Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 30210000-4 "Машини для обробки даних (апаратна частина)"
Очікувана вартість
135 000,00 UAH
UA-2020-08-04-001344-c ● 75386bfcd6904f9db7e8353e083ea1b3
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 34765257 |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 36 |
Контактна особа: |
Чуб Григорій Іванович 380442398667 chub@kyivaudit.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2020 11:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2020 13:00 |
Очікувана вартість: | 135 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 Одиниця
Придбання стаціонарних комп'ютерів та ноутбуків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, Трьохсвятительська, 4Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Постачальник поставляє Товар не пізніше 10 робочих днів після підписання Договору | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2020 11:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2020 11:38 |
4_Форма цінової пропозиції_.docx | |
04 серпня 2020 11:34 |
3_Проект_договору_комп_ноут.docx | |
04 серпня 2020 11:33 |
2_Технічні_характеристики.docx | |
04 серпня 2020 11:33 |
1_Кваліфікаційні вимоги.docx | |
04 серпня 2020 11:33 |
_Оголошення_.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналоги
Дата подання: 05 серпня 2020 10:18
Дата відповіді: 05 серпня 2020 13:46
Доброго дня, прошу сказати чи розглядатимете Ви аналогічні товари?
Відповідь: Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.06.2017 року № 687 «Про погодження планів закупівель, технічних завдань та технічних вимог у сфері інформаційних технологій та телекомунікаційних мереж» (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 15.11.2018 року № 2061) всі структурні підрозділи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районні в місті Києві державні адміністрації, підприємства, установи та організації, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва повинні подавати на погодження до Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідні плани закупівель та технічні вимоги на закупівлю комп’ютерної техніки. Також Науково-технічною радою при Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій ухвалені рекомендовані технічні вимоги (технічні характеристики) щодо придбання комп’ютерної техніки для потреб структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністрацій, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва (протокол від 30.05.2019 року № 16).
Технічні вимоги предмета закупівлі були розроблені у відповідності до рекомендованих технічних вимог, наданих Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій, та були погоджені в Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій.
Технічні вимоги предмета закупівлі були розроблені у відповідності до рекомендованих технічних вимог, наданих Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій, та були погоджені в Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 05 серпня 2020 20:59
Дата відповіді: 06 серпня 2020 08:41
Шановний Замовник!
1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі.
2)Чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дивіться, будь ласка, відповідь на попереднє запитання
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" #41206217 |
Відхилено |
123 307,10
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 14:22
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій