Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Капітальний ремонт гідроагрегату № 1 для філії " Дністровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"
Очікувана вартість
19 042 005,47 UAH
UA-2020-08-04-002343-b 33f316eaa6274b25b889b5889a07f103
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "Укргідроенерго"
Код ЄДРПОУ: 20588716
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., м.Вишгород, м.Вишгород, Київська обл., 07300
Контактна особа: Зоряна Даниленко
0459658620, +380459658357, +380459658471, +380459658511
tenderist140303@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 12:26
Початок аукціону: 21 серпня 2020 12:26
Очікувана вартість: 19 042 005,47 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 190 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 95200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт гідроагрегату № 1 для філії «Дністровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго».

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт гідроагрегату № 1 для філії «Дністровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може перерахувати Підряднику авансовий платіж у розмірі 30 % від загальної ціни запасних частин протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання від Підрядника рахунку-фактури та банківської гарантії на авансовий платіж. Підрядник надає Замовнику банківську гарантію на авансовий платіж та рахунок-фактуру протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів після отримання письмового Повідомлення Замовника про готовність до виконання Договору. Авансовий платіж може бути перерахований в залежності від наявності реального фінансування Замовника. В якості забезпечення Підрядник надає Замовнику на паперовому носії належним чином оформлену безумовну і безвідкличну банківську гарантію на авансовий платіж в сумі, яка дорівнює авансовому платежу. У разі неперерахування авансового платежу протягом 30 (тридцяти) банківських днів, Замовник зобов’язаний повернути Підряднику банківську гарантію на авансовий платіж. У разі ненадання Підрядником банківської гарантії на авансовий платіж, розрахунки здійснюються без сплати авансового платежу після виконання робіт. Аванс 30 Банківські 30
Iнша подія Остаточний розрахунок за виконані роботи та поставлені запасні частини Замовник здійснює протягом 90 (дев’яноста) банківських днів з дати підписання сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 про кінцевий результат робіт (згідно з додатками до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) з відповідними накладними на запасні частини та актами приймання-передачі запасних частин, за умови реєстрації Підрядником податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу України, та на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури. Пiсляоплата 90 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 16:51
Додаток №1.doc
04 серпня 2020 16:51
Додаток №2.doc
04 серпня 2020 16:51
Додаток №3.doc
04 серпня 2020 16:51
Додаток №4.doc
04 серпня 2020 16:51
Додаток №5.doc
04 серпня 2020 16:51
Додаток №6.pdf
04 серпня 2020 16:50
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000005 ● 4be1543b5c39409582dcd9fd56ee5844
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 11:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2020-08-04-002343-b 04.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», ПрАТ «Укргідроенерго» (далі - Замовник) надає свої заперечення на висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу № UA-M-2020-09-23-000005. Згідно пункту 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, «Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/ учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю. На дату розміщення Замовником оголошення № UA-2020-08-04-002343-b про проведення процедури закупівлі відкритих торгів з предмету: (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Капітальний ремонт гідроагрегату № 1 для філії «Дністровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго», в електронній системі закупівель, в електронних формах відсутнє поле про зазначення Замовником умов надання забезпечення тендерних пропозицій, а отже, Замовник позбавлений можливості зазначити відповідну інформацію у відповідному полі. Слід зазначити, що на виконання вимог п. 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» та вимог п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зазначив інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій у тендерній документації, шляхом її завантаження через автоматизоване робоче місце Замовника в електронній системі закупівель.

2020-10-12 13:19:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВТОІННОВАЦІЯ ГРУП" 19 042 005,47
UAH з ПДВ
16 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРО-СПЕЦГІДРОЕНЕРГОМОНТАЖ" 17 708 859,24
UAH з ПДВ
17 708 859,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГІДРОБУД" 18 685 949,89
UAH з ПДВ
18 400 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 11:05
ТП.rar

Публічні документи

15 вересня 2020 11:10
Електронний підпис
15 вересня 2020 11:08
Ліцензія Вишгород-СГЕМ
15 вересня 2020 11:08
Ліцензія Дніпро-СГЕМ
15 вересня 2020 11:08
Договір
15 вересня 2020 11:08
Довідка
15 вересня 2020 11:08
Довідка МВС
02 вересня 2020 11:01
Електронний підпис
02 вересня 2020 10:59
Лист відгук
19 серпня 2020 17:25
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:24
202444_19_95_11.zip
19 серпня 2020 17:24
Пропозиція.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 07:55
Електронний підпис
19 серпня 2020 19:07
Електронний підпис
19 серпня 2020 19:05
інші документи.rar
19 серпня 2020 19:05
банківська гарант.rar
19 серпня 2020 19:05
договірна ціна.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВТОІННОВАЦІЯ ГРУП"

ТОВ "ДНІПРО-СПЕЦГІДРОЕНЕРГОМОНТАЖ"

