Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання комп’ютерного обладнання для початкових класів НУШ.
Очікувана вартість
215 600,00 UAH
UA-2020-08-04-001988-b 826aef7d2ac446459c43d669bc8a2ef5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пригода Наталія Олександрівна

+380459568378 borosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05408355
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., Бориспіль, Київський Шлях,35
Контактна особа: Пригода Наталія Олександрівна
+380459568378
borosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 15:43
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 15:43
Очікувана вартість: 215 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 078,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Персональний компютер (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08301, Україна, Київська область, Бориспіль, за адресами закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 шт
Багатофункціональний пристрій (БФП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08301, Україна, Київська область, Бориспіль, за адресами закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Інтерактивний мультимедійний комплекс (інтерактивна дошка+ проектор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08301, Україна, Київська область, Бориспіль, за адресами закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
проектор з кріпленням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08301, Україна, Київська область, Бориспіль, за адресами закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати відповідь на два питання стосовно закупівлі:
Дата подання: 09 серпня 2020 13:46
Дата відповіді: 10 серпня 2020 09:32
Доброго дня. Просимо надати відповідь на два питання стосовно закупівлі: 1) Чи буде розглядати замовник аналоги вказаним в технічній документації товарам? 2) Чи може учасник надати на розгляд замовнику правки в проект договору? Д"якуємо за відповідь.
Відповідь: Щодо питання №1:
Замовник буде розглядати аналоги товару, що є предметом закупівлі, який відповідатиме технічним вимогам зазначеним у тендерній документації.
Щодо питання №2:
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі за текстом – Закон), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. У випадку, якщо у Учасника є певні пропозиції або вимоги, щодо внесення змін до тендерної документації та проекту договору то Учасник може у період уточнення звернутись до замовника з пропозицією внести зміни.
У випадку, якщо Учасник вважає, що умови тендерної документації або проекту договору мають дискримінаційний характер то учасник має право поскаржитися на умови встановлені Замовником. Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону, скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-001988-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 10 серпня 2020 08:46
Видалення дискримінаційної вимоги
Шановний замовнику!
У Додатку 4 до Тендерної документації, а саме у п. 4 Таблиці Технічної специфікації в частині вимог до інтерактивної дошки міститься наступна вимога: Технологія розпізнавання дотику DVIT - Digital Vision Touch (DviT™). Повідомляємо Вас, що, технологія DViT є запатентованим рішенням компанії SMART Technologies, і жодна інша компанія в світі не виробляє дошки з даною технологією.
Таким чином, дана вимога є дискримінаційною та порушує п. 3 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Варто зазначити, що повним аналогом за цільовим призначенням (можливість управління контентом безпосередньо за допомогою дотиків пальців руки, маркера і будь-яких непрозорих предметів) даній технології є інфрачервона технологія, яка широко представлена серед багатьох виробників. У п. 1 статті 3 та ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" чітко вказано, що закупівлі повинні здійснюватись на принципах добросовісної конкуренції. Прописання конкретної моделі товару обмежує участь учасників інших виробників, які мають такі ж або кращі характеристики товару, ніж заявлена модель.
Наполягаємо на внесенні змін до Тендерної документації, а саме до Технічних характеристик Інтерактивної дошки згідно з чинним законодавством. В іншому разі це призведе до порушення принципів публічних закупівель та закупівля не відбудеться.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 серпня 2020 09:25
Вашу вимогу взято до уваги, тендерним комітетом буде розглянуто питання щодо внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-08-04-001988-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 10 серпня 2020 09:05
Внесення змін до Технічної специфіквції
Шановний Замовнику, у п. 8 Технічної специфікації (Додаток 4) Ви вказуєте, що учасники повинні надати наступний документ:
"Постачання товару, що є предметом закупівлі має бути здійснено силами Учасника-переможця без залучення служб доставок та кур’єрських послуг (Надати гарантійний лист)."
Варто зауважити, що дана вимога носить суто дискримінаційний характер. Оскільки, законодавство України не вказує, що постачальники зобов'язані здійснювати постачання товару без залучення служб доставки та кур'єрських послуг. Тому Ви свідомо обмежуєте коло учасників, які не можуть доставити товар власними силами в усі регіони України, що є не рентабельно та нераціонально.
Отже, наполягаємо на внесенні змін до Додатку 4 до Тендерної документації та вилученні дискримінаційної вимоги з метою дотримання чинного законодавства та принципів здійснення публічних закупівель. В іншому разі закупівля не відбудеться.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 серпня 2020 09:22
Вимога щодо "Постачання товару, що є предметом закупівлі має бути здійснено силами Учасника-переможця без залучення служб доставок та кур’єрських послуг " не є дескримінаційною. Така вимога виставлена тому, що ми, як Замовники мали неприємний досвід постачання подібного товару службами доставки, товар приходить пошкоджений, внаслідок чого виникає безліч проблем, багато часу витрачається на їх вирішення, заміни невідповідного товару, порушуються терміни поставки товару.

Інформація про відміну

Дата відміни
20 серпня 2020 15:43
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій