Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт освітлення вул. Будівельників, селище міського типу Лазурне, Скадовського району, Херсонської області
Очікувана вартість
76 880,00 UAH
UA-2020-08-04-001925-b 15a96648d0a14892a3cebb1ff459ef44
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єрохін Анатолій Вячеславович

+380972651456 tolia19.95@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛАЗУРНЕНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА СКАДОВСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04526457
Місцезнаходження: 75722, Україна , Херсонська обл., Скадовський район, селище міського типу Лазурне, вул. Жовтнева, буд. 57
Контактна особа: Єрохін Анатолій Вячеславович
+380972651456
tolia19.95@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:07
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:07
Очікувана вартість: 76 880,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 384,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1 робота (обсяги робіт по об`єкту зазначено у Додатку 3 до документації спрощеної закупівлі)

1 робота (обсяги робіт по об`єкту зазначено у Додатку 3 до документації спрощеної закупівлі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт освітлення вул. Будівельників, селище міського типу Лазурне, Скадовського району, Херсонської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75722, Україна, Херсонська область, селище міського типу Лазурне, Скадовського району, вул. Будівельників
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником виконаних робіт на підставі підписаних сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт за формами КБ-2в, КБ-3 протягом 10-ти робочих днів з дати їх підписання Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-001925-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ТАВРІЯ СОЛАР, Код ЄДРПОУ:40643496
Дата подання: 01 вересня 2020 15:34
Звернення
Звернення щодо розяснень
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 вересня 2020 12:02
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі підстави відхилення з поясненнями щодо причин невідповідності відхиленої пропозиції умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі викладені у протоколі розгляду пропозицій, який оприлюднено в електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-08-04-001925-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ТАВРІЯ СОЛАР, Код ЄДРПОУ:40643496
Дата подання: 02 вересня 2020 13:33
Оскарження
Оскарження
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 вересня 2020 12:02
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі підстави відхилення з поясненнями щодо причин невідповідності відхиленої пропозиції умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі викладені у протоколі розгляду пропозицій, який оприлюднено в електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-08-04-001925-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:36971198
Дата подання: 03 вересня 2020 13:11
Вимога на рішення, щодо дискваліфікації ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС"
ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС" не погоджується з рішенням Замовника, щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ «ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС»
1. Замовник зазначає, що умовою спрощеної закупівлі (Додаток 1) вимагалось надання учасником, який є Товариством з обмеженою відповідальністю у відповідності до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», у складі пропозиції згоду загальних зборів на вчинення значних правочинів (укладання договорів) за результатами процедур публічних закупівель, якщо інше не передбачене статутом товариства.
Звертаємо увагу Замовника, що наданий Статут до пропозиції розділ 9.3 Компетенція загальних зборів, не передбачає надання згоди загальних зборів, щодо вчинення значних правочинів (укладання договорів)
Таким чином відповідно до Статуту товариства, надання до пропозиції Рішення загальних зборів про згоду на вчинення значних правочинів (укладання договорів) – не передбачає.

2. Замовник зазначає, що Умовами спрощеної закупівлі передбачено, що Договірна ціна має бути складена відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ БД.1.1 – 1:2013 (далі – ДСТУ)
Замовник зазначив, що ТОВ «ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС» були допущені порушення у складі пропозиції договірної ціни, а саме:
- не вірно враховано розмір кошторисного прибутку відповідно до пункту 6.3.3 ДСТУ Н Б Д. 1.1 – 3: 2013;
- не вірно враховано кошти на покриття адміністративних витрат відповідно до пункту 5.3.5 ДСТУ Н Б Д. 1 – 3: 2013;
- не надано розрахунок ЗВВ відповідно п.4.3 ДСТУ Н Б Д. 1.1-3:203 зі змінами

ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС" не погоджується з даним порушенням, так як Договірна ціна складена відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ БД.1.1 – 1:2013 (далі – ДСТУ), розрахунки були складені в програмному комплексі АВК – 5 відповідно до класу наслідків СС1, як зазначено в оголошені Замовника.

- Просимо, надати роз’яснення, який саме повинен буди розмір кошторисного прибутку відповідно до пункту 6.3.3 ДСТУ Н Б Д. 1.1 – 3: 2013;

- Просимо, надати роз’яснення, де саме не вірно враховано кошти на покриття адміністративних витрат відповідно до пункту 5.3.5 ДСТУ Н Б Д. 1 – 3: 2013;
Звертаю Вашу увагу, що Зведений кошторис відповідно п.4.3 ДСТУ Н Б Д. 1.1-3:203 зі змінами був наданий до пропозиції ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС" (ст. 81-82)

Отже, враховуючи вищевикладене, вважаємо дії Замовника незаконними та необґрунтованими, що призвело до порушення наших інтересів та прав,

На підставі вищевикладеного , Прошу Замовника скасувати рішення № 3108/2 від 01.09.2020р, щодо дискваліфікації ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС" та прийняти рішення, щодо визначення переможцем ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 вересня 2020 12:08
1. Наданий у складі пропозиції ТОВ «ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС» статут , надано в радакції, затвердженої рішенням загальних зборів учасників товариства від 10.05.2016 року. Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 року № 2275 – VIII набрав чинності – 17.06.2018 року. Надання у складі пропозиції протоколу загальних зборів від 14.08.2020 року, надано в редакції, що є порушенням умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, вимогам Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», який встановлює обмеження для керівників ТОВ на вчинення значних правочинів. Частина 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», зазначає, що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників. Враховуючи той факт, що учасник торгів у складі пропозиції не надає інформацію про вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, замовник не має можливості визначитися чи буде даний правочин для учасника торгів саме значним правочином в розумінні вищезазначеного Закону.
2. Роз’яснення стосовно врахування розміру адміністративних витрат та кошторисного прибутку при складанні пропозиції учасника конкурсних торгів відповідно
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Відповідно п. 6.2 Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами), а саме:
п.6.2.6 Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3…
п.6.2.9 Розмір прибутку визначається за ДСТУ-Н Б Д.1.1-3.
Тому відповідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (зі змінами), а саме:
п.5.3 Визначення адміністративних витрат при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни…
п.5.3.1 У складі пропозиції учасника конкурсних торгів адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітній період.
п.5.3.5 Розраховані підрядною організацією показники адміністративних витрат, погоджені із замовником у договірній ціні, використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт.
Усереднені показники адміністративних витрат (Додаток Д)слугують орієнтиром і можуть використовуватися замовником для співставлення адміністративних витрат, обчислених в інвесторській кошторисній документації, з адміністративними витратами. Розрахованими підрядною організацією при складанні договірної ціни.
п.6.3 Визначення прибутку при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни…
п.6.3.3 Розмір кошторисного прибутку визначається виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4,5,6 та 7 таблиці Е.1 Додатку Е, для яких прибуток визначається з урахуванням відповідних показників)…
У зв’язку з вищенаведеним та на підставі технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі вид будівництва визначено, як капітальний ремонт, тому:
Відповідно Додатку Д Усереднені показники для визначення в інвесторській кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд.год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт (Таблиця Д.1) слід було обрати показники відповідно до виду будівництва, а саме:
П.5 Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою 1,23
Відповідно Додатку Е Усереднені показники для визначення розміру кошторисного прибутку за класом наслідків (відповідальності) об’єкта та видам робіт (Таблиця Е.1) слід було обрати показники відповідно до виду будівництва, а саме:
П.6 Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою 6,80
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-08-04-001925-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:36971198
Дата подання: 03 вересня 2020 12:12
Вимога на рішення Замовника
ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС" не погоджується з рішенням Замовника , щодо визнання переможцем ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС", в зв’язку з тим , що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам кваліфікаційних критерій до оголошення, які зазначені в Додатку № 1, а саме: учасник не надав для підтвердження надійності, та спроможності кваліфіковано виконати роботи у відповідності до вимог зазначених у оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
- усі додатки до договорів (Договір №516 від 29.05.2019 р, договір №1486 від 10.12.2019 р, договір № 152 від 26.03.2019 р, які укладені з Департаментом житлово-комунального господарства Херсонської міської ради) щодо виконання аналогічних робіт, які є невід’ємною його частиною.