ТОВ "ГІДРОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АВТОІННОВАЦІЯ ГРУП"
#43107378
Відхилено 16 350 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 16:13
ТОВ "ДНІПРО-СПЕЦГІДРОЕНЕРГОМОНТАЖ"
#14183323
Переможець 17 708 859,24
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 16:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 09:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

31 серпня 2020 16:13
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

ТОВ «Дніпро-Спецгідроенергомонтаж». Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції «Дніпро-Спецгідроенергомонтаж» з предмета закупівлі: (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Капітальний ремонт гідроагрегату № 1 для філії «Дністровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго», (оголошення № UA-2020-08-04-002343-b). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3.1.1.2 Таблиці № 1 Додатка № 1 тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: В листі-відгуку від 18.08.2020 № 902/14 про підтвердження виконання аналогічного договору щодо капітального ремонту гідроагрегату № 6 філії «Дністровська ГЕС», що завантажений учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції, номер та дата договору не співпадають з датою та номером договору, які зазначені в довідці від 10.08.2020 № 284. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити в електронній системі закупівель лист-відгук від Замовника (у разі якщо Учасник був генпідрядником) та/або Лист(и)-відгук(и) від Замовника та/або генпідрядника (у разі якщо Учасник був субпідрядником), що підтверджує виконання аналогічного договору, на який є посилання у довідці від 10.08.2020 № 284. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ДНІПРО-СПЕЦГІДРОЕНЕРГОМОНТАЖ" #14183323

