Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засоби мийні – 7 найменувань
Очікувана вартість
198 508,00 UAH
UA-2020-08-04-001939-a ● ccb5cd290ba94dbfbb914c85deb80d56
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
04 серпня 2020
Інформація про замовників
Найменування: | Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами |
Код ЄДРПОУ: | 05415792 |
Вебсайт: | http://www.feofaniya.org/ |
Місцезнаходження: | 03143, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Академіка Заболотного, 21 |
Контактна особа: |
Сергій Олексійович Тукайло +380442596217 zakupivli1@feofaniya.org |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Відповідно до п.3 ч.7 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII (Зі змінами і доповненнями)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
Засоби мийні
(За рахунок коштів Деражвного бюджету)
(За рахунок коштів Деражвного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03143, Україна, Київська область, Київ, Академіка Заболотного, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
04 серпня 2020 11:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-02-12-000003 • 9de644623f3245fbafa2a006e26a3809
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-02-12
•
11:22
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Проведений моніторинг закупівель, здійснених Клінічною лікарнею "Феофанія" Державного управління справами у 2019-2020 роках, свідчить про наявність ознак системних порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а відтак необхідність їх перевірки компетентним державним органом фінансового контролю.
Зокрема, відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Клінічною лікарнею "Феофанія" Державного управління справами (далі - Замовник) було здійснено закупівлю мийних засобів (ID закупівлі: UA-2020-08-04-001939-a) на суму 198 508 грн.
Зазначена закупівля здійснена без застосування процедур закупівель (спрощеної закупівлі). В електронній системі міститься посилання, що вказані закупівлі здійснені на підставі п. 3 ч. 7 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення спрощеної закупівлі).
Водночас предмет закупівлі та термін дії договору (31.12.2020) не підтверджують нагальність закупівлі, а тому підставу для не застосування спрощеної закупівлі вважаємо не обґрунтованою.
Аналогічна ситуація із закупівлею послуг, договори на закупівлю яких укладені вже в поточному році, а саме:
• з утилізації медичних відходів (UA-2021-02-04-007364-a). Строк виконання договору - 31.12.2021;
• з юридичного консультування та юридичного представництва (UA-2021-01-18-001165-a). Строк виконання договору - 31.12.2021.
Крім цього, пропоную при проведенні перевірки чи ревізії господарської діяльності Замовника перевірити інформацію про можливі порушення, розміщену за посиланням https://www.facebook.com/groups/LikariUkrainiRazom/permalink/831395080770501/?sfnsn=mo.
Зазначене звернення направляється до Держаудитслужби відповідно до п. 5 статті 7 Закону, а також законів України "Про громадські об’єднання", "Про звернення громадян", "Про доступ до публічної інформації", "Про інформацію", "Про відкритість використання публічних коштів".
Виходячи з вищевикладеного, звертаюсь з проханням:
1. Провести перевірку закупівель, зазначених у зверненні, а також господарську діяльність Замовника у відповідності до Закону України “Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні” та постанови КМУ від 01.08.2013 № 631 на предмет законності.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕХТЯРЕНКО АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2495824615 |
Переможець |
198 508,00
UAH
|
04 серпня 2020 11:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2020 11:08
|
Договір ФОП Дехтяренко А.В..pdf | укладений |
04 серпня 2020 11:07
|