Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220505 Мала Лепетиха - Верхній Рогачик в Херсонській області
Очікувана вартість
3 796 561,60 UAH
UA-2020-08-04-002391-b a7a9e3ed3ccd408485e35a034297191c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веніслав Наталія Іванівна

+380958246154 dy.mcdor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
Код ЄДРПОУ: 43538115
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47
Контактна особа: Веніслав Наталія Іванівна
+380958246154
dy.mcdor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 16:59
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 16:59
Початок аукціону: 21 серпня 2020 14:16
Очікувана вартість: 3 796 561,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 965,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220505 Мала Лепетиха - Верхній Рогачик в Херсонській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74400, Україна, Херсонська область, Верхньорогачицький район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О220505 Мала Лепетиха - Верхній Рогачик
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник здійснює оплату послуг (робіт) за рахунок бюджетних коштів, в межах фактичного надходження грошових коштів від головних розпорядників. Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 зі змінами в розмірі, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу послуг на строк не більше 30 календарних днів за умови наявності належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів.Перерахування визначеної суми попередньої оплати (авансу) може здійснюватись частинами в межах поточного бюджетного періоду з періодичністю перерахування не частіше ніж один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Погашення використаного авансу здійснюється протягом 30 календарних днів але не пізніше кінця поточного бюджетного періоду, якщо попередня оплата здійснюється наприкінці року. Відлік терміну використання авансу починається з дати реєстрації бюджетних фінансових зобов’язань на попередню оплату. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Замовник здійснює платежі за фактично надані послуги (виконані роботи) протягом 5 (п’яти) банківських днів на підставі наступних документів: 1) акту приймання виконаних робіт (форма №КБ-2В), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. 2) довідки про вартість виконаних робіт (форма №КБ-3), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 16:55
додаток 3 проект договору.doc
04 серпня 2020 16:54
додаток 2 техзавдання.doc
04 серпня 2020 16:54
ТД Лепетиха Рогачик.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо технычноъ частини
Дата подання: 05 серпня 2020 08:21
Дата відповіді: 05 серпня 2020 08:49
Добрий день. Чи потрібно при розрахунку договірної ціни застосовувати - Коефіцієнт, який передбачає проведення робіт на одній половині проїзної частини при систематичному русі транспорту на другій з інтенсивністю понад 150 автомобілів за добу.
Відповідь: Доброго дня!
Інтенсивність руху автомобілів на даній автомобільній дорозі не перевищує 150 автомобілів за добу, тому коефіцієнт, який передбачає проведення робіт на одній половині проїзної частини при систематичному русі транспорту на другій, застосовувати не потрібно.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП АВІГЕЯ СТ 3 211 122,35
UAH з ПДВ
3 211 122,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПІВДЕНЬ-ДОРБУД 3 248 212,97
UAH з ПДВ
3 248 212,97
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОРБУД777" 3 743 414,60
UAH з ПДВ
3 743 414,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 20:32
Електронний підпис
19 серпня 2020 20:30
фінзвітність (3).pdf
19 серпня 2020 20:30
Технічна частина.pdf
19 серпня 2020 20:30
Тендерна пропозиція.pdf
19 серпня 2020 20:30
Санкції.pdf
19 серпня 2020 20:30
працівники.pdf
19 серпня 2020 20:30
МТБ.pdf
19 серпня 2020 20:30
Згода на ОГС.pdf
19 серпня 2020 20:30
ДЦ.pdf
19 серпня 2020 20:30
Довідки.pdf
19 серпня 2020 20:30
довідка про довкілля.pdf
19 серпня 2020 20:29
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

08 вересня 2020 11:57
Електронний підпис
08 вересня 2020 11:52
Договірна ціна
20 серпня 2020 13:38
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:33
Рішення _7 від 04.05.2020р..PDF
20 серпня 2020 13:33
Рішення _4 від 22.11.2018 р..PDF
20 серпня 2020 13:33
Проект договору.PDF
20 серпня 2020 13:33
Договора техніка.pdf
20 серпня 2020 13:33
Довідка щодо санкцій.PDF
20 серпня 2020 13:33
Довідка щодо ЄДР.PDF
20 серпня 2020 13:32
Відгук.pdf
20 серпня 2020 13:32
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 16:19
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:13
Статут.pdf
20 серпня 2020 16:13
Рішення засновника.PDF
20 серпня 2020 16:13
Опис до Статуту.pdf
20 серпня 2020 16:13
ДЦ.PDF
20 серпня 2020 16:12
Довідка про ТОВ.PDF
20 серпня 2020 16:12
Довідка про підпис.PDF
20 серпня 2020 16:12
Довідка про персонал.PDF
20 серпня 2020 16:12
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП АВІГЕЯ СТ

ТОВ ПІВДЕНЬ-ДОРБУД

ТОВ "ДОРБУД777"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП АВІГЕЯ СТ
#33796221
Відхилено 3 211 122,35
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 17:02
ТОВ ПІВДЕНЬ-ДОРБУД
#41840861
Переможець 3 248 212,97
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 10:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 10:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПІВДЕНЬ-ДОРБУД
#41840861
3 248 212,97
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 16:36
Звіт виконання договору укладений
27 листопада 2020 16:17
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 08:25
Дод. уг. 2 Д-р 159 ДУ.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 15:27
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 11:16
Дод уг. 1 Д-р 159 ДУ.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 11:03
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 10:51
Договір укладений
14 вересня 2020 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшено договірну ціну, уточнено фінансування послуг
Номер договору про закупівлю: 159/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено строк надання авансу
Номер договору про закупівлю: 159/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 380 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 230 000,00 UAH)