Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи (помідори, огірок, кабачки, баклажани, перець солодкий, капуста білокачанна, персики, сливи, виноград, мандарини, апельсини)
Очікувана вартість
497 140,00 UAH
UA-2020-08-04-001305-b 2e9c218ed5c743f9ba96d15bd614a48e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Ольга Вікторівна

+380482633688 san-arkadia@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний заклад "Спеціалізований (спеціальний) санаторій "Аркадія" Міністерства охорони здоров'я України "
Код ЄДРПОУ: 01982092
Місцезнаходження: 65058, Україна , Одеська обл., Місто Одеса, Французький бульвар, будинок 40
Контактна особа: Чумак Ольга Вікторівна
+380482633688
san-arkadia@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 13:36
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 11:12
Очікувана вартість: 497 140,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 485,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2820 кг
Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65058, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Французький бульвар, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1550 кг
Огірок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65058, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Французький бульвар, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1600 кг
Кабачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65058, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Французький бульвар, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2100 кг
Баклажани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65058, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Французький бульвар, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2000 кг
Перець солодкий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65058, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Французький бульвар, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кг
Капуста білокачанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65058, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Французький бульвар, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1300 кг
Персики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65058, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Французький бульвар, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2500 кг
Сливи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65058, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Французький бульвар, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2000 кг
Виноград
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65058, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Французький бульвар, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1590 кг
Мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65058, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Французький бульвар, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
975 кг
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65058, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Французький бульвар, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 13:37
ТД Овочі та фрукти.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-02-000019 ● 8d977f37dc064fef908199e88523527d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 вересня 2020 15:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.09.2020 Одеса № 299

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Юлії САРАІН від 02.09.2020, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 02.09.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 02.09.2020 № 299
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедуризакупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-08-04-001305-b 04.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-02 16:41:09

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 02.09.2020 № 299 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (помідори, огірок, кабачки, баклажани, перець солодкий, капуста білокачанна, персики, сливи, виноград, мандарини, апельсини), яка проводиться Державним закладом «Спеціалізований (спеціальний) санаторій «Аркадія» Міністерства охорони здоров'я України (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2020-08-04-001305-b, дата оприлюднення 04.08.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам частини 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання копії паспорту (для фізичних осіб), тоді як ФОП Безкорованюк Т.В. у складі тендерної пропозиції надано копії окремих сторінок (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11) паспорту?
2) чому Замовником у частині 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір для надання переможцем процедури закупівлі документів для підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону, тоді як відповідно до частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику документи у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
3) чому Замовником у частині 4 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, тоді як пунктом 11 частини 2 статті 22 Закону визначено строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-03 14:29:02

Роз'яснення до запиту Державної Аудиторської Служби України

Державний заклад «Спеціалізований (спеціальний) санаторій «Аркадія» Міністерства охорони здоров’я України» є медичним закладом спеціального призначення для лікування хворих на туберкульоз і харчування є важливою складовою лікувального процесу. Організація правильного та збалансованого раціону хворих з дотриманням необхідного калоражу, співвідношення білків, жирів та вуглеводів згідно затверджених натуральних норм харчування та відповідних дієт можлива за наявністю якісних продуктів та чіткого дотримання графіку їх постачання.
Для безперебійного та якісного постачання продуктів харчування, організацією була оголошена процедура відкритих торгів за номером ID: UA-2020-08-04-001305-b, дата оприлюднення 04.08.2020р. в якій приймали участь два Учасники. Найбільш економічно вигідною пропозицією, за результатами відкритих торгів є тендерна пропозиція Учасника ФОП Безкорованюк Т.В.
Державною Аудиторською Службою України, відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 02.09.2020 № 299 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (помідори, огірок, кабачки, баклажани, перець солодкий, капуста білокачанна, персики, сливи, виноград, мандарини, апельсини). У межах проведення моніторингу цієї закупівлі були виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель та постала потреба в отриманні пояснень від Замовника.

Відповідно до цього запиту Державний заклад «Спеціалізований (спеціальний) санаторій «Аркадія» Міністерства охорони здоров’я України» надає роз’яснення:

1) Надання не всіх сторінок паспорту є несуттєвою помилкою, оскільки вона не впливає на зміст пропозиції. Згідно п.19, ч.2, ст.22 ЗУ Про Публічні закупівлі – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Копія паспорту учасника (тільки для фізичних осіб) (а саме сторінки 1-6 на якій зазначено місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20,11,2012 №549VI, зі змінами.
2) Згідно п.6, ст.17 ЗУ України «Про публічні закупівлі»: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Згідно ТД, вказано строк, що не перевищує 5 днів, таким чином строк вказаний замовником не перевищує 10 днів, які зазначені у Законі. Процедура закупівлі проводилась Державним Закладом з дотриманням всіх строків та термінів, згідно діючого законодавства.
3) Згідно п.11, ч.2, ст.22 ЗУ України – строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозиції. Згідно ТД у частині 4 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» було зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозиції;
Учасник має право;
відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції.
Таким чином, «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів», тобто зазначається саме кількість днів. Разом з тим, звертаємо вашу увагу, що на виконання вимоги пункту 11 частини 2 ст.22 ЗУ , форма «Тендерна пропозиція» пунктом 2 передбачено наступне: «ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Кожна надана тендерна пропозиція, вказаної процедури закупівлі, містить у своєму складі передбачений додаток з підписом учасника, що свідчить про те, що учасники закупівлі ознайомлені з дотриманням тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 « Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID- 19» та з метою забезпечення дотримання прав громадян України на санаторно-курортне лікування , відновити з 10 серпня 2020року прийом пацієнтів до спеціалізованих (спеціальних) санаторіїв Міністерства охорони здоров’я України. Враховуючи вищевикладене та враховуючи те, що пацієнтам ДЗ «ССС «Аркадія» МОЗ України» потрібне безперебійне та якісне харчування, підстав та можливостей щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Безкорованюк Т.В. не вбачається.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На вимогу Південного офісу Держаудитслужби від 04.09.2020року щодо усунення порушень під час проведення процедури відкриті торги за предметом ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (помідори, огірок, кабачки, баклажани, перець солодкий, капуста білокачанна, персики, сливи, виноград, мандарини, апельсини) оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2020-08-04-001305-b, дата оприлюднення 04.08.2020р., ДЗ «ССС «Аркадія» МОЗ України» надає наступні пояснення: Згідно розділу тендерної документації « Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», відповідно до ст.24 ЗУ “Про публічні закупівлі»: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону». Протягом періоду надання роз’яснень щодо тендерної документації ДЗ «ССС «Аркадія» МОЗ України» не отримував через електронну систему закупівель звернень за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернень до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. 1) Надання не всіх сторінок паспорту є несуттєвою помилкою, оскільки вона не впливає на зміст пропозиції. Згідно п.19, ч.2, ст.22 ЗУ Про Публічні закупівлі – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. ФОП Безкорованюк Т.В. надав окремі сторінки паспорту, що додаються. Таким чином порушення було усунено. 2) Згідно п.6, ст.17 ЗУ України «Про публічні закупівлі»: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті». Згідно ТД, вказано строк, що не перевищує 5 днів, таким чином строк вказаний замовником не перевищує 10 днів, які зазначені у Законі. Процедура закупівлі проводилась Державним Закладом з дотриманням всіх строків та термінів, згідно діючого законодавства. 3) Згідно п.11, ч.2, ст.22 ЗУ України: «Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозиції». Згідно ТД у частині 4 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» було зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів. Таким чином, «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів», тобто зазначається саме кількість днів. Разом з тим, звертаємо вашу увагу, що на виконання вимоги пункту 11 частини 2 ст.22 ЗУ, форма «Тендерна пропозиція» пунктом 2 передбачено наступне: «ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Кожна надана тендерна пропозиція, вказаної процедури закупівлі, містить у своєму складі передбачений додаток з підписом учасника, що свідчить про те, що учасники закупівлі ознайомлені з дотриманням тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття. Звертаємо Вашу увагу, що ДЗ «ССС «Аркадія» МОЗ України» не має можливості відхилити тендерну пропозицію ФОП Безкорованюк Т.В. тому що на даний час на лікуванні у санаторію перебуває 230 пацієнтів хворих на неактивну форму туберкульозу, яким необхідна організація правильного та збалансованого раціону з дотриманням необхідного калоражу, співвідношення білків, жирів, вуглеводів та вітамінів згідно затверджених натуральних норм харчування та відповідних дієт можлива за наявністю якісних продуктів та чіткого дотримання графіку їх постачання. Харчування є важливою складовою лікувального процесу хворих на туберкульоз. Результати проведеного моніторингу прийняті до уваги та будуть враховані при проведенні наступних процедур закупівлі.

