Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки: Renault Duster; Peugeot 2008; Peugeot Boxer; Citroen Jamper.
Очікувана вартість
4 320 000,00 UAH
UA-2020-08-04-001891-b ● 207fa2a50dab4d2bb66fe972bb6917ac
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" |
Код ЄДРПОУ: | 34002938 |
Місцезнаходження: | 04107, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул.Багговутівська 1 |
Контактна особа: |
Лук'яньонок Ірина Олександрівна +380444893408 kocemdmk@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2020 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2020 15:25 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2020 15:25 |
Початок аукціону: | 08 вересня 2020 12:56 |
Очікувана вартість: | 4 320 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки: Renault Duster; Peugeot 2008; Peugeot Boxer; Citroen Jamper.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50112000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 серпня 2020 13:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2020 13:48 |
рішення про змни.PDF | |
26 серпня 2020 13:48 |
дод 1 кваліфікаційна.docx | |
26 серпня 2020 13:48 |
ТД(8).doc | |
14 серпня 2020 13:48 |
рішення.PDF | |
14 серпня 2020 13:48 |
до Договору Специфікація.xls | |
14 серпня 2020 13:48 |
дод 4 проект договору.docx | |
14 серпня 2020 13:48 |
Додаток 3 до ТД Технічні вимоги.docx | |
14 серпня 2020 13:48 |
Додаток 2 Цінова пропозиція.xls |
26 серпня 2020 13:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 серпня 2020 13:48 |
рішення про змни.PDF
|
||||||
26 серпня 2020 13:48 |
дод 1 кваліфікаційна.docx
|
||||||
26 серпня 2020 13:48 |
ТД(8).doc
|
||||||
14 серпня 2020 13:48 |
рішення.PDF
|
||||||
14 серпня 2020 13:48 |
до Договору Специфікація.xls
|
||||||
14 серпня 2020 13:48 |
дод 4 проект договору.docx
|
||||||
14 серпня 2020 13:48 |
Додаток 3 до ТД Технічні вимоги.docx
|
||||||
14 серпня 2020 13:48 |
Додаток 2 Цінова пропозиція.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Цінова пропозиція
Дата подання: 06 серпня 2020 17:41
Дата відповіді: 10 серпня 2020 15:19
Добрий день. Роз`ясніть будь ласка, як Учасникам потрібно заповнювати Цінову пропозицію, яка зазначена в Додатку №2?.
В вашій Ціновій пропозиції надано окремо для заповнення роботи, окремо запчастини.
1 Питання по роботам:
колонка 3 (кількість послуг) для кожної роботи стоїть різна кількість, а в колонці 6 прописана формула (4+5). Чи правильно ми розуміємо, що в колонці 4 ми повинні вже врахувати кількість нормогодин за кількість послуг, що вказана в колонці 3?
2 Питання по запчастинам в колонці 3 в запчастин стоять різні цифри це опечатка?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Формування колонки 6 дорівнює множенню ціни 1 норма-години, яка буде запропонована учасником (колонка 5) на кількість витрачених норма-годин за надання однієї послуги з переліку (колонка 4).
Різна кількість послуг обумовлена необхідною кількістю проведення ремонтних робіт.
2. При формуванні пропозиції просимо не враховувати цифрові значення стовбця 3 (кількість послуг) до Переліку запасних частин і матеріалів, які підлягають заміні.
Різна кількість послуг обумовлена необхідною кількістю проведення ремонтних робіт.
2. При формуванні пропозиції просимо не враховувати цифрові значення стовбця 3 (кількість послуг) до Переліку запасних частин і матеріалів, які підлягають заміні.
Додаток 2
Дата подання: 06 серпня 2020 17:48
Дата відповіді: 10 серпня 2020 15:20
2 Питання по запчастинам в колонці 3 (кількість послуг), в запчастинах стоять різні цифри (де 1, де 2,,,) це опечатка? Так як формула в запчастинах не надає посилання на колонку 3 (кількість послуг)
Відповідь: При формуванні пропозиції просимо не враховувати цифрові значення стовбця 3 (кількість послуг) до Переліку запасних частин і матеріалів, які підлягають заміні.
Найближчим часом вказані зміни бдуть внесені до Додатку ТД.
Найближчим часом вказані зміни бдуть внесені до Додатку ТД.
стосовно змін
Дата подання: 26 серпня 2020 14:31
Дата відповіді: 28 серпня 2020 13:23
Добрий день. Замовником, в останній день подання пропозицій учасниками, вносяться зміни до тендерної документації. З огляду на внесені зміни, можемо зробити висновок, що замовником внесені зміни навмисно, щоб погіршити умови для учасників. Учасниками були замовлені всі довідки, які вимагалися Замовником і для яких Замовник встановив термін дії. Учасники понесли витрати при замовленні довідок з усіх банків в яки відкриті рахунки. В той же час Замовник в тендерній документації залишає вимогу, що у разі перенесення дати розкриття, зазначені документи повинні бути чинними на остаточну дату розкриття. також наголошуємо, що це вже друге внесення змін та перенесення дат подання пропозицій. Вимагаємо внести зміни, або видалити термін видачи цих довідок, або прописати що всі необхідні оригінали довідок, які видані іншими установами повинні бути чинні на першу дату подання пропозицій. В іншому випадку буде направлена скарга до Антимонопольного комітету.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Всі довідки, які вимагаються Замовником і для яких Замовник встановив термін дії є безкоштовними.
Довідка з органів МВС України про відсутність у службової(посадової)особи судимості - вимагається для переможця закупівлі.
Всі довідки, які вимагаються Замовником і для яких Замовник встановив термін дії є безкоштовними.
Довідка з органів МВС України про відсутність у службової(посадової)особи судимості - вимагається для переможця закупівлі.
зміни
Дата подання: 26 серпня 2020 14:41
Дата відповіді: 28 серпня 2020 13:24
До вищевказаного - Додаток 1
таблиця 1 п. - Учасник повинен надати довідку з обслуговуючого банку (банків0 про відсутність простроченої заборгованості за кредитами не раніше ніж за 14 днів відносно дати розкриття тендерної пропозиції.
Таблиця 2 п7.1 Оригінали довідок з обслуговуючого банку (обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках про наявність рахунку (всіх рахунків), станом не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій
п.9 Довідку (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків у банківських установахвиданих не пізніше ніж за 20 днів до дати закінчення подання тендерних пропозицій.
Вимагаємо видалити термін дії цих довідок.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Всі довідки, які вимагаються Замовником і для яких Замовник встановив термін дії є безкоштовними.
Довідка з органів МВС України про відсутність у службової(посадової)особи судимості - вимагається для переможця закупівлі.
Всі довідки, які вимагаються Замовником і для яких Замовник встановив термін дії є безкоштовними.
Довідка з органів МВС України про відсутність у службової(посадової)особи судимості - вимагається для переможця закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "СВ" |
2 896 506,50
UAH з ПДВ
|
2 896 506,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РІАЛАЙТ ВЕСТ" |
3 658 811,62
UAH з ПДВ
|
3 578 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВТОЦЕНТР "ЄВРОПА" |
3 977 077,70
UAH з ПДВ
|
3 578 398,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Автолайф Центр |
4 218 105,18
UAH з ПДВ
|
3 599 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-СЕРВІС №1" |
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗС АВТО ГРУП" |
3 747 074,90
UAH з ПДВ
|
3 747 074,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СВ" #31610444 |
Відхилено |
2 896 506,50
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2020 12:36
|
ТОВ "РІАЛАЙТ ВЕСТ" #42048254 |
Відхилено |
3 578 300,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 16:47
|
ТОВ "АВТОЦЕНТР "ЄВРОПА" #36555734 |
Переможець |
3 578 398,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2020 10:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2021 09:51
|
ДУ 30.04..PDF | укладений |
30 квітня 2021 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 14:56
|
Продовження строку дії.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2020 15:01
|
Договір ремонт.PDF | укладений |
29 вересня 2020 14:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода, для забезпечення виконання сторонами зобов'язань за договором, в частині повного виконання послуг та розрахунків |
Номер договору про закупівлю: | 76 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |