Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

обладнання для харчоблоку для Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №110 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: м. Кривий Ріг вул. Доватора 31
Очікувана вартість
502 266,00 UAH
UA-2020-08-04-002047-b fb831a46ebb8453c94157299065b9d6e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Оксана Петрівна

0980719795 tendertern@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142307
Місцезнаходження: 50079, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Матросова 75
Контактна особа: Бикова Оксана Петрівна
0980719795
tendertern@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 10:00
Очікувана вартість: 502 266,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 511,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Обладнання для харчоблоку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
обладнання для харчоблоку для Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №110 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: м. Кривий Ріг вул. Доватора 31
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за наявністю бюджетного фінансування. Додаткова інформація по закупівлі: Місцезнаходження замовника - 50079, Дніпроперовська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Матросова 75. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 15:49
ТД кухонне обладнання.docx
04 серпня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 15:49
ТД кухонне обладнання.docx
04 серпня 2020 15:49
ТД кухонне обладнання.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торговий дім "С-Проф" 500 766,00
UAH з ПДВ
500 766,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 08:59
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий дім "С-Проф"

Інформація про відміну

Дата відміни
20 серпня 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій