Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт приміщень у Комунальному закладі освіти "Середня загальноосвітня школа № 11" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Станіславського, 12» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
154 700,00 UAH
UA-2020-08-04-001945-a 5e9eab8efbb64459bddb9282705eb9a8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 13:16
Очікувана вартість: 154 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 773,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3094 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Вид забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія;
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт приміщень у Комунальному закладі освіти "Середня загальноосвітня школа № 11" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Станіславського, 12» ДБН А.2.2-3:2014
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Станіславського, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 11:06
Додаток 4.1 - Відомість обсягу робіт.rtf
04 серпня 2020 11:06
Додаток 4 - Проект Договору.docx
04 серпня 2020 11:06
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАРЧЕНКО АРТУР МИХАЙЛОВИЧ" 154 675,47
UAH з ПДВ
154 675,47
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРОМИСЛОВО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ДНІПРОГРАД" 154 700,00
UAH з ПДВ
154 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 22:05
Електронний підпис
20 серпня 2020 17:28
Електронний підпис
20 серпня 2020 17:28
сертифікати Марченко.pdf
20 серпня 2020 17:28
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
20 серпня 2020 17:28
Dovirenist Davidchuk.zip
20 серпня 2020 17:28
Dovidka pro nazvu.zip
20 серпня 2020 17:28
Bankivska Licenzia.zip
20 серпня 2020 17:28
203992_ГР_2216_3 094.zip
20 серпня 2020 17:28
технічний опис.pdf

Публічні документи

23 серпня 2020 15:33
4 Лицензия 3с.pdf
23 серпня 2020 15:33
6 Приказ на дирек.pdf
23 серпня 2020 15:33
1 Комерцій пропоз_154 700.pdf
23 серпня 2020 15:33
3 Инфо учасн.pdf
23 серпня 2020 15:33
5 Лист-згода догов_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАРЧЕНКО АРТУР МИХАЙЛОВИЧ"

ПП "ПРОМИСЛОВО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ДНІПРОГРАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "МАРЧЕНКО АРТУР МИХАЙЛОВИЧ"
#2391816937
Переможець 154 675,47
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 10:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 08:35

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 01.09.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: «Поточний ремонт приміщень у Комунальному закладі освіти "Середня загальноосвітня школа № 11" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Станіславського, 12» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт) 2.2. Кількість: 1 послуга. 2.3. Місце надання послуг: м. Дніпро, вул. Станіславського, 12. 2.4. Строк надання послуг: до 20.11.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-08-04-001945-a. 4. Дата та час початку Аукціону: 25.08.2020 13:16 5. Дата та час закінчення Аукціону: 25.08.2020 13:37 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ФОП Марченко Артур Михайлович 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 2391816937 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 49000, місто Дніпро, вул. Метробудівська, будинок 8, квартира 77, тел.: +380667143057. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5.11 та п. 5.12 розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано довідку про працівників, де працівник Фрейдін С. Й залучений по ЦПД № 47/08 надати послуги виконроба, але в довідці про працівників Учасник зазначив, що дана особа є також відповідальною за охорону праці на підприємстві. У складі пропозиції не надано договору ЦПД, відповідно до ЗУ «Про охорону праці» де було б зазначено, що на гр. Фрейдіна покладено обов’язки відповідального за охорону праці. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5.11 та п. 5.12 розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції має надати договір ЦПД, відповідно до ЗУ «Про охорону праці» де було б зазначено, що на гр. Фрейдіна покладено обов’язки відповідального за охорону праці на підприємстві. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 10:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАРЧЕНКО АРТУР МИХАЙЛОВИЧ"
#2391816937
154 675,47
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 11:04
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 13:46
дод.угода №1 від 18.09.2020 договір №61ПТР_20 від 18.09.2020.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 13:45
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 11:24
договір №61ПТР_20 від 18.09.2020.pdf укладений
18 вересня 2020 11:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 61ПТР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 153 607,89
UAH