Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обов'язкове страхування цивільної відповідальності за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об'єктах пожежовибухонебезпечних, діяльність на яких може призвести до аварій
Compulsory civil liability insurance for damage that may be caused by fires and accidents at fire-and-explosion hazardous facilities, the activities of which may lead to accidents
Очікувана вартість
60 227,60 UAH
UA-2020-08-04-002110-b f6f7e73de4a449218a19a8c935d32ead
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тинкован Тетяна Вікторівна

048-752-61-75 TATYANA.TINKOVAN@YUZ.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська область обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Тинкован Тетяна Вікторівна
048-752-61-75
TATYANA.TINKOVAN@YUZ.USPA.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Кононенко Вячеслав Вікторович
(048)750-74-97
Viacheslav.Kononenko@pf.uspa.gov.ua
Мошун Наталія Володимирівна
(048)750-73-86
Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua
Тинкован Тетяна Вікторівна
(048)752-61-75
Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
National ID: 38728549
Contact point: Moshun Natalia Volodymyrivna
048-752-61-75
TATYANA.TINKOVAN@YUZ.USPA.GOV.UA
Additional contacts: Kononenko Vyacheslav Viktorovich Vi
(048)750-74-97
Viacheslav.Kononenko@pf.uspa.gov.ua
Moshun Natalia Vladimirovna
(048)750-73-86
Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua
Tynkovan Tetiana Viktorivna
(048)752-61-75
Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 15:30
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 13:55
Очікувана вартість: 60 227,60 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 301,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 04 серпня 2020 16:07
Enquiries until: 25 серпня 2020 15:30
Complaints submission until: до 31 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 вересня 2020 15:30

Information

Estimated total value: 60 228 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 301 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Scope of the procurement
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Страхові послуги за кодом ДК021:2015 - 66510000-8. Обов’язкове страхування цивільної відповідальності за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об’єктах пожежовибухонебезпечних, діяльність на яких може призвести до аварій. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом року з моменту укладання договору. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 60 227,60 грн. без ПДВ /72 273,12 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04.09.2020 о 15:30 год. 12. Умови оплати: передплата, протягом 15 банківських днів з моменту отримання рахунку Страхувальником. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 04.09.2020 о 15:30. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути Згорнути
1. Name of the Customer: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” acting through Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority).
2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481.
3. Identification code of the Customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: 38727770/38728549.
4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine «On Public Procurement» - legal entity and/or business entity , that operates in one or several separate spheres of management
5. Type of procurement: Services.
6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Insurance services under code DK021-2015: 66510000-8.
Compulsory civil liability insurance for damage that may be caused by fires and accidents at fire-and-explosion hazardous facilities, the activities of which may lead to accidents.
7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: in accordance with technical requirements.
8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services: Pivdennyi Branch of SE “USPA” (Pivdennyi Sea Port Authority).
9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: within one year from the date of signing the agreement.
10. Expected cost of the procurement item: UAH 60 227,60 excluding VAT/UAH 72 273,12 including VAT.
11. Deadline for submission of tender bids: 04.09.2020 at 3:30 p.m.
12. Payment term: prepayment, within 15 banking days upon receipt of the invoice by the Insurant.
13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the customer shall be set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian, in accordance with the requirements of the Tender documentation. At the same time, project, technical documentation, documents confirming the compliance of the participant in the procurement procedure with the qualification criteria, as well as constituent and entitling documents, set fort in the original in Russian, should not require translation into Ukrainian. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application.
14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required.
15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required.
16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 04.09.2020 at 3:30.
17. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 0.5%.
18. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Обов'язкове страхування цивільної відповідальності за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об'єктах пожежовибухонебезпечних, діяльність на яких може призвести до аварій (код ДК021:2015 -66516000-0)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний)
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Compulsory civil liability insurance for damage that may be caused by fires and accidents at fire-and-explosion hazardous facilities, the activities of which may lead to accidents (code DK021-2015-66516000-0)
CPV: 66510000-8
Період постачання: по 30 вересня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія передплата, протягом 15 банківських днів з моменту отримання рахунку Страхувальником. Аванс 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 вересня 2020
UA-2020-08-04-002110-bf6f7e73de4a449218a19a8c935d32ead
Найменування закупівельника: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Код ЄДРПОУ: 38728549
Місцезнаходження закупівельника: 65481, Україна, Одеська область обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Учасник Документи Рішення Додатково
Приватне акціонерне товариство "Українська пожежно-страхова компанія" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Приватне акціонерне товариство Страхова компания "Теком" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 вересня 2020 10:11
ТДВ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "МОТОР-ГАРАНТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ "СК "ПЕРША" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2020 09:58
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "МЕГА-ПОЛІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 вересня 2020 15:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 вересня 2020 13:06
Електронний підпис
04 вересня 2020 13:06
Електронний підпис
03 вересня 2020 09:12
Електронний підпис
03 вересня 2020 09:12
Електронний підпис
03 вересня 2020 09:07
3.4.1 Копія Статуту_1-19.pdf
03 вересня 2020 09:07
3.4.2Копія Статуту_20-38.pdf
03 вересня 2020 09:07
Проект Договору.PDF
03 вересня 2020 09:07
S0100113 Ф2. Фін рез 31 12 2019.pdf
03 вересня 2020 09:07
S0100113 Ф2. Фін рез 31 03 2020.pdf
03 вересня 2020 09:07
3.1.10 Паспорт Сидоренко.PDF
03 вересня 2020 09:07
S0100113 Ф1. Баланс 31 03 2020.pdf
03 вересня 2020 09:07
S0100113 Ф1. Баланс 30 06 2020.pdf
03 вересня 2020 09:07
7.Персон дані.PDF
03 вересня 2020 09:07
3.11 Згода з умовами Дог.PDF
03 вересня 2020 09:07
0100113 Ф1. Баланс 31 12 2019.pdf
03 вересня 2020 09:07
3.4.3 Опис Статуту (1).pdf
03 вересня 2020 09:07
3.3 Відом Учасника.PDF
03 вересня 2020 09:07
3.1-3.2 Повноваження.PDF
03 вересня 2020 09:07
3.3 .1 Про викорис печатки.PDF
03 вересня 2020 09:07
3.2 доверенн.jpg
03 вересня 2020 09:07
2.5 Ст 17- загальна.PDF
03 вересня 2020 09:07
1.1 Про анал договір.PDF
03 вересня 2020 09:07
2.6 Про захист Довкілля.PDF
03 вересня 2020 09:07
2.3 Про санкції ст 17.PDF
03 вересня 2020 09:07
3.12.1 ПРО судподряд.PDF
03 вересня 2020 09:07
2.2 Про наяв антикор прог.PDF
03 вересня 2020 09:07
2.1 Прт відс підстав ст 17.PDF
03 вересня 2020 09:07
1.2 Лист відгук анал дог.pdf
03 вересня 2020 09:07
4.1 Про техничні вимоги.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-08-04-002110-b) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Страхові послуги за кодом ДК021:2015 - 66510000-8. Обов’язкове страхування цивільної відповідальності за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об’єктах пожежовибухонебезпечних, діяльність на яких може призвести до аварій. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Приватне акціонерне товаривство Страхова компанія "ТЕКОМ" (ПрАТ СК "ТЕКОМ"). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та Перелік виявлених невідповідностей: - згідно п.1.1 ч.1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі - ТД) для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від учасника процедури закупівлі вимагалося надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за зразком, наведеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (зазначеного(их) в довідці) надати не менше одного позитивного відгуку або іншого документу (оригінал або завірена учасником копія) від замовника аналогічних послуг, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником процедури закупівлі аналогічного(их) замовлення(ь)). 9. Перелік виявлених невідповідностей по п.1.1: учасником процедури закупівлі ПрАТ СК "ТЕКОМ" надано у складі його тендерної пропозиції 2 (два) відгука від ТОВ «МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД» та ПрАТ «ВО «СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР», але надані відгуки не підтверджують досвід виконання аналогічних договорів та аналогічного замовлення послуг, у зв’язку із тим, що у зазначених відгуках не міститься назви предмету закупівлі, по якому можна зробити висновок, що було виконано аналогічне замовлення. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати не менше одного позитивного відгуку або іншого документа (оригінал або завірена учасником копія) від замовника аналогічних послуг, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником процедури закупівлі аналогічного замовлення. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Документи

04 вересня 2020 15:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

22 вересня 2020 15:43
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:56
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:54
Електронний підпис

Документи

04 вересня 2020 15:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 жовтня 2020 09:49
Електронний підпис
21 жовтня 2020 09:47
Наказ про призначення
21 жовтня 2020 09:47
Статут
07 жовтня 2020 14:08
Електронний підпис
04 вересня 2020 11:36
Електронний підпис
04 вересня 2020 11:36
Електронний підпис
04 вересня 2020 11:35
Технічна специфікація.pdf
04 вересня 2020 11:35
Опис Устав.pdf
04 вересня 2020 11:35
Новый Устав.pdf
04 вересня 2020 11:35
Лист відгук ОПН.pdf
04 вересня 2020 11:35
Згода.pdf
04 вересня 2020 11:35
Довідка про санкції.pdf
04 вересня 2020 11:34
Довідка про код доступу.pdf
04 вересня 2020 11:34
Відомості про учасника.pdf
04 вересня 2020 11:34
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
04 вересня 2020 11:34
балансза 1 полуг. 2020.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 24.09.2020 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-08-04-002110-b) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Страхові послуги за кодом ДК021:2015 - 66510000-8. Обов’язкове страхування цивільної відповідальності за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об’єктах пожежовибухонебезпечних, діяльність на яких може призвести до аварій. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Приватне акціонерне товариство «Страхова компанія «ПЕРША» (ПРАТ «СК «ПЕРША»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та Перелік виявлених невідповідностей: 8.1. згідно п.1.1 ч.1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі - ТД) для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від учасника процедури закупівлі вимагалося надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за зразком, наведеним у Додатку 4 до ТД. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (зазначеного(их) в довідці) надати не менше одного позитивного відгуку або іншого документу (оригінал або завірена учасником копія) від замовника аналогічних послуг, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником процедури закупівлі аналогічного(их) замовлення(ь)). 8.2. згідно п.п. 3.1.1 п. 3.1 ч.1 Розділу I Додатку 2 до ТД вимагалося надати один з наступних документів (оригінал або завірена учасником копія) (для учасників процедури закупівлі з організаційно-правовою формою господарювання «Товариство з обмеженою відповідальністю» або «Товариство з додатковою відповідальністю»): - рішення загальних зборів учасників (протокол) про надання згоди на вчинення правочину (укладення договору), якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності та надання згоди на вчинення правочину, щодо яких є заінтересованість; - довідку про відсутність підстав для отримання згоди від загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), в якій зазначається, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав для отримання згоди Загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), оскільки вартість товарів, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, у випадку, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. У цьому випадку, на підтвердження зазначеної у довідці інформації, додатково надається остання відповідна фінансова звітність (оригінали або завірені учасником копії). 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. по п.1.1 ч.1: учасником процедури закупівлі ПРАТ «СК «ПЕРША» не надано у складі його тендерної пропозиції для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за зразком, наведеним у Додатку 4 до ТД. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (зазначеного(их) в довідці) не надано жодного позитивного відгуку або іншого документу (оригінал або завірена учасником копія) від замовника аналогічних послуг, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником процедури закупівлі аналогічного(их) замовлення(ь)); 9.2. по п.п. 3.1.1 п. 3.1 ч.3: учасником процедури закупівлі ПРАТ «СК «ПЕРША» не було надано у складі його тендерної пропозиції один з наступних документів (оригінал або завірена учасником копія) (для учасників процедури закупівлі з організаційно-правовою формою господарювання «Товариство з обмеженою відповідальністю» або «Товариство з додатковою відповідальністю»): - рішення загальних зборів учасників (протокол) про надання згоди на вчинення правочину (укладення договору), якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності та надання згоди на вчинення правочину, щодо яких є заінтересованість; - довідку про відсутність підстав для отримання згоди від загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), в якій зазначається, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав для отримання згоди Загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), оскільки вартість товарів, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, у випадку, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. У цьому випадку, на підтвердження зазначеної у довідці інформації, додатково надається остання відповідна фінансова звітність (оригінали або завірені учасником копії). 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. надати для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за зразком, наведеним у Додатку 4 до ТД. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (зазначеного(их) в довідці) надати не менше одного позитивного відгуку або іншого документу (оригінал або завірена учасником копія) від замовника аналогічних послуг, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником процедури закупівлі аналогічного(их) замовлення(ь)). 10.2. надати один з наступних документів (оригінал або завірена учасником копія) (для учасників процедури закупівлі з організаційно-правовою формою господарювання «Товариство з обмеженою відповідальністю» або «Товариство з додатковою відповідальністю»): - рішення загальних зборів учасників (протокол) про надання згоди на вчинення правочину (укладення договору), якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності та надання згоди на вчинення правочину, щодо яких є заінтересованість; - довідку про відсутність підстав для отримання згоди від загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), в якій зазначається, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав для отримання згоди Загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору), оскільки вартість товарів, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, у випадку, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. У цьому випадку, на підтвердження зазначеної у довідці інформації, додатково надається остання відповідна фінансова звітність (оригінали або завірені учасником копії), згідно вимог п.п.3.1.1 п.3.1 ч.3 Розділу I Додатку 2 до ТД. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Документи

04 вересня 2020 15:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 вересня 2020 16:43
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:42
відгук
25 вересня 2020 16:42
аналог_дог
25 вересня 2020 16:42
дов_аналог_дог
04 вересня 2020 14:47
Електронний підпис

Документи

04 вересня 2020 15:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 вересня 2020 15:24
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:24
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:23
ст.17_2.4.pdf
04 вересня 2020 15:23
ст.17_2.3.pdf
04 вересня 2020 15:23
ст.17_2.2.pdf
04 вересня 2020 15:23
ст.17_2.1.pdf
04 вересня 2020 15:23
ст.17.pdf
04 вересня 2020 15:23
Письмо.pdf
04 вересня 2020 15:23
досвід.pdf
04 вересня 2020 15:23
15046-36_Укрграфит.pdf
04 вересня 2020 15:23
статут 2020.PDF
04 вересня 2020 15:23
протокол 31.pdf
04 вересня 2020 15:23
протокол 20.pdf
04 вересня 2020 15:23
протокол 16.pdf
04 вересня 2020 15:23
право підпису.pdf
04 вересня 2020 15:22
податки.pdf
04 вересня 2020 15:22
Опис до Статуту.PDF
04 вересня 2020 15:22
не платник ПДВ.pdf
04 вересня 2020 15:22
відомості про учасника.pdf
04 вересня 2020 15:22
тех. вимоги.pdf
04 вересня 2020 15:22
субпідрядник.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "Українська пожежно-страхова компанія"

Приватне акціонерне товариство Страхова компания "Теком"

ТДВ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "МОТОР-ГАРАНТ"

ПрАТ "СК "ПЕРША"

ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "МЕГА-ПОЛІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "МОТОР-ГАРАНТ" 18 068,28
UAH
17 233,07
UAH
Документи
Приватне акціонерне товариство "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "МЕГА-ПОЛІС" 34 800,00
UAH
17 620,30
UAH
Документи
Приватне акціонерне товариство "Українська пожежно-страхова компанія" 34 795,60
UAH
34 795,60
UAH
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 09:49
Електронний підпис
21 жовтня 2020 09:47
Наказ про призначення
21 жовтня 2020 09:47
Статут
07 жовтня 2020 14:08
Електронний підпис
04 вересня 2020 11:36
Електронний підпис
04 вересня 2020 11:36
Електронний підпис
04 вересня 2020 11:35
Технічна специфікація.pdf
04 вересня 2020 11:35
Опис Устав.pdf
04 вересня 2020 11:35
Новый Устав.pdf
04 вересня 2020 11:35
Лист відгук ОПН.pdf
04 вересня 2020 11:35
Згода.pdf
04 вересня 2020 11:35
Довідка про санкції.pdf
04 вересня 2020 11:34
Довідка про код доступу.pdf
04 вересня 2020 11:34
Відомості про учасника.pdf
04 вересня 2020 11:34
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
04 вересня 2020 11:34
балансза 1 полуг. 2020.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 15:24
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:24
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:23
ст.17_2.4.pdf
04 вересня 2020 15:23
ст.17_2.3.pdf
04 вересня 2020 15:23
ст.17_2.2.pdf
04 вересня 2020 15:23
ст.17_2.1.pdf
04 вересня 2020 15:23
ст.17.pdf
04 вересня 2020 15:23
Письмо.pdf
04 вересня 2020 15:23
досвід.pdf
04 вересня 2020 15:23
15046-36_Укрграфит.pdf
04 вересня 2020 15:23
статут 2020.PDF
04 вересня 2020 15:23
протокол 31.pdf
04 вересня 2020 15:23
протокол 20.pdf
04 вересня 2020 15:23
протокол 16.pdf
04 вересня 2020 15:23
право підпису.pdf
04 вересня 2020 15:22
податки.pdf
04 вересня 2020 15:22
Опис до Статуту.PDF
04 вересня 2020 15:22
не платник ПДВ.pdf
04 вересня 2020 15:22
відомості про учасника.pdf
04 вересня 2020 15:22
тех. вимоги.pdf
04 вересня 2020 15:22
субпідрядник.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 13:06
Електронний підпис
04 вересня 2020 13:06
Електронний підпис
03 вересня 2020 09:12
Електронний підпис
03 вересня 2020 09:12
Електронний підпис
03 вересня 2020 09:07
3.4.1 Копія Статуту_1-19.pdf
03 вересня 2020 09:07
3.4.2Копія Статуту_20-38.pdf
03 вересня 2020 09:07
Проект Договору.PDF
03 вересня 2020 09:07
S0100113 Ф2. Фін рез 31 12 2019.pdf
03 вересня 2020 09:07
S0100113 Ф2. Фін рез 31 03 2020.pdf
03 вересня 2020 09:07
3.1.10 Паспорт Сидоренко.PDF
03 вересня 2020 09:07
S0100113 Ф1. Баланс 31 03 2020.pdf
03 вересня 2020 09:07
S0100113 Ф1. Баланс 30 06 2020.pdf
03 вересня 2020 09:07
7.Персон дані.PDF
03 вересня 2020 09:07
3.11 Згода з умовами Дог.PDF
03 вересня 2020 09:07
0100113 Ф1. Баланс 31 12 2019.pdf
03 вересня 2020 09:07
3.4.3 Опис Статуту (1).pdf
03 вересня 2020 09:07
3.3 Відом Учасника.PDF
03 вересня 2020 09:07
3.1-3.2 Повноваження.PDF
03 вересня 2020 09:07
3.3 .1 Про викорис печатки.PDF
03 вересня 2020 09:07
3.2 доверенн.jpg
03 вересня 2020 09:07
2.5 Ст 17- загальна.PDF
03 вересня 2020 09:07
1.1 Про анал договір.PDF
03 вересня 2020 09:07
2.6 Про захист Довкілля.PDF
03 вересня 2020 09:07
2.3 Про санкції ст 17.PDF
03 вересня 2020 09:07
3.12.1 ПРО судподряд.PDF
03 вересня 2020 09:07
2.2 Про наяв антикор прог.PDF
03 вересня 2020 09:07
2.1 Прт відс підстав ст 17.PDF
03 вересня 2020 09:07
1.2 Лист відгук анал дог.pdf
03 вересня 2020 09:07
4.1 Про техничні вимоги.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "МОТОР-ГАРАНТ"

ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "МЕГА-ПОЛІС"

Приватне акціонерне товариство "Українська пожежно-страхова компанія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТДВ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "МОТОР-ГАРАНТ"
#31154435
Переможець
17 233,07
UAH
12 жовтня 2020 15:07
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 жовтня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "МОТОР-ГАРАНТ"
#31154435
17 233,07
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2021 10:15
Звіт про виконання договору про закупівлю 205-В-ПВФ-20 від 30.10.2020.docx укладений
12 листопада 2021 10:15
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 15:25
звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи зак.docx укладений
30 жовтня 2020 15:22
205-В-ПВФ-20 від 30.10.2020 ТОВ СТРАХОВА КОМПАНІЯ МОТОР-ГАРАНТ.pdf укладений
30 жовтня 2020 15:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2020 — 11 листопада 2021
Сума оплати за договором: 17 233,07
UAH