Додаткову угоду щодо зміни ціни п. 3.5 до Договору, тому що вона була змінена та надана учасником ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС", відповідно до наданого Акту приймання виконаних будівельних робіт та погоджена і підписана сторонами.
Учасник не надав зазначену додаткову угоду , яка є його невід’ємною частиною
2 Згідно п 13.1,13.2 розділу 13 Додатки до договору є перелік додатків до договору , які складають його невід’ємну частину. а саме :
1 календарний графік виконаних робіт
2 кошторисна документація
3 договірна ціна
Учасник ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС" не надав до своєї пропозиції усі додатки до договорів Договору №516 від 29.05.2019 р, Договору №1486 від 10.12.2019 р, Договору № 152 від 26.03.2019 р , які є його невід’ємною частиною та які вимагалися Замовником для підтвердження надійності, та спроможності кваліфіковано виконати роботи у відповідності до вимог зазначених у оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначені у Додатку 1
Підстави відхилення пропозиції поданої ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС" є вимога, зазначена в п.п.1 ч.13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, які зазначені в Додатку № 1 та вимогам до предмета закупівлі.
Отже, враховуючи вищевикладене, вважаємо дії Замовника незаконними та необґрунтованими, що призвело до порушення наших інтересів та прав,
На підставі вищевикладеного , Прошу Замовника скасувати рішення № 3108/2 від 01.09.2020р, щодо визнання ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС" переможцем та прийняти рішення , щодо відхилення пропозиції учасника ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС"
Розгорнути
Згорнути
- усі додатки до договорів (Договір №516 від 29.05.2019 р, договір №1486 від 10.12.2019 р, договір № 152 від 26.03.2019 р, які укладені з Департаментом житлово-комунального господарства Херсонської міської ради) щодо виконання аналогічних робіт, які є невід’ємною його частиною.
Учасник ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС" надав файл «довідка про досвід» - інформація про досвід виконання аналогічних договорів ( Договір №516 від 29.05.2019 р, договір №1486 від 10.12.2019 р, договір № 152 від 26.03.2019 р, які укладені з Департаментом житлово-комунального господарства Херсонської міської ради ), згідно якої вартість виконаних робіт, згідно актів, які надав учасник у файлі «аналогічні договори, акти виконаних робіт» відрізняється від вартості виконаних аналогічних робіт за договором , яка зазначена п 3.1 цих договорів. Тобто ціна вищезазначених договорів була зменшена.
1 Відповідно до п 3.5 Договору №516 від 29.05.2019 р, Договору №1486 від 10.12.2019 р, Договору № 152 від 26.03.2019 р зазначено , що перегляд договірної ціни сторонами оформлюється шляхом укладання додаткової угоди .
Відповідно до п. 11.1 Договору №516 від 29.05.2019 р, Договору №1486 від 10.12.2019 р, Договору № 152 від 26.03.2019 р зазначено, що у разі зміни умов договору, можуть бути змінені тільки за взаємною згодою з обов’язковим складанням письмової додаткової угоди.
Таким чином, обов’язково сторони повинні укласти Додаткову угоду щодо зміни ціни п. 3.5 до Договору, тому що вона була змінена та надана учасником ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС", відповідно до наданого Акту приймання виконаних будівельних робіт та погоджена і підписана сторонами.
Учасник не надав зазначену додаткову угоду , яка є його невід’ємною частиною
2 Згідно п 13.1,13.2 розділу 13 Додатки до договору є перелік додатків до договору , які складають його невід’ємну частину. а саме :
1 календарний графік виконаних робіт
2 кошторисна документація
3 договірна ціна
Учасник ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС" не надав до своєї пропозиції усі додатки до договорів Договору №516 від 29.05.2019 р, Договору №1486 від 10.12.2019 р, Договору № 152 від 26.03.2019 р , які є його невід’ємною частиною та які вимагалися Замовником для підтвердження надійності, та спроможності кваліфіковано виконати роботи у відповідності до вимог зазначених у оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначені у Додатку 1
Підстави відхилення пропозиції поданої ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС" є вимога, зазначена в п.п.1 ч.13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, які зазначені в Додатку № 1 та вимогам до предмета закупівлі.
Отже, враховуючи вищевикладене, вважаємо дії Замовника незаконними та необґрунтованими, що призвело до порушення наших інтересів та прав,
На підставі вищевикладеного , Прошу Замовника скасувати рішення № 3108/2 від 01.09.2020р, щодо визнання ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС" переможцем та прийняти рішення , щодо відхилення пропозиції учасника ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС"
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 вересня 2020 08:47
Згідно відгуку Замовника, наданого учасником спрощеної закупівлі у складі прпозиції спрощеної закупівлі – роботи по об`екту виконані у повному обсязі, своєчаснт та якісно. Незначна різниця міє сумами укладеного договoру та актами виконаних робіт, як пояснює учасник спричинені неможливістю при складанні кошторису на об`єкт визначити остаточні обсяги робіт, які будуть виконати на об`єкті. Додаткові угоди до договору не укладалися, тому учасник і не надавав їх у складі пропозиції спрощеної закупівлі. Окрім того зазаначаю, що пунтом 14. статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Аргументація щодо причин невідповідності пропозиції ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі викладено у протоколі розгляду пропозицій на закупівлі Лазурненською селищною радою Скадовського району Херсонської області ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітального ремонту освітлення вул. Сонячна , селище міського типу Лазурне, Скадовського району, Херсонської області (ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи) ) (оголошення UA-2020-08- 04-002395-b), який у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднено в електронній системі закупівль Prozorro .
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 13:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ТАВРІЯ СОЛАР |
75 858,00
UAH з ПДВ
|
71 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС" |
78 528,00
UAH з ПДВ
|
72 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС" |
85 287,00
UAH з ПДВ
|
85 287,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТАВРІЯ СОЛАР #40643496 |
Відхилено |
71 999,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 13:07
|
ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС" #36971198 |
Відхилено |
72 000,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 13:08
|
ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС" #34906918 |
Переможець |
85 287,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 13:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2020 17:56
|
Сонячна - договір.pdf | укладений |
14 вересня 2020 17:55
|