№ рішення у справі

65/68-р/к

Дата рішення у справі

24.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРО-СПЕЦГІДРОЕНЕРГОМОНТАЖ"
#14183323
17 708 859,24
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 липня 2023 10:50
Електронний підпис укладений
12 липня 2023 11:50
Додаткова угода № 9 від 11.07.2023.pdf зміни до договору
12 липня 2023 10:45
Електронний підпис укладений
30 червня 2023 14:09
Додаткова угода № 8 від 30.06.23.pdf зміни до договору
30 червня 2023 14:09
Електронний підпис укладений
30 травня 2023 16:27
Додаткова угода № 7 від 30.05.2023.pdf зміни до договору
30 травня 2023 16:16
Електронний підпис укладений
19 серпня 2022 10:12
Додаткова угода № 6 від 19.08.2022.pdf зміни до договору
19 серпня 2022 09:52
Електронний підпис укладений
17 серпня 2022 12:32
ДніпроСГЕМ д.у.№5 від 16.08.2022 до №24-20КР.pdf зміни до договору
17 серпня 2022 12:29
Електронний підпис укладений
06 квітня 2022 10:05
Додаткова угода № 4 від 05.04.2022.7z зміни до договору
06 квітня 2022 10:01
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 15:48
Додаткова угода № 3 від 05.07.2021.pdf зміни до договору
05 липня 2021 15:47
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 10:42
Додаткова угода № 2 від 23.02.2021.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 10:41
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 11:19
Додаткова угода №1 від 27.10.2020.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 10:59
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 16:19
Договір №24-20КР від 25.09.2020.pdf укладений
25 вересня 2020 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили затвердити в новій редакції Розділ 17 Договору «Місце знаходження та банківські реквізити сторін».
Номер договору про закупівлю: 24/20КР
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились тимчасово призупинити дію Договору. 2. Сторони дійшли згоди, що на період тимчасового призупинення дії Договору кожна із Сторін зобов'язується утримуватися від дій, які могли б перешкодити поновленню дії Договору. 3. Сторони дійшли згоди, що відповідно до ч. 3 ст. 631 Цивільного Кодексу України ця Додаткова угода поширює свою дію на взаємовідносини, що склалися у Сторін з 15 лютого 2021 року та діє протягом строку дії Договору. 4. Сторони узгодили, що поновлення дії Договору здійснюється шляхом укладення відповідної додаткової угоди. 5. У всьому іншому, що не передбачено Додатковою угодою до Договору, Сторони керуються положеннями Договору та нормами чинного законодавства України. 6. Додаткова угода до Договору є невід’ємною частиною Договору, набирає юридичної сили з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін і діє разом з Договором до закінчення строку останнього. 7. Додаткову угоду до Договору складено українською мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони.
Номер договору про закупівлю: 24/20КР
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились відновити дію Договору та приступити до виконання зобов’язань за ним. 2. Сторони погодили викласти у новій редакції п. 2.9. та п.14.2. Договору: - п. «2.9. Розрахунки за цим Договором здійснюються Замовником в межах коштів, передбачених інвестиційною програмою на 2020, 2021, 2022 роки та залежно від реального фінансування видатків Замовника.» - п. «14.2. Цей Договір діє до «30» квітня 2022 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 3. Сторони погодили викласти у новій редакції Додаток №4 календарний графік. 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 5. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін і скріплення печатками Сторін та діє протягом строку дії Договору. Керуючись ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди, що умови п. 1 цієї Додаткової угоди розповсюджують свою дію з 18 червня 2021 року. 6. Ця Додаткова угода до Договору складена у двох ідентичних примірниках, по одному для кожної із Сторін, та є невід’ємною частиною Договору. 7. До Додаткової угоди як невід’ємної частини договору додається: - Додаток №4 календарний графік на Капітальний ремонт гідроагрегата №1 філії "Дністровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"
Номер договору про закупівлю: 24/20КР
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку з запровадженням воєнного стану в Україні згідно Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та Указу Президента України від 14.03.2022 № 133/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та викласти п.14.2 Договору в новій редакції: «14.2. Цей Договір діє до «31» грудня 2022 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 2. Керуючись Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану» № 2118-ІХ від 03.03.2022, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та продовженого згідно Указу Президента «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 133/2022 від 14.03.2022, Сторони погодили внести такі зміни та доповнення в Договір: 3. доповнити останній абзац п. 9.4. Договору та викласти його в такій редакції: « - будь-якими фактами, що пов’язані з порушенням Підрядником або залученими ним третіми особами податкового законодавства, в тому числі, але не виключно: не здійснення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відтерміновано на час дії воєнного стану, протягом трьох місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.» 4. доповнити розділ «Прикінцеві положення» Договору пунктом 15.14. такого змісту: «15.14. Сторони дійшли згоди, що на період дії воєнного стану, введеного в Україні Указом Президента України від 14.03.2022 № 133/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», умови п. 2.7.2. в частині реєстрації Підрядником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, не застосовуються. Після припинення або скасування воєнного стану в Україні Підрядник зобов’язаний протягом трьох місяців здійснити реєстрацію податкових накладних та розрахунків коригування, реєстрацію яких відтерміновано на час дії воєнного стану, в Єдиному реєстрі податкових накладних. В разі невиконання Підрядником зобов’язання щодо реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, реєстрацію яких відтерміновано на час дії воєнного стану, в Єдиному реєстрі податкових накладних, настає відповідальність, передбачена п. 9.4. цього Договору.» 5. У всьому іншому, що не передбачено цією Додатковою угодою, Сторони керуються положеннями Договору та нормами чинного законодавства України. 6. Додаткова угода до Договору є невід’ємною частиною Договору, набирає юридичної сили з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін і діє разом з Договором до закінчення строку останнього. 7. Додаткову угоду до Договору складено українською мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони.
Номер договору про закупівлю: 24/20КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації, що стало підставою для введення воєнного стану з 24 лютого 2022 року відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та запровадженням комендантської години (Рішення Ради оборони Чернівецької області від 27 лютого 2022 року № 365-р «Про запровадження комендантської години»), Сторони домовились викласти у новій редакції Додаток № 4 до Договору – Календарний графік. 2. Сторони дійшли згоди викласти пункти п. 2.9; 3.1; 3.4 та п. 14.2. Договору у новій редакції: - п. «2.9. Розрахунки за цим Договором здійснюються Замовником в межах коштів, передбачених інвестиційною програмою на 2020 - 2023 роки та залежно від реального фінансування видатків Замовника.». - п. «3.1. Строки виконання робіт та поставки запасних частин, передбачених п.1.1. Договору, становлять 693 (шістсот дев'яносто три) календарних дні з дати початку робіт. Строки виконання робіт, поставки запасних частин за окремими етапами визначаються на підставі Календарного графіка (Додаток № 4), що додається до цього Договору та є невід’ємною його частиною.». - п. «3.4. Строк виконання робіт та поставки запасних частин не може перевищувати 693 (шістсот дев'яносто три) календарних дні з дати початку виконання зобов’язань за цим Договором. Датою закінчення виконання робіт та поставки запасних частин Підрядником вважається дата їх прийняття Замовником у порядку передбаченому розділом 4 цього Договору. Виконання зобов’язань може бути закінчено Підрядником достроково за умови письмової згоди Замовника. - п. «14.2. Цей Договір діє до «31» травня 2023 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 3. В зв’язку з набранням чинності Законом України № 2260-ІХ від 12.05.2022 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану», Сторони вирішили викласти останній абзац п. 9.4. Договору в наступній редакції: « - будь-якими фактами, що пов’язані з порушенням Підрядником або залученими ним третіми особами податкового законодавства». 4. Сторони погодили, що дія п. 15.14. Договору втрачає свою чинність. 5. Керуючись ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України, Сторони погодили, що умови п. 1 цієї Додаткової угоди розповсюджують свою дію на відносини Сторін, що склалися з 01.03.2022, а умови п. 3 та 4 цієї Додаткової угоди розповсюджують свою дію на відносини Сторін, що склалися з 27.05.2022. 6. У всьому іншому, що не передбачено Додатковою угодою до Договору, Сторони керуються положеннями Договору та нормами чинного законодавства України. 7. Дана Додаткова угода до Договору складена у двох ідентичних примірниках, по одному для кожної із Сторін, та є невід’ємною частиною Договору, набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та діє протягом строку дії Договору. 8. До Додаткової угоди як невід’ємної частини договору додається: - Календарний графік (Додаток № 4 до Договору).
Номер договору про закупівлю: 24/20КР
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодили затвердити в новій редакції Розділ 17 Договору «Місце знаходження та банківські реквізити сторін»: Підрядник: Товариство з обмеженою відповідальністю “Дніпро-Спецгідроенергомонтаж” Адрес: 04112, Україна, м. Київ, вул. Авіаконструктора Ігоря Сікорського, 8, офіс 20 Телефон/факс (044) 453-42-00(09) Код ЄДРПОУ 14183323 IBAN UA083510050000026009878973176 в АТ «Укрсиббанк», МФО 351005 Замовник: Приватне акціонерне товариство «Укргідроенерго» Україна, 07300, Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, Код ЄДРПОУ 20588716, Адреса банку: 01001, Україна, м. Київ, вул. Госпітальна 12-Г, номер рахунку за стандартом IBAN UA483004650000000026005306451, відкритий у АТ «Ощадбанк», код банку 300465, ІПН: 205887110081 Засіб зв’язку: тел. 0459622006 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та діє протягом строку дії Договору. 4. Ця Додаткова угода до Договору складена у двох ідентичних примірниках, по одному для кожної із Сторін, та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 24/20КР
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди викласти п. 14.2. Договору в новій редакції: «14.2. Цей Договір діє до «30» червня 2023 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та діє протягом строку дії Договору. 4. Дана Додаткова угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 24/20КР
Договір:
Номер додаткової угоди: № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди викласти п. 14.2. Договору в новій редакції: «14.2. Цей Договір діє до «14» липня 2023 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та діє протягом строку дії Договору. 4. Дана Додаткова угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 24/20КР
Договір:
Номер додаткової угоди: № 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди викласти п. 2.2 Договору в новій редакції: «2.2. Загальна ціна Договору визначається на підставі сумарного підрахування цін, вказаних у пунктах 2.2.1. – 2.2.2. цього Договору, та становить: 14 396 964,16 грн. (чотирнадцять мільйонів триста дев'яносто шість тисяч дев'ятсот шістдесят чотири гривні 16 копійок.), крім того ПДВ - 20%: 2 879 392,82 грн. (два мільйони вісімсот сімдесят дев'ять тисяч триста дев'яносто дві гривні 82 копійки). Загальна ціна Договору разом з ПДВ становить: 17 276 356,98 грн. (сімнадцять мільйонів двісті сімдесят шість тисяч триста п'ятдесят шість гривень 98 копійок.). 2.2.1. Ціна запасних частин становить: 1 990 938,96 грн. (один мільйон дев’ятсот дев’яносто тисяч дев’ятсот тридцять вісім грн. 96 коп.), крім того ПДВ - 20%: 398 187,79 грн. (триста дев’яносто вісім тисяч сто вісімдесят сім грн. 79 коп.) Ціна разом з ПДВ становить: 2 389 126,75 грн. (два мільйони триста вісімдесят дев’ять тисяч сто двадцять шість грн. 75 коп.) 2.2.2. Ціна Робіт, що є предметом цього Договору, становить: 12 406 025,20 грн. (дванадцять мільйонів чотириста шість тисяч двадцять п'ять гривень 20 копійок), крім того ПДВ -20%: 2 481 205.03 грн. (два мільйони чотириста вісімдесят одна тисяча двісті п'ять гривень 03 копійки). Ціна разом з ПДВ становить: 14 887 230,23 грн (чотирнадцять мільйонів вісімсот вісімдесят сім тисяч двісті тридцять гривень 23 копійки)». 2. Сторони дійшли згоди викласти у новій редакції додатки до Договору згідно із наступним переліком: - Договірна ціна (динамічна) з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 1); - Локальний кошторис №2-1-1 з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 2.1); - Локальний кошторис №2-2-2 з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 2.2); - Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-2-3 - (Додаток № 2.3); 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та діє протягом строку дії Договору. 5. Дана Додаткова угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. 6. До цієї Додаткової угоди додаються: - Договірна ціна (динамічна) з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 1); - Локальний кошторис №2-1-1 з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 2.1); - Локальний кошторис №2-2-2 з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 2.2); - Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-2-3 - (Додаток № 2.3)/
Номер договору про закупівлю: 24/20КР
Договір:
Номер додаткової угоди: № 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2020 — 14 липня 2023
Сума оплати за договором: 17 276 356,98
UAH (в тому числі ПДВ 2 879 392,82 UAH)