Учасник ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС" надав файл «довідка про досвід» - інформація про досвід виконання аналогічних договорів ( Договір №516 від 29.05.2019 р, договір №1486 від 10.12.2019 р, договір № 152 від 26.03.2019 р, які укладені з Департаментом житлово-комунального господарства Херсонської міської ради ), згідно якої вартість виконаних робіт, згідно актів, які надав учасник у файлі «аналогічні договори, акти виконаних робіт» відрізняється від вартості виконаних аналогічних робіт за договором , яка зазначена п 3.1 цих договорів. Тобто ціна вищезазначених договорів була зменшена.
1 Відповідно до п 3.5 Договору №516 від 29.05.2019 р, Договору №1486 від 10.12.2019 р, Договору № 152 від 26.03.2019 р зазначено , що перегляд договірної ціни сторонами оформлюється шляхом укладання додаткової угоди .
Відповідно до п. 11.1 Договору №516 від 29.05.2019 р, Договору №1486 від 10.12.2019 р, Договору № 152 від 26.03.2019 р зазначено, що у разі зміни умов договору, можуть бути змінені тільки за взаємною згодою з обов’язковим складанням письмової додаткової угоди.
Таким чином, обов’язково сторони повинні укласти Додаткову угоду щодо зміни ціни п. 3.5 до Договору, тому що вона була змінена та надана учасником ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС", відповідно до наданого Акту приймання виконаних будівельних робіт та погоджена і підписана сторонами.
Учасник не надав зазначену додаткову угоду , яка є його невід’ємною частиною
2 Згідно п 13.1,13.2 розділу 13 Додатки до договору є перелік додатків до договору , які складають його невід’ємну частину. а саме :
1 календарний графік виконаних робіт
2 кошторисна документація
3 договірна ціна

Учасник ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС" не надав до своєї пропозиції усі додатки до договорів Договору №516 від 29.05.2019 р, Договору №1486 від 10.12.2019 р, Договору № 152 від 26.03.2019 р , які є його невід’ємною частиною та які вимагалися Замовником для підтвердження надійності, та спроможності кваліфіковано виконати роботи у відповідності до вимог зазначених у оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначені у Додатку 1
Підстави відхилення пропозиції поданої ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС" є вимога, зазначена в п.п.1 ч.13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, які зазначені в Додатку № 1 та вимогам до предмета закупівлі.

На підставі вищевикладеного , Прошу Замовника скасувати рішення № 3108/2 від 01.09.2020р, щодо визнання ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС" переможцем та прийняти рішення , щодо відхилення пропозиції учасника ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 вересня 2020 14:20
За поясненнями переможця торгів Додаткові угоди до договорів не укладалися, роботи по об’єкту виконані в повному обсязі, а деяке здешевлення фактично виконаних робіт по відношенню до суми укладених договорів – склалося з підстав, що при розрахунку кошторисної документації неможливо наперед остаточно визначитись з обсягами робіт по об’єкту .Прийнято рішення залишити вимогу, подану ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС" без задоволення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТАВРІЯ СОЛАР 67 419,00
UAH з ПДВ
67 419,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС" 72 744,00
UAH з ПДВ
70 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС" 76 261,00
UAH з ПДВ
76 261,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 11:17
Електронний підпис
20 серпня 2020 11:10
Документи_стор_77-78_Б.PDF
20 серпня 2020 11:09
Реєстр_Будівельників.PDF
19 серпня 2020 15:33
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:29
Документи_стор_52-76.PDF
19 серпня 2020 15:29
Документи_стор_25-51.PDF
19 серпня 2020 15:29
Документи_стор_1-24.PDF
19 серпня 2020 15:29
Реэстр_Будівельників.PDF

Публічні документи

21 серпня 2020 11:24
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:19
30. Захист довкілля.PDF
21 серпня 2020 11:19
8. Свід-во ПДВ.pdf
21 серпня 2020 11:19
6. Рішення засновника.PDF
21 серпня 2020 11:19
30. Захист довкілля.PDF
21 серпня 2020 11:19
8. Свід-во ПДВ.pdf
21 серпня 2020 11:19
6. Рішення засновника.PDF

Публічні документи

19 серпня 2020 17:37
16.Довідка про досвід.pdf
19 серпня 2020 12:23
Електронний підпис
19 серпня 2020 12:20
34.Договірна ціна.pdf
19 серпня 2020 12:20
33.Локальний кошторис.pdf
19 серпня 2020 12:20
30.Виписка з ЄДР.pdf
19 серпня 2020 12:20
29.Проект договору дод.6.pdf
19 серпня 2020 12:20
24.Календарний план.pdf
19 серпня 2020 12:20
23.Копія декларації.pdf
19 серпня 2020 12:20
21.Копія дозволів.pdf
19 серпня 2020 12:20
19.Відгук.pdf
19 серпня 2020 12:20
18.Довідка про ліцензію.pdf
19 серпня 2020 12:20
16.Довідка про досвід.pdf
19 серпня 2020 12:20
11.Технічні хар-ки,дод.3.pdf
19 серпня 2020 12:20
4.Статут.pdf
19 серпня 2020 12:20
3.Пропозиція дод.4.pdf
19 серпня 2020 12:20
1.Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТАВРІЯ СОЛАР

ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС"

ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТАВРІЯ СОЛАР
#40643496
Відхилено 67 419,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 13:19
ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС"
#36971198
Відхилено 70 000,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 13:21
ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС"
#34906918
Переможець 76 261,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 13:22

Документи

01 вересня 2020 13:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС"
#34906918
76 261,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 вересня 2020 13:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 13:19
Будiвел_никiв - додаткова угода.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 13:16
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 15:39
Договор Будівельників.pdf укладений
09 вересня 2020 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в договір на виконання робіт від 08.09.2020 року № 0809/2 в розділ III. Ціна договору та фінансування об’єкта, п.3.1. викласти у наступній редакції: Ціна цього Договору є твердою і становить 76 261,00 грн., без урахування ПДВ у тім рахунку : - за рахунок коштів державного бюджету – 68 634,90 грн., без урахування ПДВ, - за рахунок коштів місцевого(селищного) бюджету – 7 626,10 грн., без урахування ПДВ, визначена на підставі Договірної ціни, яка є невід’ємною частиною Договору. Склад витрат за договірною ціною і методика її складання визначається діючими на даний момент «Правилами визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженими Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 р. № 293. У поточному році Підряднику доручається обсяг робіт, вартість яких складає 76 261,00 грн, без урахування ПДВ, згідно наявних кошторисних призначень, затверджених відповідним рішенням селищної ради . Бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення згідно ч.1. ст 23 Бюджетного кодексу України та відповідних рішень селищної ради. Фінансування робіт здійснюється Замовником відповідно до плану фінансування по мірі надходження бюджетних коштів. Замовник має право уточнити план фінансування протягом року у разі: - зменшення або збільшення бюджетних призначень; - внесення змін у строки виконання робіт; - прийняття рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт. 2. У зв’язку зі змінами казначейських реквізитів «Замовника» Сторони домовились внести відповідні зміни до договору та викласти в реквізити «Замовника», що містяться в Розділ XV Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» у наступній редакції: ЗАМОВНИК Лазурненська селищна рада Скадовського району Херсонської області 75722, Херсонська обл., Скадовського р-он, вул. Жовтнева.57 Код ЄДРПОУ 04526457 р/р UA 448201720344271021167047214 р/р UA 508201720344241021100047214 Державна казначейська служба України м. Київ ___________________(С.Я.Бєлік) 13. Номер додаткової угоди: № 1 14. Сума договору після внесення змін: 76 261,00 грн. (сімдесят шість тисяч двісті шістдесят одна грн.) без урахування ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 робота
Номер договору про закупівлю: № 0809/2
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML