Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фронт Грунт, Шпатлівка гіпсова Старт
Очікувана вартість
295,00 UAH
UA-2020-08-04-001325-c 9ecc1b6481484db4833825959195c019
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоров Михайло Сергійович

305727250927 tendlikarnya25@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна багатопрофільна лікарня № 25» Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22689195
Місцезнаходження: 61115, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Олександрівський 122
Контактна особа: Сидоров Михайло Сергійович
305727250927
tendlikarnya25@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44830000-7: Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Фронт Грунт готовий до застосування (1 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61115, Україна, Харківська область, Харків, пр. Олександрівський, 122
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
1 штуки
Шпатлівка гіпсова Старт, 2 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61115, Україна, Харківська область, Харків, пр. Олександрівський, 122
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної. Джерело фінансування закупівлі – міський бюджет м. Харкова. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

04 серпня 2020 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Шупенко Олег Олександрович
#2684919039
Переможець 295,00
UAH
04 серпня 2020 12:43

Документи

04 серпня 2020 12:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 12:49
Договір №33 від 04.08.2020.pdf укладений
04 серпня 2020 12:47

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Фронт Грунт готовий до застосування (1 кг) 1 штуки 102,00
UAH
Шпатлівка гіпсова Старт, 2 кг 1 штуки 193,00
UAH