2020-09-07 16:14:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Безкорованюк Тетяна Володимирівна 495 360,00
UAH з ПДВ
495 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УІТАКА 496 980,00
UAH з ПДВ
496 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 15:57
пропозиція оновлена
19 серпня 2020 15:34
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:32
40.pdf
19 серпня 2020 15:32
39.pdf
19 серпня 2020 15:32
38.pdf
19 серпня 2020 15:32
37.pdf
19 серпня 2020 15:32
36.pdf
19 серпня 2020 15:32
35.pdf
19 серпня 2020 15:32
34.pdf
19 серпня 2020 15:32
33.pdf
19 серпня 2020 15:32
32.pdf
19 серпня 2020 15:32
31.pdf
19 серпня 2020 15:32
30.pdf
19 серпня 2020 15:32
29.pdf
19 серпня 2020 15:32
28.pdf
19 серпня 2020 15:32
27.pdf
19 серпня 2020 15:32
26.pdf
19 серпня 2020 15:32
25.pdf
19 серпня 2020 15:32
24.pdf
19 серпня 2020 15:32
23.pdf
19 серпня 2020 15:32
22.pdf
19 серпня 2020 15:32
21.pdf
19 серпня 2020 15:32
19..20.pdf
19 серпня 2020 15:32
18.pdf
19 серпня 2020 15:32
17.pdf
19 серпня 2020 15:32
16.pdf
19 серпня 2020 15:32
15.pdf
19 серпня 2020 15:31
14.pdf
19 серпня 2020 15:31
13.pdf
19 серпня 2020 15:31
12.pdf
19 серпня 2020 15:31
11.pdf
19 серпня 2020 15:31
10.pdf
19 серпня 2020 15:31
9.pdf
19 серпня 2020 15:31
8.pdf
19 серпня 2020 15:31
7.pdf
19 серпня 2020 15:31
6.pdf
19 серпня 2020 15:31
5.pdf
19 серпня 2020 15:31
4.pdf
19 серпня 2020 15:31
3.pdf
19 серпня 2020 15:31
2.pdf
19 серпня 2020 15:31
2.1.pdf
19 серпня 2020 15:31
1.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 07:48
Електронний підпис
20 серпня 2020 07:44
кваліфікація 4.pdf
20 серпня 2020 07:44
кваліфікація 3.pdf
20 серпня 2020 07:44
кваліфікація 2.pdf
20 серпня 2020 07:44
кваліфікація 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Безкорованюк Тетяна Володимирівна

ТОВ УІТАКА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Безкорованюк Тетяна Володимирівна
#2734819407
Переможець 495 360,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 13:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Безкорованюк Тетяна Володимирівна
#2734819407
495 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 16:19
Кінець періоду оскарження: 19 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 19 вересня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв'язку із виявленням порушень Південним офісом Держаудитслужби, згідно ст.32 ЗУ, торги відмінено
Документи:
08 вересня 2020 16:17
Електронний підпис
08 вересня 2020 16:13
Протокол