Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проєктної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-18 Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта на ділянці км 34+300 – км 43+450, Харківська область. (71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
10 970 471,00 UAH
UA-2020-08-04-002348-b 7a3166a7e4be4ac1b9e51d54c2f1f928
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

0577732521 ADMIN-SAD@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
0577732521
ADMIN-SAD@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 12:01
Очікувана вартість: 10 970 471,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 54850 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розробка проєктної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-18 Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта на ділянці км 34+300 – км 43+450, Харківська область. (71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пункт 4.3 договору - Розрахунки за виконані роботи у розмірі до 70% від загальної вартості Договору здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів після подання Підрядником "Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт" (у редакції ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Додаток Н), підписаного уповноваженими представниками Сторін вартість та обсяг яких визначається на підставі наданої проєктної документації (в електронному та паперовому вигляді на вимогу Замовника) та згідно виконавчого кошторису, але у будь якому разі, при наявності коштів передбачених на ці цілі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника по мірі надходження коштів. Пiсляоплата 10 Робочі 70
Виконання робіт Пункт 4.6 договору - Остаточний розрахунок за виконані роботи з розробки проєктної документації (30% від загальної вартості Договору) здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів по мірі надходження коштів після отримання позитивного експертного звіту та передачі результату виконаних робіт у повному обсязі, а саме позитивного експертного звіту та документів визначених у п. 8.9 Договору, що підтверджуються накладною про їх передачу, на підставі Акту здачі - приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, виконавчого кошторису на загальний обсяг виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 16:45
Тендерна документація.PDF
04 серпня 2020 16:45
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-07-000018 ● dd4f2830264b457091c43b9dd45e88fe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 жовтня 2020 08:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.10.2020 № 190

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.10.2020 № 190.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-08-04-002348-b, 04.08.2020. Дані автоматичних індикаторів ризику: RISK1-2_1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель .

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Служба автомобільних доріг у Харківській області надає інформацію про усунення порушень та вжиття заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому.

2020-10-29 17:48:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 8 666 600,00
UAH з ПДВ
8 666 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" 9 810 000,00
UAH з ПДВ
9 699 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС 10 440 000,00
UAH з ПДВ
9 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" 10 391 950,00
UAH з ПДВ
10 391 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 17:21
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:20
Довідка з ДФС
03 вересня 2020 11:33
Довідка ст.17
01 вересня 2020 17:13
Довідка МВС
28 серпня 2020 13:52
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:21
Довідка МТБ
20 серпня 2020 16:20
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:16
Ліцензія.pdf
20 серпня 2020 16:16
Довіреність Блудова.pdf
20 серпня 2020 16:16
Довідка з банку 54.pdf
20 серпня 2020 16:16
Виписка 54.pdf
20 серпня 2020 16:16
G8070.20.7z
20 серпня 2020 16:16
14 Довідка ліцензії.pdf
20 серпня 2020 16:16
13_8_Повірки.zip
20 серпня 2020 16:16
13_7 Довідка МТБ.pdf
20 серпня 2020 16:16
13_5 Довідка МТБ офіс.pdf
20 серпня 2020 16:16
13_4 Інвентарні карти.pdf
20 серпня 2020 16:16
13_2 Договори_на_ПЗ.zip
20 серпня 2020 16:16
13_1 Довідка МТБ ПЗ.pdf
20 серпня 2020 16:15
07 Гарантійний лист.pdf
20 серпня 2020 16:15
06_1 Статут.pdf
20 серпня 2020 16:15
03 Довідка за ст. 17.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 18:29
Електронний підпис
20 серпня 2020 17:54
Електронний підпис
20 серпня 2020 17:53
установчі документи.rar
20 серпня 2020 17:53
рішення 14.PDF
20 серпня 2020 17:53
праціникик 1.rar
20 серпня 2020 17:53
працівники 2.rar
20 серпня 2020 17:53
довідка субпідряд.PDF
20 серпня 2020 17:53
довідка санкції.PDF
20 серпня 2020 17:53
довідка право підпису.PDF
20 серпня 2020 17:53
довідка банк.pdf
20 серпня 2020 17:53
виписка банк.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 17:57
Електронний підпис
20 серпня 2020 17:54
Підписаний_G0820-1534-GL_tender.pdf
20 серпня 2020 17:54
35. СКАН КОПІЯ СТАТУТУ.pdf
20 серпня 2020 17:54
41. ГАРАНТІЙНИЙ ЛШИСТ.PDF
20 серпня 2020 17:54
30. ДОВІДКИ ПО СТ.17.PDF
20 серпня 2020 17:54
23. ТРУДОВІ КНИЖКИ.rar
20 серпня 2020 17:54
13. ДОКУМЕНТИ НА AUTOCAD.PDF
20 серпня 2020 17:54
12. ДОКУМЕНТИ НА АВК 5.pdf
20 серпня 2020 17:53
7. ДОГОВІР ОРЕНДИ GPS.pdf
20 серпня 2020 17:53
16. ДОКУМЕНТИ НА КРЕДО.pdf
20 серпня 2020 17:53
6. ІНВЕНТАРНІ КАРТКИ.pdf
20 серпня 2020 17:53
14. ПОЯСНЕННЯ AUTOCAD.PDF
20 серпня 2020 17:53
1. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"

ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС

Приватне підприємство "Парк Нових Технологій"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"
#36818766
Переможець 8 666 600,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 16:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 15:54

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 тендерної документації: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей – Довідка про наявність технічного обладнання та ліцензійного програмного та інформаційного забезпечення, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі № 111-0820-12 від 20.08.2020р. не містить інформацію про наявність обладнання для виконання вишукувань та обстежень мостів, що передбачено технічним завданням. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.1 Додатку 2 тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – надати інформацію (та підтверджуючі документи) про наявність обладнання для виконання вишукувань та обстежень мостів, що передбачено технічним завданням. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 3 "Інша інформація" та "Відхилення тендерних пропозицій" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» .

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"
#36818766
8 666 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 14:50
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 14:41
Т75-Х34пдКР-20 ДУ 16.PDF зміни до договору
27 грудня 2023 14:41
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 16:03
Т75-Х34пдКР-20 ДУ 14.PDF зміни до договору
22 грудня 2022 16:03
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2022 14:20
Додаткова угода 12.pdf зміни до договору
31 березня 2022 14:20
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 13:43
Додаткова угода 10 Т75-Х34пдКР-20.PDF зміни до договору
22 грудня 2021 13:42
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2021 09:20
Додаткова угода 9 Т75-Х34пдКР-20.PDF зміни до договору
02 листопада 2021 09:20
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 12:03
Додаткова угода 8 Т75-Х34пдКР-20 (1).PDF зміни до договору
02 серпня 2021 12:03
1_Додаткова угода 8 Т75-Х34пдКР-20.PDF укладений
02 серпня 2021 12:03
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 08:19
Додаткова угода 6 Т75-Х34пдКР-20 (1).PDF зміни до договору
21 травня 2021 08:15
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 10:34
Додаткова угода 5 Т75-Х34пдКР-20 (1).PDF зміни до договору
28 квітня 2021 10:34
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 10:07
Додаткова угода 1 Договору Т75-Х34пдКР-20 (1).PDF зміни до договору
23 вересня 2020 10:07
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 15:25
Договір № Т75-Х34пдКР-20.PDF укладений
18 вересня 2020 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1.6. та п.16.9. Договору
Номер договору про закупівлю: Т75-Х34пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно абз.2 п.3.6 Договору, у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника
Номер договору про закупівлю: Т75-Х34пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.2.6.3, абз.2 п.3.6 Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника Сторони дійшли згоди подовжити строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: Т75-Х34пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3.5, п.2.6.3 Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку із виникненням обставин, що не залежать від Підрядника і перешкоджають виконанню робіт у встановлені строки Сторони дійшли згоди подовжити строк виконання робіт та викласти п.3.1 Договору в наступній редакції: "3.1. Роботи виконуються по 30 вересня 2021 року, відповідно Календарного графіку виконання робіт."
Номер договору про закупівлю: Т75-Х34пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3.5, п.2.6.3 Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку із виникненням обставин, що не залежать від Підрядника і перешкоджають виконанню робіт у встановлені строки Сторони дійшли згоди подовжити строк виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: Т75-Х34пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, відповідно п.2.6.3, п.12.2 Договору та керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т75-Х34пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із настанням обставин непереборної сили, що засвідчуються листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022р. № 2024/02.0-7.1 та відповідно п.2.6.3, абз.1 п.3.6 Договору та керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди подовжити строк виконання робіт до 31.12.2022р.
Номер договору про закупівлю: Т75-Х34пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, відповідно п.2.6.3, п.12.2 Договору та керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т75-Х34пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.2.6.4 Договору та керуючись п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт)
Номер договору про закупівлю: Т75-Х34пдКР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 8 666 599,99
UAH (в тому числі ПДВ 1 444 433,32 UAH)