Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання електричної енергії зовнішнього освітлення селища міського типу Антонівка Херсонської області
Очікувана вартість
304 198,86 UAH
UA-2020-08-04-001563-c 75ee7b1ff039429dbce0f7883bfaacd9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мордачова Ірина Сергіївна

0552291631 irinamordachova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення "Херсонміськсвітло"
Код ЄДРПОУ: 31134534
Місцезнаходження: 73033, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Фонтанна,17,м. Херсон
Контактна особа: Мордачова Ірина Сергіївна
0552291631
irinamordachova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 13:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 14:59
Очікувана вартість: 304 198,86 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 520,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Всі документи, що подаються учасниками відкритих оргів в електронному вигляді через електронну систему закупівель складаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іншою моою, такі документи повинні мати автентичний переклад на українську мову.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
142149 кВт⋅год
Постачання електричної енергії зовнішнього освітлення селища міського типу Антонівка Херсонської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата рахунка Постачальника за цим Договором здійснюється за фактом поставки протягом 60 календарних днів з моменту отримання рахунку та акта приймання-передачі. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 14:48
Перелік змін до тендерної документації процедури закупівлі 3.docx
11 серпня 2020 14:48
додаток 4 (нова редакція).docx
04 серпня 2020 11:48
додаток 4.docx
10 серпня 2020 16:26
Тендерна документація (нова редакція)2.doc
06 серпня 2020 15:42
Тендерна документація (нова редакція).doc
10 серпня 2020 16:26
Перелік змін до тендерної документації процедури закупівлі (нова редакція).docx
10 серпня 2020 16:26
додаток 3 (нова редакція).docx
04 серпня 2020 11:48
додаток 3.docx
10 серпня 2020 16:26
додаток 1 (новая редакція).doc
04 серпня 2020 11:48
додаток 1.doc
06 серпня 2020 15:34
Перелік змін до тендерної документації процедури закупівлі.docx
04 серпня 2020 11:48
Тендерна документація.doc
04 серпня 2020 11:48
додаток 5.doc
04 серпня 2020 11:48
Додаток 7.doc
04 серпня 2020 11:48
Додаток 8.docx
04 серпня 2020 11:48
Додаток 6.docx
04 серпня 2020 11:48
додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо квалыфікаційних вимог згідно ст.16
Дата подання: 06 серпня 2020 11:56
Дата відповіді: 06 серпня 2020 15:33
Шановний замовнку! У тендерній документації ви указуєте, що Згідно з частиною 3 статті 16 Закону Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, та згідно Закону України Про внесення змін до Закону Україн "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19.09.2019р. №114, ст. 16 Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх кваліфікаційним критеріям. Просимо внести зміни до Тендерної документації та встановити кваліфікаційні критерії ддя Учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Всі необхідні зміни до тенедерної документації внесені та оприлюдненні. Дякуємо.
АСКОЕ
Дата подання: 06 серпня 2020 14:39
Дата відповіді: 06 серпня 2020 15:09
Доброго дня. 1. Прохання надати інформацію щодо наявності/відсутності автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії. 2. Чи враховується в ціну розподіл?
Відповідь: Згідно пунку 4 розділу 6 тендерної документації на підприємстві відсутня АСКОЕ, в додатку 2 до тендерної документації вказана категорія площадки вимірюнання - група Б, 2 клас напруги.
Згідно пункту 6 розділу 1 та тендерної пропозиції учасника до ціни тендерної пропозиції мають бути включені усі необхідні податки, збори та обов’язкові платежі, що мають бути сплачені у даному випадку, а також витрати на транспортування предмету закупівлі до місця поставки, визначеного замовником, сплату ввізного мита (для нерезидентів України), податків та інших зборів і обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України.
Інформація про мову в оголошенні про проведення відкритих торгів
Дата подання: 08 серпня 2020 13:21
Дата відповіді: 10 серпня 2020 13:55
Шановний Замовнику. Відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити обов’язкову інформацію, у т.ч. про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Стосовно мови повідомляємо, що інформацію необхідно надати безпосередньо в оголошенні про проведення відкритих торгів. Не надання інформації про мову в оголошенні про закупівлю вважається порушенням, що може привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою та відміни процедури закупівлі. Просимо внести зміни у відповідності до діючого законодавства України, а саме ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! При створенніі оголошення про проведення відкритих торгів в електроному кабінеті Smarttender.biz відсутнє відповідна строка де зазначається інформація про мову якою повинні бути складенні тендерні пропозиції. Але згідно пункту 7 розділу 1 "Загальні положення" тендерної документації інформація про мову присутня.
Відповідно ст. 21 Закону України "Про публічні закупівлі" були внесені відповідні зміни до оголошення. Дякуємо
Щодо завантаження цінової пропозиції за результатами аукціону
Дата подання: 08 серпня 2020 13:24
Дата відповіді: 10 серпня 2020 16:27
На сторінці 9 тендерної документації наявна наступна вимога Замовника: «Учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону повинен протягом 1-го робочого дня, тобто на наступний робочий день, розмістити (завантажити в Систему) тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону та оформлену згідно з Додатком 5 до цієї тендерної документації». В п. 7 Приміток Додатку 3 також міститься вимога: «Учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону повинен протягом 1-го робочого дня, тобто на наступний робочий день, розмістити (завантажити в Систему) тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону та оформлену згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації». Шановний Замовнику, після введення в дію нової редакції ЗУ "Про публічні закупівлі" система закупівель "Prozorro" не дозволяє Учаснику завантажувати до неї будь-які документи на етапі "Кваліфікація", окрім випадку розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах що стосуються ст.16 Закону, або на підтвердження права підпису. Тому учасник не зможе виконати вищезазначені вимоги тендерної документації. На підставі вищезазначеного, просимо або виключити дані вимоги з Тендерної документації, або перефразувати їх, зобов'язавши надавати пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону - лише учаснику, після визнання його переможцем.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесенно
Надання документів переможцем протягом 5, а не 10 днів
Дата подання: 08 серпня 2020 13:25
Дата відповіді: 10 серпня 2020 16:27
Шановний замовнику! Просимо виключити незаконні вимоги тендерної документації відносно надання Переможцем торгів документів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Адже, згідно нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ч.3 ст. 17: «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель». Також, згідно ч.6 ст.17: «Переможець процедури закупівлі у строк, ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ ДЕСЯТИ ДНІВ з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті». Отже, згідно діючого законодавства, передбачається десятиденний термін для надання документів Переможцем торгів. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесенно
Посилання на норми старої редакції Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата подання: 08 серпня 2020 13:27
Дата відповіді: 11 серпня 2020 14:47
Шановний замовнику! Частина тендерної документації (в тому числі і проект Договору) не приведені у відповідність до нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі», яка була введена в дію з 19 квітня 2020 року. Так, наприклад в п. 13.7 проекту Договору перелічені випадки можливості змін істотних умови договору про закупівлю після його підписання. При цьому перелічені випадки відносяться до ст.36 старої редакції Закону (на сьогоднішній день порядок внесення змін до істотних умов Договору регламентується ст. 41 нової редакції Закону). На підставі вищезазначеного, просимо переглянути тендерну документацію та привести її у відповідність до нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація приведена у відповідність до ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-001563-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АС", Код ЄДРПОУ:31915956
Дата подання: 08 вересня 2020 17:14
Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД»
Шановний замовнику! Відповідно до п. 12 Додатку 3 до Тендерної документації (Перелік документів та інформації, для Учасників (юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців), – Замовник вимагає надати довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору, погоджується з підписанням договору на умовах, визначених в тендерній документації, та гарантує виконання своїх зобов’язань за ним. Проте, в порушення вищезазначеної вимоги, ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» не надано листа, в якому зазначений учасник підтверджує, що ознайомився з проектом договору. Крім того, в п. 5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації (ст. 11) наявна вимога замовника відносно надання учасниками Довідки з інформацією про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, до якої додаються підтверджуючі документи: договори у повному обсязі (з усіма додатками, укладеними додатковими угодами, специфікаціями до договору); листи-відгуки від контрагентів про належне виконання договорів.
Проте, в порушення вищезазначеної вимоги, з боку ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» по-перше надано копії аналогічних договорів (а також копію відгуку від КП «Івано-Франківськводоекотехпром»), а не їх оригінали, по-друге, не надано специфікації до аналогічних Договорів. На підставі вищезазначеного, просимо відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 вересня 2020 09:48
- Щодо надання «довідки/листа у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору, погоджується з підписанням договору на умовах, визначених в тендерній документації, та гарантує виконання своїх зобов’язань за ним.». ТОВ «Прикарпатенерготрейд» надано лист-гарантію у довільній формі, що є достатньою, аби засвідчити факт ознайомлення учасника з проєктом договору та згоду на його підписання. Зокрема, в листі наявний текст: «Ми, товариство з обмеженою відповідальністю «Прикарпатенерготрейд», надаємо безумовну згоду на укладення договору на умовах, викладених у проекті договору в Додатку 4 тендерної документації, у разі визнання переможцем торгів.». Також учасником надано завірений проєкт договору.
- З приводу аналогічних договорів. Учасником надані копії засвідченні згідно вимог тендерної документації. Надання копії не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Специфікації являються додатками до наданих аналогічних договорів (щодо визначення обсягів закупівлі). Також, учасником надано оригінал рекомендаційного листа від КП «Івано-Франківськводоекотехпром». Отже, надані учасником документи є достатніми для визнання його переможцем.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" 234 542,44
UAH з ПДВ
208 959,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" 228 575,60
UAH з ПДВ
228 575,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АС" 247 339,26
UAH з ПДВ
245 818,27
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ 255 868,20
UAH з ПДВ
247 339,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ" 255 868,20
UAH з ПДВ
255 868,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 14:38
Електронний підпис
18 серпня 2020 14:35
Тендерна пропозиція.pdf
18 серпня 2020 14:35
Реєстр документів.pdf
18 серпня 2020 14:35
Відповідність ст.16 (ч.2).pdf
18 серпня 2020 14:35
Відповідність ст.16 (ч.1).pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 15:02
Електронний підпис
03 вересня 2020 15:00
public_doc.pdf
03 вересня 2020 15:00
public_doc.p7s
01 вересня 2020 12:12
Електронний підпис
01 вересня 2020 12:11
Довідка_20231577700600124910.pdf.p7s
01 вересня 2020 12:11
Довідка_20231577700600124910.pdf
01 вересня 2020 12:11
Довідка.pdf
01 вересня 2020 12:11
Цінова пропозиція 1.pdf
19 серпня 2020 10:34
Електронний підпис
19 серпня 2020 10:33
Код доступу 1.pdf
19 серпня 2020 10:33
Довідка ліцензія.pdf
19 серпня 2020 10:33
Постанова НКРЕКП 1.pdf
19 серпня 2020 10:33
Лист-санкції.pdf
19 серпня 2020 10:33
Наказ_Семенців А. Я..pdf
19 серпня 2020 10:33
Витяг ПДВ 1.pdf
19 серпня 2020 10:33
Статут 1.pdf
19 серпня 2020 10:33
Згода на обробку даних.pdf
19 серпня 2020 10:33
Довідка довкілля.pdf
19 серпня 2020 10:33
Рек лист ІФВЕТП.pdf
19 серпня 2020 10:33
Довідка працівники.pdf
19 серпня 2020 10:33
Довідка ст.17.pdf
19 серпня 2020 10:33
Проєкт договору.pdf
19 серпня 2020 10:33
Гарантійний лист дод.8.pdf
19 серпня 2020 10:33
Цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2020 10:33
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 10:58
Електронний підпис
19 серпня 2020 10:54
4. Довідки по ст.17.pdf.p7s
19 серпня 2020 10:54
4. Довідки по ст.17.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 12:01
Електронний підпис
19 серпня 2020 11:57
Наказ Обривков.pdf
19 серпня 2020 11:57
Статут 21.01.2019.pdf
19 серпня 2020 11:57
Баланс 1 квартал 2020.pdf
19 серпня 2020 11:57
Програма АК.pdf
19 серпня 2020 11:57
Баланс 2 квартал 2020.pdf
19 серпня 2020 11:57
Баланс за 2019 рік.pdf
19 серпня 2020 11:57
Сертифікація.pdf
19 серпня 2020 11:57
Виписка ЄДР.pdf
19 серпня 2020 11:57
Витяг ЄДР 29.07.2020.pdf
19 серпня 2020 11:57
Протокол директор.pdf
19 серпня 2020 11:57
Наказ АК.pdf
19 серпня 2020 11:57
Паспорт Лінченко ID-1.pdf
19 серпня 2020 11:57
Витяг ПДВ.pdf
19 серпня 2020 11:57
Постанова.pdf
19 серпня 2020 11:57
Опис 21.01.2019.pdf
19 серпня 2020 11:57
Наказ директор.pdf
19 серпня 2020 11:57
Договір Арсенал.pdf
19 серпня 2020 11:57
Акти Арсенал.pdf
19 серпня 2020 11:57
2192-Матеріальна база.pdf
19 серпня 2020 11:57
Відгук Арсенал.pdf
19 серпня 2020 11:57
2199-Захист довкілля.pdf
19 серпня 2020 11:57
2181-Проект договору.pdf
19 серпня 2020 11:57
2198-Складові ціни.pdf
19 серпня 2020 11:57
2196-Реєстри.pdf
19 серпня 2020 11:57
2191-Код доступу.pdf
19 серпня 2020 11:57
2178-Санкції.pdf
19 серпня 2020 11:56
2184-Бенефіціар.pdf
19 серпня 2020 11:56
Відгук.pdf
19 серпня 2020 11:56
2171-Стаття 17.pdf
19 серпня 2020 11:56
2174-Ліцензія.pdf
19 серпня 2020 11:56
2175-Якість.pdf
19 серпня 2020 11:56
2180-Згода з договором.pdf
19 серпня 2020 11:56
2169-Уповноважена особа.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 12:48
Електронний підпис
19 серпня 2020 12:47
Інша інформація.pdf
19 серпня 2020 12:47
Додаток 8.pdf
19 серпня 2020 12:47
Додаток 7.pdf
19 серпня 2020 12:47
Додаток 6.pdf
19 серпня 2020 12:47
Додаток 5.pdf
19 серпня 2020 12:47
Додаток 4.pdf
19 серпня 2020 12:47
Додаток 3_частина 4.pdf
19 серпня 2020 12:47
Додаток 3_частина 3.pdf
19 серпня 2020 12:47
Додаток 3_частина 2.pdf
19 серпня 2020 12:47
Додаток 3_частина 1.pdf
19 серпня 2020 12:47
Додаток 2.pdf
19 серпня 2020 12:47
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"

ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"

ТОВ "АС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42117825
Відхилено 208 959,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 16:43
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"
#42129720
Переможець 228 575,60
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"
#42129720
228 575,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 15:28
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 08:35
додаткова угода №2 до договору №78 від 14.09.2020 (1).pdf зміни до договору
04 листопада 2020 08:35
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 21:58
додаткова угода № 1 до договору № 78 від 14.09.2020 (1).pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 21:58
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 10:43
Договір № 78 від 14.09.2020.pdf укладений
14 вересня 2020 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з коливанням ціни на електричної енергії на ринку України у вересні 2020 року, згідно фактографічної довідки № В-676 від 07.10.2020 року Івано-Франківської торгово-промислової палати
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, згідно з рішенням сесії Антонівської селищної ради №570 від 02.10.2020 року
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 100,46
UAH (в тому числі ПДВ 16,74 UAH)