Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт ліфта 3 під`їзду житлового будинку за адресою: м. Суми, вул. Ковпака, буд. 91 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
779 461,40 UAH
UA-2020-08-04-002034-c 93fd5b2e62d2414fa401f00bd553dcff
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 12:44
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 серпня 2020 14:26
Очікувана вартість: 779 461,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 897,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт ліфта 3 під`їзду житлового будинку за адресою: м. Суми, вул. Ковпака, буд. 91 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 3 під`їзд житлового будинку за адресою: м. Суми, вул. Ковпака, буд. 91
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 10.12.2020 р.
• Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом:оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в з можливістю відстрочення платежу на 5 календарних днів. Підрядник надає акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) з видатковими накладними на матеріали, актами на обладнання, акта приймання виконаних будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості (форма КБ-2в), довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) на суму загальної вартості робіт та окремо на суми часток фінансування, що визначено Порядком, затвердженого рішенням Сумської міської ради від 29.01.2020 року № 6369-МР (зі змінами). Форма розрахунків: за фактом виконання робіт Замовник оплачує виконані за цим Договором роботи у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника. Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік. Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та бюджетних відносин Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду.
• Очікувана вартість предмету закупівлі: 779 461 грн. 40 коп. (в т.ч. ПДВ).
• Період уточненя інформації про закупівлю: по 10.08.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Кінцевий строк подання пропозицій: 12.08.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом
• Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 3 897,31 грн. (0,5%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт ліфта 3 під`їзду житлового будинку за адресою: м. Суми, вул. Ковпака, буд. 91
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 12:45
Додаток №3.docx
04 серпня 2020 12:45
Оголошення.doc
04 серпня 2020 12:45
Додаток №1 Проект договору.docx
04 серпня 2020 12:45
Додаток №2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Облсумиліфт 697 192,09
UAH з ПДВ
697 192,09
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" 742 336,80
UAH з ПДВ
742 336,80
UAH з ПДВ
Документи
КП Вертикаль 779 236,56
UAH з ПДВ
771 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 19:33
Погодження з ТУ.pdf
11 серпня 2020 19:33
Персонал.pdf
11 серпня 2020 19:33
ПДВ кол.pdf
11 серпня 2020 19:33
Мат-тех база.pdf
11 серпня 2020 19:33
Захист довкілля.pdf
11 серпня 2020 19:33
Дозвіл Облсумиліфт.pdf
11 серпня 2020 19:33
Додаток 1 та кошторис.pdf
11 серпня 2020 19:33
Аналогічний договір.pdf
11 серпня 2020 19:33
Статут з описом.pdf
11 серпня 2020 19:33
Ст 17.pdf
11 серпня 2020 19:33
Сертифікати виробника.pdf
11 серпня 2020 19:33
IMG_0004.jpg

Публічні документи

11 серпня 2020 15:48
Кошторис.PDF
11 серпня 2020 15:48
Договір.pdf
11 серпня 2020 15:48
ГЛ Кошторис0001.PDF
11 серпня 2020 15:48
ГЛ завода виробника.pdf
11 серпня 2020 15:48
Статут копія.PDF
11 серпня 2020 15:48
Сертифікат модуль D.PDF
11 серпня 2020 15:48
СЕРТИФІКАТ Дилера.pdf
11 серпня 2020 15:48
Сертификат ИСО.pdf
11 серпня 2020 15:48
Рішення копія.PDF
11 серпня 2020 15:48
Працівники0001.PDF
11 серпня 2020 15:48
Перелiк робiт.PDF
11 серпня 2020 15:48
наказ 1.PDF
11 серпня 2020 15:48
ЛІФТ_МАРКЕТ ОПИС.PDF
11 серпня 2020 15:48
ЛІФТ_МАРКЕТ ВИТЯГ.PDF
11 серпня 2020 15:48
Лiцензiя.PDF
11 серпня 2020 15:48
Дозвiл.PDF
11 серпня 2020 15:48
ГЛ Договір.PDF
11 серпня 2020 15:48
ГЛ Довкілля0001.PDF
11 серпня 2020 15:48
Витяг пдв лифт маркет.PDF
11 серпня 2020 15:48
Аналогічний договір0001.PDF

Публічні документи

11 серпня 2020 23:55
проект договору.pdf
11 серпня 2020 23:54
таблиця.pdf
11 серпня 2020 23:54
посвідчення.pdf
11 серпня 2020 23:54
наказ прийняття.pdf
11 серпня 2020 23:54
Договір офіс.pdf
11 серпня 2020 23:54
Договір базаpdf.pdf
11 серпня 2020 23:54
Розрахунки.pdf
11 серпня 2020 23:54
Прямi_i_загал_нi_витрати.pdf
11 серпня 2020 23:53
Локал_ний_кошторис_3.pdf
11 серпня 2020 23:53
Локал_ний_кошторис_2.pdf
11 серпня 2020 23:53
Локал_ний_кошторис.pdf
11 серпня 2020 23:53
ЛИСТ_ТЕНДЕР СУМИ.pdf
11 серпня 2020 23:53
Договiрна_цiна.pdf
11 серпня 2020 23:53
лист відгук.pdf
11 серпня 2020 23:53
КБ-3.pdf
11 серпня 2020 23:53
дог цена 100.pdf
11 серпня 2020 23:53
дог цена 70.pdf
11 серпня 2020 23:53
дог цена 30.pdf
11 серпня 2020 23:53
Довідка.pdf
11 серпня 2020 23:53
призначення Білоус О.І.pdf
11 серпня 2020 23:53
право підпису Білоус О.pdf
11 серпня 2020 23:53
дозвил.pdf
11 серпня 2020 23:53
довіреність Білоус .pdf
11 серпня 2020 23:53
статут.jpg
11 серпня 2020 23:53
статут5.jpg
11 серпня 2020 23:53
статут4.jpg
11 серпня 2020 23:53
статут3.jpg
11 серпня 2020 23:53
статут2.jpg
11 серпня 2020 23:53
статут1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Облсумиліфт

ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ"

КП Вертикаль

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Облсумиліфт
#34743296
Очікує рішення 697 192,09
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 14:53

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 серпня 2020 16:35
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Виникла необхідність унести зміни до технічного завдання (додатку №2 до оголошення) спрощеної закупівлі за № UA-2020-08-04-002034-c. Зміни до оголошення та/або вимог до предмету закупівлі вносяться до початку строку подання пропозицій. Період початку подання пропозицій на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт ліфта 3 під`їзду житлового будинку за адресою: м. Суми, вул. Ковпака, буд. 91– 10.08.2020 р. У зв’язку із потребою внесення змін до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі - Вирішила: 1. Закупівлю по предмету: ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт ліфта 3 під`їзду житлового будинку за адресою: м. Суми, вул. Ковпака, буд. 91 відмінити відповідно до п.2 ч.17 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи:
12 серпня 2020 16:35
Електронний підпис
12 серпня 2020 16:34
Протокол №373_0001.pdf