Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка програмного забезпечення для контролю громадського транспорту
Очікувана вартість
877 600,00 UAH
UA-2020-08-04-001881-b 088e4fcfbe8f433c86a34206aa33ef3c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорофєєв Сергій Володимирович

+380632530399 92181@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32616520
Вебсайт: http://www.det.dp.ua
Місцезнаходження: 49038, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Проспект Дмитра Яворницького, 119а
Контактна особа: Дорофєєв Сергій Володимирович
+380632530399
92181@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 11:20
Очікувана вартість: 877 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,59%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72230000-6: Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка програмного забезпечення для контролю громадського транспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49064, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.С.Нігояна,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 15:20
ТД послуги.pdf
04 серпня 2020 15:20
Додаток 4.pdf
04 серпня 2020 15:20
Додаток 3.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-001881-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Пучкін Дмитро Михайлович, Код ЄДРПОУ:2987203312
Дата подання: 01 вересня 2020 10:51
Вимога
КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР проведено закупівлю UA-2020-08-04-001881-b, за наслідками якої ФОП Шибко визнано переможцем.
Пунктом 1.2. Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційний критерій- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію учасник повинен мати досвід виконання не менш, ніж двох аналогічних договорів.
Аналогічним договором вважається виконаний договір, за яким предметом договору є послуги з розділу 72200000-7 ДК 021:2015 (послуги з програмування та\або консультаційні послуги з питань програмного забезпечення).
На підтвердження кваліфікаційного критерію учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку у довільній формі із зазначенням номеру та дати укладання договорів, предмету договору, назви та місцезнаходження замовників. До довідки додаються скановані копії зазначених у довідці договорів та скановані копії документів, що підтверджують їх виконання (акт наданих послуг, акт виконаних робіт).
Вказані вимоги ФОП Шибко не виконані, довідки не надано, також не надано сканованих копій договорів та документів, що підтверджують їх виконання.
У відповідності до ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Враховуючи викладене, прошу скасувати рішення тендерного комітету КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР від 27.08.2020 р. про визнання ФОП Шибко переможцем закупівлі, прийняти рішення про його не відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, відхилити його тендерну пропозицію та розглянути тендерну пропозицію ФОП Пучкіна Д.М.
В разі незадоволення моєї вимоги буде вимушений звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 вересня 2020 16:32
Вирішили відхилити пропозицію ФОП Шибко Олексія Олександровича

Документи

02 вересня 2020 16:31
протокол.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-27-000013 ● 90434844bcce4bba9a1105642021705f
  • Статус: вирішено ● Дата: 11 січня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020 15:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

27.10.2020 № 222

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 222

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

3
UA-2020-08-04-001881-b
04.08.2020 Комунальне підприємство «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 32616520) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-29 16:40:24

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за процедурою ID: «ДК 021:2015: 72230000-6 – Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-04-001881- b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень з таких питань.

1. Чому комунальним підприємством «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради (далі Замовник) опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів UA-P-2020-05-26-002859-b не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, що є порушенням вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.

2. Аналізом документів в електронній системі закупівель встановлено, наступне.
У тендерній пропозиції ФОП Пучкін Д.М. від 14.08.2020 № 57 та у тендерній пропозиції (оновленій) від 03.09.2020 № 76 зазначено ціну пропозиції - 877 600,0 грн без ПДВ.
Але, у Технічній частині від 14.08.2020 № 63 очікувана вартість закупівлі - 877 600,00 грн з ПДВ, з якою ФОП Пучкін Д.М. погодився про, що свідчить його підпис (Технічна частина.pdf 14 серпня 2020 09:14).
При цьому, відповідно до витягу з реєстру платників єдиного податку від 11.02.2020 № 2004033400191, ФОП Пучкін Д.М. не є платником податку на додану вартість, а є платником єдиного податку 3 групи зі ставкою 5% до доходу.
Крім цього, відповідно до Довідки з відомостями про учасника від 14.08.2020 № 71, ФОП Пучкін Д.М. зазначав дату державної реєстрації: 22.11.2016, при цьому у Поясненнях щодо ненадання деяких документів та інформації від 14.08.2020 № 74 учасник зазначав, що ФОП Пучкін Д. М. створено у 2020 році. Водночас, відповідно до Витягу з ЄДРПОУ від 25.05.2020 дата та номер запису про проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця: 16.02.2018, номер запису 2 223 000 0000 024841.
Отже, учасник в окремих документах надав недостовірну інформацію.
На порушення норми п. 16 ст. 29 Закону Замовник не виявив невідповідності в інформації та не звернувся до учасника з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Згідно із пунктом 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Натомість, згідно з протоколом від 02.09.2020 № 02/09-2 Замовником прийнято рішення про визначення переможцем ФОП Пучкіна Д.М. та укладено з ним договір.
Згідно із пунктом 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником.
З приводу вищезазначеного прошу надати пояснення.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-03 11:26:26

Пояснення

04.08.2020 р. Комунальним підприємством «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради у системі електронних закупівель оголошено закупівлю «Розробка програмного забезпечення для контролю громадського транспорту», класифікація за ДК 021:2015: 72230000-6 - Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення, ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-04-001881-b.
За результатами проведеного аукціону переможцем закупівлі визначено ФОП Пучкін Д.М., повідомлення про намір укласти договір опубліковано 02.09.2020 р.
14.09.2020 р. між Замовником та Учасником-переможцем укладено договір про надання послуг №1409.
Послугу виконано 30.09.2020 р., оплата здійснена 07.10.2020 року
27.10.2020 р. в системі електронних закупівель опубліковано рішення №222 Східного офісу Держаудитслужби про початок здійснення моніторингу закупівлі UA-2020-08-04-001881-b.
29.10.2020 р. Східний офіс Держаудитслужби звернувся до КП «Дніпровський електротранспорт» з вимогою про надання пояснень щодо закупівлі.
На завдані питання КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР повідомляє наступне:
Питання 1. Чому комунальним підприємством «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради (далі Замовник) опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів UA-P-2020-05-26-002859-b не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, що є порушенням вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
Відповідь:
У файлі «Тендерна документація ТД послуги.pdf», який завантажено у систему електронних закупівель 04.08.2020 р., така інформація у наявності Пунктом 7 Розділу 1 зазначено:
«7.1. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
7.2. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою».
Форма оголошення у системі електронних закупівель не передбачає визначення такої позиції, як мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція, тобто у Замовника закупівлі була відсутня фізична можливість зазначити таку інформацію у оголошенні на торінці закупівлі. Цей функціонал лише проходить розробку і ДП «ПРОЗОРРО» проводить закупівлю для виконання цього функціоналу. Цю інформацію можливо зазначити лише в примітках на приклад в цій закупілі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-15-003060-b


Проте, якщо сформувати друковану форму оголошення затверджену наказом МЕРТУ, то в ній ця інформація не буде відображатися. Форма цього оголошення додається.
Усунути це порушення можемо у відповідності до моніторингу UA-M-2020-09-24-000003, зокрема, шляхом недопущення таких порушень у подальшому.


Доречи, посилання Східного офісу Держаудитслужби на закупівлю з ідентифікатором UA-P-2020-05-26-002859-b є не коректним, тому що зазначена закупівля не має ніякого відношення до проведених КП «Дніпровський електротранспорт» закупівель.

Питання 2. Аналізом документів в електронній системі закупівель встановлено, наступне. У тендерній пропозиції ФОП Пучкін Д.М. від 14.08.2020 № 57 та у тендерній пропозиції (оновленій) від 03.09.2020 № 76 зазначено ціну пропозиції - 877 600,0 грн без ПДВ. Але, у Технічній частині від 14.08.2020 № 63 очікувана вартість закупівлі - 877 600,00 грн з ПДВ, з якою ФОП Пучкін Д.М. погодився про, що свідчить його підпис (Технічна частина.pdf 14 серпня 2020 09:14). При цьому, відповідно до витягу з реєстру платників єдиного податку від 11.02.2020 № 2004033400191, ФОП Пучкін Д.М. не є платником податку на додану вартість, а є платником єдиного податку 3 групи зі ставкою 5% до доходу. Крім цього, відповідно до Довідки з відомостями про учасника від 14.08.2020 № 71, ФОП Пучкін Д.М. зазначав дату державної реєстрації: 22.11.2016, при цьому у Поясненнях щодо ненадання деяких документів та інформації від 14.08.2020 № 74 учасник зазначав, що ФОП Пучкін Д. М. створено у 2020 році. Водночас, відповідно до Витягу з ЄДРПОУ від 25.05.2020 дата та номер запису про проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця: 16.02.2018, номер запису 2 223 000 0000 024841. Отже, учасник в окремих документах надав недостовірну інформацію. На порушення норми п. 16 ст. 29 Закону Замовник не виявив невідповідності в інформації та не звернувся до учасника з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно із пунктом 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Натомість, згідно з протоколом від 02.09.2020 № 02/09-2 Замовником прийнято рішення про визначення переможцем ФОП Пучкіна Д.М. та укладено з ним договір. Згідно із пунктом 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником.
Відповідь:
Стосовно визначення ціни тендерної пропозиції учасника без ПДВ пояснюємо, що у відповідності Пункту 1.7 Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено:
«1.7. Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником».
Пунктом 1.3. Розділу V тендерної документації передбачено:
«1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ.»
Додатком 1 до тендерної документації «Тендерна пропозиція» передбачено зазначення учасником ціни своєї пропозиції із врахуванням суми ПДВ.
Пунктом 2.2. Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання учасниками у складі своєї пропозиції таких документів:
«2.2. Копія довідки або свідоцтва платника ПДВ/копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість/копія довідки або свідоцтва платника єдиного податку суб’єктом малого підприємництва/ копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для учасників-суб'єктів малого підприємництва на єдиному податку/інше)».
Пунктом 6.1. Розділу ІІІ тендерної документації передбачено:
«6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, у формі пояснювальної записки, та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим в Додатку 3 до тендерної документації».
Тобто, Додатком 3 до тендерної документації встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі, а вартість закупівлі зазначена як «орієнтовна» для інформування учасників.
Учасником ФОП Пучкін Д.М. вимоги тендерної документації щодо формування та подання ціни пропозиції виконані.
В тендерній пропозиції та оновленій тендерній пропозиції, наданій через систему електронних закупівель після проведеного аукціону, учасником зазначено ціну своєї пропозиції без ПДВ.
Учасником у файлі «Інші документи пропозиції» надано скановану копію довідки з відомостями про учасника, відповідно до якої учасник є платником єдиного податку 3 групи зі ставкою 5% від доходу.
Також учасником у файлі «Інші документи пропозиції» надано скановану копію Витягу з реєстру платників єдиного податку №2004033400191 від 11.02.2020 р., що підтверджує статус учасника як платника єдиного податку 3 групи без реєстрації ПДВ.
Таким чином, ціна тендерної пропозиції визначена учасником чітко, зрозуміло та у спосіб, що не дає можливості двоякого тлумачення.

Стосовно зазначення учасником 22.11.2016 р. як дати державної реєстрації фізичною особою-підприємцем, тоді ж як, за думкою Східного офісу Держаудитслужби, датою держреєстрації ФОП Пучкіна є 16.02.2018 р.
В наданому учасником Витягу з ЄДРПОУ №024841 зазначено:
«Запис 1
Дата та номер запису про проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця: 16.02.2018, 2 223 000 0000 024841
Дата та номер запису про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичною особою-підприємцем, підстава для його внесення:
16.10.2018, 22230060002024841, припинено, власне рішення
Запис 2
Дата та номер запису про проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця: 05.02.2020, 2 223 000 0000 027705
Запис 3
Дата та номер запису про проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця: 19.03.2019, 2 223 000 0000 026531
Дата та номер запису про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичною особою-підприємцем, підстава для його внесення: 28.08.2019, 22230060002026531, припинено, власне рішення
Запис 4
Дата та номер запису про проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця: 22.04.2003, відомості відсутні
Дата та номер запису про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичною особою-підприємцем, підстава для його внесення: 01.12.2008, 22230060004002708, припинено, власне рішення».
Тобто, ФОП Пучкін чотири рази набував статусу фізичної особи-підприємця та три рази припиняв діяльність ФОП.
Останнього разу Пучкін Д.М. набув статусу ФОП 05.02.2020 р., запис про проведення державної реєстрації №2 223 000 0000 027705.
Ймовірно, зазначення учасником Довідці з відомостями про учасника дати державної реєстрації дату 22.11.2016 р. є технічною помилкою.
Частина 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язує замовника закупівлі:
«У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
Одночасно пункт 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що «формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки».
Тендерна документація містить у собі приклади формальних (несуттєвих) помилок. Так, пунктом 2.1. частини 2 розділу V тендерної документації передбачено:
«2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо».
Тобто, законодавець надає замовнику закупівлі повноваження для визначення, чи є допущена учасником у тендерній пропозиції помилка суттєвою та чи впливає вона на зміст тендерної пропозиції.
Учасником ФОП Пучкін Д.М. повністю виконані вимоги тендерної документації – надано повний перелік документів, що вимагався замовником, доведено відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам, визначеним статтею 17 Закону, учасник надав повну інформацію про відповідність його пропозиції технічним та іншим вимогам предмету закупівлі, чітко та зрозуміло визначив ціну тендерної пропозиції.
Замовник закупівлі не вважає допущену учасником Пучкіним Д.М. технічну помилку такою, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

припинення зобов’язань за договором від 14.09.2020 № 1409 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України

2020-11-23 08:43:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону до оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону до оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.) • усунуто

Порушення усунуті шляхом розірвання договору від 14.09.2020 № 1409 на підставі додаткової угоди від 19.11.2020 №1 . Звіт про виконання договору про закупівлю від 23.11.2020.

2020-12-23 08:05:26

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ШИБКО ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 870 000,00
UAH з ПДВ
870 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пучкін Дмитро Михайлович 877 600,00
UAH з ПДВ
877 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 10:19
Електронний підпис
19 серпня 2020 10:10
12 Освіта.pdf
19 серпня 2020 10:10
11 Накази на робітників.pdf
19 серпня 2020 10:10
10 дипломи Шибко.pdf
19 серпня 2020 10:10
9 форма 1-ДФ.pdf
19 серпня 2020 10:10
8 виписка.pdf
19 серпня 2020 10:10
7 код.jpg
19 серпня 2020 10:10
6 паспорт.jpg
19 серпня 2020 10:10
4 паспорт.jpg
19 серпня 2020 10:10
3 паспорт.jpg
19 серпня 2020 10:10
2 паспорт.jpg
19 серпня 2020 10:10
1 паспорт.jpg
19 серпня 2020 10:10
документи для тендеру.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 08:51
довідка МВС
14 серпня 2020 09:31
Електронний підпис
14 серпня 2020 09:14
проект договору.pdf
14 серпня 2020 09:14
технічна частина.pdf
14 серпня 2020 09:14
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ШИБКО ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФОП Пучкін Дмитро Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ШИБКО ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2671415173
Рішення скасоване 870 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 13:00
ФОП ШИБКО ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2671415173
Відхилено 870 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 16:35
ФОП Пучкін Дмитро Михайлович
#2987203312
Переможець 877 600,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 16:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Пучкін Дмитро Михайлович
#2987203312
877 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 08:47
Додаткова угода.pdf укладений
23 листопада 2020 08:45
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 16:46
Договір укладений
14 вересня 2020 16:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 877 600,00
UAH
Причини розірвання договору: Неможливость усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель